ik heb ook niet geklikt, maar alleen naar het adres gekekenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:48 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga niet klikken OA.
Waar zou jij wel over willen klikken jongedame?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:48 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga niet klikken OA.
Hij fiets trouwens nog rond.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:40 schreef Certificaat het volgende:
[..]
Fietst ie nog rond?
En waarom loopt daar een hond?![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:14 schreef Certificaat het volgende:
[..]
Leuk juon_jacket1
Waar gaat de reis heen?![]()
heyyy.....welkom...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:14 schreef Certificaat het volgende:
[..]
Leuk juon_jacket1
Waar gaat de reis heen?![]()
"Oh ja, ik kom hier nog niet zo lang he..quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je bent echt de enige die ik 'ken' die dat zegt.
Iedereen zegt gewoon JJ hier
Good for you!quote:
Ah, Certificaat is dus jouw kloonquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:17 schreef OA het volgende:
[..]
Oh ja, ik kom hier nog niet zo lang he..![]()
Ok, JJ dan.
awww...hoop dat het niet te pijnlijk wordt....quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:21 schreef Memento-Mori het volgende:
zometeen naar de dierenarts de chip van Rosa komt er in zn geheel uitniet goed gezet dus, hij zit aan 1 kant nog een beetje erin
#@&@*&*()@&*)quote:
Oh ja, ik kom hier nog niet zo lang he..quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:17 schreef OA het volgende:
[..]
"Oh ja, ik kom hier nog niet zo lang he..![]()
Ok, JJ dan."
Zeg je dan dus!![]()
succesquote:
Ben ik met een kloon wezen dineren?quote:
Die kerel bazelt maar wat...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ben ik met een kloon wezen dineren?![]()
Misschien ben ik een kloon van mijn eigen moeder in haar jonge jaren, we zijn als 2 druppels water.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ben ik met een kloon wezen dineren?![]()
Met zoeen electrocuteertennisracket?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:33 schreef eer-ik het volgende:
kut zeg...
electrocuteer ik een vlieg, pleurt ie neer, en net als ik er per ongeluk op wil gaan staan, vliegt ie weer weg
sowiesoquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:36 schreef OA het volgende:
[..]
Met zoeen electrocuteertennisracket?![]()
Mooie dingen!![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:36 schreef eer-ik het volgende:
ik heb echt medelijden met m'n huisdieren, guttegut, die hebben het zwaar...
[img=578xnull]http://i8.tinypic.com/62hr0wj.jpg[/img]
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
sowieso
Vliegen, muggen en ander vliegtuig...
Is dat een hint om mij met je moeder kennis te laten maken?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:34 schreef Certificaat het volgende:
[..]
Misschien ben ik een kloon van mijn eigen moeder in haar jonge jaren, we zijn als 2 druppels water.![]()
Welnee...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is dat een hint om mij met je moeder kennis te laten maken?![]()
Rustig aan meisje, ik ken je net een dag![]()
Aangezien ik al talloze malen door echte wespen ben gestoken, kijk ik niet zo nauw op een wesp/sluipwesp/bij/hommel minder...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Idd, ik maai alles neer wat voorbij komt.
alleen sluipwespen en bijtjes niet
Papier, wat zijn dat voor verkapte avances...?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is dat een hint om mij met je moeder kennis te laten maken?![]()
Rustig aan meisje, ik ken je net een dag![]()
Sluipwespen zien er toch wel degelijk anders uitquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:46 schreef OA het volgende:
[..]
Aangezien ik al talloze malen door echte wespen ben gestoken, kijk ik niet zo nauw op een wesp/sluipwesp/bij/hommel minder...![]()
Deden ze vliegen maar kwaad, dan hadden we twee vliegen in een klap!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Sluipwespen zien er toch wel degelijk anders uit
die zijn tof.
Wespen zijn kut.
Hommels vind ik eigenlijk te groot, maar ze doen geen vlieg kwaad, en mij ook niet, dus die laat ik wel leven doorgaans.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Sluipwespen zien er toch wel degelijk anders uit
die zijn tof.
Wespen zijn kut.
Hommels vind ik eigenlijk te groot, maar ze doen geen vlieg kwaad, en mij ook niet, dus die laat ik wel leven doorgaans.
Ik ben in de kas ook regelmatig gestoken en daar vliegen echt alleen maar hommels rond...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...niet helemal waar, ik heb in frankrijk een brandweer-man gestoke zien worden toen hij een nest aan het weg halen was....
...niet echt prettig als die dingen in zo'n pak vliegen en blijven steken....
![]()
![]()
![]()
scherp.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
Deden ze vliegen maar kwaad, dan hadden we twee vliegen in een klap!
![]()
sluipwespen?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...niet helemal waar, ik heb in frankrijk een brandweer-man gestoke zien worden toen hij een nest aan het weg halen was....
...niet echt prettig als die dingen in zo'n pak vliegen en blijven steken....
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |