Feesten is geen probleem, maar koppel het niet aan dat wandelfestijn voor down syndrome volk.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:05 schreef PushyGurl het volgende:
altijd wel leuk met die feesten
Volgend jaar meedoen. Denk je er dan nog zo over, dan mag je een topic openen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:09 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Feesten is geen probleem, maar koppel het niet aan dat wandelfestijn voor down syndrome volk.
Frank Boeie en gezelligheid gaat niet samenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:51 schreef Eindeloos het volgende:
Je weet niet wat gezellig is joh, ja het wandelen hoeft voor mij ook niet, maar gezellig wat drinken op de Waalkade met de muziek van Frank Boeijen op de achtergrond, geeft mij geen reden tot klagen !!!!
Zet de tv maar eens aan om het nieuws of actualiteiten te kijken, dan kom je hier niet onderuit. Ook luister ik vaak/graag naar 3FM (ook bij gebrek aan beter). Op de fiets trouwens is dat de enige zender die ik storingsvrij via mijn telefoon kan luisteren.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:22 schreef Syd het volgende:
Want? Ze bellen jouw heletijd op om te komen? of komen ze bij je aan de deur?
Kan je vanaf de waalkade Frank helemaal in dat hoe-heet-dat-park-ook-alweer horen spelen dan?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:51 schreef Eindeloos het volgende:
Je weet niet wat gezellig is joh, ja het wandelen hoeft voor mij ook niet, maar gezellig wat drinken op de Waalkade met de muziek van Frank Boeijen op de achtergrond, geeft mij geen reden tot klagen !!!!
Jaquote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:53 schreef Gripper het volgende:
[..]
Kan je vanaf de waalkade Frank helemaal in dat hoe-heet-dat-park-ook-alweer horen spelen dan?![]()
Frank Boeijen heeft hele mooie dingen gemaakt.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:51 schreef Eindeloos het volgende:
Met jou kan ik praten!!!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:57 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Frank Boeijen heeft hele mooie dingen gemaakt.
In de 80's 'nederpop'-tijd was Frank best oké. Alleen niemand wist waar ie nu over zong.
Eens met TS.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:04 schreef EdvandeBerg het volgende:
Het halve journaal wordt er aan gewijd, Giel Beelen moet er zonodig heen en vult er verdomme zijn hele programma mee, etc.
Wat interesseert mij nou die hele domme wandelvierdaagse. Laat die bejaarden, padvinders en retards lekker wandelen maar val mij er toch niet mee lastig. Toppunt van komkommertijd.
[afbeelding]
Vanwege zijn accent. In Zwart-Wit bijvoorbeeld zingt hij iets van 'wie wil er bloed op de achterbank' en wat ie daarna zingt vraag ik me iedere keer weer af als ie voorbij komt tijdens de arbeidsvitaminen. Welke achterbank?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:00 schreef Eindeloos het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten!!!
Maarre... weet je niet waar hij over zingt???
Nieuws zojuist:quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:05 schreef _The_General_ het volgende:
En dan zo trots zijn op de meest lage medaille die er in dit land te krijgen is
... van de werkelijkheidquote:
Uiteraard; moord op Kerwin Duinmeijer.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:10 schreef Eindeloos het volgende:
[..]
... van de werkelijkheid
Enig idee waar dit nummer over gaat?
Je hebt echt geen idee waar dat nummer over gaat hequote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:05 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Vanwege zijn accent. In Zwart-Wit bijvoorbeeld zingt hij iets van 'wie wil er bloed op de achterbank' en wat ie daarna zingt vraag ik me iedere keer weer af als ie voorbij komt tijdens de arbeidsvitaminen. Welke achterbank?
Vraag me niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijtquote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:54 schreef Dibble het volgende:
hoeveel km is dat dan?
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:13 schreef wise het volgende:
gewoon met een grote truck op in rijden.
Zal ze leren.
Valkhofpark? Kronenburgerpark? De eerste moest lukken, alleen daar speelden ook bands.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:53 schreef Gripper het volgende:
[..]
Kan je vanaf de waalkade Frank helemaal in dat hoe-heet-dat-park-ook-alweer horen spelen dan?![]()
1 of andere neger die is neergestoken. Maar daar gaat dit topic niet over dus.....quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:15 schreef N.icka het volgende:
[..]
Je hebt echt geen idee waar dat nummer over gaat he![]()
Volgens mij is het zo...dat als hij op de Waalkade een concert geeft, dat het dan op 0 km afstand wel te horen isquote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:54 schreef Dibble het volgende:
hoeveel km is dat dan?
Mijn grapje ging eigenlijk over kronenburg park (maar dat dat natuurlijk niet betekent dat frank boeijen altijd daar optreedt)quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:43 schreef Eindeloos het volgende:
[..]
Volgens mij is het zo...dat als hij op de Waalkade een concert geeft, dat het dan op 0 km afstand wel te horen is![]()
http://poliziek.blogspot.(...)rwin-duinmeijer.htmlquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:18 schreef wise het volgende:
[..]
1 of andere neger die is neergestoken. Maar daar gaat dit topic niet over dus.....![]()
Ronnie afzeiken is uncool:quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:30 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik herinner met net iets wat ik gisteren of zondag voorbij zag komen;
Ronnie Tober loopt ook mee en heeft een single opgenomen 'Loop met ons mee' op de melodie van YMCA van de Village People.
http://www.ronnietoberfou(...)loop_met_ons_mee.mp3
Dit in het kader van zijn eigen stichting:
http://www.ronnietoberfoundation.nl/nijmeegsevierdaagse/
Doel van deze stichting is personen met een verstandelijke beperking uit hun isolement halen (wat op zich natuurlijk een heel streven is) maar bij de combinatie Ronnie Tober, verstandelijk gehandicapten en de Nijmeegse Vierdaagse moest ik toch wel even lachen.
Hier Ronnie met twee andere verstandelijk beperkten op pad.
[ afbeelding ]
Volgens mij speelt er 1 vals![]()
Haha! Nijmegen, daar wil ik nog niet dood gevonden worden, gek.quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:24 schreef zuigmarmot het volgende:
TS snapt niet dat de vierdaagse niet de hoofdreden is, maar de Zomerfeesten.
Oftewel wanneer iedereen in een straal van 100 km van nimwegen af zit te feesten zit TS zielig thuis op de bank zich te ergeren aan de media-aandacht voor het wandelgedeelte, terwijl de feestgangers dit nooit te zien krijgen
Pa-pa-pa-pa... Pa-pa-pa-pa... Pa-pa-pa-Paradijs!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:05 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Vanwege zijn accent. In Zwart-Wit bijvoorbeeld zingt hij iets van 'wie wil er bloed op de achterbank' en wat ie daarna zingt vraag ik me iedere keer weer af als ie voorbij komt tijdens de arbeidsvitaminen. Welke achterbank?
Verjaardagfeest is ook een mooi nummer, weinig mensen kennen dat volgens mij omdat dit een single uit de periode voor Zwart-Wit en Kronenburg Park is. Linda zal al wel wat meer mensen bekend voorkomen.
quote:
Nu weerquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:35 schreef Sanderrrr het volgende:
Ik kreeg al zo'n deja vu bij dit topic, nu zie ik waarom.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:12 schreef Anne het volgende:
[..]
Volgend jaar meedoen. Denk je er dan nog zo over, dan mag je een topic openen.
RickoKun, een man naar mijn hart.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:31 schreef RickoKun het volgende:
[..]man, zie gewoon al dat volk wat daar langs loopt. Allemaal van die ouwe 40 / 50 -ers met vlotte kapsels die in de midlife crisis zitten. En nog wat van dat tuig dat nordic walking doet en misschien hier en daar nog een mager meiske.
Die feesten? Daar wordt vast alleen Jannes bij gedraait.
Bleef het maar bij Jannes... denk dat half Volendam (minus Yolanthe, weliswaar) ook nog langs komt. Klacht blijft dus terecht. Opzich wel een idee, dat topic recyclen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:31 schreef RickoKun het volgende:
[..]man, zie gewoon al dat volk wat daar langs loopt. Allemaal van die ouwe 40 / 50 -ers met vlotte kapsels die in de midlife crisis zitten. En nog wat van dat tuig dat nordic walking doet en misschien hier en daar nog een mager meiske.
Die feesten? Daar wordt vast alleen Jannes bij gedraait.
Inderdaad, want een ongelofelijk slap geneuzel dat hele programma. Nog onbenulliger dan normaal. Laat ze dat hele programma opheffen en zet er iemand neer die gewoon lekker muziek draait en het over muziek heeft. Beelens programma draait alleen maar om ouwehoeren over teleivisieprogramma's en dit soort non-evenementen. Ik luister het niet meer, radio staat op mijn werk aan op de achtergrond als behang. Kwaliteit van 3fm wordt steeds minder, het draait steeds meer om de presentator ipv. het draaien van muziek.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:06 schreef Seam het volgende:
Giel
En ik snap er ook niks van, de tijden van de lopers worden niet bijgehouden, er zijn geen punten te verdienen voor het sprinten en ook zijn er geen mooie 'prijzen' als de laatste renner of de beste jongste renner. Bovendien zijn er geen ploegen of kopmannen. Waar doe je het dan voor?
Right... Het beste festival van Nederland (muzikaal) wat nog gratis is ook, goedkope Dance-DJ's voor de Ritmo's onder ons, nog tig andere podia met voor ieder wat wils, toffe afters en een shitload aan tenten.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bleef het maar bij Jannes... denk dat half Volendam (minus Yolanthe, weliswaar) ook nog langs komt. Klacht blijft dus terecht. Opzich wel een idee, dat topic recyclen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |