Foutje... bedankt.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:22 schreef IkWilbert het volgende:
De brand ontstond op het dak, waar dakdekkers bezig waren. Tijdens de brand zijn enkele van de gasflessen die zij gebruikten ontploft.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:38 schreef buachaille het volgende:
Ik weet niet wat het is. Gisteren stond ik op m'n balkonnetje, rook ik toch een partij zure verbrandplastic lucht. Stond er een stukje verderop een complete veilingloods in Poeldijk in de fik.
Ga ik vanmorgen naar Zuid-Limburg toe, ik heb m'n kont nog niet gekeerd of de hele tyfeszooi vliegt in de fik daar.
Morgen blijf ik thuis en ik weet nu al dat ik niet ga koken.
Je laat geen brandende sigaretten slingeren toevallig?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:38 schreef buachaille het volgende:
Ik weet niet wat het is. Gisteren stond ik op m'n balkonnetje, rook ik toch een partij zure verbrandplastic lucht. Stond er een stukje verderop een complete veilingloods in Poeldijk in de fik.
Ga ik vanmorgen naar Zuid-Limburg toe, ik heb m'n kont nog niet gekeerd of de hele tyfeszooi vliegt in de fik daar.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:38 schreef buachaille het volgende:
quote:De brandweer heeft inmiddels drie naastgelegen panden ontruimd, waaronder Rockwoll Lapinus, uit angst dat het vuur overslaat.
Er zijn geen gewonden gevallen. Personeelsleden van Koma zijn in de haast bezig met het verwijderen van vaten met chemische stoffen uit het nog niet uitgebrande deel van het gebouw.
De schade zou tientallen miljoenen euro's bedragen, schatte de directeur van Koma. Het magazijn is volledig verloren gegaan, het productiebedrijf gedeeltelijk. Bij Koma werken 110 mensen. Om half twee laaide het vuur weer op.
Ik vrees dat de vacatures komen te vervallenquote:Wij zoeken:
Koeltechnisch Montagemonteur
Medewerker Modembewaking
Electromonteur Industrie
Plaatwerker
Nou, je ziet inderdaad vanaf Roermond een strookje "neerslag"quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:55 schreef JohnFoK het volgende:
[afbeelding]
De rook is op de buienradar te zien.![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:48 schreef Evil_Jur het volgende:
De rookpluim is vanaf 15km te zien...
Miiscchien wel kans op een pyrocumulus.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:48 schreef Evil_Jur het volgende:
De rookpluim is vanaf 15km te zien...
quote:Bij de grote bedrijfsbrand zijn giftige stoffen, waaronder blauwzuur, vrijgekomen. Brandweerkorpsen uit heel Midden-Limburg, een deel van Zuid-Limburg, Maastricht en Duitsland zijn ingezet om de brand in het koelinstallatiebedrijf Koma te bestrijden. De brandweer verricht metingen in de omgeving om de concentratie giftige stoffen vast te stellen.
dit gaat pas in bij grip 3quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:00 schreef raptorix het volgende:
Goed dat crisis.nl en roermond.nl ons goed op de hoogste houden
Je zou dat inmiddels wel verwachten... Of gaat de ergste rook meteen richting Duitsland ..... ?quote:
de rook trekt inderaad richting duitsland.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je zou dat inmiddels wel verwachten... Of gaat de ergste rook meteen richting Duitsland ..... ?
Dan heeft 't weinig zin om op crisis.nl aandacht eraan te bestedenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:30 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
de rook trekt inderaad richting duitsland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |