Kansloos forum, dat dat niet eens werkt.quote:
huub is TOP!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:49 schreef sweetgirly het volgende:
Wij wensen in dit topic geen Huubfans met diens meningen te ontvangen
Ben jij ook pro ongewild broekjes van vrouwen uittrekken?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:03 schreef miesy het volgende:
toch een beetje eng dit, hier..
zijn jullie natass's fans ook pro-groeps aanranding?![]()
eerst jij antwoorden want ik vroeg het eerst!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:05 schreef APK het volgende:
[..]
Ben jij ook pro ongewild broekjes van vrouwen uittrekken?
Huub is eng, Lieke is ook eng.quote:
Nee, jij eerst antwoorden want Huub was eerder met een aanranding dan Natasia.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:07 schreef miesy het volgende:
eerst jij antwoorden want ik vroeg het eerst!
Wij zijn hier degenen die vragen stellen, en niet andersomquote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:07 schreef miesy het volgende:
eerst jij antwoorden want ik vroeg het eerst!
nonsens!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:09 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Huub is eng, Lieke is ook eng.
En mensen die briefkaarten naar ze gaan sturen, sowieso kaarten naar programma's en bewoners gaan sturen, vind ik helemaal eng etc.![]()
Natasia is tenminste cool!
Punt.
Gang bang?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:12 schreef miesy het volgende:
gang bangers zijn pas ENG.
maar daar ben jij het dus blijkbaar niet mee eens..![]()
grapjasquote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:10 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Wij zijn hier degenen die vragen stellen, en niet andersom![]()
En nu niet meer lopen miepen over 'ohhh arme Huub', sluit je aan of niet, eens of niet en anders is de deur daar nogmaals, dat was al vermeld.
Groetels.
Oh mijn god, jij bent ook zo'n Huuboverdrijver.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:12 schreef miesy het volgende:
nonsens!
gang bangers zijn pas ENG.
maar daar ben jij het dus blijkbaar niet mee eens..![]()
Gefixt!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:15 schreef BwennieBren het volgende:
Ik heb mijzelf niet op deze lijst gezet en derhalve hier bij het zeer vriendelijk verzoek om mij van deze lijst af te halen?
Ik vind namelijk dat Natasia moet opzouten!
Ik zie geen neukpartij.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:15 schreef miesy het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=KcvzL1IeV6M
Daaro
maar...weet je wat het is...ik heb er gewoon schijt aan.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:15 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Oh mijn god, jij bent ook zo'n Huuboverdrijver.
Heb je de stelling gelezen, zo ja, reageer daarop. Ga weg met je gang-bangs, je hebt dDGK gevolgd neem ik aan? Kom dan nu niet zo menswaardennormend en huppeldepup schijnheilig doen.
Maar nogmaals, daar ging dit topic niet over.
Zie stelling.
Erg inhoudelijke postquote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:19 schreef miesy het volgende:
maar...weet je wat het is...ik heb er gewoon schijt aan.
want deze topic SUCKS!![]()
gang bangs heeft niet altijd maar met sex te maken.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |