abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 juli 2007 @ 13:36:51 #1
168255 J.Herrer
pi_51556540
Wat een mietjes zijn dat zeg

Ja ik haal weer even het 'incident' uit Almere erbij, eieren gooien enzo
Nu heb ik dus begrepen dat de bewoners al tijden lang klagen vanwege dat tuig dat overlast veroorzaakt.
Vernieling, diefstal etc.
Dus wat doen ze? Ze bellen de politie.
Wat zegt de politie dan: 'ja, dat moeten jullie maar op zien te lossen met die jongeren'

Dat is mijn klacht voor vandaag.

Politie is toch gvd aangenomen om tuig aan te pakken?! Dat doen ze in Duitsland, dat doen ze in Amerika, dat doen ze in Japan, in Zuid-Afrika.... behalve hier in Nederland
Nee hier pakken ze liever 'tuig' aan met een kapotte fietslicht, of wanneer ze door de stad fietsen
Of ze geven te hard rijdende automobilisten een flinke boete, ja want dat zijn de echte criminelen

Klacht: ik op de Nederlandse politie
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
  dinsdag 17 juli 2007 @ 13:47:31 #2
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_51556976
tijd dat de politie harder op gaat treden.

grote bek, knuppel erop. hoppa.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
pi_51556983
Ze hebben altijd een beetje hetzelfde probleem:
ze zijn er wel als je ze niet nodig hebt
en ze zijn er niet als je ze wel nodig hebt
pi_51557237
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 13:47 schreef wise het volgende:

Ja joh, is hardstikke goed als de politie een gewelddadige criminele organisatie wordt!
  dinsdag 17 juli 2007 @ 14:00:15 #5
168255 J.Herrer
pi_51557426
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 13:54 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Ja joh, is hardstikke goed als de politie een gewelddadige criminele organisatie wordt!
Huilie
Dat tuig moet gewoon hard aangepakt worden

Of ben je soms bang dat ze je van je fiets meppen als je door de stad fietst
pi_51557445
Het zogenaamde Prestatiecontract gaat toch weer afgeschaft worden? Hopelijk heeft de politie dan meer tijd om hun werk fatsoenlijk te doen.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 14:03:05 #7
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_51557525
quote:

[..]

het is al een criminele organisatie, alleen een softe
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
  dinsdag 17 juli 2007 @ 14:03:34 #8
167456 JimmieTheSaint
This white powder
pi_51557544
quote:

[..]

Jezus, hebben ze jou ook weer eens unbant?
On my sleeve.....
pi_51557578
quote:

[..]

De Spaanse politie straalt gezag uit, omdat ze andere kledij dragen, in Nederland proberen ze er hip uit te zien, met korte witte rokjes voor vrouwen, e.d.
In Amerika mag je schieten, alvorens je een uur lang verslagen mag maken waarom je geschoten hebt, in Nederland wordt schieten sterk ontmoedigd door bijv. de media en de verantwoordelijkheid die je draagt.

Dit zijn slechts twee voorbeelden waaruit blijkt dat de Nederlandse politie niet zo boeiend is.
"de politie is je beste vriend" zeggen ze ook weleens, hieruit blijkt alweer wat voor'n imago de politie heeft, ze matsen degene die niet gematst mogen worden, een verkrachter die er vanaf komt met een paar jaar brommen, bijvoorbeeld.
pi_51557709
Rare snuiters zijn het.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 14:10:13 #11
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_51557792
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 14:04 schreef Malle_beer het volgende:

[..]

De Spaanse politie straalt gezag uit, omdat ze andere kledij dragen, in Nederland proberen ze er hip uit te zien, met korte witte rokjes voor vrouwen, e.d.
In Amerika mag je schieten, alvorens je een uur lang verslagen mag maken waarom je geschoten hebt, in Nederland wordt schieten sterk ontmoedigd door bijv. de media en de verantwoordelijkheid die je draagt.
In Spanje en Amerika wordt net zo hard geklaagd over de politie. En de algemene waardering voor de politie is er zelfs lager dan in Nederland.
quote:
Dit zijn slechts twee voorbeelden waaruit blijkt dat de Nederlandse politie niet zo boeiend is.
"de politie is je beste vriend" zeggen ze ook weleens, hieruit blijkt alweer wat voor'n imago de politie heeft, ze matsen degene die niet gematst mogen worden, een verkrachter die er vanaf komt met een paar jaar brommen, bijvoorbeeld.
De politie heeft niets te maken met de hoogte van de straf van een verkrachter.
pi_51557971
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 14:10 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

In Spanje en Amerika wordt net zo hard geklaagd over de politie. En de algemene waardering voor de politie is er zelfs lager dan in Nederland.
In Spanje en Amerika doen ze tenminste wat tegen het tuig, hier in Nederland wordt enkel "foei" gezegd en ze mogen weer de straat op
pi_51558069
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 14:10 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]
De politie heeft niets te maken met de hoogte van de straf van een verkrachter.
Het rechtsysteem in algemeen is gewoon kut.

Afgelopen vrijdag werd ik samen met 2 vrienden aangevallen door 5-6 duitsers, in eerste instantie deden we niks terug want we zagen het alweer aankomen. Maar toen ze eenmaal m'n maat op de grond sloegen die tevens een gebroken hand(gips) had op dat moment sloegen de stoppen door en hebben we 3 van hun semi de vernieling in geslagen.. Ra Ra wie kreeg de boete ?
pi_51558087
Ze willen wel, maar 1x iets te hard optreden en ze hebben een klacht aan hun broek

"ja sorrie, je mag die crimineel niet zo hard aanpakken hoor'

Ze moeten de politie veel meer recht geven.

Ze worden verrot gescholden hier en daar, maar ze mogen gewoon niks doen.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_51558231
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 14:00 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

Huilie
Dat tuig moet gewoon hard aangepakt worden

Of ben je soms bang dat ze je van je fiets meppen als je door de stad fietst
Niet bang, wel anticiperend op het geval dat.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 14:24:11 #16
48487 Martijn85
XBL: NL NoName
pi_51558353
Zeggen dat je het zelf moet oplossen

Ophangen en 10 minuten later weer bellen om te zeggen dat je het hebt opgelost en ze hebt neergestoken, moet je kijken hoe snel ze bij je zijn
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
  dinsdag 17 juli 2007 @ 15:17:59 #17
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_51560105
De criminaliteit is al georganiseerd. Nu de politie nog
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 15:56:24 #18
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_51561568
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 14:16 schreef Sok41 het volgende:

[..]

Het rechtsysteem in algemeen is gewoon kut.

Afgelopen vrijdag werd ik samen met 2 vrienden aangevallen door 5-6 duitsers, in eerste instantie deden we niks terug want we zagen het alweer aankomen. Maar toen ze eenmaal m'n maat op de grond sloegen die tevens een gebroken hand(gips) had op dat moment sloegen de stoppen door en hebben we 3 van hun semi de vernieling in geslagen.. Ra Ra wie kreeg de boete ?
Scenario: er loopt een voorbijganger voorbij die ziet dat jullie 3 Duitsers de vernieling in slaan. De politie wordt geroepen en jullie komen er vanaf zonder boete. Ongetwijfeld dat diegene in dit topic dan zal roepen dat het tuig ook nooit aangepakt wordt, de straffen te laag zijn, de politie mietjes zijn etcetera.

Jij bent het tuig voor die omstander. Maar dat zal je nooit toegeven, "maar zij begonnen, en het was alleen maar zelfverdediging". Grappig dat als mensen vinden dat de politie harder op moet treden, ze het altijd over anderen hebben.
pi_51564316
De Nederlandse politie is de grootste grap die ooit gemaakt is. Het zijn geld verzamelaars, geen criminaliteit bestrijders, dat is slechts bijzaak.

Maar niet alleen de politie, ook het hele rechtssysteem klopt van geen kant. De daders zijn slachtoffers en de slachtoffers zijn daders. De mensen die overigens gepakt worden zijn met een zucht weer vrij, tenzij je politie logo's hebt misbruikt, je ID bent vergeten of je middelvinger naar ze opsteekt, dan kun je wel lang wachten op het bureau.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 17:19:37 #20
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_51564488
Laatst gebeurd:

D'r werd een gast gemarteld in een huis, en er stonden al 2 agenten voor te wachten, maar ze durfden niet naar binnen omdat het geschreeuw zo vreselijk was...
pi_51564519
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 15:56 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Scenario: er loopt een voorbijganger voorbij die ziet dat jullie 3 Duitsers de vernieling in slaan. De politie wordt geroepen en jullie komen er vanaf zonder boete. Ongetwijfeld dat diegene in dit topic dan zal roepen dat het tuig ook nooit aangepakt wordt, de straffen te laag zijn, de politie mietjes zijn etcetera.

Jij bent het tuig voor die omstander. Maar dat zal je nooit toegeven, "maar zij begonnen, en het was alleen maar zelfverdediging". Grappig dat als mensen vinden dat de politie harder op moet treden, ze het altijd over anderen hebben.
Ach kom nou, het is altijd de omgekeerde wereld. Als ik een camera op mijn auto richt die geparkeerd staat op de straat waarmee ik kan registreren wie constant krassen op mijn auto aanbreng of er zelf in breekt, dan krijg ik een straf en niet degene die aan mijn auto zit, want je mag niet zomaar de straat filmen.

En zo kan ik wel meer dingen opnoemen van mensen die zelf naar een oplossing gaan zoeken omdat de politie te lui is, maar vervolgens als dader worden aangemerkt. En als er echt wat aan de hand is zijn ze nog te schijterig om zelf een huis binnen te gaan omdat ze 30 minuten moeten wachten op versterking die eerst nog een boete voor te hard rijden, of vergeten ID moesten afhandelen, waarschijnlijk.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 17:26:00 #22
168255 J.Herrer
pi_51564699
En dat bedoel ik nou

Stel dat er 2 inbrekers je huis overhoop halen, ze trekken je uit bed en je wordt zo gruwlijk mishandeld dat je zou wensen dat je dood was, terwijl de andere je vrouw aan het verkrachten is.
Wanneer ze het huis uit lopen weet je op eigen krachten nog net 1 inbreker in zn rug te schieten, waardoor hij in een rolstoel belandt

Wat zou de politie in dit geval doen?
pi_51564750
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 17:26 schreef J.Herrer het volgende:
En dat bedoel ik nou

Stel dat er 2 inbrekers je huis overhoop halen, ze trekken je uit bed en je wordt zo gruwlijk mishandeld dat je zou wensen dat je dood was, terwijl de andere je vrouw aan het verkrachten is.
Wanneer ze het huis uit lopen weet je op eigen krachten nog net 1 inbreker in zn rug te schieten, waardoor hij in een rolstoel belandt

Wat zou de politie in dit geval doen?
Buiten wachten tot het stil is
pi_51566068
Offtopic verwijderd
pi_51566242
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 14:24 schreef Martijn85 het volgende:

Ophangen en 10 minuten later weer bellen om te zeggen dat je het hebt opgelost en ze hebt neergestoken, moet je kijken hoe snel ze bij je zijn
Jepjep.

Politie Ga eens wat tuig oppakken inplaats van fietsboete's uitdelen.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 18:27:06 #26
168255 J.Herrer
pi_51566426
De smerigste daad ooit van de politie was in Nijmegen
Breken ze expres een straat open zodat de fietsers over het voetgangers gedeelte moeten fietsen, en dat ze dan op de hoek verstoppen om ze een boete te kunnen geven
Smerige ratten zijn het gewoon
pi_51566458
De Nederlandse politie.

" . "
pi_51566544
tsjah wat kan je erover zeggen!

politieagenten in hun lichtblauwe outfitjes! ze krijgen geen enkele lichaamstraining of vechttaining ga ik vanuit. want het gros zijn of dunne takjes die je niet eens aan durven te spreken als je wat verkeerds doet. of van die vadsige varkens die je niks kunnen maken nadat ze je aanspreken omdat ze je simpelweg niet te pakken kunnen krijgen!

in amerika werd ik verdomme bang van agenten als ze bij me in de buurt waren terwijl ik niks verkeerds deed. ze stralen gezag uit (best makkelijk met een shotgun in je handen) en daar weet ook iedereen dat ze niet met de politie moeten sollen want dan kom je in de problemen!

hier kan je 3 agenten neerslaan. en als de 4e je dan iets te straks in de handboeien doet kan je hem aanklagen!

het ligt niet aan de agenten zelf hoor, maar aan de leiding! justitie. de overheid en natuurlijk de droplul die die belachelijke homopakjes heeft bedacht voor ze!
pi_51567068
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 18:27 schreef J.Herrer het volgende:
De smerigste daad ooit van de politie was in Nijmegen
Breken ze expres een straat open zodat de fietsers over het voetgangers gedeelte moeten fietsen, en dat ze dan op de hoek verstoppen om ze een boete te kunnen geven
Smerige ratten zijn het gewoon
Inderdaad, die foto's van toen
  dinsdag 17 juli 2007 @ 18:58:08 #30
154052 RobertVH
I am your father
pi_51567190
quote:
[b]Op dinsdag 17 juli 2007 18:32
het ligt niet aan de agenten zelf hoor
Als iemand schreeuwt om hulp,tijdens een leuke martel-avond, maar de secretaresse op kantoor zegt dat je moet wachten op meer padvinders zou je toch verwachten dat ze iets van initiatief tonen en gewoon naar binnen rennen met geladen wapen...
pi_51576009
vind je het gek dat ze niet komen, mr bean (maar dan in de 60jaar) en een vrouw (van 130kg+) in een uniform durven echt niks te doen tegen dat tuig. als het uit de hand loopt en het hele korps heeft dienst dan komen ze mischien een keer, anders kun je het wel vergeten
pi_51577484
Poltie zijn gewoon watjes
  dinsdag 17 juli 2007 @ 23:59:07 #33
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_51578585
quote:

[..]

Stel je aan man
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
  woensdag 18 juli 2007 @ 00:00:31 #34
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_51578634
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 18:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
De Nederlandse politie.

" . "
Zyggie.
pi_51583225
En als ze dan een keer geen tegenspraak willen en wat "harder"optreden staan ze meteen met een filmpje op geenstijl en schreeuwt iedereen daar "politiestaat!!".
quote:
het ligt niet aan de agenten zelf hoor, maar aan de leiding! justitie. de overheid en natuurlijk de droplul die die belachelijke homopakjes heeft bedacht voor ze!
Precies.
You have to stop blaming yourself.
Just blame yourself once and move on.
  woensdag 18 juli 2007 @ 10:22:03 #36
134963 danny91184
Waaaaaaaaaah
pi_51585244
quote:
het ligt niet aan de agenten zelf hoor, maar aan de leiding! justitie. de overheid
inderdaad!
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 14:24 schreef Martijn85 het volgende:

Binnen een paar minuten nog wel, om jou als dader op te pakken natuurlijk
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 17:19 schreef RickoKun het volgende:
Laatst gebeurd:

D'r werd een gast gemarteld in een huis, en er stonden al 2 agenten voor te wachten, maar ze durfden niet naar binnen omdat het geschreeuw zo vreselijk was...
Dat is gewoon zwaar triest ja!
pi_51585274
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 08:57 schreef Dalamar het volgende:
En als ze dan een keer geen tegenspraak willen en wat "harder"optreden staan ze meteen met een filmpje op geenstijl en schreeuwt iedereen daar "politiestaat!!".
[..]

Precies.
Dat komt omdat ze alleen hard optreden waar het niet nodig is. Kan me nog dat filmpje herinneren van die naakte studente die door 3 agenten werd afgevoerd. Ze deed geen vlieg kwaad en verzette zich ook niet, maar er staan wel 3 van die blauwe sukkels haar aan te houden.

Alleen dan kunnen ze stoer doen, als er echt wat is, niet.
pi_51585414
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 18:58 schreef RobertVH het volgende:

[..]

Als iemand schreeuwt om hulp,tijdens een leuke martel-avond, maar de secretaresse op kantoor zegt dat je moet wachten op meer padvinders zou je toch verwachten dat ze iets van initiatief tonen en gewoon naar binnen rennen met geladen wapen...
in dit geval geef ik je 100% gelijk!

voor zover ik gehoort heb (weet niet of het feiten zijn) waren ze volbewapend. kogelvrij vest aan en ALLES.

nou sorry hoor als je dan niet naar binnen gaat ben je geen politie waardig. orders of geen orderrs.
  woensdag 18 juli 2007 @ 11:08:23 #39
168255 J.Herrer
pi_51586652
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 10:22 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Dat komt omdat ze alleen hard optreden waar het niet nodig is. Kan me nog dat filmpje herinneren van die naakte studente die door 3 agenten werd afgevoerd. Ze deed geen vlieg kwaad en verzette zich ook niet, maar er staan wel 3 van die blauwe sukkels haar aan te houden.

Alleen dan kunnen ze stoer doen, als er echt wat is, niet.
Naakte studentes zijn echt fakking crimineel
pi_51586820
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 10:27 schreef rival het volgende:

[..]

in dit geval geef ik je 100% gelijk!

voor zover ik gehoort heb (weet niet of het feiten zijn) waren ze volbewapend. kogelvrij vest aan en ALLES.

nou sorry hoor als je dan niet naar binnen gaat ben je geen politie waardig. orders of geen orderrs.
mensen die denken dat het leven een film is.
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
pi_51586975
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 11:13 schreef Mustard_Man het volgende:

[..]

Wat heeft dat met een film te maken? Staat gewoon in hun functieomschrijving hoor.
pi_51587033
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 11:13 schreef Mustard_Man het volgende:

[..]

ik weet wat ik zelf gedaan zou hebben (dat jij je dat al niet eens voor kan stellen zegt een hoop over jou)
pi_51587295
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 11:18 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Wat heeft dat met een film te maken? Staat gewoon in hun functieomschrijving hoor.
De agenten hebben simpelweg gedaan wat ze behoren te doen, wachten op versterking.
Stel je voor dat elke agent als John Mcclane te werk zou gaan.
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 11:20 schreef rival het volgende:

[..]

ik weet wat ik zelf gedaan zou hebben (dat jij je dat al niet eens voor kan stellen zegt een hoop over jou)
ja joh, gewoon binnenstormen en we zien wel wat er gebeurd toch!!11
dat soort aanpakken resulteerd op de lange termijn op veel meer doden en gewonden.
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
pi_51587927
Of je krijgt in Eindhoven ruzie met een PSV hooligan en belt de politie... Duurt 1,5 uur voordat die eikels komen...
pi_51588020
quote:

eens
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
pi_51588053
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 11:29 schreef Mustard_Man het volgende:

[..]

De agenten hebben simpelweg gedaan wat ze behoren te doen, wachten op versterking.
Dus jij vind het totaal geen probleem dat ze met 2 man sterk buiten staan te luisteren naar iemand die gemarteld en vermoord wordt? En wat nog belachelijker is, is dat de versterking een half uur moet duren. En wat ze behoren te doen is de burger beschermen, niet een half uur staan wachten.

Maar ja, hier in Nederland is nog bijna nooit iets voorkomen, alleen maar putten dempen als er minimaal 2 of 3 kalveren zijn verdronken. Achter de feiten aanhollen heet dat, Nederland's sterkste punt. Het enige wat ze voorkomen is dat het Nederlandse volk respect krijgt voor de politie of de overheid.
pi_51588104
quote:
pi_51609664
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 17:19 schreef RickoKun het volgende:
Laatst gebeurd:

SICK, heb je een link van dat nieuwsbericht in Fok?
pi_51609776
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:48 schreef FootballPlayer het volgende:

[..]

SICK, heb je een link van dat nieuwsbericht in Fok?
Politie luisterde naar doodmartelen R'dammer

En gerelateerde berichten.
OM: Agenten martelmoord treft geen blaam

'Reden martelmoord kindermisbruik'
  woensdag 18 juli 2007 @ 23:21:07 #51
177785 Apokalypse
It will be a day of judgement
pi_51610936
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 11:29 schreef Mustard_Man het volgende:

[..]

[..]

ja joh, gewoon binnenstormen en we zien wel wat er gebeurd toch!!11
dat soort aanpakken resulteerd op de lange termijn op veel meer doden en gewonden.
Yippee-ki-yay, motherf*cker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')