quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:09 schreef hello_moto1992 het volgende:
Internet. Ik bedoelde eigenlijk Inter
.
Dan edit je datquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:09 schreef hello_moto1992 het volgende:
Internet. Ik bedoelde eigenlijk Inter
.
Volgens bronnen bij Ajax Netwerk zou vandaag of morgen de transfer van Prieto bekend worden gemaakt. Nu neem ik internetbronnen nooit zo serieus, maar Ajax Netwerk heeft wel een naam hoog te houden.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:13 schreef hello_moto1992 het volgende:
Weet ik wel.
Waar blijven de aankopen trouwens?
Tja, Perez (ok, niet zo duur) was ook opeens niet meer de speler omdat HtC boos op hem was. beetje hetzelfde verhaal.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:26 schreef Chivu het volgende:
Geeft nog maar aan hoe onbekwaam die trainer van Valencia nou eigenlijk is. Vorig jaar voor tien miljoen gekocht, en nu ineens niet goed genoeg meer voor de bank. Lekkere club om naartoe te gaan op dit moment, dat Valencia.
Ze moeten daar echt iemand anders op de bank zetten voordat die gozer de hele club verkloot.
En 1.7 miljoen euro voor een speler met de kwaliteiten van Perez is natuurlijk een koopjequote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, Perez (ok, niet zo duur) was ook opeens niet meer de speler omdat HtC boos op hem was. beetje hetzelfde verhaal.
Omstandigheden zullen nooit hetzelfde zijn, maar het komt gewoon voor dat spelers met bepaalde trainers niet door 1 deur kunnen. En ja, dan wint de trainer meestal.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:33 schreef Chivu het volgende:
Perez zou gewoon in de selectie zijn opgenomen. Dat Ten Cate er slecht mee om is gegaan, dat staat als een paal boven water. Maar die coach van Valencia heeft er samen met de technisch directeur ook nog eens voor gezorgd dat Aimar en Ayala daar vertrokken. Het lijkt me echt geen fijne man om mee te werken, en ik kan nu niet zeggen dat Aimar en Sneijder zulke verschillende spelers zijn.
Plaatje opgeslagen?quote:
Praat er hier maar verder over: http://www.hoehetmoet.nl/forum/forum/list_topics/21quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:45 schreef BonJovi het volgende:
Nee man, kvind wel grappig dat mensen hier denken dat ik op mannen val ofzo![]()
Dat zeg ik toch ook?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:56 schreef HeatWave het volgende:
Als ik dat lees denk ik dat Ajax en Suarez er juist NIET uit komen zo hoor.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:55 schreef JeroenV het volgende:
Als je het zo leest is de kans dat Ajax en Suarez in het gelijk worden gesteld wel klein. Echter, ze zijn niet altijd even rechtlijnig in Zeist.
Zou van mij mogen ja, maar even relativerend is het natuurlijk wel een 22-jarige speler die nog nooit op niveau gepresteerd heeft. Zes miljoen is voor hem een hele hoop geld, dan besteed ik dat liever aan een groter talent.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:30 schreef BB-boy het volgende:
Kan Ajax Pelle niet snel wegkapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |