Ja joh, is hardstikke goed als de politie een gewelddadige criminele organisatie wordt!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:47 schreef wise het volgende:
tijd dat de politie harder op gaat treden.
grote bek, knuppel erop. hoppa.
Huiliequote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:54 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ja joh, is hardstikke goed als de politie een gewelddadige criminele organisatie wordt!
het is al een criminele organisatie, alleen een softequote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:54 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ja joh, is hardstikke goed als de politie een gewelddadige criminele organisatie wordt!
Jezus, hebben ze jou ook weer eens unbant?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:54 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
De Spaanse politie straalt gezag uit, omdat ze andere kledij dragen, in Nederland proberen ze er hip uit te zien, met korte witte rokjes voor vrouwen, e.d.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:54 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
In Spanje en Amerika wordt net zo hard geklaagd over de politie. En de algemene waardering voor de politie is er zelfs lager dan in Nederland.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:04 schreef Malle_beer het volgende:
[..]
De Spaanse politie straalt gezag uit, omdat ze andere kledij dragen, in Nederland proberen ze er hip uit te zien, met korte witte rokjes voor vrouwen, e.d.
In Amerika mag je schieten, alvorens je een uur lang verslagen mag maken waarom je geschoten hebt, in Nederland wordt schieten sterk ontmoedigd door bijv. de media en de verantwoordelijkheid die je draagt.
De politie heeft niets te maken met de hoogte van de straf van een verkrachter.quote:Dit zijn slechts twee voorbeelden waaruit blijkt dat de Nederlandse politie niet zo boeiend is.
"de politie is je beste vriend" zeggen ze ook weleens, hieruit blijkt alweer wat voor'n imago de politie heeft, ze matsen degene die niet gematst mogen worden, een verkrachter die er vanaf komt met een paar jaar brommen, bijvoorbeeld.
In Spanje en Amerika doen ze tenminste wat tegen het tuig, hier in Nederland wordt enkel "foei" gezegd en ze mogen weer de straat opquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:10 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
In Spanje en Amerika wordt net zo hard geklaagd over de politie. En de algemene waardering voor de politie is er zelfs lager dan in Nederland.
Het rechtsysteem in algemeen is gewoon kut.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:10 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
De politie heeft niets te maken met de hoogte van de straf van een verkrachter.
Niet bang, wel anticiperend op het geval dat.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:00 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Huilie
Dat tuig moet gewoon hard aangepakt worden
Of ben je soms bang dat ze je van je fiets meppen als je door de stad fietst![]()
Scenario: er loopt een voorbijganger voorbij die ziet dat jullie 3 Duitsers de vernieling in slaan. De politie wordt geroepen en jullie komen er vanaf zonder boete. Ongetwijfeld dat diegene in dit topic dan zal roepen dat het tuig ook nooit aangepakt wordt, de straffen te laag zijn, de politie mietjes zijn etcetera.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:16 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Het rechtsysteem in algemeen is gewoon kut.
Afgelopen vrijdag werd ik samen met 2 vrienden aangevallen door 5-6 duitsers, in eerste instantie deden we niks terug want we zagen het alweer aankomen. Maar toen ze eenmaal m'n maat op de grond sloegen die tevens een gebroken hand(gips) had op dat moment sloegen de stoppen door en hebben we 3 van hun semi de vernieling in geslagen.. Ra Ra wie kreeg de boete ?
Ach kom nou, het is altijd de omgekeerde wereld. Als ik een camera op mijn auto richt die geparkeerd staat op de straat waarmee ik kan registreren wie constant krassen op mijn auto aanbreng of er zelf in breekt, dan krijg ik een straf en niet degene die aan mijn auto zit, want je mag niet zomaar de straat filmen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:56 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Scenario: er loopt een voorbijganger voorbij die ziet dat jullie 3 Duitsers de vernieling in slaan. De politie wordt geroepen en jullie komen er vanaf zonder boete. Ongetwijfeld dat diegene in dit topic dan zal roepen dat het tuig ook nooit aangepakt wordt, de straffen te laag zijn, de politie mietjes zijn etcetera.
Jij bent het tuig voor die omstander. Maar dat zal je nooit toegeven, "maar zij begonnen, en het was alleen maar zelfverdediging". Grappig dat als mensen vinden dat de politie harder op moet treden, ze het altijd over anderen hebben.
Buiten wachten tot het stil isquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:26 schreef J.Herrer het volgende:
En dat bedoel ik nou
Stel dat er 2 inbrekers je huis overhoop halen, ze trekken je uit bed en je wordt zo gruwlijk mishandeld dat je zou wensen dat je dood was, terwijl de andere je vrouw aan het verkrachten is.
Wanneer ze het huis uit lopen weet je op eigen krachten nog net 1 inbreker in zn rug te schieten, waardoor hij in een rolstoel belandt
Wat zou de politie in dit geval doen?
Jepjep.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:24 schreef Martijn85 het volgende:
Zeggen dat je het zelf moet oplossen
Ophangen en 10 minuten later weer bellen om te zeggen dat je het hebt opgelost en ze hebt neergestoken, moet je kijken hoe snel ze bij je zijn
Inderdaad, die foto's van toenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:27 schreef J.Herrer het volgende:
De smerigste daad ooit van de politie was in Nijmegen
Breken ze expres een straat open zodat de fietsers over het voetgangers gedeelte moeten fietsen, en dat ze dan op de hoek verstoppen om ze een boete te kunnen geven![]()
Smerige ratten zijn het gewoon![]()
Als iemand schreeuwt om hulp,tijdens een leuke martel-avond, maar de secretaresse op kantoor zegt dat je moet wachten op meer padvinders zou je toch verwachten dat ze iets van initiatief tonen en gewoon naar binnen rennen met geladen wapen...quote:[b]Op dinsdag 17 juli 2007 18:32
het ligt niet aan de agenten zelf hoor
Stel je aan manquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:54 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Precies.quote:het ligt niet aan de agenten zelf hoor, maar aan de leiding! justitie. de overheid en natuurlijk de droplul die die belachelijke homopakjes heeft bedacht voor ze!
inderdaad!quote:het ligt niet aan de agenten zelf hoor, maar aan de leiding! justitie. de overheid
Binnen een paar minuten nog wel, om jou als dader op te pakken natuurlijkquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:24 schreef Martijn85 het volgende:
Zeggen dat je het zelf moet oplossen
Ophangen en 10 minuten later weer bellen om te zeggen dat je het hebt opgelost en ze hebt neergestoken, moet je kijken hoe snel ze bij je zijn
Dat is gewoon zwaar triest ja!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:19 schreef RickoKun het volgende:
Laatst gebeurd:
D'r werd een gast gemarteld in een huis, en er stonden al 2 agenten voor te wachten, maar ze durfden niet naar binnen omdat het geschreeuw zo vreselijk was...
Dat komt omdat ze alleen hard optreden waar het niet nodig is. Kan me nog dat filmpje herinneren van die naakte studente die door 3 agenten werd afgevoerd. Ze deed geen vlieg kwaad en verzette zich ook niet, maar er staan wel 3 van die blauwe sukkels haar aan te houden.quote:Op woensdag 18 juli 2007 08:57 schreef Dalamar het volgende:
En als ze dan een keer geen tegenspraak willen en wat "harder"optreden staan ze meteen met een filmpje op geenstijl en schreeuwt iedereen daar "politiestaat!!".
[..]
Precies.
in dit geval geef ik je 100% gelijk!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:58 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Als iemand schreeuwt om hulp,tijdens een leuke martel-avond, maar de secretaresse op kantoor zegt dat je moet wachten op meer padvinders zou je toch verwachten dat ze iets van initiatief tonen en gewoon naar binnen rennen met geladen wapen...![]()
Naakte studentes zijn echt fakking crimineelquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze alleen hard optreden waar het niet nodig is. Kan me nog dat filmpje herinneren van die naakte studente die door 3 agenten werd afgevoerd. Ze deed geen vlieg kwaad en verzette zich ook niet, maar er staan wel 3 van die blauwe sukkels haar aan te houden.
Alleen dan kunnen ze stoer doen, als er echt wat is, niet.
mensen die denken dat het leven een film is.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:27 schreef rival het volgende:
[..]
in dit geval geef ik je 100% gelijk!
voor zover ik gehoort heb (weet niet of het feiten zijn) waren ze volbewapend. kogelvrij vest aan en ALLES.
nou sorry hoor als je dan niet naar binnen gaat ben je geen politie waardig. orders of geen orderrs.
Wat heeft dat met een film te maken? Staat gewoon in hun functieomschrijving hoor.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:13 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
mensen die denken dat het leven een film is.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik weet wat ik zelf gedaan zou hebbenquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:13 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
mensen die denken dat het leven een film is.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De agenten hebben simpelweg gedaan wat ze behoren te doen, wachten op versterking.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat heeft dat met een film te maken? Staat gewoon in hun functieomschrijving hoor.
ja joh, gewoon binnenstormen en we zien wel wat er gebeurd toch!!11quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:20 schreef rival het volgende:
[..]
ik weet wat ik zelf gedaan zou hebben(dat jij je dat al niet eens voor kan stellen zegt een hoop over jou)
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:47 schreef wise het volgende:
grote bek, knuppel erop. hoppa.
Dus jij vind het totaal geen probleem dat ze met 2 man sterk buiten staan te luisteren naar iemand die gemarteld en vermoord wordt? En wat nog belachelijker is, is dat de versterking een half uur moet duren. En wat ze behoren te doen is de burger beschermen, niet een half uur staan wachten.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:29 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
De agenten hebben simpelweg gedaan wat ze behoren te doen, wachten op versterking.
Stel je voor dat elke agent als John Mcclane te werk zou gaan.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:47 schreef wise het volgende:
SICK, heb je een link van dat nieuwsbericht in Fok?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:19 schreef RickoKun het volgende:
Laatst gebeurd:
D'r werd een gast gemarteld in een huis, en er stonden al 2 agenten voor te wachten, maar ze durfden niet naar binnen omdat het geschreeuw zo vreselijk was...
Politie luisterde naar doodmartelen R'dammerquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:48 schreef FootballPlayer het volgende:
[..]
SICK, heb je een link van dat nieuwsbericht in Fok?
bedanktquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Politie luisterde naar doodmartelen R'dammer
En gerelateerde berichten.
OM: Agenten martelmoord treft geen blaam
'Reden martelmoord kindermisbruik'
Yippee-ki-yay, motherf*ckerquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:29 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
De agenten hebben simpelweg gedaan wat ze behoren te doen, wachten op versterking.
Stel je voor dat elke agent als John Mcclane te werk zou gaan.![]()
![]()
![]()
[..]
ja joh, gewoon binnenstormen en we zien wel wat er gebeurd toch!!11
dat soort aanpakken resulteerd op de lange termijn op veel meer doden en gewonden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |