Ik heb het dus vooral voor mijn bakkie thuis he? Gewoon om Windows van te starten en evt 1 of 2 spellen vanaf te spelen. Puur voor de performance. Probeer wat te zoeken qua benchmarks, maar erg veel is er niet te vinden.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:29 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nee, geen ervaring mee. Wij hebben er een tijd terug wel naar zitten kijken, maar we kwamen er eigenlijk op uit dat dit (nog) geen haalbare optie was voor ons. Grootste punt is de hoeveelheid data aan logfiles die we produceren. Dat, en bij hoge volumes de hoeveelheid berichten die door de systemen heen gaan zijn de grootste snelheids-limiteerders. Alleen zijn de solid-state drives die we dan nodig zouden hebben dermate duur dat het gewoon vele malen goedkoper is om dan het verkeer over meerdere machines te verdelen met 'normale' schijven.
Voor het booten hoeven wij het niet te doen, uptimes liggen bij ons gemiddeld op bijna 2 jaar. Alle software gaat pre-loaded het geheugen in, swapfiles worden nauwelijks gebruikt. Dus voor een draaiend systeem boeken we heel weinig winst, behoudens rondschuiven van messages en volplempen van logfiles.
Donequote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Keil die andere maar dicht Heet Wijf
ah een Samba.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee mên, dat is een T3, ik bedoel die hippiebus.
Mét opklapbaar dak en oranje-bruin interieur!
Ziet er tof uit, mooi kuipwerkquote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:32 schreef motorbloempje het volgende:
@ Paxlie
brikje
Honda Hurricane 600cc (retro Goof (600F) ) uit 1989 voor 1200 euri![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Keil die andere maar dicht Heet Wijf
Al wat oud, maar geeft wel eeen idee van de performance van een instappertje:quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb het dus vooral voor mijn bakkie thuis he? Gewoon om Windows van te starten en evt 1 of 2 spellen vanaf te spelen. Puur voor de performance. Probeer wat te zoeken qua benchmarks, maar erg veel is er niet te vinden.
Gewéldigquote:
Hmmzzzz, wel flinke winsten soms. EN als het goed is kan ik die 16GB;er gratis krijgen, dus waarom niet?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:38 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Al wat oud, maar geeft wel eeen idee van de performance van een instappertje:
http://www.tomshardware.com/2005/09/07/can_gigabyte/
Tja het is dat in deze een Porsche GT3 achterin ligt en een paar flesje nitro oxi ernaast heeft hangen...quote:
geregeld! zending zal op het bekende adres worden afgegevenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:40 schreef Merel het volgende:
tvp
Als je het geheugen gratis kan krijgen is het zeker het overwegen waard, da's toch de grootste post bij dat soort kaartjes.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hmmzzzz, wel flinke winsten soms. EN als het goed is kan ik die 16GB;er gratis krijgen, dus waarom niet?.
http://www.interngeheugen.com/prodmem.odb?artcod=16037quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:53 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Als je het geheugen gratis kan krijgen is het zeker het overwegen waard, da's toch de grootste post bij dat soort kaartjes.
een van de zussen (de lesbische) heeft samen met haar vriendin zo'n busje!quote:
53.000kmquote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:35 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ziet er tof uit, mooi kuipwerk
Dat ie nog zo duur is
Veel km's op de teller?
Collega van me heeft er één. Erg leuk ding.quote:
Mennnn.. Dat is een T1.. dat is helemaal jackpot als je er zo een wil scoren.quote:
Is dat toevallig deze muurbloempje?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
53.000km
heb er nu nog een gezien voor zelfde prijs, bouwjaar 87, maar daar gaat natuurlijk wel wat vanaf, wil er uiteindelijk 1000 voor geven, op de laatste zit wel een laser k2 uitlaatom kmstand heb ik gevraagd
nu nog kijken wat ik voor mijn Div kan krijgen... zal niet meer dan 600 euro zijn![]()
heb jij niets te doen ofzoquote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:08 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Mennnn.. Dat is een T1.. dat is helemaal jackpot als je er zo een wil scoren.
Ook als je hem als opknapper wil kopen is het niet goedkoop.
[..]
Is dat toevallig deze muurbloempje?
[afbeelding]
[afbeelding]
Is dat er eentje met trommelremmen? Dat wil je niet namelijk, heb daarin gereden dat is echt eng als je dan hard moet remmen op de snelwegquote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Neee, ik bedoel zo één:
[afbeelding]!
Ook verschrikkelijk duur trouwens, voor een goede.
Én meer CO2 uitstoot dan een Hummer naar verluid.
was dat? Brum???quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Neee, ik bedoel zo één:
[afbeelding]!
in Engeland zijn ze gek op die dingen!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Neee, ik bedoel zo één:
[afbeelding]!
Mannnnn.. Doe dan een learjet... Pipercups en Cessna's zijn zoooooooow 19-flintstone.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:17 schreef Armageddon het volgende:
Dit is pas een tof ding!
[img=578xnull]http://www.airfun.org/img/skyhawk.jpg[/img]
Serieus, 1 minuutje werk.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heb jij niets te doen ofzo
maar heb net gemailed, mag voor proefritje langskomenmisschien zaterdag maar 's doen
![]()
quote:Motor-Forum - Te koop aangeboden - mooie honda cbr hurricane te ... - 01:05
mooie honda cbr hurricane te koop,bj 1989 ,600 cc 53.000 km +een beetje nieuwe olie nieuw oliefilter nieuw luchtfilter nieuwe bougies ...
www.motor-forum.nl/forum/list_messages/174392 - 67k - In cache - Gelijkwaardige pagina's - Noteren
daarom wil ik ook zo'n oud modelquote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:45 schreef Kreator het volgende:
Een cbr600R is altijd wel leuk ja. Al blijf ik het kut vinden op een buikschuiver, dat je na een half uur rijden een kapotte rug en polsen hebt, vanwege het voorover zitten. Al moet ik zeggen dat ik natuurlijk ook gewoon veel te lang ben voor zo'n apparaat.
Hier heb ik veel op gereden:
[afbeelding]
ahem:quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
http://www.interngeheugen.com/prodmem.odb?artcod=16037
Dit is toch gewoon een 16GB disk? ff voorbeeldje genomen van de eerste op de pricewatch. moet nog ff kijken welke ik precies wil.
Bovendien zijn dat van die halflaffe lelijke motoren, dus dat scheelt.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:49 schreef motorbloempje het volgende:
wil eigenlijk een fazer600 nieuw modelmaar dat is niet te betalen
Oldskool. Max 110 op de snelweg.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:41 schreef Paxlie het volgende:
Is dat er eentje met trommelremmen? Dat wil je niet namelijk, heb daarin gereden dat is echt eng als je dan hard moet remmen op de snelweg
Weet nu ook eindelijk waarvan ik je zou kunnen kennen.quote:
Ben zelf meer fan van dit soort:quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:53 schreef Kreator het volgende:
Ja.
![]()
. Wat een lelijke brommer.... man, daar schaam je je toch kapot op.
Dít is pas een motor die onbetaalbaar is, maar geil:
http://www.motorclub.ro/a(...)ta_F4_1000_Senna.jpg
er zijn meer motoren die ik echt heel MOOI vind, maar waar ik nooit op zou kunnen rijden (te sportief --> polsen enzo)quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:56 schreef Kreator het volgende:. ....smaken verschillen, maar een Fazer boven een MV agusta kiezen is net zoiets als een 1983 opel kadett mooier vinden dan een Aston Martin DB9.
Ik heb nu een K75S uit '92 ofzo. 3 cilinders in lijnquote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
er zijn meer motoren die ik echt heel MOOI vind, maar waar ik nooit op zou kunnen rijden (te sportief --> polsen enzo)
en BMW.. dat vind ik dan weer helemaal nietsvooral de boxers niet
![]()
Het is toch dinsdag? Niet wansmaak woensdag?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:56 schreef Paxlie het volgende:
ik zou deze wel willen hebben:
[afbeelding]
[afbeelding]
weet jij hoe weinig ik daarom geef?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:58 schreef TALIN het volgende:
weten jullie wel hoe gevaarlijk motoren zijn??
jaquote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:58 schreef TALIN het volgende:
weten jullie wel hoe gevaarlijk motoren zijn??
motorpr0n is ook een soort neuken, maar dan andersquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:05 schreef k_i_m het volgende:
Ja, kenne we het nou weer effe over neuken hebben ofzo?.
OK, nog geneukt?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:05 schreef k_i_m het volgende:
Voor mij zal het NOOIT "nodig" zijn, gelukkig...quote:
like gay people talk about motorcyclesquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:09 schreef GI het volgende:
Dat we het over motoren hebben.
Jammer dat Anchal zo'n zeikerd was. Ik vind haar wel mooiquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:12 schreef Jerruh het volgende:
[..]
like gay people talk about motorcycles.
they only talk about the cycles of americas next top model!.
mogge!.
Inderdaad!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:05 schreef k_i_m het volgende:
Nope, een smulrol verdeeld over twee pistoletjes!quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:12 schreef Jerruh het volgende:
[..]
like gay people talk about motorcycles.
they only talk about the cycles of americas next top model!.
mogge!.
Tja, als je niet wil dat andere mensen naar je kijken, moet je vooral fotomodel gaan worden.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jammer dat Anchal zo'n zeikerd was. Ik vind haar wel mooi
Plaats dan een foto van een lekker wijf... NIet Katja...quote:
AHAHAHAHAHAHAAHAAAAquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:16 schreef MUUS het volgende:
k_i_m : Schrijf *hier* je geparfumeerde brief..
Je kan beter vragen wat er niet mis mee is...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:32 schreef Armageddon het volgende:
Wat is er godverdomme mis met Katja?
Wedden van niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:33 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Je kan beter vragen wat er niet mis mee is...
Wat een afgelikte boterham! Ik zou haar dus echt mijn bed uit tiefen als ze er in lag!
ze is domquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:32 schreef Armageddon het volgende:
Wat is er godverdomme mis met Katja?
Die weddenschap wil ik echt met je aangaan!quote:
quote:Ik zweer je gast, je gaat het verliezen. tozzzzzzz
Niet alleen dat:quote:
Daar hebben we het ook over heur....quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:42 schreef Merel het volgende:
DIE katja is stom jah.
Je kan ook niets zeggen?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:44 schreef motorbloempje het volgende:
blablabla bla
Wat n00c zegt.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:33 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Je kan beter vragen wat er niet mis mee is...
Wat een afgelikte boterham! Ik zou haar dus echt mijn bed uit tiefen als ze er in lag!
Doe mij maar een Monica Belucci.
IDD... Ik zeg niet dat ze niet aardig is en zelfs dat ze niet charmant is, maar het is inderdaad mijn ding niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:45 schreef Ripley het volgende:
Katja is mooi. En lief. En leuk. En heeeeeeeeeel charmant. Als ik een kerel was ging ik er echt voor.
Maar goed, smaken verschillen
GMTAquote:
Duidelijk wel ja. Ik vind haar maar niks. Goed, ik ken haar natuurlijk niet dus misschien verandert m'n mening wel als ik haar wel eens zou ontmoeten maar op ervaringen uit het verleden afgaande schat ik die kans niet erg hoog in.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:45 schreef Ripley het volgende:
Katja is mooi. En lief. En leuk. En heeeeeeeeeel charmant. Als ik een kerel was ging ik er echt voor.
Maar goed, smaken verschillen
Chantal Janzen is echt stom. Die moet gewoon in een hoekje staan en d'r mond houden.quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Chantal Janzen is echt stom. Die moet gewoon in een hoekje staan en d'r mond houden.
Ze zou best een originele kapstok kunnen zijn.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Chantal Janzen is echt stom. Die moet gewoon in een hoekje staan en d'r mond houden.
Met Chantal Janzen kun je niet kroegen. Chantal Janzen kan alleen maar giechelen en kirren. Ik had dat soort wijvenquote:
Ik vind er echt geen kont an.quote:
Alsof ik dat nu nog zou durven toegevenquote:
Die heeft ze dan ook geen noemenswaardige.quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:13 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Alsof ik dat nu nog zou durven toegeven.
Die vraag brandde ook aan mijn vingers toen je zei dat het neuken nu niet meer nodig is.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:13 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Alsof ik dat nu nog zou durven toegeven.
dan ga ik met jou kroegen en neuk ik wel met Chantalquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Met Chantal Janzen kun je niet kroegen. Chantal Janzen kan alleen maar giechelen en kirren. Ik had dat soort wijven
Mwah, in een strakke spijkerbroek, dr haar nog nat van het douchen en een beetje glooiend. Was echt niet vervelend om te zien hoorquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:13 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Die heeft ze dan ook geen noemenswaardige.
Ik kan ook best aardig neuken hoor. Schijnt. Ik mag alleen voorlopig nietquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:15 schreef Paxlie het volgende:
[..]
dan ga ik met jou kroegen en neuk ik wel met Chantal
Al had ze er drie, dan nog vind ik er geen kont an.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:13 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Die heeft ze dan ook geen noemenswaardige.
Whehehe. Nou, dankjewel dan maar he?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die vraag brandde ook aan mijn vingers toen je zei dat het neuken nu niet meer nodig is.
BEN JE GVD ZWANGER K_I_M?![]()
En zo ja - gefeliciteerd
Tsja. Ze ziet er beter uit dan het overgrote merendeel van de andere vrouwen, maar ik mis iets van uitstraling. Ze kan zo in de collectie van Jan Des Bouvrie. Mooi, maar op een klinische manier. En da's prima voor een vaas of een kapstok, maar niet iets waar ik bij een vrouw erg warm van word.quote:
Kimmie is zwanger ja!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die vraag brandde ook aan mijn vingers toen je zei dat het neuken nu niet meer nodig is.
BEN JE GVD ZWANGER K_I_M?![]()
En zo ja - gefeliciteerd
Nou ja, 3 konten is best noemenswaardig hoorquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:16 schreef MUUS het volgende:
[..]
Al had ze er drie, dan nog vind ik er geen kont an.
Ga je celibaat tot je in Thailand zit?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik kan ook best aardig neuken hoor. Schijnt. Ik mag alleen voorlopig niet
Alleen dat niet mogen is dan weer jammerquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik kan ook best aardig neuken hoor. Schijnt. Ik mag alleen voorlopig niet
Wat leukquote:
Tja, das modelfotografie he?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:17 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Tsja. Ze ziet er beter uit dan het overgrote merendeel van de andere vrouwen, maar ik mis iets van uitstraling. Ze kan zo in de collectie van Jan Des Bouvrie. Mooi, maar op een klinische manier. En da's prima voor een vaas of een kapstok, maar niet iets waar ik bij een vrouw erg warm van word.
Neeheee, muts. Ze heeft het twee dagen niet toegegeven. Maar geheim was het natuurlijk al nietquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:17 schreef MUUS het volgende:
Hèhè, het ligt op tafel.
Gelukkig is het wel twee hele dagen geheim gebleven..
Eh, dat zei ik toch ook al over Katja?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, das modelfotografie he?
Echt niet om te patsen (heb er geen fuck aan gehad en was ook niet echt heftig ofzo) maar toen ik ff met dr stond te kleppen met dr aan de bar in Carre was ze echt heel erg aardig enzo. En zo face to face is ze gewoon erg mooi, maar niet klinisch ofzo.
Komop, neem FOT, zoek foto's van foksters die je kent en vergelijk ze met wat je weet of meeting foto;s.....
Hey, jij moet het lekker zelf weten hoor. Maar wij mogen d'r toch wel een stom wijf vinden?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, das modelfotografie he?
Echt niet om te patsen (heb er geen fuck aan gehad en was ook niet echt heftig ofzo) maar toen ik ff met dr stond te kleppen met dr aan de bar in Carre was ze echt heel erg aardig enzo. En zo face to face is ze gewoon erg mooi, maar niet klinisch ofzo.
Komop, neem FOT, zoek foto's van foksters die je kent en vergelijk ze met wat je weet of meeting foto;s.....
Heel erg feli k_i_m!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:16 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Whehehe. Nou, dankjewel dan maar he?.
Dat is niet waar, want ik wist het vrijdag al, en het is nu dinsdagquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:17 schreef MUUS het volgende:
Hèhè, het ligt op tafel.
Gelukkig is het wel twee hele dagen geheim gebleven..
Hey, jullie moeten het zelf weten hoor, maar ik mag dr toch wel een leuk kind vinden?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hey, jij moet het lekker zelf weten hoor. Maar wij mogen d'r toch wel een stom wijf vinden?
Ik heb 'r ook een paar keer ontmoet en ik vond 'r nogal arrogant tegen het personeel en te dom voor woorden. Ow, en ik vind haar ook niet knap.
Smaken verschillen
Oh ja, ik wist het vrijdag al.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:26 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat is niet waar, want ik wist het vrijdag al, en het is nu dinsdag.
Graag gedaan hoor.quote:
Het kan alweer bijna het huis uitquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:28 schreef MUUS het volgende:
[..]
Oh ja, ik wist het vrijdag al..
Time flies.. Nu al, en het is nog niet eens geboren.
. Wat worden ze snel groot hè?
.
Ow, doe dat K_I_M. Die kunnen wel wat recht voor zijn raap users gebruiken. Met hun "ongi".quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor.
Ga je nu OUD onveilig maken?
Daar wacht ik denk ik nog een paar weken mee, totdat ik concreet gezien wat meer weet/te vertellen hebquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor.
Ga je nu OUD onveilig maken?
Dat is de truttige benaming voor slierten en bonken, JK.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat is een "ongi", R?
Mèn, dat trekken ze daar niet. Ze trekken MUUS alleen eigenlijk al niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow, doe dat K_I_M. Die kunnen wel wat recht voor zijn raap users gebruiken. Met hun "ongi".
Gewoon elke dag even een dosis MUUS en K_I_M lijkt me prima
Ah, de meer Libellesque uitleg.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:33 schreef Ripley het volgende:
Dat is de truttige benaming voor slierten en bonken, JK.
het is dat ik te jong en te homo ben om kinders te hebben of te krijgen, anders vormde ik met deze twee lekkere lieverds een trio!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow, doe dat K_I_M. Die kunnen wel wat recht voor zijn raap users gebruiken. Met hun "ongi".
Gewoon elke dag even een dosis MUUS en K_I_M lijkt me prima
Joh, heb ik ook wat gemist?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wanneer gaan we sjoppen voor bebiespullen, k?!
Zo heb ik bijvoorbeeld nog een comode nodig!
Oja, gefeliciteerd..
Kenne we same jankequote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik durf MUUS niet tegen te spreken, dus ben ik vanaf heden ook zwanger..
Hai DubbelD.quote:
Dewd? Geen pokerspeler meer?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:12 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben nu helemaal overtuigd. Ik ga een opleiding tot piloot volgen.![]()
Dure grap, maar wel super cool natuurlijkquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:12 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben nu helemaal overtuigd. Ik ga een opleiding tot piloot volgen.![]()
Ja wat is duur. Er zijn mensen die geven 50.000 uit aan een auto, dat doe ik dan weer niet. En inderdaad. Supervet.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dure grap, maar wel super cool natuurlijk.
Ben ooit eens meegeweest in Leleystad in zo'n ministuntvliegtuigje. Mocht ook zelf vliegen enzo, dat was zo cool.
Mijn auto was meer dan 50.000quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:21 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja wat is duur. Er zijn mensen die geven 50.000 uit aan een auto, dat doe ik dan weer niet. En inderdaad. Supervet.![]()
OMFG!!!!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:24 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Mijn auto was meer dan 50.000![]()
(nu niks meer waard heb hem kapot gereden)
Wie ben jij?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:24 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Mijn auto was meer dan 50.000![]()
(nu niks meer waard heb hem kapot gereden)
Jij altijdquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OMFG!!!!!!!!
Mag ik je aanraken!!!????.
Ik vond hem ook wel aardig.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Whehe, mooie sig, A.
En anders?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:33 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als je je tieten laat zien mag je hier posten.
Slag om de arm : "helaas".quote:
Vooruit dan maar.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:43 schreef Elixabete het volgende:
[..]
![]()
Krijg ik dan nog wel een afscheidskusje?
![]()
hey,quote:
ja hoor vrouwen ze hebben weer eens gelijk....quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:56 schreef Elixabete het volgende:
[..]
hey,
Ik was te gast ja![]()
Gasten horen niks op te ruimen
Dat doen de gastheren zoals jij![]()
DUS WERKEN JIJ![]()
ja maar et scheelt zo veel loon per jaarquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:04 schreef k_i_m het volgende:
Die laatste anderhalf uur had van mij niet gehoeven.
Ja, ik zit pas op 2quote:
Gewoon intraveneus toedienen die caffeine.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:07 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, ik zit pas op 2.
Maar het helpt niet.
Idd, opeens kan en mag alles, want damn, dit is zo uniek, nog nooit voorgekomen in de geschiedenis van de mensheid! Een zwangere vrouw!!!!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Gewoon vertellen dat je hoogstwaarschijnlijk zwanger bent, k.
Zwangere mensen en mensen met kinderen krijgen al gratis van alles van mijn belastingcenten, dat middagdutje kan er ook nog wel bij.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, opeens kan en mag alles, want damn, dit is zo uniek, nog nooit voorgekomen in de geschiedenis van de mensheid! Een zwangere vrouw!!!!
een appel eten is beter dan koffie drinken tegen de slaap.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:21 schreef k_i_m het volgende:
Jullie kunnen me toch wel even wakker houden?.
Jij snapt het. Daar heb ik het dus ook voor gedaan. Kan ik nog ja-ren profijt van trekkenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, opeens kan en mag alles, want damn, dit is zo uniek, nog nooit voorgekomen in de geschiedenis van de mensheid! Een zwangere vrouw!!!!
Djemig.. dat heeft die van mij ook.. o: Maar nogsteeds te koppig om erover te klagen he?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:22 schreef k_i_m het volgende:
Trouwens, ik moet toch om het half uur naar de plee. Word ik vanzelf wel weer wakker van.
Ik denk dat ik in de wc ga wonen. Scheelt me kilometers lopen op een dagquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:26 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Djemig.. dat heeft die van mij ook.. o: Maar nogsteeds te koppig om erover te klagen he?
Gelijk heb je ook nogquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:23 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Jij snapt het. Daar heb ik het dus ook voor gedaan. Kan ik nog ja-ren profijt van trekken.
Wat te denken van die burgers met hun poepfabriekjes in die wagentjes, rijden je gewoon het vel van de kuiten en kijken dan nog verontwaardigd als je er iets van zegt. Zij zijn immers heilig, ze hebben kinderen en dús overal en altijd voorrang.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:21 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:26 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in de wc ga wonen. Scheelt me kilometers lopen op een dag.
;')quote:Schat, zal ik anders 't bed op de gang zetten of heb je liever een inbouwbed op het toilet?
Zo zei ik laatst tegen mijn wederhelft "Nou, verhuur de woonkamer maar, want ik kom er voorlopig toch niet meer!"quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:33 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Doet me denken aan het voorstel dat ik laatst aan haar gedaan heb:
[..]
;')
Hahahahahahquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:35 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Zo zei ik laatst tegen mijn wederhelft "Nou, verhuur de woonkamer maar, want ik kom er voorlopig toch niet meer!".
waarom wel, staat denk ik beter in: uitgaan en vrije tijd.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:01 schreef Dubbeldrank het volgende:
Waarom staat SEX trouwens niet onder 'Hobbies'?
Bij wie?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:01 schreef Dubbeldrank het volgende:
Waarom staat SEX trouwens niet onder 'Hobbies'?
De rest van de dag blijft zoquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:06 schreef k_i_m het volgende:
Het is hier al de hele dag mooi weer trouwens! Valt me ineens op aan het eind van de dag.
Dan ga je toch fietsen met je dikke reetquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:12 schreef HeatWave het volgende:
Jahoor, het Graf Vervoer Bedrijf gaat staken.
Na 3 weken kom je erachter denk ik.
Dat zegt 21k+quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:07 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
In de forumindex n00b...uhm....n00c
Goed idee, maar moet nog ff wat dingetjes checken ben ik bang.quote:
Zo dan?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:21 schreef Paxlie het volgende:
ff een mailtje tikken en dan ging ik ook maar eens naar huis. Heb het redelijk gehad. Misschien vanavond nog een beetje knutselen.
Bijna vergelijkbaar hier.... maar dan kwart voor 8.quote:Op woensdag 18 juli 2007 07:11 schreef GI het volgende:
7.01, ik kom binnen op kantoor.
Ben ik gewoon de eersteMoet ik zelf koffie pakken, alle lichten aandoen en is het netwerk nog bezig met de backup ofzo
Antwoord:quote:Op woensdag 18 juli 2007 08:14 schreef GI het volgende:
Vraag :
Als ik heel hard op de buik van een zwangere kat duw. Bevalt ze dan van gezonde kittens en heeft het beestje zelf nergens last van /
Jups... met echt eenquote:Op woensdag 18 juli 2007 08:13 schreef Kuukske het volgende:
Mogguh lui.. Is het bij jullie ook zo warm en mooi weer
.
Wanneer ging je ook alweer met vakantie?quote:Op woensdag 18 juli 2007 08:14 schreef GI het volgende:
Vraag :
Als ik heel hard op de buik van een zwangere kat duw. Bevalt ze dan van gezonde kittens en heeft het beestje zelf nergens last van /
Nice hm.quote:
Nee, maar jij wel als alle vier de klauwen in je arm staanquote:Op woensdag 18 juli 2007 08:14 schreef GI het volgende:
Vraag :
Ohw, is die smilie dáárvoor. Weer wat geleerdquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:04 schreef GI het volgende:
EenDraag je.
EenWordt je gegeven door een man die je of wel heel aardig vind, of juist heel erg niet.
Dat probeert ze al te doen als je haar aanraakt. Al dan niet om haar van je schoot af te halen waar ze languit op ligt.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:06 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee, maar jij wel als alle vier de klauwen in je arm staan.
De 'wijze' gellarboy heeft de smiley de 'bopbop' smiley genoemd en wist er een erg 'krachtige' gezichtsuitdrukking bij te bedenken. Een ware ' facial expression' so to speak.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohw, is die smilie dáárvoor. Weer wat geleerd.
Gek genoeg kan ik het me helemaal voorstellenquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:07 schreef GI het volgende:
[..]
Dat probeert ze al te doen als je haar aanraakt. Al dan niet om haar van je schoot af te halen waar ze languit op ligt.
Stom beest.
oh ja dat ook.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:25 schreef Armageddon het volgende:
Ja goedesmorgens!
quote:
USB-dildo?quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:33 schreef just me het volgende:
Kreator: Blijf jij eens van de pc af dan ! Beetje vozen met een pc, het moet niet gekker worden!
Mogguh! Ik heb net de tandarts weer overleefdquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:33 schreef just me het volgende:
Kreator: Blijf jij eens van de pc af dan ! Beetje vozen met een pc, het moet niet gekker worden!
Good busy, M.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:44 schreef Merel het volgende:
Mogguh! Ik heb net de tandarts weer overleefd
flink onweerquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:10 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Mogguh.
Kan het niet even wat gaan regenen of zo?
moet je het wel goed zeggenquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:21 schreef Ripley het volgende:
Ja hoi
Over precies 2 weken stap ik op het vliegtuig naar parelwitte stranden een portie sex inhalen
Dat ook. Hopelijkquote:
Wil je samen met me huilen dan? Alsjeblieft?quote:
Gek he?quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat ook. Hopelijk
Mijn hormonen staan op springen
quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:28 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb zo'n zin om te jahankeeeeeeen.
Maar ik doe het niet eh?.
.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:33 schreef Armageddon het volgende:
Nu heb ik twee dagen geleden een berg snoep gekocht om op het werk hier in mijn snoeppot te deponeren en nu ligt het nog thuis.
zijkantjes? Ik wil tieten ja!quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:33 schreef k_i_m het volgende:
[..]
.
Joh, dat is alleen maar goed voor je zijkantjes!.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:33 schreef Armageddon het volgende:
Nu heb ik twee dagen geleden een berg snoep gekocht om op het werk hier in mijn snoeppot te deponeren en nu ligt het nog thuis.
*hoofd van bureau trekt*quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:32 schreef Jarno het volgende:
Hoi MUUS.
Merel noemt mij poephoofd.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:34 schreef TALIN het volgende:
[..]
hahahaha kutlul![]()
ex van me zei altijd: fucklul![]()
Jij bent begonnen met dat gepoephoofd poephoofdquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:38 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Merel noemt mij poephoofd.
-edit , ow en dork!![]()
koosnaampjesquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:38 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Merel noemt mij poephoofd.
-edit , ow en dork!![]()
Nuut! een dikke pup!quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:41 schreef Merel het volgende:
En Monno noemde mij vanochtend een dikke hond, dus hij verdienrt het
quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:48 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nuut! een dikke pup!
[afbeelding]
Ik maak toch ook maar grapjes.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
![]()
Merel is heul niet dik ja
Ik heb geen koosnaampje. Tenminste niet van de brabo. Mijn baas en sommige vrienden noemen me blondie
Van Prinses en Tijgertje wordt je ook niet blij hoorquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:54 schreef MUUS het volgende:
'Bek op poten' telt vast niet als koosnaampje hè?
Nee, dat dacht ik al.
Kut.
Mag ik één broodje gezond met muis?quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:00 schreef Armageddon het volgende:
Gadverdamme!
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/960651.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |