abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51553473
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 12:08 schreef Nostalgist het volgende:
Dennis verveelt zich zichtbaar.....
Ja, gaat die nog iets doen? Hij zit wel erg lang te wachten iedere keer op momenten die anderen moeten arrangeren voor hem.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 12:13:08 #127
165243 Fast_Eddy
vroooooooooom
pi_51553515
Palma zegt net dat Huub echt kan lachen als hij nog ergens as neergooit
pi_51553558
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 12:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Als je het er mee eens bent, dan zou ik gewoon helemaal niet reageren. Of is het zo dat je hier wel alle negatieve punten van bewoners in DGK en daarbuiten mag ventileren en dat nuanceringen niet mogen?
Ik heb alleen nog maar gereageerd op het betoog wat iedere moeder vindt. Dan denk ik, lul even voor jezelf en voor de rest negeer ik de betogen zoveel mogelijk. Ook de betogen die het niet met je eens zijn.
Daar zijn nl ook andere topics voor. Maakt me ook niet uit of het positief of negatief is. Het gaat niet over de streams maar ongetwijfeld kun je dit omzetten in een Noekje is een Huubgroupie.
Go hard or go home
pi_51553620
Nadia zei trouwens nog in de kapsalon: Ik wilde haar geen pijn doen. Ik wilde haar alleen de vijver in hebben.

Ze wil ze dood hebben toch?
Go hard or go home
  dinsdag 17 juli 2007 @ 12:17:51 #130
165243 Fast_Eddy
vroooooooooom
pi_51553660
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 12:16 schreef noekje het volgende:
Nadia zei trouwens nog in de kapsalon: Ik wilde haar geen pijn doen. Ik wilde haar alleen de vijver in hebben.

Ze wil hun dood hebben toch?
welnee alleen 5 minuten onder een waterlelie houden
pi_51553679
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 12:14 schreef noekje het volgende:

[..]

Ik heb alleen nog maar gereageerd op het betoog wat iedere moeder vindt. Dan denk ik, lul even voor jezelf en voor de rest negeer ik de betogen zoveel mogelijk. Ook de betogen die het niet met je eens zijn.
Daar zijn nl ook andere topics voor. Maakt me ook niet uit of het positief of negatief is. Het gaat niet over de streams maar ongetwijfeld kun je dit omzetten in een Noekje is een Huubgroupie.
Ok, jij bent een goede moeder. Wat is je punt? Voel je gewoon niet aangesproken. Ik heb het hier over bewoners van DGK op DGK forum en reageer op postings waarin DGK bewoners weg gezet worden als waren ze buiten DGK beesten en volledig niet deugend. Volgens mij is dat redelijk legitiem. Zoniet, dan hoor ik dat graag van een moderator.
  † In Memoriam † dinsdag 17 juli 2007 @ 12:18:46 #132
135305 beequeen
Lost.
pi_51553697
quote:

Ik geloof niks maar dan ook helemaal niks van wat Nada zegt, ze liegt alles aan elkaar.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_51553703
quote:

Ze wil hun dood hebben toch?
Dat was door Nadia waarschijnlijk overgankelijk bedoeld.... Verdrinkingsdood in de vijver was waarschijnlijk haar plan...
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_51553709
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 12:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ok, jij bent een goede moeder. Wat is je punt?
Go hard or go home
pi_51553713
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 12:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja, gaat die nog iets doen? Hij zit wel erg lang te wachten iedere keer op momenten die anderen moeten arrangeren voor hem.
Tsja wat moet hij doen. Hij hield zich voornamelijk bezig met het opgewonden opjutten van de groep vwb acties richting H en L, maar dat is nu over.
pi_51553728
mag amanda nu wel of niet nadia der pruik verven? als dat maar goed gaat...nadia kijk nog even goed naar je haar....straks ben je kaal
een dag niet gelachen,is een dag niet geleefd
pi_51553752
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 12:18 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Das was door Amanda waarschijnlijk overgankelijk bedoeld.... Verdrinkingsdood in de vijver was waarschijnlijk haar plan...
Nadia heeft wel eens geroepen dat H en L dood moesten.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 12:20:34 #138
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_51553757
Nadia is een Borderliner met een ernstige persoonlijkheidsstoornis is na Natasia ook rijp voor opname echter in dit stadium nog op vrijwillige basis. Een verslechtering van haar eetstoornis zou kunnen resulteren in het gegeven dat het alsnog een gedwongen karakter krijgt.
Ik hou van Cossen en de Cossers en hun waardevolle reacties
Mijn liefde voor "de mens" is zo groot dat het soms beter is te negeren
pi_51553767
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 12:19 schreef DiDijo het volgende:
mag amanda nu wel of niet nadia der pruik verven? als dat maar goed gaat...nadia kijk nog even goed naar je haar....straks ben je kaal
Nee mag niet. Nadia gaat morgen naar DOB.
Go hard or go home
  dinsdag 17 juli 2007 @ 12:20:51 #140
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51553769
quote:

Zo lusten we er nog wel een paar. Na huiselijk geweld: "Ik wilde haar geen pijn doen meneer de rechter, maar ze wilde niet luisteren."
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_51553775
wat zijn dennix zijn doelen eigenlijk in de kooi? record handen in de zakken halen voor in het record boek...
  dinsdag 17 juli 2007 @ 12:21:24 #142
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51553784
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 12:20 schreef Meganog het volgende:

[..]

Nadia heeft wel eens geroepen dat H en L dood moesten.
Jep... : "Die psycho's moeten dood"
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_51553794
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 12:20 schreef noekje het volgende:

[..]

Nee mag niet. Nadia gaat morgen naar DOB.
oke bedankt voor je reactie
  dinsdag 17 juli 2007 @ 12:21:44 #144
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_51553795
Jaap is een kruising tussen mediageniek en funny,.........vindt hij zelf
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  Moderator dinsdag 17 juli 2007 @ 12:21:49 #145
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_51553797
quote:
Ik denk dat het logischer is om er vanuit te gaan dat ze ze alleen in de vijver wilden hebben, dat ze hun echt dood wilde hebben.
Maar daar is misschien wel wat relativeringsvermogen voor nodig, want Nadia is momenteel de belichaming van het kwaad hier.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_51553824
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 12:20 schreef DrsH het volgende:
Nadia is een Borderliner met een ernstige persoonlijkheidsstoornis is na Natasia ook rijp voor opname echter in dit stadium nog op vrijwillige basis. Een verslechtering van haar eetstoornis zou kunnen resulteren in het gegeven dat het alsnog een gedwongen karakter krijgt.
Dat bordeline heb ik ook wel eens aan gedacht. Ik durf het niet hardop te zeggen, maar haar gedrag vertoond één op één dezelfde trekjes als een ex van mij in een vorig leven. We weten het niet....het lijt er wel een beetje op.
  † In Memoriam † dinsdag 17 juli 2007 @ 12:22:34 #147
135305 beequeen
Lost.
pi_51553826
quote:
In de Kooi of daarbuiten?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  dinsdag 17 juli 2007 @ 12:22:37 #148
55011 HunterSThompson
Buy the ticket, take the ride
pi_51553829
Ha ha, en dat ze nu weer ruzie krijgen onderling. Echt achterbuurt gedrag. Eerst "gezellig" de hele dag op een kratje voor het huis Holandia bier wegtikken en vervolgens moet 's nachts de politie erbij komen omdat ze elkaar de hersens inslaan. Net als die SBS serie probleemwijken
"When the going gets weird, the weird turn pro."
pi_51553833
quote:
Ik kom bij jou nooit op consult.....

Rijp voor opname ??? Krijg je daar provisie over of zo ?
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_51553841
Natasia en Brian raken buiten in gesprek, het gaat over de manier waarop ze met elkaar omgaan. Natasia is het niet eens met de manier waarop Brian haar heeft laten zitten de laatste tijd, en Brian is het niet eens met de manier waarop zij hem behandeld. Voor mij is de vriendschap nu echt over, ik kan dit niet meer geeft Natasia aan. Brian wil er nog verder over praten, maar Natasia heeft hier geen behoefte aan. “de manier waarop je mij nu hebt behandeld betekend voor mij het einde van de vriendschap, het is vanaf nu puur platonisch.” Waarschijnlijk bedoeld ze oppervlakkig, want dit wordt door Natasia vertaald als: “ik zeg je nog hoi en doei, maar verder niets.”De twee gaan uit elkaar en het lijkt over te zijn. Is dit het einde van de hechte vriendschap tussen Natasia en Brian?

alweer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')