Feesten is geen probleem, maar koppel het niet aan dat wandelfestijn voor down syndrome volk.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:05 schreef PushyGurl het volgende:
altijd wel leuk met die feesten
Volgend jaar meedoen. Denk je er dan nog zo over, dan mag je een topic openen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:09 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Feesten is geen probleem, maar koppel het niet aan dat wandelfestijn voor down syndrome volk.
Frank Boeie en gezelligheid gaat niet samenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:51 schreef Eindeloos het volgende:
Je weet niet wat gezellig is joh, ja het wandelen hoeft voor mij ook niet, maar gezellig wat drinken op de Waalkade met de muziek van Frank Boeijen op de achtergrond, geeft mij geen reden tot klagen !!!!
Zet de tv maar eens aan om het nieuws of actualiteiten te kijken, dan kom je hier niet onderuit. Ook luister ik vaak/graag naar 3FM (ook bij gebrek aan beter). Op de fiets trouwens is dat de enige zender die ik storingsvrij via mijn telefoon kan luisteren.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:22 schreef Syd het volgende:
Want? Ze bellen jouw heletijd op om te komen? of komen ze bij je aan de deur?
Kan je vanaf de waalkade Frank helemaal in dat hoe-heet-dat-park-ook-alweer horen spelen dan?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:51 schreef Eindeloos het volgende:
Je weet niet wat gezellig is joh, ja het wandelen hoeft voor mij ook niet, maar gezellig wat drinken op de Waalkade met de muziek van Frank Boeijen op de achtergrond, geeft mij geen reden tot klagen !!!!
Jaquote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:53 schreef Gripper het volgende:
[..]
Kan je vanaf de waalkade Frank helemaal in dat hoe-heet-dat-park-ook-alweer horen spelen dan?![]()
Frank Boeijen heeft hele mooie dingen gemaakt.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:51 schreef Eindeloos het volgende:
Met jou kan ik praten!!!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:57 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Frank Boeijen heeft hele mooie dingen gemaakt.
In de 80's 'nederpop'-tijd was Frank best oké. Alleen niemand wist waar ie nu over zong.
Eens met TS.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:04 schreef EdvandeBerg het volgende:
Het halve journaal wordt er aan gewijd, Giel Beelen moet er zonodig heen en vult er verdomme zijn hele programma mee, etc.
Wat interesseert mij nou die hele domme wandelvierdaagse. Laat die bejaarden, padvinders en retards lekker wandelen maar val mij er toch niet mee lastig. Toppunt van komkommertijd.
[afbeelding]
Vanwege zijn accent. In Zwart-Wit bijvoorbeeld zingt hij iets van 'wie wil er bloed op de achterbank' en wat ie daarna zingt vraag ik me iedere keer weer af als ie voorbij komt tijdens de arbeidsvitaminen. Welke achterbank?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:00 schreef Eindeloos het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten!!!
Maarre... weet je niet waar hij over zingt???
Nieuws zojuist:quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:05 schreef _The_General_ het volgende:
En dan zo trots zijn op de meest lage medaille die er in dit land te krijgen is
... van de werkelijkheidquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |