WTFquote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:06 schreef NiteSpeed het volgende:
Postal 1 was nog toffer dan 2 eigenlijk. Vooral omdat het de eerste game was die ik heb gespeeld waarin je brandbommen op kinderen kon gooien. In deel 1 was het allemaal nog bloedserieus met een paar toffe quotes. Postal 2 werd al meteen zo comic-achtig.
Silent Hillquote:Op maandag 16 juli 2007 21:43 schreef Markster het volgende:
En dan wel de film ervan
Wat een ongelooflijke baggerfilm zeg
ZO ontiegelijk slecht, de games sloegen al als een lul op een drumstel maar dit is helemaal belabberd.
In het spel waren de wijven tenminste nog lekker (en dan zijn het nog pixelchicks ook) maar hier zijn ze stuk voor stuk lelijk (met cupmaten die 6x zo klein zijn als in het spel :'( )
Daarbij is het verhaal kut en de aktie nep. Over de 'humor' zal ik maar niet eens beginnen.
conclusie:
Hou op met game-films
en andersom ook trouwens
Yup, geniaal spel. Wil zelfs zo ver gaan dat het één van de beste games is die ik ooit gespeeld heb.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:01 schreef MouzurX het volgende:
...
En de game van riddick ( nog iets...) was volgens de pers beter dan de film( games naar films zijn altijd slecht) iemand die gespeeld?
ben ook benieuwdquote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:53 schreef Demon_Hunter het volgende:
De film van world of warcraft lijkt me dan wel weer vet met al die fantasy shit
Ja, eigenlijk wel. SP is bijvoorbeeld veel te kort en dit soort spellen boeien me niet.quote:
Nee man, dat is Toshindenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:35 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik had volgens mij ook ooit een spel op de pc en dat heette ook Dead or Alive.
Was meer Mortal Kombat achtig, erg vet.
Nog een generatie terug veel plezier gehad met FX Fighterquote:
huh die magnum en die hamer heb ik nog nooit gezien in het spel ?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:08 schreef TheThirdMark het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=aDFHxWMF3QI
Deze vindt ik trouwens de mooiste. Maar dat ligt meer aan de combi met de muziek
http://www.youtube.com/watch?v=4WKbCdcGDt8&mode=related&search=
Dit is dan ook een MOD voor apocalypse weekend.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:50 schreef Markster het volgende:
[..]
huh die magnum en die hamer heb ik nog nooit gezien in het spel ?
ah vandaarquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:59 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dit is dan ook een MOD voor apocalypse weekend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |