abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199904
Oproep aan Bianca-liefhebbers... de redactie van BB zoekt liefhebbers voor de live uitzending a.s. donderdag. Wie wil wat over zijn voorkeur voor Bianca vertellen? Mail mij op bianca@haper.demon.nl en ik zorg dat je in contact komt met de programmamakers.

Getekend,

Haiko (van de Bianca Fansite)

dinsdag 12 oktober 1999 @ 21:05:00 #2
853 chantal
Onze eigen Riverdancer
pi_199905
Zijn er wel liefhebbers?
pi_199906
wat opzich wel handig is is dat jullie precies op die tribune passen...ik bedoel alle liefhebbers van bianca dan...zijn dat er 3 of 4 bij de laatste telling?
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
  Admin dinsdag 12 oktober 1999 @ 21:08:00 #4
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_199907
3 of 4 ?
hahahaha
ik denk dat 'ie toch echt in z'n uppie daar zit hoor
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  dinsdag 12 oktober 1999 @ 21:11:00 #5
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_199908
neuh.. ik ben wel een beetje fen van bianca..

maar om mezelf nou voor lul te zetten voor dufne en rofl... nou nee...

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_199909
Jammer dat ik donderdag al iets heb....
Binaca Rulez wel heel erg!
*** I have this condition ***
pi_199910
WOEAAAHHAHAHAHAHAHA!!!! Een biancafan?..Op TV?..Hallooooo, wakker worden!een ongelukje zit in een klein hoekje weetjewel
Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_199911
BIANCA RULEZZZ!!! Na haar onzekere begin zie je haar met de aflevering groeien in haar "rol" en zelfverzekerder worden. De manier waarop ze voor Karin opkwam bijvoorbeeld en daarna gewoon bij de "vijanden" Mona en Sabine aan tafel bleef zitten. Het groeien van Bianca is trouwens Sabine ook opgevallen volgens mij, gezien de manier waarop ze haar zwart probeert te maken... Bie-jaaahaaank... weet je zeker dat je steeds je eighe sigarette pa-hakt?? Zum Kotzen! En daarna nog een beetje hypocriet tegen Mona en Bart hierover roddelen.... Zeg 't dan recht in Bianks gezicht, TRUT!!!

Anyway, I LOOOOVE BIANCA, maar om daar nu bij Rolfje en Dafne op TV mee te koop te gaan lopen.... NEE DUSSS!!

dinsdag 12 oktober 1999 @ 21:25:00 #9
853 chantal
Onze eigen Riverdancer
pi_199912
Bianca had wel een paar keer de verkeerde sigarette gepakt en een paar keer een pakje achterover gedrukt, maar ach wat kan ze er aan doen ze kan het ook niet helpen dat ze meerdere persoonlijkheden heeft... het is toch een triest wijf he?

Net als die karin achter dat gordijn zij wil maurice wel maar andersom niet echt of zie ik dat verkeerd?

pi_199913
Nee sorry mensen...Ik kan nog steeds geen sympathieke gevoelens hebben voor Bianca..
  dinsdag 12 oktober 1999 @ 21:50:00 #11
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_199914
ahum, het was Bianca die riep;Wie heeft MIJN VOLLE pakje ergens gezien.....(jaja, vol....en maar paffen van een ander
  dinsdag 12 oktober 1999 @ 21:51:00 #12
242 Pinball
Electric Monk
pi_199915
1. Biank roels
2. De Paus ook
3. Geen van beide zijn de moeite van een tripje naar de studio's waard, om ff voor tribunevulling te spelen en met Rolphne mee te blaten.

Haper:
4. Waarom komt komt V. bij jou met deze vraag? Ze lezen dit forum en weten dus dat ze HIER moeten zijn voor fanatici.
Wat is de connectie?
Ben jij soms daphne die heeft geprobeerd een acroniem voor zichzelf te verzinnen en daarbij onbedoeld grappig is geweest?

In afwachting...
[EDIT] Sorry voor de vergipsing haper, ik had niet goed gelezen.
Met de echte poster (Haiko) is bovenstaand stukje VEEL minder leuk

------------------
Elvis has left the building!

[Dit bericht is gewijzigd door Pinball (Datum 12 Oktober 1999).]

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  dinsdag 12 oktober 1999 @ 21:54:00 #13
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_199916
ter aanvulling, dit riep ze vlak na haar mislukte vergiftigingspoging met d'r krentenbrood
pi_199917
Wel sympathie voor Bianca maar geen zin om op tv te verschijnen.
  dinsdag 12 oktober 1999 @ 22:00:00 #15
684 Uniquehorn
onverstaanbaar
pi_199918
Zoals de meesten nou wel weten, ben ik groot Biancafan, mar geen fan van Rolf en al helemaal niet van Daphne...
dat waren nog eens tijden...
  dinsdag 12 oktober 1999 @ 22:18:00 #16
853 chantal
Onze eigen Riverdancer
pi_199919
hahahah die krentenbrood, zag je die kop toen ze een sigaret opstak.. dat was de ware bianca......de bitch
pi_199920
Breng je stem uit in de Topic:

Breng hier je stem uit!

May I have your votes please
pi_199921
Als er gesnoven kan worden, zijn wij altijd van de partij. Over wie ging het ook alweer... Bianca?
No problem.
Rolf, count us in! Maar uuhhh... vergeet de versnaperingen niet.
Een schizofreen is nooit alleen
  dinsdag 12 oktober 1999 @ 22:50:00 #19
789 Zuurtje
Le Bon Bonbon
pi_199922
Gesnovuh ? Het was een groen zakkie hoor !
Bianca zou zich wel ff lekker stoned blowen. Lekker bijdehand van d'r om de tekst 2 keer te moeten lezen om te snappen wat een groen zakje is
Wie zijn billen brand, mag blij zijn dattie niet andersom stond
pi_199923
quote:
op 10-12-1999 om 10:18 PM schreef chantal het volgende:
hahahah die krentenbrood, zag je die kop toen ze een sigaret opstak.. dat was de ware bianca......de bitch

Jazeker..hebbie haar smoelwerk al gezien?..
Die krentebrood was een zelfportret

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')