abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 september 2007 @ 17:11:56 #201
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53125299
Ik ga voor een geniepige 1-0 op zn Duits
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_53125683
Gaat een lastige wedstrijd worden. Kan me, ondanks enkele uitslagen, geen gemakkelijke winstpartij herinneren.
pi_53125927
quote:
Op woensdag 12 september 2007 17:26 schreef Chivu het volgende:
Gaat een lastige wedstrijd worden. Kan me, ondanks enkele uitslagen, geen gemakkelijke winstpartij herinneren.
De 0-3 vorig seizoen en de 1-3 dat seizoen ervoor waren behoorlijk geflatteerd inderdaad. Toen hadden we het zeker niet makkelijk.
  donderdag 13 september 2007 @ 16:43:44 #204
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53149468
quote:
Ontbonden contract biedt Sluijter uitkomst
13/09/2007 14:39

Thijs Sluijter kan weer gaan en staan waar hij wil. Het contract van de 27-jarige aanvallende middenvelder bij Litex Lovech is per direct ontbonden.

Eerder had Sluijter al van de Bulgaarse club te horen gekregen dat er voor hem geen plaats in het elftal meer was. 'Ik ben inmiddels weer terug in Nederland. Er lopen op dit moment een aantal dingen en de kans is groot dat ik snel bij een nieuwe club speel', zegt Sluijter tegenover VI.nl.

De linkspoot staat in de belangstelling van één Eredivisieclub en twee clubs uit het Engelse Championship. 'Een voorkeur voor Nederland of Engeland heb ik niet', aldus Sluijter. 'Volgende week verwacht ik in ieder geval meer duidelijkheid te hebben.'
Heracles zal wel die ene Eredivisieclub zijn dan.
29.10 Novastar HMH
pi_53150794
Ik denk aan FC Utrecht eerlijkgezegd.
That's all folks!
pi_53152199
Het is Heracles inderdaad
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_53156701
Alair krijgt een weekje extra

De technische staf van Heracles Almelo heeft besloten om de proefperiode van Alair De Souza Camargo Junior met een week te verlengen. In eerste instantie was het de bedoeling dat Alair tot en met donderdag mee zou trainen, maar de Braziliaan krijgt nu een verlengd verblijf.

Tot op heden lijkt men redelijk tevreden over de 25-jarige centrale verdediger, maar wordt een extra weekje gebruikt om een definitief oordeel te vellen en te beslissen of Alair de gewenste versterking is voor Heracles. Gedurende de week wist hij steeds meer indruk te maken met onder andere fraaie passes en zijn fysiek sterke lichaam.

www.hafc.nl

Ik denk dat hij volgende week te horen krijgt dat hij mag blijven, deze week heb ik hem een aantal keer zien trainen en hij maakt op mij een goede indruk.
  vrijdag 14 september 2007 @ 10:04:37 #208
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53165348
Goed bezig
29.10 Novastar HMH
  vrijdag 14 september 2007 @ 11:09:03 #209
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_53166801
quote:
Op woensdag 12 september 2007 10:59 schreef Damzkieee het volgende:

[..]
Volgens mij krijgen uitsupporters zelfs gratis koffie en een broodje (?)
Ik kreeg gisteren van Ajax de Top Secret brief binnen met allemaal geheime informatie over het omwisselen enzo, en daarin stond vermeld, jawel, dat 'Alle Ajax-supporters bij het Polman-stadion een gratis kopje koffie en een broodje aangeboden krijgen!'

Dat mag ook wel natuurlijk, na eerst 15 kilometer verder naar Hengelo sjezen en dan weer met de bus naar Almelo en dan weer terug naar Hengelo en dan weer terug naar huis...Maar toch een mooi gebaar.
Gourmetten of steengrillen?
pi_53166810
quote:
Op donderdag 13 september 2007 16:43 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Heracles zal wel die ene Eredivisieclub zijn dan.
  vrijdag 14 september 2007 @ 12:11:11 #211
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53168498
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 11:09 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik kreeg gisteren van Ajax de Top Secret brief binnen met allemaal geheime informatie over het omwisselen enzo, en daarin stond vermeld, jawel, dat 'Alle Ajax-supporters bij het Polman-stadion een gratis kopje koffie en een broodje aangeboden krijgen!'

Dat mag ook wel natuurlijk, na eerst 15 kilometer verder naar Hengelo sjezen en dan weer met de bus naar Almelo en dan weer terug naar Hengelo en dan weer terug naar huis...Maar toch een mooi gebaar.
Ach beter dan de hele weg vanaf de ArenA met de bus he
Hengelo-Almelo is niet zover...
29.10 Novastar HMH
pi_53173810
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 12:11 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Ach beter dan de hele weg vanaf de ArenA met de bus he
Hengelo-Almelo is niet zover...
Klopt, dat is ook beter. Maar het is natuurlijk te gek voor woorden dat we dat laatste stukkie alsnog met de bus moeten. Deze wedstrijd moet gewoon op eigen vervoer bezocht kunnen worden. Maar we krijgen wel weer een bakkie koffie

Heb er toch wel zin in
pi_53173960
Heracles doet er wel verstandig aan om de tijd te nemen voor transfers. Beter transfervrije spelers goed testen dan overhaaste beslissingen voor de sluiting van de markt.
That's all folks!
pi_53179765
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 15:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Heracles doet er wel verstandig aan om de tijd te nemen voor transfers. Beter transfervrije spelers goed testen dan overhaaste beslissingen voor de sluiting van de markt.
Klopt, ze hadden hem toch niet direct voor de leeuwen kunne gooien tegen Ajax omdat hij simpelweg tekort hier is en eerst even moet wennen aan de omgeving en het team, zeker voor de positie centraal achterin is het belangrijk.

Ik heb er morgen wel vertrouwen in, hopen op een puntje.
pi_53193224
Tot vanavond jongens
pi_53193474
ja verliesze!
  zondag 16 september 2007 @ 01:25:24 #217
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_53210945
Goed gespeeld vanavond, jullie hadden zeker één of drie punten verdiend.

Maargoed, zon goal van Huntelaar is natuurlijk ook wel drie puntjes waard.
Toch denk ik dat het wel goed komt met Heracles dit jaar, zit wel wat voetballend vermogen in.

Verder was het een prima avond, veel broodjes, lekker bakkie koffie...
Heracles, tot volgend jaar!
Gourmetten of steengrillen?
  zondag 16 september 2007 @ 10:09:35 #218
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53213534
Verdomme
We hadden de 3 punten binnen handbereik, als we 1-0 voor waren gekomen had Ajax er geen overwinning meer uitgesleept.
29.10 Novastar HMH
pi_53214054
quote:
Op zondag 16 september 2007 10:09 schreef Damzkieee het volgende:
Verdomme
We hadden de 3 punten binnen handbereik, als we 1-0 voor waren gekomen had Ajax er geen overwinning meer uitgesleept.
Inderdaad, ook jammer dat ze de 2e helft (niet de kracht hadden om) door te zetten, publiek ging er niet echt achter staan en vond het een beetje een laffe sfeer. Maar goed, als ze zo doorspelen dan komt het wel goed denk ik. Vorig jaar hadden we na deze wedstrijden ook maar 1 puntje.
pi_53215058
Helemaal met Silenus eens. Een vreselijk smerige overwinning voor ons. Puntje hadden jullie zeker verdiend. Maar die goal van Huntelaar was wel weer om in te lijsten.

Verder een leuk avondje gehad, even de frustraties van het zwakke Ajax-spel op ricky afreageren

Jullie redden het dit seizoen wel
pi_53215107
Wat een waardeloze wedstrijd, en dat kunstgras lijkt meer op een ijsbaan te zien aan het glijden van de Ajacieden!
pi_53215179
quote:
Op zondag 16 september 2007 12:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat een waardeloze wedstrijd, en dat kunstgras lijkt meer op een ijsbaan te zien aan het glijden van de Ajacieden!
Niet zeiken over het gras in een ander stadion, wij hebben de Arena
pi_53215211
quote:
Op zondag 16 september 2007 12:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
De ArenA heeft meestal een lekker veld?

Jammer dat iedereen en de media voorop zo'n hetze voert tegen het kunstgras. Als je gewoon objectief er naar kijkt dan kan je concluderen dat het in het voordeel is van de technisch betere ploeg, Ajax dus. Ik vind het altijd te simpel om direct met het vingertje naar het kunstgras te wijzen.
pi_53215279
Wat een kutargument om het veld van de Arena kut is mag ik niet klagen over het veld van Heracle? Nee dacht het niet, het is gewoon een kutkloteschijtveld en iedere voetballer weet dat kunstgras een drama is en juist een technische ploeg heeft moeite met het kunstgras, dát Ajax totaal kut speelde heeft NIET alleen met het gras te maken dus leg mij geen woorden in de mond!
pi_53215412
quote:
Op zondag 16 september 2007 12:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
het is gewoon een kutkloteschijtveld en iedere voetballer weet dat kunstgras een drama is en juist een technische ploeg heeft moeite met het kunstgras.
Oooh, verklaar? Ik denk dat Heracles meer voordeel zou hebben gehad bij het veld dat we hadden voor het kunstgras, een ouderwetse knollentuin.

En iedereen vind kunstgras ruk, komt dat ook niet een beetje omdat de media er keer op keer over moet beginnen? Luister over 2 weken maar naar Louis, die weet het kunstgras wel te waarderen.

Trouwens is het ook wel logisch dat Ajax niet op hun eigen kunstgrasveld traint in de voorbereiding tegen Heracles. En kom dan niet aan met die bs dat je er eerder blessures op krijgt, want hoeveel spelers zijn er in ons stadion ernstig geblesseerd geraakt sinds het kunstgras er ligt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')