quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:38 schreef beertenderrr het volgende:
sorry, ben beetje druk nu, reageer later in dit topic
Met andere woorden.. Ze hebben geen tijd voor jou!! En bij de weg.. ik heb het druk op messquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:38 schreef Fiskus het volgende:
Mensen die het eeuwig druk hebben terwijl ze bijv. uren op msn zitten![]()
Vraag je ze, hoe is het? Krijg je als antwoord: "ja druk he" of "druk druk druk"![]()
WTF is dat voor interessantdoenerij![]()
Daarom ben je ook kansloos. Je doet niks anders dan waardeloze bagger posten.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:40 schreef vosss het volgende:
Ik heb het nooit druk. Ik heb een hekel aan dingen zo plannen dat het druk is.
Als dan bv iets uitloopt, dan moet je je al meteen jagen om optijd voor het volgende te zijn
Plan gewoon wat minder en je krijgt evengoed alles gedaan wat je wilt die dag
In je profiel zetten is extreem kansloosquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
Vaak zie je ook "druk druk druk" juist in hun MSN profiel staan.
Nee duh omdat ze ergens mee bezig zijnquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:57 schreef B4CO het volgende:
gewoon vragen, " waarmee dan???"
dan krijg je geen antwoord
¶¦Ð__(,__|quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:38 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Jij hebt intessantdoenerij mensen in je lijst..._!
KBEN ER NIET.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:27 schreef Ulreazj het volgende:
Of mensen die weg weg weg zijn op msn, maar toch aanwezig zijn.
Dat is iets heel anders. Voorkomen dat 254 mensen je tegelijk aansprekenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:27 schreef Ulreazj het volgende:
Of mensen die weg weg weg zijn op msn, maar toch aanwezig zijn.
verkapt whihihihi-kijk-mij-populair-zijn-post.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:35 schreef Haarloze_Aap het volgende:
[..]
Dat is iets heel anders. Voorkomen dat 254 mensen je tegelijk aanspreken![]()
Je snapt het niet helemaal, na dat 'ik heb het druk' gaat het gesprek gewoon verder. Het slaat dus op hun algemene bezigheden ofzo.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:12 schreef RemCOW het volgende:
En je kan niet MSN aan hebben staan en ondertussen bezig zijn?
whihihiquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:39 schreef Fiskus het volgende:
[..]
verkapt whihihihi-kijk-mij-populair-zijn-post.
Zal het wel minder druk worden.quote:
Alleen jammer dat die al wel ingekopt is. Meerdere malen zelfs.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:31 schreef Yildiz het volgende:
Goh, dat deze nog niet ingekopt is.
"Hoe is het?"
"Jaaa, druk druk druk!"
Theo Maassen: "Als je het echt druk had, had je niet de tijd om dat drie keer te zeggen!"
Sarcasme, het zou verboden moeten wordenquote:Op woensdag 18 juli 2007 00:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Alleen jammer dat die al wel ingekopt is. Meerdere malen zelfs.![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:06 schreef Haarloze_Aap het volgende:
[..]
Slecht sarcasme, het zou verboden moeten worden![]()
Dat grapje is al geweest. Next..quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:23 schreef Dibble het volgende:
te druk om hier te reageren.doei
Ik heb op mijn werk de hele dag msn aan staan maar intussen heb ik het inderdaad echt enorm druk!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:38 schreef Fiskus het volgende:
Vraag je ze, hoe is het? Krijg je als antwoord: "ja druk he" of "druk druk druk"![]()
Behalve als je werkgever voor je plantquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:40 schreef vosss het volgende:
Als dan bv iets uitloopt, dan moet je je al meteen jagen om optijd voor het volgende te zijn
blijkbaar zit jij ook op msn, dus kan jij ook zeggen dat je het druk hebtquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:38 schreef Fiskus het volgende:
Waar denk je dat jouw uitkering van betaald wordt? Juist! Van belastinggeld van werkende mensen!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:38 schreef Fiskus het volgende:
Van wie niet??quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:39 schreef Sok41 het volgende:
Haha ja ik ken het..
Of.. Mja mag niet klagen
- druk met meerdere vensters?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:38 schreef Fiskus het volgende:
En precies over dat laatste gaat dit topic.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:23 schreef MNR het volgende:
[..]
- druk met meerdere vensters?![]()
- of druk, maar toch nog de optie houden voor die ene leuke meid/gozer
En dan heb je nog die mensen die geen sociaal leven hebben, maar graag pronken dat ze het druk hebben, zodat ze zich belangrijk voelen: "kijk mij eens druk zijn"![]()
Jah jij werkt voor het uwvquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:40 schreef vosss het volgende:
Gewoon zeggen: "doe es niet zo interessantquote:Op zondag 22 juli 2007 00:19 schreef Fiskus het volgende:
En precies over dat laatste gaat dit topic.
Hij was wel de eerste die toegaf het van Maassen te hebben gestolenquote:Op woensdag 18 juli 2007 00:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Alleen jammer dat die al wel ingekopt is. Meerdere malen zelfs.![]()
Het gesprek gaat daarna gewoon verder.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:53 schreef L.no het volgende:
Misschien doen ze alsof ze druk zijn, omdat ze niet met jou willen chatten?
In een ander topic leek men het er nog over eens te zijn dat veel mensen op internet juist te weinig tijd overhebben voor die ene leuke meid/gozer.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:23 schreef MNR het volgende:
- of druk, maar toch nog de optie houden voor die ene leuke meid/gozer
Uhm... bewust daten via internet, kan duidelijk op een behoefte aan contact, maar dan wel op afstand. Als je dan aan het werk bent, zet je je MSN ook op offline of uit. Zet je hem niet aan om op bezet te staan, want dan zoek de persoon in kwestie alleen maar contact met je als diegene daar zin in heeft.quote:Op zondag 22 juli 2007 01:02 schreef Haarloze_Aap het volgende:
In een ander topic leek men het er nog over eens te zijn dat veel mensen op internet juist te weinig tijd overhebben voor die ene leuke meid/gozer.
Wat is het nou?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |