Ja, gaat die nog iets doen? Hij zit wel erg lang te wachten iedere keer op momenten die anderen moeten arrangeren voor hem.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:08 schreef Nostalgist het volgende:
Dennis verveelt zich zichtbaar.....

Ik heb alleen nog maar gereageerd op het betoog wat iedere moeder vindt. Dan denk ik, lul even voor jezelf en voor de rest negeer ik de betogen zoveel mogelijk. Ook de betogen die het niet met je eens zijn.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als je het er mee eens bent, dan zou ik gewoon helemaal niet reageren. Of is het zo dat je hier wel alle negatieve punten van bewoners in DGK en daarbuiten mag ventileren en dat nuanceringen niet mogen?

welnee alleen 5 minuten onder een waterlelie houdenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:16 schreef noekje het volgende:
Nadia zei trouwens nog in de kapsalon: Ik wilde haar geen pijn doen. Ik wilde haar alleen de vijver in hebben.
Ze wil hun dood hebben toch?

Ok, jij bent een goede moeder. Wat is je punt? Voel je gewoon niet aangesproken. Ik heb het hier over bewoners van DGK op DGK forum en reageer op postings waarin DGK bewoners weg gezet worden als waren ze buiten DGK beesten en volledig niet deugend. Volgens mij is dat redelijk legitiem. Zoniet, dan hoor ik dat graag van een moderator.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar gereageerd op het betoog wat iedere moeder vindt. Dan denk ik, lul even voor jezelf en voor de rest negeer ik de betogen zoveel mogelijk. Ook de betogen die het niet met je eens zijn.
Daar zijn nl ook andere topics voor. Maakt me ook niet uit of het positief of negatief is. Het gaat niet over de streams maar ongetwijfeld kun je dit omzetten in een Noekje is een Huubgroupie.

Ik geloof niks maar dan ook helemaal niks van wat Nada zegt, ze liegt alles aan elkaar.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:16 schreef noekje het volgende:
Nadia zei trouwens nog in de kapsalon: Ik wilde haar geen pijn doen. Ik wilde haar alleen de vijver in hebben.
Ze wil ze dood hebben toch?

Dat was door Nadia waarschijnlijk overgankelijk bedoeld.... Verdrinkingsdood in de vijver was waarschijnlijk haar plan...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:16 schreef noekje het volgende:
Ze wil hun dood hebben toch?

quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ok, jij bent een goede moeder. Wat is je punt?

Tsja wat moet hij doen. Hij hield zich voornamelijk bezig met het opgewonden opjutten van de groep vwb acties richting H en L, maar dat is nu over.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, gaat die nog iets doen? Hij zit wel erg lang te wachten iedere keer op momenten die anderen moeten arrangeren voor hem.

Nadia heeft wel eens geroepen dat H en L dood moesten.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:18 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Das was door Amanda waarschijnlijk overgankelijk bedoeld.... Verdrinkingsdood in de vijver was waarschijnlijk haar plan...![]()

Nee mag niet. Nadia gaat morgen naar DOB.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:19 schreef DiDijo het volgende:
mag amanda nu wel of niet nadia der pruik verven? als dat maar goed gaat...nadia kijk nog even goed naar je haar....straks ben je kaal![]()
![]()
![]()

Zo lusten we er nog wel een paar. Na huiselijk geweld: "Ik wilde haar geen pijn doen meneer de rechter, maar ze wilde niet luisteren."quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:16 schreef noekje het volgende:

Jep... : "Die psycho's moeten dood"quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:20 schreef Meganog het volgende:
[..]
Nadia heeft wel eens geroepen dat H en L dood moesten.

oke bedankt voor je reactiequote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee mag niet. Nadia gaat morgen naar DOB.

Ik denk dat het logischer is om er vanuit te gaan dat ze ze alleen in de vijver wilden hebben, dat ze hun echt dood wilde hebben.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:16 schreef noekje het volgende:

Dat bordeline heb ik ook wel eens aan gedacht. Ik durf het niet hardop te zeggen, maar haar gedrag vertoond één op één dezelfde trekjes als een ex van mij in een vorig leven. We weten het niet....het lijt er wel een beetje op.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:20 schreef DrsH het volgende:
Nadia is een Borderliner met een ernstige persoonlijkheidsstoornis is na Natasia ook rijp voor opname echter in dit stadium nog op vrijwillige basis. Een verslechtering van haar eetstoornis zou kunnen resulteren in het gegeven dat het alsnog een gedwongen karakter krijgt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

In de Kooi of daarbuiten?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:20 schreef DrsH het volgende:
Nadia is een Borderliner met een ernstige persoonlijkheidsstoornis is na Natasia ook rijp voor opname echter in dit stadium nog op vrijwillige basis. Een verslechtering van haar eetstoornis zou kunnen resulteren in het gegeven dat het alsnog een gedwongen karakter krijgt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Ik kom bij jou nooit op consult.....quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:20 schreef DrsH het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |