abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57285896
Dan hoop je op een nieuwe stunt maar dan is daar weer die koude kermis.
Het zat er niet in.
Erg jammer de aansluiting is erg ver weg.
pi_57506060
- Lavezzi z'n ontract is voor 1 jaar verlengd.
- Tegen Reggina zal Napoli, naast Zalayeta, ook Domizzi, Savini & Mannini missen.
- Iezzo is weer terug in training en zal voor zaterdag fit moeten geraken, al doet z'n vervanger het natuurlijk ook uitstekend.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_57508978
quote:
Op zondag 9 maart 2008 12:43 schreef MaxPower het volgende:

[..]

waar ging dat artikel over? recensie van het boek?
gut, ik weet niet meer precies waar het over ging, ik dacht een verhaal over de scgrijver; niet direct een recensie..
pi_57744159
Gisteren weer gewonnen, 1-0 van Palermo, goal (kopbal) van Hamsik op assist van Lavezzi.
Lavezzi kreeg op zijn beurt de bal van Pampa Sosa, van wie Marino na afloop bekend maakte dat hij na dit seizoen stopt en terugkeert naar Argentinie, naar z'n familie. Mag (en zal) een helden afscheid krijgen.

Minder was dat er n.a.v. Reggina uit de nodige arrestaties waren ivm het vele vuurwerk daar (van beide kanten overigens) en dat er nu van de Curva B ook weer het nodig richting rand van het veld ging, dus wellicht een flinke sanctie (kan wellicht weer een match zonder thuispubliek zijn).

Maar goed, 40 punten is, zo leert de geschiedenis, veilig. Dus een goede zaak dit nu reeds in de pocket te hebben, nu een mooi moment om rustig op zoek te gaan naar versterkingen (De Braziliaan Nilmar wordt al genoemd) en te werken aan de tactiek, het positiespel.
pi_57744375
Nilmar, was ooit een groot talent maar kwijnde weg bij Lyon.

Hoe serieus was de interesse in Huntelaar DIGGER?
pi_57744792
Die duikt al een paar jaar met enige regelmaat op in de Napolitaanse media, maar hoe serieus is moeilijk te zeggen. Soms worden namen alleen gebruikt om de aandacht van de werkelijke prooi af te leiden of om te zien hoe de betreffende speler tegenover een overgang zou staan.

Maar realistisch: Huntelaar zou nooit bij Napoli passen. Zo'n nuchtere Fries in zo'n volkswijk/club/stad als Napoli, zo'n chaos, de media om Napoli heen en de druk van de ultras.

't is niet voor niets dat al decennia lang bij Napoli Argentijnen, Brazilianen, Urugayanen etc. de hoofdmoot vormen van de buitenlandse inbreng.

Hoewel, met Garics en Hamsik spelen er nu ook 2 goede buitenlanders zonder Zuid Amerikaanse roots. Hamsik speelde al in Italie (Brescia), voor Garics is Napoli echt z'n 1e Italiaanse club.

Laatste niet Zuid Amerikaanse buitenlanders die redelijk succesvol waren bij Napoli waren Jankulovski (Tsjech) en Vidigal (Portugees) maar dan moet je al aardig wat jaren terug in de tijd.
pi_57988656
Waarom spammen allerlei Napoli-fans het gastenboek van Huntelaar vol? Aanhoudende geruchten of iets dergelijks?
  vrijdag 11 april 2008 @ 20:44:10 #258
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_57990114
quote:
Op maandag 31 maart 2008 20:31 schreef DIGGER het volgende:
Laatste niet Zuid Amerikaanse buitenlanders die redelijk succesvol waren bij Napoli waren Jankulovski (Tsjech) en Vidigal (Portugees) maar dan moet je al aardig wat jaren terug in de tijd.
Hamsik en Garics doen 't toch ook leuk?
><(({°>
pi_58154203
Cavenaghi van Bordeaux schijnt in de belangstelling van Napoli te staan.
pi_58158860
quote:
Chelsea heeft Napoli-middenvelder Marek Hamsik op het oog. De Londenaren hebben zeker twintig miljoen euro over voor de veelbelovende Slowaak. (Il Romanista)
pi_58195802
Bod is al afgewezen, Hamsik gaat niet weg, dat is 1 van de mannen voor de toekomst van Napoli.
pi_58531490
Komende zondag de laatste wedstrijd van Roberto Carlos 'Pampa' Sosa in San Paolo. Grote man, groot hart voor de club en de stad. Nog nooit was zo een middelmatige voetballer zo geliefd in Napoli. Het is het afscheid van een icoon. Ze gaan hem missen.

Hij speelde ooit voor het laatst met het shirtnummer 10, het nummer van Diego. Ik vergeet nooit zijn tranen, letterlijk in dat shirt tijdens die laatste wedstrijd. Een bewijs van zijn respect voor Maradona:

Of zoals een fan het schreef:

'Domenica sarà l'ultima partita al S.Paolo di Roberto Carlos Sosa. Fu il primo giocatore del "nuovo" Napoli, è stato l'ultimo ad indossare la "mitica" 10 di Maradona. A fine stagione ci lascia per tornare nel suo Paese...

Prima di tutto un grande uomo, ha sempre evidenziato il suo amore e l'attaccamento al Napoli e Napoli... non dimenticherò mai il gesto di contare i secondi quando un portiere avversario perdeva tempo nel rinviare, o quello di aiutare i barellieri che tardavano ad entrare in campo a prelevare un calciatore avversario (forse) infortunato... oppure la sua "scalata" alla porta nel giorno della promozione in B... o le sue parole di difesa per Napoli ed i napoletani nei confronti di chi li offendeva all'apice della questione rifiuti... o la scelta di far nascere la sua figlioletta qui a Napoli, per avere una "vera napoletana" in famiglia...

Ha detto che si sente napoletano. E fa bene, perchè tale è. Ed ha promesso di tornare... quindi:

ARRIVEDERCI, PAMPA!!!'
pi_58533596
Mooi filmpje, SMOOK, mooie goal ook

Net eindelijk via eBay bestelde Napoli-sjaaltje binnengekregen
pi_58615929
Samenvatting van de wedstrijd van vamiddag, een mooie 3-1 tegen Milan. Hamsik loopt het hele veld over zowat
pi_58665526
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 13:32 schreef SMOOK28 het volgende:
Komende zondag de laatste wedstrijd van Roberto Carlos 'Pampa' Sosa in San Paolo. Grote man, groot hart voor de club en de stad. Nog nooit was zo een middelmatige voetballer zo geliefd in Napoli. Het is het afscheid van een icoon. Ze gaan hem missen.

Hij speelde ooit voor het laatst met het shirtnummer 10, het nummer van Diego. Ik vergeet nooit zijn tranen, letterlijk in dat shirt tijdens die laatste wedstrijd. Een bewijs van zijn respect voor Maradona:
Ja dat was toen de belachelijk actie van de bond dat in de Serie C gespeeld diende te worden met rugnummers 1 tm 11 en dus ook een nummer 10, period. Dus ineens moest het nr. 10 shirt weer uit de kast.

Zondag Sosa ook met het bekende shirtje onder z'n wedstrijdshirt, ondanks de hitte. Marine met een shirt aan met z'n naam erop en ook De Laurentiis die nog eens aangaf hoe belangrijk Sosa was, hij was zijn 1e speler, de 1e speler van het nieuwe Napoli.

Maar het afscheid was in elk geval erg mooi, de zege ook, de 5e "mini grand-slam" uit de geschiedenis (zeges op Milan, Inter & Juve thuis).

Opmerkelijk nu: 8e plek, misschien zelfs UEFA cup voetbal ipv Udinese omdat de boel daar niet OK is.
Van de 7 ploegen boven Napoli, heet Napoli thuis 6 wedstrijden gewonnen, alleen van Roma werd verloren. Uit echter een heel ander verhaal met alleen een zege bij Udinese en een punt bij Roma.

Qua nieuwe spits circuleren al veel namen: Boriello, Milito, Aquafresca o.a. Veel zal mede afhangen van de Amauri transfer en of Milan wel of geen CL zal halen, want dat gaat wel e.e.a. bepalen bij de jacht naar spitsen op de transfermarkt deze zomer.
pi_58665618
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 15:07 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Qua nieuwe spits circuleren al veel namen: Boriello, Milito, Aquafresca o.a. Veel zal mede afhangen van de Amauri transfer en of Milan wel of geen CL zal halen, want dat gaat wel e.e.a. bepalen bij de jacht naar spitsen op de transfermarkt deze zomer.
Ik hoorde ook een gerucht over Pellè?
pi_58665620
O ja, inmiddels voorzien van de nodige (officiele en minder officiele) nieuwe shirts, goodies etc.

Maar wat een zooitje in de regio zodra je op de Domiziana rijdt richting zuiden vanaf Mondragone ( is nog immer werkelijkheid) en de afvaltransporten naar Duitsland die inmiddels ook alweer gestopt zijn. En overal nu die kut Roemenen
pi_58665688
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 15:12 schreef le_knightclub_soda het volgende:

[..]

Ik hoorde ook een gerucht over Pellè?
Die heb ik niet terug kunnen vinden in de lokale krant (Il Mattino) de afgelopen 2 weken. Men zoekt ook wat meer ervaring (er loopt al veel talent) en houdt altijd de voorkeur voor Napolitanen * Zuid Amerikanen.

pi_58665761
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 15:16 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Die heb ik niet terug kunnen vinden in de lokale krant (Il Mattino) de afgelopen 2 weken. Men zoekt ook wat meer ervaring (er loopt al veel talent) en houdt altijd de voorkeur voor Napolitanen * Zuid Amerikanen.
Ik dacht dat hij veel familie in Napels had? Ik heb trouwens het idee dat ie in Nederland nu wat onderschat wordt.
pi_58666489
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 15:12 schreef DIGGER het volgende:
O ja, inmiddels voorzien van de nodige (officiele en minder officiele) nieuwe shirts, goodies etc.

Maar wat een zooitje in de regio zodra je op de Domiziana rijdt richting zuiden vanaf Mondragone ( is nog immer werkelijkheid) en de afvaltransporten naar Duitsland die inmiddels ook alweer gestopt zijn. En overal nu die kut Roemenen
Dat filmpje...!! !!...lachen en huilen tegelijk. Na de verkiezingen is er niets meer opgehaald. Mondragone is dan wel weer de uithoek van de provincie Napels. Zelfs de Napolitanen hebben het er niet op.
pi_58666571
(Volgens mij is het nog net de provincie Caserta) Toch gaat het grootste geboefte uit Napoli en zomers op vakantie (daar is Mondragone ook berucht om).

Heb zelf nog gedacht om een filmje van die rotzooi te maken, maar het maar neit gedaan, vond het al erg genoeg.
pi_58666725
Klopt sorry, provincie Caserta.

Vrienden van me hebben er een huisje aan zee. Elke keer als ik over die Domiziana rijd zie ik een ongeluk. Echt altijd. Er staan nog net lijnen op de weg.
pi_58666905
Sja het is officieel een 2 baans weg, maar wel met hele brede rijstroken. Maar ik zie het ook echt altijd en kijk amper om mee heen, louter op de weg.

Was een vrachtwagen een andere vrachtwagen aan het inhalen, een oude fiat haalde die inhalende vrachtwagen dan maar over de tegemoetkomende rijbaan in, en een mercedes coupe vond dat wat te langzaam gaan en ging dus als 4e uitersts links alles tegelijk inhalen. Tot er vanuit de bocht hem een vrachtwagen en een hele rits personenauto's die bezig waren die vrachtwagen in te halen tegemoet kwamen.

Vraag niet hoe, het kostte hem uiteindelijk alleen z'n spiegel.

Heb er ooit zelfs 5 auto's tegelijk 1 kant op zien rijden, naast elkaar.

Verdrijfvlakken, uitvoegstroken, voorsoorteervakken, allemaal hetzelfde: Extra asfalt dus een extra inhaal/rijstrook. Bij een stoplicht opstellen in rijen van 4 naast elkaar en een sprint trekken de trechter in, want 60 meter verder staan in tegenovergestelde richting ook 4 rijen naast elkaar gepropt, dus heb je zelf effectief nog 1 smal stuk over.

En hoezo snelheidslimieten? (ik moet trouwens zeggen dat ik een (huur)wagen ook gerust naar 160 trap nadat de weg bij Castelvolturno officieel 4 baans wordt met gescheiden rijstroken)
pi_58739769
Nog ff over het vuilnis: http://www.ansa.it/opencm(...)g.html_74314438.html

Tis weer headline news op ansa.it
En die foto's onder het item.....

EN Napoli vannacht: http://www.skylife.it/html/skylife/tg24/cronaca.html?idvideo=71060&refidTitle=81077title

Vanmiddag zonder fans bij Lazio de laatste match. Geen Santacroce & Calaio na een ruzie op de training, volgens enkele verhalen.

Zege is nodig om Intertoto te halen, anders afhankelijk van Atalanta - Genoa.
pi_58934265
Volgens SKY italia zou Savini (linksback?) in de belangstelling van sc Heerenveen staan...

Beetje een goede?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')