cool, vooral die ene met die golven boven in de shelf! Ik heb daar laatst iets over gelezen, dat die aardig zeldzaam zijn. Iets van Hugenholtz waves ofzoquote:
Mooi verslagquote:
Kelvin Helmholtzquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:38 schreef kepler het volgende:
[..]
cool, vooral die ene met die golven boven in de shelf! Ik heb daar laatst iets over gelezen, dat die aardig zeldzaam zijn. Iets van Hugenholtz waves ofzoKan het niet meer zo snel vinden...
WTF meen je nietquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:38 schreef kepler het volgende:
[..]
cool, vooral die ene met die golven boven in de shelf! Ik heb daar laatst iets over gelezen, dat die aardig zeldzaam zijn. Iets van Hugenholtz waves ofzoKan het niet meer zo snel vinden...
Thnxquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:39 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Mooi verslag![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
shelf in drachten
foto's zijn trouwens niet door mij geschoten
hier staan nog meer http://www.bel.demon.nl/16juli2007.htm
lijkt wel hierop toch:quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
WTF meen je nietdus ik heb iets zeldzaam op de foto gezet? En dat in combi met een shelf?
wauwie
![]()
Mothershipquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:39 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
hier staan nog meer http://www.bel.demon.nl/16juli2007.htm
Iddquote:
Je bedoeld deze?:quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:38 schreef kepler het volgende:
[..]
Hitte? Valt reuzemee vandaagquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:43 schreef Jojoortje het volgende:
Mooie foto's mensen!
Bohh ik ga maar eens slapen in deze hitte
Lijkt wel een cirkelzaagquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:04 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Je bedoeld deze?:
[afbeelding]
Maar ik vraag me af of die van speedy ook Kelvin-Helmholtz golfen zijn. Ze zijn toch minder puntig. Zal wel mooi wezen trouwens.
Dankquote:
Ik weet het nietquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:04 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Je bedoeld deze?:
[afbeelding]
Maar ik vraag me af of die van speedy ook Kelvin-Helmholtz golfen zijn. Ze zijn toch minder puntig. Zal wel mooi wezen trouwens.
ehm... wat was er toen ook alweer??quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vandaag een memorabele dag trouwens: precies 3 jaar na de geweldige 17de juli 2004.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |