quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:07 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb trouwens vandaag mijn LL kaartje besteld
Ik wacht ook nog maar even.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, als ze van een ander zijn. Zelf wou ik er nog even mee wachten
Maar jij bent al oud...dan begint de tijd te dringenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:14 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog maar even.
Zo'n 5 weken nog![]()
Oeh, al 28 jaar (met veel grijze haren, dat welquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar jij bent al oud...dan begint de tijd te dringen![]()
Dit is hun leukste nummer: http://www.youtube.com/watch?v=tkZgzWxyI6Qquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nog niet, maar daar gaat verandering in komen![]()
Tinuviel en PR zijn bijna even oudquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar jij bent al oud...dan begint de tijd te dringen![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:30 schreef Supersheep het volgende:
MaJo, ik moest iets doorgeven aan je:
[afbeelding]
Hij wil je volschenken met drank in de hoop dat je een 'mistake' maakt.quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:35 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Hij wil je volschenken met drank in de hoop dat je een 'mistake' maakt.
Maar volgens mij gaat dat zonder drank ook wel lukken
Zie je? Daar heb je het alquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:22 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Oeh, al 28 jaar (met veel grijze haren, dat wel)
Ach ja..je weet wie het zegtquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tinuviel en PR zijn bijna even oud
Ik krijg ook steeds te horen dat ik oud ben () maar ik wacht toch echt nog even met de kids
Ik zou het maar doen want ik denk dat het uitverkocht gaat worden en als je pas koopt als je terug bent ben je denk ik te laat. Net als vorig jaar, toen er ook nog een rush op kaartjes kwam en alles sukkels die dachten dat het niet uitverkocht zou raken zaten mooi in de stressquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:25 schreef MaJo het volgende:
Ik moet ook maar eens snel mijn Lowlandskaartje gaan kopenMisschien vandaag maar eens...
That's just...wrongquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:36 schreef LadyBlack het volgende:
Tis alleen jammer dat het Amerikanen zijn...... doe mij maar Britten
Uhuhquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:35 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Hij wil je volschenken met drank in de hoop dat je een 'mistake' maakt.
Maar volgens mij gaat dat zonder drank ook wel lukken
Ik ga eigenlijk ook wel voor Britten maar in het geval van Keith ga ik niet moeilijk doen hoorquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:36 schreef LadyBlack het volgende:
Tis alleen jammer dat het Amerikanen zijn...... doe mij maar Britten
Oh nee ik ga absoluut niet wachten tot na mijn vakantie hoor. Is ook wat lastig aangezien we de dag voor Lowlands pas terugkomenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou het maar doen want ik denk dat het uitverkocht gaat worden en als je pas koopt als je terug bent ben je denk ik te laat. Net als vorig jaar, toen er ook nog een rush op kaartjes kwam en alles sukkels die dachten dat het niet uitverkocht zou raken zaten mooi in de stress
Inderdaadquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh nee ik ga absoluut niet wachten tot na mijn vakantie hoor. Is ook wat lastig aangezien we de dag voor Lowlands pas terugkomenKan me vorig jaar nog wel herinneren ja. Allemaal stoere gasten die wel zouden wachten tot het laatste moment met kopen en toen was het uitverkocht en zaten ze te janken
![]()
Net als die mensen die helemaal in paniek raken als er weer eens geroepen wordt dat 'het licht op rood' staatquote:
Nogmaals: je weet wie het zegtquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:41 schreef iamredleader het volgende:
PhysicsRules is 28, Tinuviel wordt in september 28. Ik ben 26, wordt in oktober 27. Davinia is 25En MaJo ook
dus wat is jong/oud/vroeg/laat ?
Inderdaad jaquote:
WTF?!?! Niet tocht echt waar ZOmG waar kan ik ze halen AAahhaHAZHAGUROfLLLollrCoptrLOL!!11!11!1!!!11quote:
Keira Knightley in The Jacketquote:
Zegt me allemaal best weinigquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:45 schreef iamredleader het volgende:
Con Air
Enemy of the State
Terminator 3 - Rise of the machines
Snake Eyes
King Arthur metKeira
Knightley
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |