niet nuttig dus?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:23 schreef Dibble het volgende:
[..]
Je krijgt 10 dollar voor elke eiwit die je berekent![]()
nee het is gewoon dom stroomverbruik
![]()
Over beloning gesproken, binnen Sony wordt/is wel gekeken naar meer Distributed Computing toepassingen en eventuele beloningen voor ingeleverde "work units".quote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:13 schreef ryangozer het volgende:
2 vragen:
is er een beloning voor folding?
gaat je ps3 minder lang mee als je hem elke nacht aanzet? (voor folding )
Eindscore :quote:So yes, if there’s any doubt left, Lair has come together beautifully
“With its stunning visuals and incredible soundtrack, Lair may well be the single most powerful experience that a man can share with his $5,000 home theatre system.”
Lair is an utter feast for the eyes
Don’t assume that because Lair is such a stunning piece of eye candy that there isn’t also a substantial game at its core.
If gliding over a beautiful starlit ocean to the haunting strains of opera doesn’t impress you, you’re dead inside
It also says all framerate issues have been fixed.
The only negatives were that objectives weren’t explained well enough and confusing navigation sometimes.
They say that some of the confusion is because it combines nearly 6 genres into one game…but once you get use to it, it is a game with incredible depth.
It also says that replay value is extremely high–you can receive higher ranks and that unlocks amazing stuff such as new dragons, etc. to kick butt with.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien toch een betere game dan ik dacht
PSN id: NL_SToRM
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:25 schreef SToRM81 het volgende:
De eerste review van Lair (door Play magazine) is een feit. Hier wat interessante quotes uit die review:
[..]
Eindscore :ik kan geen spoilers leze op me ps3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien toch een betere game dan ik dacht
Ja dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic!
De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek...
Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.
Gassen en je boost gebruiken om een bocht goed uit te komen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:42 schreef ryangozer het volgende:
ik kan dus echt totaal niet winnen bij motorstorm![]()
iemand tips?
Resistance heb ik nog steeds niet helemaal uitgespeeld en ik heb hem al vanaf april in huis ofzo. Sommige stukken zijn echt heel lastig. Zoals het deel met die 2 stalkers en een spin bij de brug over de Thames bijvoorbeeld. Daarnaast is de verleiding om online je frustraties van je af te schieten ook iedere keer erg groot. Online zuig ik overigens ook enorm, ik speel het sinds april en zit nog onder de 400 killsquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:21 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik vind Resistance en Motorstorm toch vrij pittig.
Heeft iemand doekjes en lotion? Wat ziet dit er fantastisch uit zeg!! Sfeer, sfeer en nog eens sfeer.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:16 schreef Cyberia18 het volgende:
High-def shots baby.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Awesome.
Spel gebruikt rubber band AI. Dus als je voorop ligt, komen ze weer in de buurt. Gewoon in de top 4 blijven rijden (niet gelijk voor de nr.1 plek gaan) en de laatste ronde boosten alsof je leven er vanaf hangt. Dan win je vrij simpel, mits je de juiste routes pakt.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:42 schreef ryangozer het volgende:
iemand tips?
Twee posts hoger staat een goeie tip, dus niet gelijk als een gek de leiding willen pakken, maar volg de rest, kijk welke routes ze nemen, en in de laatste ronde probeer je vooraan mee te komen om in de laatste bochten te leiding te nemen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:42 schreef ryangozer het volgende:
iemand tips?
Bij gebrek aan Cyberia: White Knight Story van Level 5.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:08 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Welke RPG is dat cyberia18?
Trouwens, hoe zit het met muis en toetsenbord bij UT3? Kan je elk willekeurig USB-apparaat aansluiten of heb je aparte PS3-hardware nodig?
Kist is inderdaad even een noodoplossingquote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat een lelijke kist voor zulke mooie apparaten
Thanks. En hoe zit het met de multiplayer van UT3? Kan je multiplayer spelen tegen PC-gebruikers?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bij gebrek aan Cyberia: White Knight Story van Level 5.
Verder kun je elk willekeurig USB tobo+muis aansluiten, geen aparte hardware nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |