Maar wel al 3 dagen lopen zeuren dat Lieke zo vies is en met haar bloedpoes in het zwembad ligt.quote:
Als je met een bloedlul in dat bad mag dan mag een bloedpoes ook.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar wel al 3 dagen lopen zeuren dat Lieke zo vies is en met haar bloedpoes in het zwembad ligt.![]()
Scherp, kan trouwens niet wachten tot vanmiddag de post de villa in wordt geflikkerd ....quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Als je met een bloedlul in dat bad mag dan mag een bloedpoes ook.![]()
Het wordt tijd dat DOB er ook mee kaptquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:59 schreef schatje het volgende:
Ik lees net op VOL dat Tilly zo geschrokken is van de beelden van afgelopen zondag dat ze zich aan het beraden is of ze wel verder wil met show.
Amanda flipt als Tilly niet meer komt.
Vreemd, dan heeft ze de beelden dus niet eerder gezien, want ze was gisteren uiterst koel tegen Huub en Lieke.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:59 schreef schatje het volgende:
Ik lees net op VOL dat Tilly zo geschrokken is van de beelden van afgelopen zondag dat ze zich aan het beraden is of ze wel verder wil met show.
Ik zat net een broodje aardbeienjam weg te eten....quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Als je met een bloedlul in dat bad mag dan mag een bloedpoes ook.![]()
Go Tilly, Go Tilly, Go Tilly.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:59 schreef schatje het volgende:
Die player van hidiho was de beste, die anderen zijn abgger.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:02 schreef farscapevr6 het volgende:
heeft iemand een andere link die net zulke grote beelden heeft als hidio had??
We zien het morgen wel.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vreemd, dan heeft ze de beelden dus niet eerder gezien, want ze was gisteren uiterst koel tegen Huub en Lieke.
Het lijkt mij zeer waarschijnlijk dat Tilly erop aangesproken is in de zaak door klanten en/of personeel...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vreemd, dan heeft ze de beelden dus niet eerder gezien, want ze was gisteren uiterst koel tegen Huub en Lieke.
Mooooooiquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:02 schreef CoT het volgende:
huub en lieke gaan mcdonalds bestellen
alleen voor hun 2en
http://webtv.florisd.nl/goudenkooiquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:02 schreef farscapevr6 het volgende:
heeft iemand een andere link die net zulke grote beelden heeft als hidio had??
Op Bokt (paardenforum) vinden ze idd dat lieke een dief is. Ze lezen allles op de Tien site...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:48 schreef noekje het volgende:
Amanda: ze moet maar van m'n spul afblijven.
Wat is het toch een asociaal mormel. Ik kan het ook wel blijven zeggen maar ik heb er echt geen woorden voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |