wauwquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[afbeelding]
Noodweer in aantocht op zaterdagavond 17 juli 2004 gefotografeerd om precies 20.14 uur door Robert Hoetink iets ten zuiden van Enschede
die 1e is wel gaafquote:
hehe.. ik ookquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:52 schreef kepler het volgende:
[..]
wauw
volgende keer ga ik toch chasen denk ik(dus niet 1 minuut fietsen
)
probleem is dat ik geen auto hebquote:Op woensdag 18 juli 2007 00:16 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
hehe.. ik ookmaar "volgende keer" ben ik vast in het buitenland ofzow, dat is atlijd..
wat houdt je tegenquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:51 schreef kepler het volgende:
[..]
probleem is dat ik geen auto heben ook geen zin om zeiknat te regenen
misschien een idee om een chase-topic te openen?
ik heb wel een auto, maar geen DSLR om die prachtige tornado's (quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:51 schreef kepler het volgende:
[..]
probleem is dat ik geen auto heben ook geen zin om zeiknat te regenen
misschien een idee om een chase-topic te openen?
http://forum.fok.nl/topic/1053307quote:
zandstorm is slecht voor je autoquote:Op woensdag 18 juli 2007 18:22 schreef Steenarend het volgende:
Ik wil wel eens zo'n rolwolk boven mijn woonplaatsOf een zandstorm, lijkt mij meesterlijk
![]()
Volgens mij doelde hij wel degelijk op Supercells de OP nog eens doorgelezen te hebben.quote:Op zondag 12 april 2009 02:51 schreef SiGNe het volgende:
Supercells zal je in Nederland inderdaad niet zo snel tegenkomen maar wallclouds (waar TS volgens mij ook op doelt) toch wel..
Onweerswolken doen het trouwens ook ltijd wel leuk..
komt dat niet omdat ie draait?quote:Op zondag 12 april 2009 02:57 schreef Bolkesteijn het volgende:
Supercells komen wel met enige regelmaat in Nederland voor hoor. Maar ze zijn nooit zo goed ontwikkeld als in de VS. Eigenlijk kan je een supercell in Nederland echt alleen goed op de buienradar herkennen. Vaak splitst een supercell zich op en bovendien kan een supercell een afwijkende trekrichting hebben tov. gewone buien.
Wat wij hier soms te zien krijgen zijn absoluut geen Supercellsquote:Op zondag 12 april 2009 02:57 schreef Bolkesteijn het volgende:
Supercells komen wel met enige regelmaat in Nederland voor hoor. Maar ze zijn nooit zo goed ontwikkeld als in de VS. Eigenlijk kan je een supercell in Nederland echt alleen goed op de buienradar herkennen. Vaak splitst een supercell zich op en bovendien kan een supercell een afwijkende trekrichting hebben tov. gewone buien.
zo'n enorm gekleurde zonsondergang of -opgang komt meesal door vulkanisch as.quote:Op zondag 12 april 2009 02:56 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Volgens mij doelde hij wel degelijk op Supercells de OP nog eens doorgelezen te hebben.
Wal Clouds natuurlijk wel.
Ik heb trouwens ( als TS dit niet erg vind) ook een vraagje over wolken![]()
Iemand enig idee waar de " pink sky" door veroorzaakt wordt?
Elk jaar zie je met name in de zomer een x aantal keren dergelijke luchten.
Meestal bij zonsondergang:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |