quote:
quote:
quote:MotoGP rider McWilliams Rides the C1!!
Jeremy McWilliams, easily the most experienced test rider in the industry, rode the MotoCzysz 07 C1-990 for the first time in a private test at the Miller Motorsports Park in Tooelle, UT June 20, 2007. McWilliams test and development experience includes the Aprilia cube MotoGP bike, both KR 3 cylinder 2-stroke and 5 cylinder 4-stroke machines, BMW’s 990 and 800 MotoGP prototypes and the Buell XB9RR. Currently McWilliams is under contracted by Ilmor to develop and race their 800cc MotoGP machine; Jeremy’s experience is very relevant. So when Jeremy says a bike does this or that he is comparing it to the best motorcycles in the world. Even more importantly, Jeremy can gage progress and potential better than all, most, or any other as he has first hand experience with world class bikes in different stages of development. In fact it was the time-frame and money spent to date on the C1 that actually impressed McWilliams nearly as much - or more - than the handling of the motorcycle itself.
Though the MotoCzysz first broke cover January 05, that was with a proof of concept machine utilizing many “borrowed” parts, the clean sheet design for the 07 C1- 990 prototype that Jeremy rode at Miller started December 05. That is nearly 2,000 parts designed, engineered and specified or manufactured in 20 months and MotoCzysz owns these parts, we have “borrowed” nothing from an existing motorcycle manufacturer.
Jeremy told a journalist after his ride that the C1 was “the best turning bike ever”.
MotoCzysz has become increasingly confident that Czysz’s theories were actually resulting in a better handling motorcycle. “We can now consider the design frozen for the first model and focus entirely on the final stage of engine development and prepare for production. Listening to Jeremy talk about how easy it was to turn and transition our bike in comparison with everything he has ridden was simply one of the best things I have ever heard” said Michael Czysz.
quote:Ear Protection Recommended
February 20th, 2007
Note: In this video, the top two digital read outs on the dash log throttle positions. This series of runs were accomplished using less then 50% throttle, to 14,000 RPM (16,000 redline)
“Not only do we expect to meet our goals for this new engine, we might exceed them” Michael Czysz![]()
quote:The Magic Ride- Review of 06 Testing
January 12th, 2007
To kick off the new year, we want to share this video compilation of footage from our 06 track tests of the 07 C1 990. From the first cautious lap, each session marked improvements in handling and speed. The bikes have exceeded our expectations, and with 2006 behind us and new components ready for the track, we anxiously await putting the hammer down at our next test only weeks away.
Nice bike - echt een geheel nieuw concept over hoe een blok in elkaar moet zitten.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:26 schreef Worldbeater het volgende:
Aanvulling op de OP.![]()
[..]
[..]
[..]
Huisjes kijken.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Nice!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:03 schreef Den_Haag het volgende:
Zit zelf qua motor ook steeds meer te kijken richting een Yamaha FZR, uit iets van 1995
quote:
Als je in een yamaha auto rijdt gaat het je zeker lukken! !!!!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:22 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Rijles was kut, morgen afrijden, alles gaat goed maar parkeer de helft van de tijd nog als een wijf in![]()
Je navigeert ook al als een wijf, weet je zeker dat je een jongetje bent?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:22 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Rijles was kut, morgen afrijden, alles gaat goed maar parkeer de helft van de tijd nog als een wijf in![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:25 schreef -XX- het volgende:
[..]
Als je in een yamaha auto rijdt gaat het je zeker lukken! !!!!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:29 schreef hicham het volgende:
[..]
Je navigeert ook al als een wijf, weet je zeker dat je een jongetje bent?
Huh inparkeren? Doe je auto rijlessen? Heb je wel motor rijbewijs en geen auto rijbewijs? Of snap ik het nietquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:22 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hij heeft een piemoltje hoor!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:29 schreef hicham het volgende:
[..]
Je navigeert ook al als een wijf, weet je zeker dat je een jongetje bent?
Jep auto rijlessen, alfabet begint bij A dus die maar eerst gehaaldquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:32 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Huh inparkeren? Doe je auto rijlessen? Heb je wel motor rijbewijs en geen auto rijbewijs? Of snap ik het niet
Hoi trouwens![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:38 schreef -XX- het volgende:
[..]
Hij heeft een piemoltje hoor!
Die had hij op de webcam laten zien.
hihihihiih [afbeelding]
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:38 schreef -XX- het volgende:
[..]
Hij heeft een piemoltje hoor!
Die had hij op de webcam laten zien.
hihihihiih [afbeelding]
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:41 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Jep auto rijlessen, alfabet begint bij A dus die maar eerst gehaald
Heb jij ook geen toto bewijsje?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:43 schreef -XX- het volgende:
Mij lijkt auto rijden vet moeilijkzo'n groot geraamte om je heen.
![]()
![]()
![]()
Ze kijken vaak niet op een keertje meer of minder steken.. Gaat ze meer om het kijken en inzichtquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:27 schreef Geerd het volgende:
1 geluk heb je dan wel weer je kunt niet zakken op die oefeningen, wat was het ook al weer file parkeren draaien op de weg, bochtje achteruit.
Ik moest volgens mij wel 3 keer steken met draaien op de weg.
Maja auto's zijn ook zo groot lomp enzo.
Krijg de kriebels ervan.
volgens mij kan je daar wel op zakken hoor.... als je ze allemaal die je moet doen op je examen verneukt.... ze zitten er natuurlijk niet voor niets in het examenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:27 schreef Geerd het volgende:
1 geluk heb je dan wel weer je kunt niet zakken op die oefeningen, wat was het ook al weer file parkeren draaien op de weg, bochtje achteruit.
Ik moest volgens mij wel 3 keer steken met draaien op de weg.
Maja auto's zijn ook zo groot lomp enzo.
Krijg de kriebels ervan.
Dat is waar.. Maar ze hoeven net als bij AVB niet allemaal perfect.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:30 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
volgens mij kan je daar wel op zakken hoor.... als je ze allemaal die je moet doen op je examen verneukt.... ze zitten er natuurlijk niet voor niets in het examen
En toch kon je daar volgens mij niet opzakken daarom heb ik ook niet zoon tussen examen gedaan.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:30 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
volgens mij kan je daar wel op zakken hoor.... als je ze allemaal die je moet doen op je examen verneukt.... ze zitten er natuurlijk niet voor niets in het examen
Je kan er zeker wel op zakken hoor!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
En toch kon je daar volgens mij niet opzakken daarom heb ik ook niet zoon tussen examen gedaan.
Hij zei, je mag het wel doen maar is zonde van je geld.
![]()
u hebben ervaring zo te horen......quote:
voor mij bijna 3 jaarquote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:22 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Anders ga je toch deze week nog als reserve, en als je dan zakt gewoon de 30ste nog een xquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:30 schreef MuRKie het volgende:
Ik heb vanochtend weer motor rijles gehad..Instructeur schat nog 2 á 3 lesjes in voor ik examen rijp ben.. Maarja moet ik wel de 30ste mijn theorie halen![]()
Opzich strak plan! Maar dan moet ik wel vrij nemen en heb ik ook nog de kans dat er niemand uitvaltquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:28 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Anders ga je toch deze week nog als reserve, en als je dan zakt gewoon de 30ste nog een x![]()
Geen eigen ervaring in zakken. Maar weet dat er mensen gezakt zijn op BV..quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:07 schreef bvvt het volgende:
[..]
u hebben ervaring zo te horen......
Voor mij is het al weer langer geleden dan een aantal hier dat op deze aardkloot rondloopt
Mja, ik heb nog nooit gereserveerd voor theorie examen. Als je een beetje optijd was kon je hier altijd als reserve omdat het nooit helemaal volgeboekt was. Al vond ik het de laatste keer met autotheorie wel druk hoorquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:42 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Opzich strak plan! Maar dan moet ik wel vrij nemen en heb ik ook nog de kans dat er niemand uitvalt
In Utrecht moet je nu verplicht reserveren via internet en ook meteen betalen via iDeal. Anders kan je geen examen meer doen.. Das vet huilie want als je ff geen geld hebt en wel wilt reserveren om een lange wachtrij te voorkomen en tegen de tijd van het examen wel het geld hebt.. Zo deed ik dat met autorijden.. Maarnu moest ik meteen betalenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:44 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Mja, ik heb nog nooit gereserveerd voor theorie examen. Als je een beetje optijd was kon je hier altijd als reserve omdat het nooit helemaal volgeboekt was. Al vond ik het de laatste keer met autotheorie wel druk hoor![]()
Kan je niet in een gehucht in de buurt je theorie halen? Of mag dat niet ofzo, lijkt me wel....quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:50 schreef MuRKie het volgende:
[..]
In Utrecht moet je nu verplicht reserveren via internet en ook meteen betalen via iDeal. Anders kan je geen examen meer doen.. Das vet huilie want als je ff geen geld hebt en wel wilt reserveren om een lange wachtrij te voorkomen en tegen de tijd van het examen wel het geld hebt.. Zo deed ik dat met autorijden.. Maarnu moest ik meteen betalenWeg biertjes
![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:44 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Mja, ik heb nog nooit gereserveerd voor theorie examen. Als je een beetje optijd was kon je hier altijd als reserve omdat het nooit helemaal volgeboekt was. Al vond ik het de laatste keer met autotheorie wel druk hoor![]()
Dichts bijzijnde CBR is in Utrecht..quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:54 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Kan je niet in een gehucht in de buurt je theorie halen? Of mag dat niet ofzo, lijkt me wel....
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:05 schreef bvvt het volgende:
Hmm - lees net dat mijn radio en TV abo nog goedkoper word
Werkt dat uberhaupt alquote:Ook Interactieve TV (voorheen Mine TV) wordt goedkoper.
Bij mij werkt het al enige tijd prima. Met de laatste 2 firmware updates is het stabiel.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:13 schreef MuRKie het volgende:
[..]
[..]
Werkt dat uberhaupt al
Mijn schoonvader heeft dat een half jaar tot een jaar geleden besteld maar ze konden het nog niet leveren
Hey WP is backquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:14 schreef worldpimber het volgende:
Fok!MC [afbeelding]
[afbeelding]
Ff bijlezen
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:14 schreef worldpimber het volgende:
Fok!MC [afbeelding]
[afbeelding]
Ff bijlezen
Kijk hier maar naar de leverbaarheid.:quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:13 schreef MuRKie het volgende:
[..]
[..]
Werkt dat uberhaupt al
Mijn schoonvader heeft dat een half jaar tot een jaar geleden besteld maar ze konden het nog niet leveren
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:22 schreef worldpimber het volgende:
[..]
25 augustus paintballeh![]()
Ff opruimen hier eerst, en fatsoenlijk eten![]()
Nope - is een ander product Kijk mar op de site van KPN - kun je alles zien.quote:
Klopt wel, maar zou het niet meer doen. Het is echt funest voor je fluxcapacitor.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:43 schreef Geerd het volgende:
Hey met terug schakelen merk ik de laatste tijd, dat wanneer je een dotje gas erbij doet het allemaal veel soepeler gaat.
Klopt dat?
Sorryquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Klopt wel, maar zou het niet meer doen. Het is echt funest voor je fluxcapacitor.![]()
quote:
Van wikipedia, vitaal onderdeel van je motor manquote:The "flux capacitor" is "what makes travel possible".
We hebben het over motor rijden hier he? Ik doe dat namelijk ook wel eens tijdens het lessenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Klopt wel, maar zou het niet meer doen. Het is echt funest voor je fluxcapacitor.![]()
Zie bovenstaande reply, inderdaad niet doen, is funest voor het blok. Als je fluxcapacitor kapot is slaat je hele aandrijflijn vast.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:06 schreef MuRKie het volgende:
[..]
We hebben het over motor rijden hier he? Ik doe dat namelijk ook wel eens tijdens het lessenNiet doen dus?
Even kijken hoeveel hits google heeft op fluxcapacitorquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:13 schreef BazzieK het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig gelooft alles joh![]()
Je zit te lullenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:13 schreef BazzieK het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig gelooft alles joh![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Flux_capacitor
Niet tè sportief hèquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:16 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i gaat even aan zijn figuur werken
Ritje naar de snackbar met de motor, ongeveer 800 meter, en dan vlug weer terug![]()
Sportievelingquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:16 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i gaat even aan zijn figuur werken
Ritje naar de snackbar met de motor, ongeveer 800 meter, en dan vlug weer terug![]()
Ik moest mijn 30 10 meter loopoefeningen nog doen vandaagquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:29 schreef BazzieK het volgende:
[..]
SportievelingIk heb TataK er op uit gestuurd
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:36 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik moest mijn 30 10 meter loopoefeningen nog doen vandaag
Vandaag trouwens langs je huis gereden, toen ik naar binnen keek zag ik je met je borsten spelen
[afbeelding]
ai ai captainquote:
Moet m nog bestellenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:43 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ey Meesterklusser
[..]
Wanneer heb je de Z750 nou
Oud of nieuw model?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:00 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i doet volgend jaar een gooi naar een Z1000
mischien
That chick is a total slut. She let 3 guys gang bang her!quote:
Doenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:00 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i doet volgend jaar een gooi naar een Z1000
mischien
Nah, groen 2004 modelquote:
Zilver, hoe saai moet je dan wel niet zijnquote:
Zilver leek mij rib-i technisch wel okequote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:41 schreef hicham het volgende:
Ow dolletjes, pimber is back in town [afbeelding]
[..]
Zilver, hoe saai moet je dan wel niet zijn [afbeelding]
Alles behalve zwart of zilver, gewoon groen, oranje of rood dus
Goddamnquote:
Ik vind dat best prijzigquote:
Ik eigenlijk ook,het verbaast me een beetjequote:
Kan het me goed voorstellen jaquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:23 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook,het verbaast me een beetje![]()
Maar de 91/2 is ook nog is niet de echt gekke. Lelijker ook vooral. Bovendien heeft die Morini nog aardig wat kurenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:35 schreef ikookhier het volgende:
de goedkoopste Moto Morini (nieuw) is de
91/2 voor 13.490 euro![]()
Z1000 2007 11.498 euro ABS versie 11.998 euro
dus daar zit nog wel wat geld tussen![]()
Maar Morini geeft wel eerlijke service alleen moet je er soms erg lang op wachtenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:37 schreef Makster het volgende:
[..]
Maar de 91/2 is ook nog is niet de echt gekke. Lelijker ook vooral. Bovendien heeft die Morini nog aardig wat kurenVersnellingsbak, koelvloeistof, dashboard en nog wat dingen. Geen spul maat je 15.000 voor neer wil tellen
Zelfde als de SXV van appie, ook geniaal maar dan stiekem toch weer niet![]()
Eerlijk en goed is een klein verschilquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:45 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Maar Morini geeft wel eerlijke service alleen moet je er soms erg lang op wachten(van horen zeggen
)
Verdullequote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:41 schreef hicham het volgende:
Ow dolletjes, pimber is back in town [afbeelding]
[..]
Zilver, hoe saai moet je dan wel niet zijn [afbeelding]
Alles behalve zwart of zilver, gewoon groen, oranje of rood dus
Dude, your a lifequote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:05 schreef worldpimber het volgende:Peppo nieuwe bike en de manier waarop
![]()
![]()
Damn, die tuinrag meet had ik ook niet willen missen, mejeh.. wat moet je met van die flikkers die opeens na jarenlange sluimer opeens met kêkke ideeën komen.Had graag zo een tegel door je raam heen gejast Makster.
![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:09 schreef Makster het volgende:
[..]
Dude, your a life
Niet vergast, berooft, gebattynakt, gehusselt etc![]()
Wanneer mag je weer op pad
Yanks suckenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:13 schreef koffiekoekje het volgende:
En die bike uit de OP2 schokbrekers achter
like it's frikken 1960
![]()
Amerikanenzit vast een harley blok in
![]()
Noh jewets, totally not gebattynakt.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:09 schreef Makster het volgende:
[..]
Dude, your a life
Niet vergast, berooft, gebattynakt, gehusselt etc![]()
Wanneer mag je weer op pad
MF stickerquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:22 schreef -XX- het volgende:
Goede avondLage zon, erg vervelend maar lang zo lelijk nog niet
![]()
1 en 2
Jepquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:24 schreef worldpimber het volgende:
[..]
MF sticker![]()
Heeft iemand van hier nu -XX- al gemeet
Plannersquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Noh jewets, totally not gebattynakt. [afbeelding]
Vrijdagochtend vertrek ik weer, maar in principe wilde die me morgenochtend alweer weg hebbenPlanners die langs elkaar heen werken en hun eigen hachje redden.
...
Moeten wij nu raden wie je "verwent" hebt langs dat kanaal?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:22 schreef -XX- het volgende:
Goede avondLage zon, erg vervelend maar lang zo lelijk nog niet
![]()
1 en 2
Neh, een meet waarbij je van de dijk afveegt ofzo ... heb je dat met IOH al kontebonkend langs het kanaal gedaanquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:28 schreef -XX- het volgende:
Jep![]()
IOH en WP!, Geerd en WB..(onbewust van 10 mtr afstand)
![]()
Nope, met zijn 2en idd.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:47 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Waren het er meerik zie anders maar 1 motor
was ie met duo? hummm..... lastig [afbeelding]
Ziet er ook wel echt jaren zestig uit.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:13 schreef koffiekoekje het volgende:
like it's frikken 1960
![]()
Harley blok zal wel een geintje zijn.quote:Amerikanenzit vast een harley blok in
![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:45 schreef bvvt het volgende:
Nice bike - echt een geheel nieuw concept over hoe een blok in elkaar moet zitten.
En het lijkt nog te werken ook zoals ze hopen.....
quote:
Jumeirah August 2006
2006-08-01
"The 41-year-old has spent three years developing his cutting-edge C1 Moto GP and has just launched a new engine, the Z-Line 4, a counter-rotating longitudinal twin crank, four-cylinder, triple overhead cam![]()
with a displacement of 990cc, a unique MotoCzysz creation and something the Japanese have even got round to contemplating."
![]()
-Simon De Burton
quote:
Cafe Racer November 2005
2005-09-01
"Michael Czyzs believes in his country, but especially in his ability and his ideas. In his workshop in Portland Oregon, he is building a racing bike to revolutionize MotoGP. not more, not less, the goal is massive, but the man is impressive"
"In two years with [partially] his own money, Czysz has been able to create a sublime motorcycle with mind blowing technology"![]()
![]()
-Bertrand Bussillet, Cafe Racer Original November 2005
quote:September 06 Road Racing World
2006-09-01
"At first I think I was personally offended that someone had the audacity to challenge the conventional wisdom that only Italians and Japanese can build racebikes...As I read through it again I was still struck that many of the design ideas sounded brilliant.Counter-rotating longitudinal crankshafts to improve handling
, tuned-flex forks to reduce chatter
and provide consistent fork action, a quick access transmission, a long swingarm with constant chain tension.
![]()
It is all the type of advanced thinking that we reveled in when John Britten was making his own carbon wheels in his backyard shed."
-Sam Fleming
Pimber!!!!!!quote:
Goed he, met Hicham achterop 240 km/u over de A5, en dan niet even alleen aantippen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:05 schreef worldpimber het volgende:Peppo nieuwe bike en de manier waarop
![]()
![]()
En die bike is wel ziek ja, maar Yanken Sucken zeg ik jequote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ziet er ook wel echt jaren zestig uit.![]()
[afbeelding]
Wel eens bedacht dat dit wel eens veel stabieler en lichter kon zijn?![]()
Wennen is het wel. ()
[afbeelding]
[..]
Harley blok zal wel een geintje zijn.![]()
![]()
Maar wel een beetje inlezen, ding is mega innovatief.
Valt me een beetje van je tegen. En van Makster ook. Show respect bro's! [afbeelding]
BWT heeft zich wel ingelezen.![]()
![]()
[..]
![]()
Allemaal techniek.![]()
Misschien wel de meest revolutionaire(en rijdbare!) motor sinds 25 jaar.![]()
[..]
[..]
[..]
[afbeelding]
You wish it was for sale in 2007!![]()
Ja die dus, van alpine zijn okquote:Op woensdag 18 juli 2007 00:22 schreef Geerd het volgende:
Oef kk ik heb dus van die oprolbare schuimpjes die in je oor plaatst.
En soms zeer pijnlijk doen als je je helm af doet laat staan ze der uithalen.![]()
![]()
Is daar geen alternatief voor?
Ik dacht aan zoeits alleen deze zijn alleen tegen snurken![]()
[afbeelding]
mooie samenvatting van je dagquote:Op woensdag 18 juli 2007 00:40 schreef BazzieK het volgende:
Kenker, weer in een avond voor 4 maanden hardlopen gezopen en gevreten/demotiverend
-XX- heeft weer een gangbangmeet gehad zie ik
En inderdaad die standaard oordopjes zijn kut, zeker als je ze iedere dag moet dragen.
Succes dudequote:Op woensdag 18 juli 2007 00:42 schreef BazzieK het volgende:
Morgen afrijden voor die knakenauto met mijn brakke kop, nu maar proberen te slapen![]()
![]()
![]()
Nee want ik plan nietquote:Op woensdag 18 juli 2007 00:43 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zit die onbewuste stress weer in de weg?
Ja, - niet dus - kijk hier maar hoe die er uit ziet - soort van OOOO vorm van cylinder in lijn in de lengte - niet in de breedtedusquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:13 schreef koffiekoekje het volgende:
like it's frikken 1960
![]()
Amerikanenzit vast een harley blok in
![]()
quote:
succexquote:Op woensdag 18 juli 2007 00:42 schreef BazzieK het volgende:
Morgen afrijden voor die knakenauto met mijn brakke kop, nu maar proberen te slapen![]()
![]()
![]()
* bvvt Zwaait terugquote:
Valt toch nog wel mee .....quote:Op woensdag 18 juli 2007 06:52 schreef ikookhier het volgende:
ben ik er even niet neemt dit topic een vreende wending![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:40 schreef BazzieK het volgende:
Kenker, weer in een avond voor 4 maanden hardlopen gezopen en gevreten/demotiverend
-XX- heeft weer een gangbangmeet gehad zie ik
En inderdaad die standaard oordopjes zijn kut, zeker als je ze iedere dag moet dragen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
succesquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:25 schreef BazzieK het volgende:
Droge katerbakkes![]()
En bedankt voor de suxex wensen.![]()
Klinkt leuk, boottochtje met de Fok!MC en -XX- die drankjes schenkt. (quote:Op woensdag 18 juli 2007 08:34 schreef -XX- het volgende:
Wat is er leuker dan serveren op een boot met super lekker weer?
Juist..alles.![]()
Gelukkig maar een paar uurtjes.![]()
Heeeeeeeeeeeeeey i put some new shoes onnnn!![]()
quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:53 schreef bvvt het volgende:
Ja, - niet dus - kijk hier maar hoe die er uit ziet - soort van OOOO vorm van cylinder in lijn in de lengte - niet in de breedtedus
Regel je de boot alvast?quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Klinkt leuk, boottochtje met de Fok!MC en -XX- die drankjes schenkt. ()
Je hebt je thee zeker al opquote:Op woensdag 18 juli 2007 08:31 schreef -XX- het volgende:
Wat te doen als de wiener melange op is en je geen zin heb om koffie te zetten?
JuistThee! ...
Alleen lekker 4 lepeltjes suiker.![]()
Ik bedenk me net dat je tas best open kon flappen met die snelheid en de wind ...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:11 schreef Worldbeater het volgende:
Goed he, met Hicham achterop 240 km/u over de A5
quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:20 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh
Succes Bas, wel kut dat je bent gezakt :[
Oh wacht, dat moet ik straks pas zeggen
gejat van buro renkema, maar wel erg sterk.quote:
quote:
volgus mij is ie ook van buro renkema hoorquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:48 schreef bvvt het volgende:
[..]
gejat van buro renkema, maar wel erg sterk.
Buro renkema maakt vaker dit soort dingen - vaak voor koppensnellers
Werd je wakker met een condoom in je kontquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tering volgens mij heb ik vannacht ook nog wel wat anders gedaan dan alleen slapen.
ME RUG![]()
![]()
![]()
auww krijg me sokken niet eens aan.
En ik wou vandaag de brommerd nog wel poestens.
![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:57 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Werd je wakker met een condoom in je kontAh, kan je niet zien natuurlijk
If so, loop dan door het dorp. De dader loopt waarschijnlijk met een big smile rond
zat ik ook over te denken om vandaag te doen, maar heb niet zoveel zinquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tering volgens mij heb ik vannacht ook nog wel wat anders gedaan dan alleen slapen.
ME RUG![]()
![]()
![]()
auww krijg me sokken niet eens aan.
En ik wou vandaag de brommerd nog wel poestens.
![]()
[..]
If so, loop dan door het dorp. De dader loopt waarschijnlijk met een big smile rond
[..]
quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:09 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Of heeft het meer met je voeten te maken
[afbeelding]
quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:20 schreef Rib-i het volgende:
Succes Bas, wel kut dat je bent gezakt :[
[..]
Wanneer mag je het opnieuw proberen?quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:41 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Waar lever ik mijn penis in, voel me nu echt een vrouw
Ik verneukte alle bijzondere verichtingen die ik normaal wel goed doe en ik trok de auto te ver door and I quote: "Dat is slecht voor het milieu"quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:58 schreef Geerd het volgende:
Wat ging der mis dan?
Wat zei je? Ik zal de moter gvd nog is een keer aantrappen?quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:01 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik verneukte alle bijzondere verichtingen die ik normaal wel goed doe en ik trok de auto te ver door and I quote: "Dat is slecht voor het milieu"
Die tas/rits was in het geheel niet aan de orde.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:00 schreef hicham het volgende:
Ik bedenk me net dat je tas best open kon flappen met die snelheid en de wind ...![]()
Was je daar niet bang voor of lette je er niet op, gezien de topics op MF waar het al gebeurd is
JAmaar ik heb een ZXR400, en die moet ik altijd bij de 8.000 Rpm houden.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:01 schreef BazzieK het volgende:
Ik verneukte alle bijzondere verichtingen die ik normaal wel goed doe en ik trok de auto te ver door and I quote: "Dat is slecht voor het milieu"
Beter niet anders had die morgen vroeg ook rugklachten.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
JAmaar ik heb een ZXR400, en die moet ik altijd bij de 8.000 Rpm houden.![]()
![]()
Je moest ook vragen wat je voor hem kon doen om te slagen.Echt kut man.
![]()
FOK! PM bericht for youquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:22 schreef Rib-i het volgende:
@ BWT
Weet jij nog een goede hostpartij
Business related
Wat een eikel ben je ookquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:09 schreef Geerd het volgende:
[..]
Beter niet anders had die morgen vroeg ook rugklachten.
Komt uit mijn eigen fucking salarisquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:13 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wat een eikel ben je ook
Niet voor jou maar voor mijDe belastingbetaler betaald jouw rijles hoor
![]()
Hmmm, ik blij dat ik dat papiertje al heb...........quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:01 schreef BazzieK het volgende:
[..]
quote:
Achja, heb haar naam, ze heeft vast wel een auto. Dussssssquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
JAmaar ik heb een ZXR400, en die moet ik altijd bij de 8.000 Rpm houden.![]()
![]()
Je moest ook vragen wat je voor hem kon doen om te slagen.Echt kut man.
![]()
Ja, had het ook liever naar Yab-Yum gebracht maarja sinds jij je daar de vorige keer zo hebt misdragen mag ook ik er niet meer inquote:
Jij zei dat het mochtquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:18 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja, had het ook liever naar Yab-Yum gebracht maarja sinds jij je daar de vorige keer zo hebt misdragen mag ook ik er niet meer in![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:22 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja godverdomme, steek em er maar in betekent niet je vuist tot aan de elleboog![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wat een ...
Jammer dat je bent gezakt, gezakt, gezakt, gezakt, gezakt, gezakt, gezakt, gezakt, gezakt, gezakt, gezakt, gezakt, gezakt, gezakt, gezakt, gezakt, gezakt, gezakt, gezakt, gezakt
Sterkte knul, heb je morgen niet alleen last van rugpijn maar ook nog koppijn.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:27 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Ik ga het vanavond op de Geerd en Kratjuh manier verwerken in Nijmegen, BVVT be very very afraid
quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Sterkte knul, heb je morgen niet alleen last van rugpijn maar ook nog koppijn.
O fuckquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:27 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Ik ga het vanavond op de Geerd en Kratjuh manier verwerken in Nijmegen, BVVT be very very afraid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Ach, waarom niet?quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:24 schreef Rib-i het volgende:
Eigenlijk moeten we een meet doen met de 4-daagse
Eigenlijk wel he
Ja, is wel tof
........
![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:01 schreef BazzieK het volgende:
[..]
quote:
Kom je ook naar nijmegen dan?quote:
als er gemeet word, waarom nietquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:01 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Het was nog wat vroeg voor sit soort waanzinquote:
Dus triumph voor de rest van je levenquote:Op woensdag 18 juli 2007 18:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Damn, ik ben te oud voor grote veranderingen in mijn leven.![]()
![]()
Met een hoofdletter T.quote:
Ik vind dat een grote veranderingquote:Op woensdag 18 juli 2007 18:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nog niet gezegd tegen vriendinnetje.... maar als we gaan verhuizen![]()
Wie, jij of zijquote:Op woensdag 18 juli 2007 18:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat gaat dan ook niet zomaar. Twee dagen ziek thuis.![]()
![]()
Beiden zondag op een evenement een salmonella vergiftiging opgelopen.quote:
quote:Goed idee die Triumph![]()
Een stokoude Trophy oplappen.quote:Maaruh.... wat zal het echt worden![]()
Dus surinaamse salmonella werkt welquote:Op woensdag 18 juli 2007 18:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Beiden zondag op een evenement een salmonella vergiftiging opgelopen.![]()
Vriendinnetje was de man, en ging gewoon werken.
![]()
Een andere vriendin was trouwens ook ziek van dat Surinaamse broodje kip.![]()
Of Z1000, ZX-10R, Moto Moriniquote:[..]
Een stokoude Trophy oplappen.![]()
Aja, doet me denken aan sommige Z750 dromen.![]()
![]()
![]()
Hoeveel nogquote:Op woensdag 18 juli 2007 18:49 schreef ikookhier het volgende:
SweetMaar ik voel dat ik nu echt dichtbij ben
![]()
Binnen 1 maandquote:
2 schokbrekers = meer onderdelen = evt zwaarder + grotere kans op (onderlinge) technische problemen....quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ziet er ook wel echt jaren zestig uit.![]()
[img=578xnull]http://www.motoczysz.com/images/photos/07c1/springarm.jpg[/img]
Wel eens bedacht dat dit wel eens veel stabieler en lichter kon zijn?![]()
Wennen is het wel. ()
[img=578xnull]http://www.motoczysz.com/images/photos/07c1/c1_07_rear3qwh.jpg[/img]
[..]
Harley blok zal wel een geintje zijn.![]()
![]()
Maar wel een beetje inlezen, ding is mega innovatief.
Valt me een beetje van je tegen. En van Makster ook. Show respect bro's! [[url=http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/Smilies/wigger.gif]afbeelding]
BWT heeft zich wel ingelezen.![]()
![]()
[..]
![]()
Allemaal techniek.![]()
Misschien wel de meest revolutionaire(en rijdbare!) motor sinds 25 jaar.![]()
[..]
[..]
[..]
[url=http://www.motoczysz.com/images/photos/miller_test2.jpg][img=578xnull]http://www.motoczysz.com/images/photos/miller_test2.jpg[/img]
You wish it was for sale in 2007!![]()
Jeujquote:Op woensdag 18 juli 2007 18:49 schreef ikookhier het volgende:
![]()
In that casequote:Op woensdag 18 juli 2007 19:09 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Jeujeen nieuwe bike
(bijna)
Ik heb het 't eerste gezegd, dus ik mag als eerst[/hicham]
Dinnetjequote:Op woensdag 18 juli 2007 14:51 schreef bvvt het volgende:
Prima
Dan zit ik met me dinnetje in de stad. (tenminste - ze komt wat later (na 10 uur of zo))
quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:18 schreef Rib-i het volgende:
[..]
In that case
[..]
Dinnetje
Eerste gezegd, dus ik mag eerst
Sorry. WB, Hicham WP en OPM hebben al kennis gemaakt op de zandvoort meetquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:18 schreef Rib-i het volgende:
[..]
In that case
[..]
Dinnetje
Je kan het maar ene keer uitgeven. En het nieuwe is er zo af.quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:49 schreef ikookhier het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:28 schreef bvvt het volgende:
Sorry. WB, Hicham WP en OPM hebben al kennis gemaakt op de zandvoort meet
Wat is er morgenavond dan?quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:15 schreef Roderick2085 het volgende:ik kan morgen avond helemaal niet meeten
was ff vergeten dat ik al wat te doen had
Cheers m8quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:32 schreef Makster het volgende:
En weer even een pictorale update van de vakman![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Koste knaken veel tijd om alles uit te meten en te zagen. Maar dan heb je wel een zwevendebodem voor effecient plantenaarde gebruik en een afwatering van dik plastic op de bodem tegen het rotten![]()
Geen idee wat er morgen isquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat is er morgenavond dan???
En waarvoor is BazzieK gezakt???![]()
??
Rijexamen?
goed bezig, FOK!MC BBQ waardigquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:32 schreef Makster het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Koste knaken veel tijd om alles uit te meten en te zagen. Maar dan heb je wel een zwevendebodem voor effecient plantenaarde gebruik en een afwatering van dik plastic op de bodem tegen het rotten![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:18 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dinnetje
www.fok.nl "IOHlogo" www.motor-forum.nl en natuurlijk MC ipv MFquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:02 schreef worldpimber het volgende:
Wat staat er precies in die cirkel dan?
En WAAROM?
www.fok.nl en www.motor-forum.nlquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:02 schreef worldpimber het volgende:
Wat staat er precies in die cirkel dan?
En WAAROM?
5? nu zit ik te loeren naar iets andersquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:12 schreef ikookhier het volgende:
[..]
www.fok.nl "IOHlogo" www.motor-forum.nl en natuurlijk MC ipv MF![]()
Waarom !, om dat ik de ikookhier ben![]()
![]()
![]()
ik ga voor de 5 spots zonder dat het opvalt![]()
Hierquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:17 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
5? nu zit ik te loeren naar iets anders
Je hebt een nieuwe, exact dezelfde, motor gekocht?
ook geen gek ideequote:Je hebt een nieuwe, exact dezelfde, motor gekocht?
Wenne wousquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:14 schreef koffiekoekje het volgende:
www.fok.nl en www.motor-forum.nl
Wenne wous
Deepthroaten op de parkeerplaats lukte hem niet, mja blijft lastig die bijzondere verrichtingenquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:40 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Deepthroaten op de parkeerplaats lukte hem niet, mja blijft lastig die bijzondere verrichtingen![]()
Ik las 5 postsquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:20 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Hier5 spots gassie
![]()
[..]
ook geen gek idee![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:32 schreef Makster het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Rib-i en bvvt hadden het over meeten in Nijmegen morgenavondquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat is er morgenavond dan???
En waarvoor is BazzieK gezakt???![]()
??
Rijexamen?
quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:00 schreef ikookhier het volgende:
Kijken hoe lang het duurt voor dat ze het door hebben![]()
binnen pretje
[afbeelding]
En toen zat hij de bocht erop zich te vervelen achter je.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:28 schreef -XX- het volgende:
Daarna kon hij er lekker niet meer langs want het werd een 1 baan.![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:58 schreef hicham het volgende:
[..]
ZR-7... ik neem aan dat die sticker er standaard op zit
Goed manquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:00 schreef ikookhier het volgende:
Kijken hoe lang het duurt voor dat ze het door hebben![]()
binnen pretje
[afbeelding]
Sowhe, gôhquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:28 schreef -XX- het volgende:
Goedeavond![]()
![]()
HAhanet bij het stoplicht!!
hoe hard gepwnd die porsche cayman? iets in die richting.
Kijktie me aan en zo in zijn vrij ff gas er op en vet lachen!!!
Laat zich er uit trekke door een brommert als de mijne![]()
Daarna kon hij er lekker niet meer langs want het werd een 1 baan.![]()
Goed manquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:32 schreef Makster het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Radiator was niet lek geslagen @ Zandvoortquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:40 schreef Worldbeater het volgende:
Tussen 21.00 en 23.00 met ene stomme benzineslangetje bezig geweest.![]()
carburateurs en luchtfilterhuis konden weer lekker los voor een andere routing, kabel inkorten, etc.
Maar de tank zit er op, en is nu lekvrij.![]()
Doodsimpel hoe zo'n vacuumsysteempje werkt trouwens.![]()
![]()
[afbeelding]
Gewoon 2 plakjes dun rubber, alu busje en een O-ring.
Vreemde was dat die grote veer (links) dus niet origineel op mijn motor zat. Hij bleef dus altijd 'aan'.![]()
En de nieuwe dop van de radiator maar even geborgt, zo ware het een circuitmotor.![]()
![]()
[afbeelding]
En omdat het grootste gedeelte van de aansluitbajonet is weggesleten op Zandvoort.![]()
Als het niet blijft zitten onderweg verbrand ik wel mijn been, maar ben ik niet gelijk de dop kwijt.![]()
Daar lijkt het niet op, maar of de luttle bajonet bovenop de druk nog houdt als het heet wordt....quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:45 schreef Rib-i het volgende:
Radiator was niet lek geslagen @ Zandvoort
Loodgietertapequote:Op woensdag 18 juli 2007 23:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Daar lijkt het niet op, maar of de luttle bajonet bovenop de druk nog houdt als het heet wordt....![]()
Kan ik alsnog een hele radiator kopen misschien.![]()
Misschien past een ronde van een S-Rad wel.![]()
[afbeelding]
Door Photoshop?quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:00 schreef -XX- het volgende:
Nieuwe outfit en me motor wat laten pimpen.
[afbeelding]![]()
Het is kunstof. En het moet er wel een beetje uitzien. Dus nieuw dan maar.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:04 schreef Rib-i het volgende:
Loodgietertape![]()
/Geerd
Ik kan niet lassen anders laste ik er een andere pijp op
Blauw is zoooooooooooooooooooo niet -XX-quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:00 schreef -XX- het volgende:
Nieuwe outfit en me motor wat laten pimpen.
[afbeelding]![]()
-XX- is pinky offfffff...quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:04 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Blauw is zoooooooooooooooooooo niet -XX-![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
Ik zat ook al te kijken ... zou het?quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:04 schreef Worldbeater het volgende:
Door Photoshop?![]()
En ben je bij Zandvoort geweest........![]()
![]()
Wel goed gedaanquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik zat ook al te kijken ... zou het?
Fikse zweepslagen verdiend die meid![]()
Beetje vaag verloop in dat kontje dan.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:12 schreef -XX- het volgende:
Nope! Motor is echt zo.
Alleen het mondje is idd geshopt
Ik ben sinds deze week lid van de motorclub Zandvoort.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |