De 0-3 vorig seizoen en de 1-3 dat seizoen ervoor waren behoorlijk geflatteerd inderdaad. Toen hadden we het zeker niet makkelijk.quote:Op woensdag 12 september 2007 17:26 schreef Chivu het volgende:
Gaat een lastige wedstrijd worden. Kan me, ondanks enkele uitslagen, geen gemakkelijke winstpartij herinneren.
Heracles zal wel die ene Eredivisieclub zijn dan.quote:Ontbonden contract biedt Sluijter uitkomst
13/09/2007 14:39
Thijs Sluijter kan weer gaan en staan waar hij wil. Het contract van de 27-jarige aanvallende middenvelder bij Litex Lovech is per direct ontbonden.
Eerder had Sluijter al van de Bulgaarse club te horen gekregen dat er voor hem geen plaats in het elftal meer was. 'Ik ben inmiddels weer terug in Nederland. Er lopen op dit moment een aantal dingen en de kans is groot dat ik snel bij een nieuwe club speel', zegt Sluijter tegenover VI.nl.
De linkspoot staat in de belangstelling van één Eredivisieclub en twee clubs uit het Engelse Championship. 'Een voorkeur voor Nederland of Engeland heb ik niet', aldus Sluijter. 'Volgende week verwacht ik in ieder geval meer duidelijkheid te hebben.'
Ik kreeg gisteren van Ajax de Top Secret brief binnen met allemaal geheime informatie over het omwisselen enzo, en daarin stond vermeld, jawel, dat 'Alle Ajax-supporters bij het Polman-stadion een gratis kopje koffie en een broodje aangeboden krijgen!'quote:Op woensdag 12 september 2007 10:59 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen uitsupporters zelfs gratis koffie en een broodje (?)
quote:Op donderdag 13 september 2007 16:43 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Heracles zal wel die ene Eredivisieclub zijn dan.
Ach beter dan de hele weg vanaf de ArenA met de bus hequote:Op vrijdag 14 september 2007 11:09 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren van Ajax de Top Secret brief binnen met allemaal geheime informatie over het omwisselen enzo, en daarin stond vermeld, jawel, dat 'Alle Ajax-supporters bij het Polman-stadion een gratis kopje koffie en een broodje aangeboden krijgen!'
Dat mag ook wel natuurlijk, na eerst 15 kilometer verder naar Hengelo sjezen en dan weer met de bus naar Almelo en dan weer terug naar Hengelo en dan weer terug naar huis...Maar toch een mooi gebaar.![]()
Klopt, dat is ook beter. Maar het is natuurlijk te gek voor woorden dat we dat laatste stukkie alsnog met de bus moeten. Deze wedstrijd moet gewoon op eigen vervoer bezocht kunnen worden. Maar we krijgen wel weer een bakkie koffiequote:Op vrijdag 14 september 2007 12:11 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ach beter dan de hele weg vanaf de ArenA met de bus he
Hengelo-Almelo is niet zover...
Klopt, ze hadden hem toch niet direct voor de leeuwen kunne gooien tegen Ajax omdat hij simpelweg tekort hier is en eerst even moet wennen aan de omgeving en het team, zeker voor de positie centraal achterin is het belangrijk.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Heracles doet er wel verstandig aan om de tijd te nemen voor transfers. Beter transfervrije spelers goed testen dan overhaaste beslissingen voor de sluiting van de markt.
Inderdaad, ook jammer dat ze de 2e helft (niet de kracht hadden om) door te zetten, publiek ging er niet echt achter staan en vond het een beetje een laffe sfeer. Maar goed, als ze zo doorspelen dan komt het wel goed denk ik. Vorig jaar hadden we na deze wedstrijden ook maar 1 puntje.quote:Op zondag 16 september 2007 10:09 schreef Damzkieee het volgende:
Verdomme
We hadden de 3 punten binnen handbereik, als we 1-0 voor waren gekomen had Ajax er geen overwinning meer uitgesleept.
Niet zeiken over het gras in een ander stadion, wij hebben de Arenaquote:Op zondag 16 september 2007 12:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat een waardeloze wedstrijd, en dat kunstgras lijkt meer op een ijsbaan te zien aan het glijden van de Ajacieden!
De ArenA heeft meestal een lekker veld?quote:Op zondag 16 september 2007 12:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat een waardeloze wedstrijd, en dat kunstgras lijkt meer op een ijsbaan te zien aan het glijden van de Ajacieden!
Oooh, verklaar? Ik denk dat Heracles meer voordeel zou hebben gehad bij het veld dat we hadden voor het kunstgras, een ouderwetse knollentuin.quote:Op zondag 16 september 2007 12:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
het is gewoon een kutkloteschijtveld en iedere voetballer weet dat kunstgras een drama is en juist een technische ploeg heeft moeite met het kunstgras.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |