quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:40 schreef itsme het volgende:
hahahaaha die namen worden steeds leuker.
luie surimamer, bange frans![]()
Dat zijn allemaal klonen, dus dat wordt lastigquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:21 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik wist niet dat we hier zoveel mensen hadden die alleen meelazen maar zelf niet posten. Kom op mensen laat je gezicht zien in de COSSEN
De actie heeft nu 24 uur gelopen en wordt nu voor het handtekening verzamel gedeelte stopgezet. De focus wordt nu verlegd naar het versturen van de brief en evt vervolgstappen. Ik ga proberen de huidige reacties nog te verwerken, maar nieuwe zet ik niet meer op de lijst.quote:Tussenstand:
VOL: 219
FOK: 175
Nowlive: 585
Kleine Frankie: 103
In totaal 1082 !!!!
Vervolgstappen?quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:12 schreef Ashrak het volgende:
[..]
De actie heeft nu 24 uur gelopen en wordt nu voor het handtekening verzamel gedeelte stopgezet. De focus wordt nu verlegd naar het versturen van de brief en evt vervolgstappen. Ik ga proberen de huidige reacties nog te verwerken, maar nieuwe zet ik niet meer op de lijst.
Ik zou zeggen hou het topic in de gaten en je komt van alles te weten.quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vervolgstappen?
Weten de mensen die getekend hebben daar van?
Ik vond het eisen stellen als streamer al compleet belachelijk, vooral omdat het niet over de regels in het algemeen gaat, maar dat je Natasia als kop van jut wil gebruiken (de regels worden namelijk vanaf het begin al niet nageleeft)
Wat ben je van plan?
Ik hoop op een te ver doorgevoerde hongerstaking![]()
![]()
Bah, wat kun jij enorm doorzeuren en nog vaak zo offtopic ook.quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vervolgstappen?
knip bla bla bla knip
Je bent nu alle Fokkers over één kam aan het scheren, wil je mij, en ik denk velen met mij, buiten jouw aantijgingen laten please!! Ik heb mijn 'handtekening' gezet omdat ik 'mevr. Blank' een zeer agressieve, schreeuwende vrouw vind. Een vrouw die o.a. zeer ernstig geweld niet schuwt!! Deze vrouw heeft twee kindjes thuis zitten die er naar smachten hun mama weer thuis te hebben, maar mama gaat voor neptieten en nog meer onzinnige verbouwingen aan haar lijf. Eveneens heeft deze vrouw, m.n. door haar kindjes, een voorbeeld functie die bij haar helaas ver te zoeken isquote:Op woensdag 18 juli 2007 01:47 schreef voyeur het volgende:
Oh my, ik zag dat je al mee mocht doen als je vindt dat ze een lelijke huid heeft of suggereert dat Surinamers lui zijn. Zet mij ook die lijst! Mag erbij vermeld dat ik het een luie Surinamer vind met een gore huid, dat heel Fok al weet dat ze een hoer is en dat ik er nog geen 12,35E voor over zou hebben. Oh en dat ik mijn hond er nog van af zou trekken moet ook in de brief hoor!
Of doe je een bijsluiter met alle commentaren van iedereen over Natasja? Dat zou de redaktie ook duidelijk maken wat we vinden? Even het Natasja topic uitprinten en meesturen en ze weten hoe ze alle reakties moeten plaatsen toch?
Skinkie ondertekent ook, en amen wat hier boven staat. Ze is een profiteur en kent net als veel van haar soort genoten geen enkele normen en waarden.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:43 schreef Marelle het volgende:
[..]
Je bent nu alle Fokkers over één kam aan het scheren, wil je mij, en ik denk velen met mij, buiten jouw aantijgingen laten please!! Ik heb mijn 'handtekening' gezet omdat ik 'mevr. Blank' een zeer agressieve, schreeuwende vrouw vind. Een vrouw die o.a. zeer ernstig geweld niet schuwt!! Deze vrouw heeft twee kindjes thuis zitten die er naar smachten hun mama weer thuis te hebben, maar mama gaat voor neptieten en nog meer onzinnige verbouwingen aan haar lijf. Eveneens heeft deze vrouw, m.n. door haar kindjes, een voorbeeld functie die bij haar helaas ver te zoeken isMij gaat het dus niet om afkomst etc. etc. Dat er users zijn die het nodig vinden om te discrimineren, schelden etc. is diep triest, daar wil ik dus absoluut niet mee vergeleken worden, DUIDELIJK???????!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
Wel een beetje apart dat je daar bijna een jaar blind voor geweest bent en pas vlak voor haar (waarschijnlijke) vertrek je dit opvalt nav een verdedigingsctie naar Huub toequote:Op woensdag 18 juli 2007 11:43 schreef Marelle het volgende:
[..]
Je bent nu alle Fokkers over één kam aan het scheren, wil je mij, en ik denk velen met mij, buiten jouw aantijgingen laten please!! Ik heb mijn 'handtekening' gezet omdat ik 'mevr. Blank' een zeer agressieve, schreeuwende vrouw vind. Een vrouw die o.a. zeer ernstig geweld niet schuwt!! Deze vrouw heeft twee kindjes thuis zitten die er naar smachten hun mama weer thuis te hebben, maar mama gaat voor neptieten en nog meer onzinnige verbouwingen aan haar lijf. Eveneens heeft deze vrouw, m.n. door haar kindjes, een voorbeeld functie die bij haar helaas ver te zoeken isMij gaat het dus niet om afkomst etc. etc. Dat er users zijn die het nodig vinden om te discrimineren, schelden etc. is diep triest, daar wil ik dus absoluut niet mee vergeleken worden, DUIDELIJK???????!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
Zou jij je persoonlijke offtopic geblaat naar mij dan als ontopic willen noemenquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:07 schreef SmeerCaas het volgende:
[..]
Bah, wat kun jij enorm doorzeuren en nog vaak zo offtopic ook.
Laat dit topic z'n werk doen en ga af in je mand.
![]()
En gewoon niet aan kinderen beginnen dan is zeker geen optie?quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:09 schreef sweetgirly het volgende:
Beter een moeder die doet wat ze wilt en zich niet laat kennen daarin, dan een moeder die doet alsof ze het wilt en ondertussen ongelukkig thuis zit. En altijd handig zo'n kickboxende moeder. Ja toch ?!
![]()
da's waar, haar kinderen lijken niet zo haatdragend en meer vergevingsgezind als hun moeder..quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:09 schreef sweetgirly het volgende:
Wat ik overigens ook nog dacht, is dat Natasia haar kinderen en haar familie haar behoorlijk (blijven) steunen, de kids zijn gek op haar, zie je duidelijk overal in terug.
Dus kinderen nemen, betekent dat je niet meer mag doen wat je wilt, tot op zekere hoogte.quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:19 schreef Mikaro het volgende:
En gewoon niet aan kinderen beginnen dan is zeker geen optie?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |