abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52483676
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 19:47 schreef Blawh het volgende:

[..]

Dankje, jij ook succes gewenst. De Graafschap mag zeker op de Vijverberg niet onderschat worden.
Positief als altijd ga ik uit van een 0-4 overwinning. Met minder neem ik geen genoegen. Zeker niet na woensdag.

Maar dit is het Heracles topic:

Hup HAFC!

Trouwens, HAFC-Ajax is op zaterdagavond toch?
pi_52487926
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 19:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Positief als altijd ga ik uit van een 0-4 overwinning. Met minder neem ik geen genoegen. Zeker niet na woensdag.

Maar dit is het Heracles topic:

Hup HAFC!

Trouwens, HAFC-Ajax is op zaterdagavond toch?
Yupz, is op zaterdagavond.
pi_52504197
Even kijken of ik kaarten kan regelen voor het Heracles vak dan. Heb weinig zin om de combi in te stappen.
pi_52504250
Jammer van vandaag trouwens. Weer zo'n laffe overwinning van psv. Precies zoals sommigen hier al hadden verwacht. Maar goed, volgende week uit tegen Roda. Hopelijk een beter resultaat dan vorig jaar
pi_52504298
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 16:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Jammer van vandaag trouwens. Weer zo'n laffe overwinning van psv. Precies zoals sommigen hier al hadden verwacht. Maar goed, volgende week uit tegen Roda. Hopelijk een beter resultaat dan vorig jaar
Verdomme, precies zelfde als vorig jaar. Wat een boutclub. Starten met 1 spits, tijdrekken tegen Heracles en dat gejank van Afellay.
pi_52507638
Zeker op basis van de tweede helft (van wat ik zag in de samenvatting) hadden jullie zeker een punt verdiend. Igor was nog een keer erg dichtbij, maar helaas. Vrijdag Roda dan maar verslaan
  zondag 19 augustus 2007 @ 20:07:12 #107
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_52508687
Wat een kutclub zeg
Altijd hetzelfde tegen die gasten.
Tijdrekken als kampioen in Almelo
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_52509037
PSV
  zondag 19 augustus 2007 @ 21:46:29 #109
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_52511798
29.10 Novastar HMH
pi_52512285
Waarom zit er geen vlaggestok aan de vlag waar die knuppel bij jullie mee loopt?
  zondag 19 augustus 2007 @ 22:01:30 #111
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_52512382
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 21:58 schreef Chivu het volgende:
Waarom zit er geen vlaggestok aan de vlag waar die knuppel bij jullie mee loopt?
Zit er wel aan dacht ik
29.10 Novastar HMH
pi_52513363
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 21:58 schreef Chivu het volgende:
Zit er wel op.

Edit: Zat, ik zag hem op tv idd niet meer.

[ Bericht 7% gewijzigd door Blawh op 19-08-2007 22:57:19 ]
  maandag 20 augustus 2007 @ 15:32:51 #113
186558 PinhoSouza
Lighttown My Town
pi_52529838
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 11:26 schreef PinhoSouza het volgende:
Nou, morgen begint het seizoen Mijn twee cluppies tegen elkaar. Hopelijk dat het resultaat niet hetzelfde is als de opening twee seizoenen geleden, want daar word ik hier nog steeds dagelijks aan herrinnerd Heb er wel vertrouwen in dat we (PSV) winnen, maar het zal net zoals de afgelopen twee seizoenen (lood)zwaar worden. Op de een of andere manier voelen topclubs zich in Almelo niet thuis (geloof er niets van dat het aan het kunstgras ligt) en hebben het keer op keer verdomd lastig om daar punten te pakken.

Toch voorspel ik een 0-2 overwinning voor PSV, eigenlijk hetzelfde als vorig jaar. Koné opent ergens in de tweede helft de score en vlak voor tijd ontstaan er gaten in de verdediging van Heracles, omdat ze voor de gelijkmaker gaan en valt de 0-2 door Bakkal.
Nou, op de doelpuntenmakers na had ik het goed ... En daarmee wil ik het laten. In april mogen we weer tegen elkaar
http://www.marcobinnekamp.nl
Lighttown Madness
pi_52529941
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 15:32 schreef PinhoSouza het volgende:

[..]

Nou, op de doelpuntenmakers na had ik het goed ... En daarmee wil ik het laten. In april mogen we weer tegen elkaar
Gefeliciteerd, als jullie in de eerste helft hadden gescoord dan had ik gezegd dat de overwinning terecht was. Maar omdat jullie zo laat pas scoorden, laf speelden en ook nog heel lafjes tijd gingen rekken heb ik mijn laatste greintje sympathie voor PSV verloren en had ik een punt zeker wel terecht gevonden voor Heracles.

Helaas hadden jullie Afellay, van hem hebben we verloren.
pi_52564628
Selectie Heracles nog niet fit
Door: Joost van Vliet op 21-08-2007 16:34
Bron: HAFC.nl
Vrijdag aanstaande staat de tweede wedstrijd van het seizoen al weer op het programma, deze snelle opvolger van de competitiestart komt Heracles momenteel helemaal niet best uit.

Trainer Ruud Brood liet weten dat Kai Michalke ook vrijdag nog niet speelklaar zal zijn, zijn kuitklachten blijven aanhouden waardoor de middenvelder nog altijd apart van de groep traint. Ricky van den Bergh ontbrak dinsdag vanwege een griepje, maar zal vrijdag wel in actie kunnen komen.

Twee twijfelgevallen voor de uitwedstrijd tegen Roda JC zijn Ragnar Klavan en Jan Wuytens. Klavan is opgenomen in de nationale selectie van Estland en komt woensdag in actie. Brood laat de inzetbaarheid van Klavan afhangen van zijn optreden voor Estland, afhankelijk van de speelminuten die hij pakt in die wedstrijd wordt zijn fitheid bepaald.

Jan Wuytens verliet dinsdagmiddag in de stromende regen voortijdig de training. Een kneuzing aan zijn voet die hij overhield aan zondag speelde weer op en verhindert mogelijk dat Wuytens zijn goede spel tegen PSV een vervolg kan geven.

foto's van de training volgen

Begint alweer goed.

Hopelijk wordt nu duidelijk dat de selectie gewoon te smal is en dat er nog minstens 2 spelers bij moeten komen. Ze hadden 2 ton voor Bakens + zijn salaris, dan moet je toch ook op zijn minst 2 spelers kunnen huren?
pi_52677619
Helaas, weer geen punten gehaald

Zonde van de vroege achterstand, waardoor je de hele wedstrijd achter de feiten aan loopt. En dan kom je eindelijk op 1-1 scoort Roda binnen 5 minuten de 2-1. Erg jammer.

Verder heb ik me kapot geërgerd aan Van den Bergh. Een beetje de vedette uithangen, maar verder geen bal goed raken. Alleen zijn stiftballetje zag er leuk uit.

Van Klavan ben ik trouwens wel gecharmeerd. Goede voetballer

Hopelijk volgende week dan maar een puntje uit bij NAC. Hoewel dat natuurlijk ook erg moeilijk gaat worden. Sowieso een erg lastige competitiestart met na de uitwedstrijd tegen NAC de thuiswedstrijd tegen ons.

De wedstrijd daarop uit bij Sparta moeten er punten gehaald worden, om niet al te ver achter te komen
pi_52724051
Schumann, van Freiburg kunnen ze beter niet nemen, gezien zijn blessureverleden.
That's all folks!
  maandag 27 augustus 2007 @ 13:18:51 #118
186558 PinhoSouza
Lighttown My Town
pi_52724570
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 16:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:

Zonde van de vroege achterstand, waardoor je de hele wedstrijd achter de feiten aan loopt. En dan kom je eindelijk op 1-1 scoort Roda binnen 5 minuten de 2-1. Erg jammer.

Verder heb ik me kapot geërgerd aan Van den Bergh. Een beetje de vedette uithangen, maar verder geen bal goed raken. Alleen zijn stiftballetje zag er leuk uit.

Hopelijk volgende week dan maar een puntje uit bij NAC. Hoewel dat natuurlijk ook erg moeilijk gaat worden. Sowieso een erg lastige competitiestart met na de uitwedstrijd tegen NAC de thuiswedstrijd tegen ons.

De wedstrijd daarop uit bij Sparta moeten er punten gehaald worden, om niet al te ver achter te komen
En om het af te maken komt daarna AZ naar Almelo. De drie eerste thuiswedstrijden zijn gelijk tegen de drie topploegen
http://www.marcobinnekamp.nl
Lighttown Madness
pi_52729370
Ach, dan heb je die in ieder geval maar gehad. Het is alleen jammer dat je dan vanaf het begin af aan achter de feiten aanloopt.
pi_52733937
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 16:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Die 1e helft, op basis van zulk spel verdien je geen punt.
quote:
Erg jammer inderdaad, maar je mag van geluk spreken dat Roda ook bagger was. Anders had je bij de rust ver achter gestaan.
quote:
Ach jah, niet alleen hij was slecht.
quote:
Zeker weten, al zal het me niet verbazen als Bosz hem deze week namens Feyenoord komt ophalen.
quote:

Ik zie ons bij NAC eerder punten dan bij Sparta, Sikora, Lurling, Kollka en Amoah als aanvallers. Zie ze niet echt makkelijk scoren.
pi_52733989
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 12:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Schumann, van Freiburg kunnen ze beter niet nemen, gezien zijn blessureverleden.
Ik hoorde het ook ja dat hij veel blessures had, verder was hij vandaag ongelukkig op de training. Niet dat hij superslecht was, maar het leek me zo op het 1e gezicht geen versterking. Hopen dat er deze week nog andere dingen gebeuren.
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 16:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ach, dan heb je die in ieder geval maar gehad. Het is alleen jammer dat je dan vanaf het begin af aan achter de feiten aanloopt.
Ajax en AZ hebben nog niet zomaar bij ons gewonnen, dat heb je de voorgaande 2 seizoenen wel gezien. Toen won Ajax toch 2x tegen de verhouding in.
pi_52740594
Interesse Heracles voor Botteghin van FC Zwolle

Heracles Almelo heeft belangstelling voor de Braziliaanse verdediger Botteghin van FC Zwolle. De speler die in januari zijn debuut voor FC Zwolle maakte tegen FC Eindhoven, speelde elf keer voor de Zwolse club. Hij scoorde drie doelpunten. Naast Botteghin heeft de Almelose club ook belangstelling voor Garcia.
Deze aanvaller werd het afgelopen seizoen door RKC overgenomen van VVV Venlo. Voor de Waalwijkse club speelde hij 14 keer, maar tot scoren kwam Garcia niet.

Maandagavond speelden FC Zwolle en RKC tegen elkaar en bij deze wedstrijd was een delegatie van Heracles Almelo aanwezig. Zo konden ze beide spelers zien spelen.

Naast de belangstelling voor deze spelers is Daniel Schumann twee dagen op proef bij de Almelose Eredivisionist. Maandag trainde hij voor het eerste mee. De eerste indruk bij de supporters was nog niet lovend. Dinsdag traint Heracles twee keer en kan er bekeken worden of de Duitse speler voor een contract in aanmerking komt.

Bron: www.svheracles.nl

Ik weet niet of Botteghin een goede voor ons is, heb hem nooit zien spelen. Garcia is op zich een leuke speler, maar ik hoef hem om eerlijk te zijn niet bij ons te zien. Dan liever een ander type aanvaller.
pi_52753723
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 19:09 schreef Blawh het volgende:

[..]

Ik hoorde het ook ja dat hij veel blessures had, verder was hij vandaag ongelukkig op de training. Niet dat hij superslecht was, maar het leek me zo op het 1e gezicht geen versterking. Hopen dat er deze week nog andere dingen gebeuren.
[..]
Schumann was in de goede tijd van Freiburg toch echt een prima rechtsback, zat dicht tegen de nationale ploeg aan. Maar ja, of hij dat niveau nog heeft of kan benaderen?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_52753837
blijkbaar niet, want hij is afgekeurd
pi_52755847
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 15:18 schreef methodmich het volgende:

[..]

Schumann was in de goede tijd van Freiburg toch echt een prima rechtsback, zat dicht tegen de nationale ploeg aan. Maar ja, of hij dat niveau nog heeft of kan benaderen?
Hij had 1,5 jaar in de lappenmand gezeten en niet getraind waardoor hij een grote (conditionele) achterstand had.

[ Bericht 3% gewijzigd door Blawh op 28-08-2007 16:57:48 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')