Ik kan niet wachten tot de dag dat Natasja jou laat meegenieten van haar 'zuiverheid'.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:17 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Wel hé, koppie koffie erbij enzo![]()
Nee, Natasia verdiende gewoon wel even een topic inderdaad enzo!
![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot de dag dat Natasja jou laat meegenieten van haar 'zuiverheid'.
Hmmmm even advocaat van de duivel spelen: Het is beter voor haar kinderen als ze nog heel lang wegblijft.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:59 schreef HiDiHo het volgende:
Geef me 1 goede reden !
Ik wil mezelf er niet mee bemoeien hoor, maar als je zo tegen al dat geweld etcetera bent en jezelf kennelijk zo irriteert, waarom kijk je uberhaupt dan nog. Volgens mij vind je stiekem de Gouden Kooi gewoon geweldig en kan je op deze manier je Amandel, Nada-sperm, Brian de dichter, Natasma, Deniz, etc etc frustraties zo even uitenquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:25 schreef Lieve het volgende:
inkort..
* overweegt nu serieus om toch te tekenen *quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmmm even advocaat van de duivel spelen: Het is beter voor haar kinderen als ze nog heel lang wegblijft.![]()
Dat mag ! Het is iig beter voor de kijkcijfers, wellicht ook beter voor de verhoudingen in de Gouden Kooi enzo waarschijnlijk, dussehquote:Op donderdag 19 juli 2007 01:25 schreef pasjesjen het volgende:
* overweegt nu serieus om toch te tekenen *![]()
Omdat je jezelf eerder hebt aangemeldquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Serieus, stel drugsgebruikers, waarom sta ik in die lijst?
ps. dit is geen geweld, dit is een - hoe heet zo'n ding ook alweer, ik kook nooit zoveel - volgestopt met watten.quote:
Gewoon een liefdevolle SM-smiley.quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:39 schreef sweetgirly het volgende:
ps. dit is geen geweld, dit is een - hoe heet zo'n ding ook alweer, ik kook nooit zoveel - volgestopt met watten.
Corrigerend tikjequote:Op donderdag 19 juli 2007 01:43 schreef APK het volgende:
Gewoon een liefdevolle SM-smiley.![]()
Ik denk dat onze heldin Natasia ook niet vies is van een potje spanken.![]()
ben je je nou nog steeds aan het afmeldenquote:Op donderdag 19 juli 2007 02:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan de TS even de quote tevoorschijn toveren waarin ik mij blijkbaar heb lopen aanmelden voor deze lijst?
Waarom!?quote:Op donderdag 19 juli 2007 02:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
ben je je nou nog steeds aan het afmelden
Give it up man![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 02:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan de TS even de quote tevoorschijn toveren waarin ik mij blijkbaar heb lopen aanmelden voor deze lijst?
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Kekke actie, count me in.
Als ze eruit is kan je dat niet meemakenquote:Op donderdag 19 juli 2007 02:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom!?
Ik wil Natasia net zo hard deaudt als Hupert![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |