Jij verwacht een discussie van een beginpost waarin helemaal geen klap duidelijk wordt waar jij jezelf mee bezig houdt? Voor iemand die WO doet diep je het niet erg uit moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:27 schreef Kaneel het volgende:
[..]
Och jochie toch, je mag wel bij mij in therapie hoor. Ik kaart iets aan en ik verwacht een discussie. Als jij je er niet in kunt vinden moet je dit topic even doorlezen, je besluit nemen, en verdergaan met je leven.
En tóch word het dus gewoon weer een MBO-bash topic.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:47 schreef fathank het volgende:
Dit is echt een topic voor frustikutten die een moeilijke studie gedaan hebben en vervolgens erachter komen dat je er eigelijk niks mee kunt op de arbeidsmarkt.
Inderdaad, een spijker gaat al een kleine 5000 jaar opdezelfde manier in het houtquote:
Dit is R&P niet. Ik wil weten of meer mensen hier 'tegenaan lopen' en wat ze ermee doen. Het voordeel is wel dat het leuk is om zelf de beste theorie uit te zoeken.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:51 schreef iknowbest het volgende:
[..]
Jij verwacht een discussie van een beginpost waarin helemaal geen klap duidelijk wordt waar jij jezelf mee bezig houdt? Voor iemand die WO doet diep je het niet erg uit moet ik zeggen.
Wiskunde is verzonnen door de mens, dus daar kun je makkelijk "alles" van weten.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Klopt ja. Zoals dat je wel degelijk de wortel uit een negatief getal kan trekken.
Count me inquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:07 schreef Biels het volgende:
[..]
En tóch word het dus gewoon weer een MBO-bash topic.![]()
Psychologie een moeilijke studie? Met alle respect voor TS, maar psychologie is nou niet bepaald een moeilijke studiequote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:47 schreef fathank het volgende:
Dit is echt een topic voor frustikutten die een moeilijke studie gedaan hebben [...]
In dat geval nee, ik heb niet jouw probleem op de uni. Ik kom enkel en alleen echt interessante dingen tegen welke open staan ter interpretatie en op meerdere manieren gezien kunnen worden.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:03 schreef Kaneel het volgende:
[..]
Dit is R&P niet. Ik wil weten of meer mensen hier 'tegenaan lopen' en wat ze ermee doen. Het voordeel is wel dat het leuk is om zelf de beste theorie uit te zoeken.
quote:
quote:
Laffe boekenlezers. Alleen nerds lezen teksten, echte mannen hakken bomen om.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:27 schreef ArendBarend het volgende:
Kanslose rukkers die gaan studeren, echte mannen doen MBO en gaan dan aan t werk, jah
Snel naar de mavo voor het te laat isquote:
Tegen wie heb je het? Niet te veel denken, je was toch houthakker?quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:44 schreef Zyggie het volgende:
Je beseft dat al je voorbeelden hetzelfde zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |