Ach, das toch echt niet alleen Ajax die dat doet hoor. Heb wel eens een club over 100 miljoen horen praten voor iemand. Gewoon als signaal: niet te koop wat ons betreft, wil je toch, schokken met die poen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:16 schreef PyTh het volgende:
32,5 miljoen euro voor Sneijder met nog een contract voor 2 seizoenen![]()
Van Geel heeft het behoorlijk in z'n bol gekregen na de transfer van Babel naar Liverpool.
Al kan ik het me wel voorstellen dat ze Sneijder niet zo makkelijk laten gaan.
Maar ik kan me voorstellen dat Sneijder om het netjes te zeggen 'not amused' is met de vraagprijs van ajax
In dit geval lijkt het ook een beetje domme pech te zijn als gevolg van zijn blessure. Ik zie een defensie met Stam en Del Horno wel zitten, maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat Ajax interesse in hem zal tonen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:18 schreef mcyodogg het volgende:
Del Horno mag alweer weg. Gaat goed met de carriere van die jongen
Mwah, hij houdt zich netjes. Maar eigenlijk moet ie stoppen met vertellen dat hij zo graag weg wil nu.quote:
Nog niet maar als ajax daadwerkelijk 32.5 miljoen euro voor hem vraagt misschien wel.quote:
Del Horno is een pure linksback hoor, geen CV.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:19 schreef Blight het volgende:
[..]
In dit geval lijkt het ook een beetje domme pech te zijn als gevolg van zijn blessure. Ik zie een defensie met Stam en Del Horno wel zitten, maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat Ajax interesse in hem zal tonen.
wat lul je nou man is van internet....zou waar kunnen zijn ...32.5 mlj voor sneijder is begrijpelijk...vandaag stond at5 of RTVNH -weet ik niet meer- stond bericht dat sneijder als laatste redmiddel en arbitragezaak niet uitsluit......je gelooft het of niet eikel!!!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:01 schreef F1Bas het volgende:
Die gozer zit hier te stoken, laat hem lekker.
Nou nou nou wat een taal mannetjequote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:21 schreef soccerbrain het volgende:
[..]
wat lul je nou man is van internet....zou waar kunnen zijn ...32.5 mlj voor sneijder is begrijpelijk...vandaag stond at5 of RTVNH -weet ik niet meer- stond bericht dat sneijder als laatste redmiddel en arbitragezaak niet uitsluit......je gelooft het of niet eikel!!!
My bad.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:20 schreef PyTh het volgende:
[..]
Del Horno is een pure linksback hoor, geen CV.
Beetje minder mag ook hoor.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:21 schreef soccerbrain het volgende:
[..]
wat lul je nou man is van internet....zou waar kunnen zijn ...32.5 mlj voor sneijder is begrijpelijk...vandaag stond at5 of RTVNH -weet ik niet meer- stond bericht dat sneijder als laatste redmiddel en arbitragezaak niet uitsluit......je gelooft het of niet eikel!!!
Let op je hart!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:21 schreef soccerbrain het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:34 schreef soccerbrain het volgende:
he gasten!
zat net ff te klooien op het ajax topic....die joodjes zijn zo bang dat wesley S. weggaat
hoe zit het nou met de plaatsgebonden seizoenskaarten? ben tijdje weggeweest...
de bloed...
Ik begrijp best dat je uit bent op een rel maar ff logisch nadenken, Ajax vraagt echt geen 32 miljoen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:20 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nog niet maar als ajax daadwerkelijk 32.5 miljoen euro voor hem vraagt misschien wel.
Uit op een rel wtf?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:44 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik begrijp best dat je uit bent op een rel maar ff logisch nadenken, Ajax vraagt echt geen 32 miljoen.
Ik bedoel meer dat jij het niet erg vindt dat Sneijder weggaat of dat Sneijder moeilijk gaat zitten doen bij Ajax.quote:
Wat een zielig mannetje ben je ook eigenlijk BB-boy.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:59 schreef BB-boy het volgende:
Pyth is ook een stokertje hoor. Hij is er alleen niet zo goed in.
Ik zou het inderdaad niet erg vinden als Sneijder zou vertrekken bij ajax.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:01 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat jij het niet erg vindt dat Sneijder weggaat of dat Sneijder moeilijk gaat zitten doen bij Ajax.
Oei oei op je pikkie getrapt?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:01 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wat een zielig mannetje ben je ook eigenlijk BB-boy.
Over het algemeen post ik hier altijd normaal hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |