quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:39 schreef toma het volgende:
Sneijder MOET blijven. Anders maken we helemaal geen kans meer op t kampioensschap
Cesar Delgado is een Argentijn die speelt in Mexico bij Cruz Azul.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:54 schreef methodmich het volgende:
Is dat weer een andere Delgado? Ik dacht dat ze met die Matías Delgado bezig waren, van Besiktas.
Die is toch al ouder of was dat een andere César die ooit eens naar het WK mee was?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Cesar Delgado is een Argentijn die speelt in Mexico bij Cruz Azul.
Maar ik heb nog geen officiele mexicaanse bron gevonden die dit gerucht bevestigd.
Cesar Delgado is 25 jaar en heeft wel mee gedaan aan de OS en de CA in 2004quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:57 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die is toch al ouder of was dat een andere César die ooit eens naar het WK mee was?
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
We wachten rustig ongeduldig af wat Van Geel uit de hoge hoed tovert
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
We wachten rustig af wat Van Geel uit de hoge hoed tovert
Respecteer eens gewoon dat mensen hier ook een inhoudelijke mening kunnen hebben over een voetbalspeler. Dat jouw meningen niet verder gaan dan het uiterlijk van De Ridder, wil niet zeggen dat dat bij iedereen zo moet zijn.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:29 schreef BonJovi het volgende:
Wat een mongolen hier weer die over aanname van Babel hebben, sjesus hij is echt een goede speler en het word een grote let maar op. Maar nee mensen van FOK weten het beter dan de kenners die al voor de geboorten van de Fokkers actief waren met voetbal.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:52 schreef BonJovi het volgende:
We zullen zien over een paar jaar dan smeken we om Babel terug te halen
Wie hoopt dat? Geef eens voorbeelden van Ajacieden die hopen dat hij bij Liverpool op zijn bek gaat.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:55 schreef BonJovi het volgende:
Ik ben gewoon blij dat hij een mooie transfer heeft gekregen, en hopelijk gaat hiij daar schitteren. Maar het lijkt of de meeste hier hopen dat hij hard op zijn bek gaat.
Klasje terug naar groep 6, nog een keer een lesje begrijpend lezen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:55 schreef BonJovi het volgende:
Ik ben gewoon blij dat hij een mooie transfer heeft gekregen, en hopelijk gaat hiij daar schitteren. Maar het lijkt of de meeste hier hopen dat hij hard op zijn bek gaat.
"wacht maar tot ze zijn bal aannamen zien"quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wie hoopt dat? Geef eens voorbeelden van Ajacieden die hopen dat hij bij Liverpool op zijn bek gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |