Jaja, zo leer je inderdaad nog weleens wat op fok.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:31 schreef miesy het volgende:
truste!
en heb weer wat geleerd, daar bedank ik je/jullie voor![]()
Terwijl Brian toch wel eens hoog staatquote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen. Zo werkt dat idd.
Amanda: "Een poll is helemaal niet boeiend"
Brian, Natasia: "Nee, vinden wij ook niet"
Ach ja, soms ben je al derde een paar procent.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Terwijl Brian toch wel eens hoog staat![]()
Ik ook niet hoor. Dus daar vergis je je inquote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:28 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Scanman.
Ja, ik en een paar anderen (helaas) met mij zijn nou eenmaal niet zo'n Huub () meeloper.
Doet er niet toe, hij kan het tenminste relativerenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach ja, soms ben je al derde een paar procent.![]()
nee, natasia.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:06 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Wie Huub?
Inderdaad, ben het met je eens! Dank je voor je reactie![]()
Wél volgens mij ben je wel zo'n huubkontenlikker, bahquote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:49 schreef scanman01 het volgende:
Ik ook niet hoor. Dus daar vergis je je in
Ik vind Huub ook een eikel en asociaal tegen Lieke. Maar nog altijd 10x beter dan dat andere tuig.
Dus jammer hè.... Je leuke berichtje gaat niet op. Maar kijk eerst eens wat je zelf bent, voordat je anderen gaat beschuldigen. Slaap lekker.
Dies liefquote:
Ja, minderquote:
Precies, terwijl die anderen met het eten gooien of uitkotsen (Jaapquote:Op woensdag 18 juli 2007 18:53 schreef Dennisfan het volgende:
oh jah, houd ook als enige de villa een beetje schoon en kookt redelijk vaak!! Ik vind dan ook dat ze het meeste recht heeft op de villa objectief gezien
quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:53 schreef Dennisfan het volgende:
oh jah, houd ook als enige de villa een beetje schoon en kookt redelijk vaak!! Ik vind dan ook dat ze het meeste recht heeft op de villa objectief gezien
quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:26 schreef APK het volgende:
![]()
Bovendien kun je duidelijk zien dat het een moeder is, ze staat vrijwel altijd klaar om te troosten als een van haar vrienden het even niet meer ziet zitten.
Apen zitten in de dierentuinquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:31 schreef Gino_de_Pino het volgende:
die vieze aap moet er gewoon uit!!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |