Of hij heeft er een hele tijd overgedaan om een passende ondertitel te bedenkenquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:20 schreef M0NTANA het volgende:
Dr.Daggla heeft er gewoon een tijd over gedaan om zijn avatar af te hebben.![]()
Eindelijk begint Ajax het onderhandelen een beetje te leren. Hoewel ik 30 miljoen wel overdreven hoog vind. Maar goed, voor Nani is ook zo'n bedrag neergelegd, dus waarom niet.quote:Op woensdag 18 juli 2007 07:28 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ben jij werkzaam voor de Telegraaf?
Hier het volledige artikel:
[..]
Omdat hij gisteren 4 keer heeft gescoord?quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:30 schreef Cordoba32 het volgende:
Begin de verkoop van Perez aan psv steeds meer een blunder te vinden.......
Daar gaan ze nog flink spijt van krijgen inderdaad.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:30 schreef Cordoba32 het volgende:
Begin de verkoop van Perez aan psv steeds meer een blunder te vinden.......
Perez een zeikerd? HtC is een zeikerd!quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Omdat hij gisteren 4 keer heeft gescoord?
Ik ben blij dat hij opgerot is, zeikerd.
Perez ook...quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Perez een zeikerd? HtC is een zeikerd!
Perez een zeikerd ja. Hij had Sneijder voor zich en op linksbuiten vond ik hem ook niet geweldig. Waarom zou hij dan recht op een basisplaats hebben?quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Perez een zeikerd? HtC is een zeikerd!
Omdat hij de rol vanaf de linkerkant perfect kan invullen... Omdat wij daar nu niemand hebben.... Ze hoeven niet bij elkaar in bed te kruipen... Dit is gewoon een blunder van de bovenste plank...... En nee niet vanwege dat oefenwedstrijdje, waar hij trouwens weergaloos speelde als ik de reacties zo lees....quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Omdat hij gisteren 4 keer heeft gescoord?
Ik ben blij dat hij opgerot is, zeikerd.
Dat zou toch wel ingecalculeerd zijn?quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Mitea staat voorlopig weer een aantal weken aan de kant. Links is de spoeling dun dus...
Denk je als het andersom was en hij had bij psv gespeeld, dat ze hem dan voor 1.7 naar Ajax hadden laten gaan? neverquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:34 schreef Urquhart het volgende:
Perez is gewoon een hele goede voetballer, en het is jammer dat Ten Cate zo kinderachtig is. Maar goed, het bestuur kiest logisch de zijde van de trainer, en in dit geval is het gewoon beter om Perez te laten gaan. Op onrust en sfeerverzieking binnen de groep zitten we niet te wachten.
Wat ik niet kan ontkennen is dat het wel een cadeautje voor PSV is.
Nee, daarom dat cadeautje.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:37 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Denk je als het andersom was en hij had bij psv gespeeld, dat ze hem dan voor 1.7 naar Ajax hadden laten gaan? never![]()
Wat wordt jullie basis volgend jaar? 4-3-3 met Kenneth Perez als linksbuiten of 4-4-2 met Perez op tien?quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:38 schreef PyTh het volgende:
Ben blij dat Perez zo'n zeikerd is in ieder geval
Bij ons doet hij het nu meer dan goed al zegt dat natuurlijk nog heel weinig tegen amateurclubs.
precies.... iedereen is lyrisch over Van Geel, maar dit vind ik toch wel een mindere actie.... Dan maar ontevreden op de bank... of buitenland.... Nou zit je weer te kloten met een rechtzaak over Suarez. Voor dat die erbij is speel je al de vooronde...quote:
Beide varianten zijn mogelijk, ik verwacht gezien de uitspraken van Koeman dat hij met 4-3-3 (met Perez op links) zal beginnen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:40 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat wordt jullie basis volgend jaar? 4-3-3 met Kenneth Perez als linksbuiten of 4-4-2 met Perez op tien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |