En nu snel weer weg Palma, ik ben je al weer zat!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:17 schreef kleinzusje het volgende:
Hoi Palma![]()
( voor straks als je terug leest)
bronquote:"Zowel Natasja als Amanda hebben al een strafblad voor geweldpleging! Natasja is in januari van dit jaar hiervoor veroordeeld bij de rechtbank in Lelystad, en Amanda heeft in een jeugdgevangenis in Sassenheim gezeten.
Hoe de rechter geoordeeld heeft over Natasja weet ik niet, maar de officier had twee weken daarvor een taakstraf en het volgen van een cursus agressiebeheersing geeist. (Er waren namelijk al eerder dingetjes voorgevallen ...)
Dat Natasja op de rol stond bij de rechtbank in Lelystad heb ik uit de eerste hand gehoord, rechtstreeks van degene die het gezien heeft. Ja, de waarheid is hard .... hoop dat die keiharde ijskoude Natasja, de een van verdriet kotsend kind de auto induwt (een beeld dat ik nooit zal vergeten) morgen om 10 uur exit gaat!! Zij was de enige die een officiele waarschuwing had, dus het ligt voor de hand dat het om haar gaat. "
Klopt volgens mij komt Bianca gewoon hoor van DoB maar ze kon zondag niet dacht ikquote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:21 schreef Liess het volgende:
Niet van DoB, maar van Hizihair.
tnx aangepastquote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:21 schreef Liess het volgende:
Niet van DoB, maar van Hizihair.
Huub is van plan om DOB weg te pesten. Lieke zei dat hij dit niet moet doen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:22 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Klopt volgens mij komt Bianca gewoon hoor van DoB maar ze kon zondag niet dacht ik
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:26 schreef noekje het volgende:
Brian: ik ben niet fokking wacko.
Hou op, schei uit. Michael Jackson lijkt opeens een hele normale burger als die naast Brian zou staan.
Maar ja, iedereen kraakt die bewoners af.... dus ook Natasia. En als het waar is dat je respect moet verdienen, dan moet Natasia daar vast nog mee beginnen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind Nataisia geen lieverdje, maar om haar een slechte moeder te noemen gaat mij veel en veel te ver. We weten dat simpelweg niet en vullen dat maar in. Ik ga er vanuit dat iedere moeder gek is op haar kinderen, zo ook Natasia. Dat er omstandigheden kunnen zijn waardoor het voor kids af en toe minder is in een gezin zie je overal. Natasia heeft met die kleine en die transplantatie genoeg meegemaakt en ik gun het niemand. Respect voor Natasia hoeft niet op alle fronten maar een beetje invoelend vermogen zo af en toe i.p.v. continu afkraken is wel z'n plaat. Het is ook te gemakkelijk allemaal, dat afkraken.
Ik snap dat Wilgo nog in Suriname zit. Het lijkt me sterk dat hij accepteert wat die kampbeul de laatste weken heeft uitgevreten. Ik snap ook niet dat de Redaktie niet inziet dat Natasia echt een gevaar voor haarzelf, medebwoners en gezin is.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:28 schreef noekje het volgende:
Amanda: Jaloezie maakt veel stuk
Brian: Van Wilgo kan ze zelfs niks aannemen.
Oeh Brian, glad ijs. Begin niet over Wilgo.
Dat zien ze wel in ... en daarom zit ze er juist inquote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik snap dat Wilgo nog in Suriname zit. Het lijkt me sterk dat hij accepteert wat die kampbeul de laatste weken heeft uitgevreten. Ik snap ook niet dat de Redaktie niet inziet dat Natasia echt een gevaar voor haarzelf, medebwoners en gezin is.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zien ze wel in ... en daarom zit ze er juist in mag ze er niet uit
Ik vind dat te gemakkelijk. Ik weet niet of jij weet hoe zwaar het is om met een kind dag in dag uit naar een ziekenhuis te sjouwen voor een transplantatie. Hoeveel dat betekend voor een moeder. Daarvoor krijgt ze alvast mijn respect. Ik geniet als ik naar die kids kijk, ze zijn voor zover ik het kan bekijken wel opgevoed en beleefd. Dat maak ik wel eens anders mee. Daarvoor krijgt zo ook alvast mijn respect. En ook hier kun je van alles tegen inbrengen, dat kan overal en altijd. Ik ken haar niet uit het dagelijks leven, wij allemaal kennen haar niet. Dat ze vette minpunten heeft is evident, zo zal ze ook wel vette pluspunten hebben. Hoge toppen, diepe dalen, dat is Natasia.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar ja, iedereen kraakt die bewoners af.... dus ook Natasia. En als het waar is dat je respect moet verdienen, dan moet Natasia daar vast nog mee beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |