abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52483676
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 19:47 schreef Blawh het volgende:

[..]

Dankje, jij ook succes gewenst. De Graafschap mag zeker op de Vijverberg niet onderschat worden.
Positief als altijd ga ik uit van een 0-4 overwinning. Met minder neem ik geen genoegen. Zeker niet na woensdag.

Maar dit is het Heracles topic:

Hup HAFC!

Trouwens, HAFC-Ajax is op zaterdagavond toch?
pi_52487926
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 19:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Positief als altijd ga ik uit van een 0-4 overwinning. Met minder neem ik geen genoegen. Zeker niet na woensdag.

Maar dit is het Heracles topic:

Hup HAFC!

Trouwens, HAFC-Ajax is op zaterdagavond toch?
Yupz, is op zaterdagavond.
pi_52504197
Even kijken of ik kaarten kan regelen voor het Heracles vak dan. Heb weinig zin om de combi in te stappen.
pi_52504250
Jammer van vandaag trouwens. Weer zo'n laffe overwinning van psv. Precies zoals sommigen hier al hadden verwacht. Maar goed, volgende week uit tegen Roda. Hopelijk een beter resultaat dan vorig jaar
pi_52504298
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 16:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Jammer van vandaag trouwens. Weer zo'n laffe overwinning van psv. Precies zoals sommigen hier al hadden verwacht. Maar goed, volgende week uit tegen Roda. Hopelijk een beter resultaat dan vorig jaar
Verdomme, precies zelfde als vorig jaar. Wat een boutclub. Starten met 1 spits, tijdrekken tegen Heracles en dat gejank van Afellay.
pi_52507638
Zeker op basis van de tweede helft (van wat ik zag in de samenvatting) hadden jullie zeker een punt verdiend. Igor was nog een keer erg dichtbij, maar helaas. Vrijdag Roda dan maar verslaan
  zondag 19 augustus 2007 @ 20:07:12 #107
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_52508687
Wat een kutclub zeg
Altijd hetzelfde tegen die gasten.
Tijdrekken als kampioen in Almelo
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_52509037
PSV
  zondag 19 augustus 2007 @ 21:46:29 #109
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_52511798
29.10 Novastar HMH
pi_52512285
Waarom zit er geen vlaggestok aan de vlag waar die knuppel bij jullie mee loopt?
  zondag 19 augustus 2007 @ 22:01:30 #111
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_52512382
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 21:58 schreef Chivu het volgende:
Waarom zit er geen vlaggestok aan de vlag waar die knuppel bij jullie mee loopt?
Zit er wel aan dacht ik
29.10 Novastar HMH
pi_52513363
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 21:58 schreef Chivu het volgende:
Zit er wel op.

Edit: Zat, ik zag hem op tv idd niet meer.

[ Bericht 7% gewijzigd door Blawh op 19-08-2007 22:57:19 ]
  maandag 20 augustus 2007 @ 15:32:51 #113
186558 PinhoSouza
Lighttown My Town
pi_52529838
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 11:26 schreef PinhoSouza het volgende:
Nou, morgen begint het seizoen Mijn twee cluppies tegen elkaar. Hopelijk dat het resultaat niet hetzelfde is als de opening twee seizoenen geleden, want daar word ik hier nog steeds dagelijks aan herrinnerd Heb er wel vertrouwen in dat we (PSV) winnen, maar het zal net zoals de afgelopen twee seizoenen (lood)zwaar worden. Op de een of andere manier voelen topclubs zich in Almelo niet thuis (geloof er niets van dat het aan het kunstgras ligt) en hebben het keer op keer verdomd lastig om daar punten te pakken.

Toch voorspel ik een 0-2 overwinning voor PSV, eigenlijk hetzelfde als vorig jaar. Koné opent ergens in de tweede helft de score en vlak voor tijd ontstaan er gaten in de verdediging van Heracles, omdat ze voor de gelijkmaker gaan en valt de 0-2 door Bakkal.
Nou, op de doelpuntenmakers na had ik het goed ... En daarmee wil ik het laten. In april mogen we weer tegen elkaar
http://www.marcobinnekamp.nl
Lighttown Madness
pi_52529941
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 15:32 schreef PinhoSouza het volgende:

[..]

Nou, op de doelpuntenmakers na had ik het goed ... En daarmee wil ik het laten. In april mogen we weer tegen elkaar
Gefeliciteerd, als jullie in de eerste helft hadden gescoord dan had ik gezegd dat de overwinning terecht was. Maar omdat jullie zo laat pas scoorden, laf speelden en ook nog heel lafjes tijd gingen rekken heb ik mijn laatste greintje sympathie voor PSV verloren en had ik een punt zeker wel terecht gevonden voor Heracles.

Helaas hadden jullie Afellay, van hem hebben we verloren.
pi_52564628
Selectie Heracles nog niet fit
Door: Joost van Vliet op 21-08-2007 16:34
Bron: HAFC.nl
Vrijdag aanstaande staat de tweede wedstrijd van het seizoen al weer op het programma, deze snelle opvolger van de competitiestart komt Heracles momenteel helemaal niet best uit.

Trainer Ruud Brood liet weten dat Kai Michalke ook vrijdag nog niet speelklaar zal zijn, zijn kuitklachten blijven aanhouden waardoor de middenvelder nog altijd apart van de groep traint. Ricky van den Bergh ontbrak dinsdag vanwege een griepje, maar zal vrijdag wel in actie kunnen komen.

Twee twijfelgevallen voor de uitwedstrijd tegen Roda JC zijn Ragnar Klavan en Jan Wuytens. Klavan is opgenomen in de nationale selectie van Estland en komt woensdag in actie. Brood laat de inzetbaarheid van Klavan afhangen van zijn optreden voor Estland, afhankelijk van de speelminuten die hij pakt in die wedstrijd wordt zijn fitheid bepaald.

Jan Wuytens verliet dinsdagmiddag in de stromende regen voortijdig de training. Een kneuzing aan zijn voet die hij overhield aan zondag speelde weer op en verhindert mogelijk dat Wuytens zijn goede spel tegen PSV een vervolg kan geven.

foto's van de training volgen

Begint alweer goed.

Hopelijk wordt nu duidelijk dat de selectie gewoon te smal is en dat er nog minstens 2 spelers bij moeten komen. Ze hadden 2 ton voor Bakens + zijn salaris, dan moet je toch ook op zijn minst 2 spelers kunnen huren?
pi_52677619
Helaas, weer geen punten gehaald

Zonde van de vroege achterstand, waardoor je de hele wedstrijd achter de feiten aan loopt. En dan kom je eindelijk op 1-1 scoort Roda binnen 5 minuten de 2-1. Erg jammer.

Verder heb ik me kapot geërgerd aan Van den Bergh. Een beetje de vedette uithangen, maar verder geen bal goed raken. Alleen zijn stiftballetje zag er leuk uit.

Van Klavan ben ik trouwens wel gecharmeerd. Goede voetballer

Hopelijk volgende week dan maar een puntje uit bij NAC. Hoewel dat natuurlijk ook erg moeilijk gaat worden. Sowieso een erg lastige competitiestart met na de uitwedstrijd tegen NAC de thuiswedstrijd tegen ons.

De wedstrijd daarop uit bij Sparta moeten er punten gehaald worden, om niet al te ver achter te komen
pi_52724051
Schumann, van Freiburg kunnen ze beter niet nemen, gezien zijn blessureverleden.
That's all folks!
  maandag 27 augustus 2007 @ 13:18:51 #118
186558 PinhoSouza
Lighttown My Town
pi_52724570
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 16:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:

Zonde van de vroege achterstand, waardoor je de hele wedstrijd achter de feiten aan loopt. En dan kom je eindelijk op 1-1 scoort Roda binnen 5 minuten de 2-1. Erg jammer.

Verder heb ik me kapot geërgerd aan Van den Bergh. Een beetje de vedette uithangen, maar verder geen bal goed raken. Alleen zijn stiftballetje zag er leuk uit.

Hopelijk volgende week dan maar een puntje uit bij NAC. Hoewel dat natuurlijk ook erg moeilijk gaat worden. Sowieso een erg lastige competitiestart met na de uitwedstrijd tegen NAC de thuiswedstrijd tegen ons.

De wedstrijd daarop uit bij Sparta moeten er punten gehaald worden, om niet al te ver achter te komen
En om het af te maken komt daarna AZ naar Almelo. De drie eerste thuiswedstrijden zijn gelijk tegen de drie topploegen
http://www.marcobinnekamp.nl
Lighttown Madness
pi_52729370
Ach, dan heb je die in ieder geval maar gehad. Het is alleen jammer dat je dan vanaf het begin af aan achter de feiten aanloopt.
pi_52733937
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 16:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Die 1e helft, op basis van zulk spel verdien je geen punt.
quote:
Erg jammer inderdaad, maar je mag van geluk spreken dat Roda ook bagger was. Anders had je bij de rust ver achter gestaan.
quote:
Ach jah, niet alleen hij was slecht.
quote:
Zeker weten, al zal het me niet verbazen als Bosz hem deze week namens Feyenoord komt ophalen.
quote:

Ik zie ons bij NAC eerder punten dan bij Sparta, Sikora, Lurling, Kollka en Amoah als aanvallers. Zie ze niet echt makkelijk scoren.
pi_52733989
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 12:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Schumann, van Freiburg kunnen ze beter niet nemen, gezien zijn blessureverleden.
Ik hoorde het ook ja dat hij veel blessures had, verder was hij vandaag ongelukkig op de training. Niet dat hij superslecht was, maar het leek me zo op het 1e gezicht geen versterking. Hopen dat er deze week nog andere dingen gebeuren.
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 16:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ach, dan heb je die in ieder geval maar gehad. Het is alleen jammer dat je dan vanaf het begin af aan achter de feiten aanloopt.
Ajax en AZ hebben nog niet zomaar bij ons gewonnen, dat heb je de voorgaande 2 seizoenen wel gezien. Toen won Ajax toch 2x tegen de verhouding in.
pi_52740594
Interesse Heracles voor Botteghin van FC Zwolle

Heracles Almelo heeft belangstelling voor de Braziliaanse verdediger Botteghin van FC Zwolle. De speler die in januari zijn debuut voor FC Zwolle maakte tegen FC Eindhoven, speelde elf keer voor de Zwolse club. Hij scoorde drie doelpunten. Naast Botteghin heeft de Almelose club ook belangstelling voor Garcia.
Deze aanvaller werd het afgelopen seizoen door RKC overgenomen van VVV Venlo. Voor de Waalwijkse club speelde hij 14 keer, maar tot scoren kwam Garcia niet.

Maandagavond speelden FC Zwolle en RKC tegen elkaar en bij deze wedstrijd was een delegatie van Heracles Almelo aanwezig. Zo konden ze beide spelers zien spelen.

Naast de belangstelling voor deze spelers is Daniel Schumann twee dagen op proef bij de Almelose Eredivisionist. Maandag trainde hij voor het eerste mee. De eerste indruk bij de supporters was nog niet lovend. Dinsdag traint Heracles twee keer en kan er bekeken worden of de Duitse speler voor een contract in aanmerking komt.

Bron: www.svheracles.nl

Ik weet niet of Botteghin een goede voor ons is, heb hem nooit zien spelen. Garcia is op zich een leuke speler, maar ik hoef hem om eerlijk te zijn niet bij ons te zien. Dan liever een ander type aanvaller.
pi_52753723
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 19:09 schreef Blawh het volgende:

[..]

Ik hoorde het ook ja dat hij veel blessures had, verder was hij vandaag ongelukkig op de training. Niet dat hij superslecht was, maar het leek me zo op het 1e gezicht geen versterking. Hopen dat er deze week nog andere dingen gebeuren.
[..]
Schumann was in de goede tijd van Freiburg toch echt een prima rechtsback, zat dicht tegen de nationale ploeg aan. Maar ja, of hij dat niveau nog heeft of kan benaderen?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_52753837
blijkbaar niet, want hij is afgekeurd
pi_52755847
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 15:18 schreef methodmich het volgende:

[..]

Schumann was in de goede tijd van Freiburg toch echt een prima rechtsback, zat dicht tegen de nationale ploeg aan. Maar ja, of hij dat niveau nog heeft of kan benaderen?
Hij had 1,5 jaar in de lappenmand gezeten en niet getraind waardoor hij een grote (conditionele) achterstand had.

[ Bericht 3% gewijzigd door Blawh op 28-08-2007 16:57:48 ]
pi_52787176
Heracles versterkt zich met Lakić
Door: Joost van Vliet op 29-08-2007 17:14
Bron: HAFC.nl

Heracles Almelo is er in geslaagd om voor het sluiten van de transfermarkt een nieuwe spits aan te trekken. Kroaat Srdjan Lakić moet in Almelo voor de doelpunten gaan zorgen, de 23-jarige droeg het afgelopen seizoen het shirt van het Duitse Hertha BSC. In de elf wedstrijden dat een beroep op hem werd gedaan, wist hij het net niet te vinden.

Trainer Ruud Brood bevestigde het contact tussen de club en de 1.88 meter lange Lakić tegenover HAFC.nl, hij liet weten dat het niet bij deze ene nieuwe speler zal blijven. Lakić zal één seizoen op huurbasis voor Heracles Almelo uitkomen.

De officiële website van de club meldt dat Lakić vrijdag een medische keuring zal ondergaan, waarna "Laki" zich bij de selectie zal voegen.

Niet geheel onverwacht, maar eindelijk een nieuwe spits! En volgens mij een redelijk goede ook nog, jeugdinternational van Kroatië ben je niet zomaar.

2004/05 Hrvatski Dragovoljac 28 24
2005/06 Kamen Ingrad 30 13 Kroatie
2006/07 Hertha BSC 11 0 Bundesliga
2007/08 Hertha BSC 1 0 Bundesliga

Bij Hertha niet gescoord omdat hij zo goed als altijd invaller was. Hopen dat hij bij ons van waarde kan zijn. Ik heb er wel vertrouwen in.
pi_52814733
Toen Hertha hem presenteerde noemden ze het een groot talent, dus ben benieuwd. Dat je in de Bundesliga moet banken achter Giménez en Pantelic zegt niet veel, dat zijn geen zwakke spitsen. En nu hebben ze die nieuwe trainer die allemaal Zwitsers en spelers uit die competitie haalt. Kijken of hij zich kan ontwikkelen en tegelijk van waarde kan zijn voor Heracles.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 30 augustus 2007 @ 17:26:05 #128
58200 Breemz
A New Form Of Intelligence
pi_52815566
tegen nac goed voor 2 doelpunten
I love to be in charge
Heracles Black & White Army!!
Ere-divisie here we are, 3th year in a row!
pi_52816529
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 17:26 schreef Breemz het volgende:
tegen nac goed voor 2 doelpunten
Tegen NAC er nog niet bij, geen werkvergunning.
  donderdag 30 augustus 2007 @ 22:31:53 #130
58060 Apoc2003
Er gaat niets boven groningen!
pi_52825115
Over een dikke 24 uur sluit de transfermarkt toch? En er moesten nog een middenvelder en een verdediger bij komen? Ik zie het niet gebeuren.....
"Something hidden. Go and find it. Go and look behind the Ranges. Something lost behind the Ranges. Lost and wating for you. Go!"
-Rudyard Kipling
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 18:22:59 #131
58200 Breemz
pi_52848449
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 18:10 schreef Blawh het volgende:

[..]

Tegen NAC er nog niet bij, geen werkvergunning.
Misschien wel, las het vandaag op hafc.
I love to be in charge
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 18:25:39 #132
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_52848521
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 18:22 schreef Breemz het volgende:

Misschien wel, las het vandaag op hafc.
Als dat klopt zou dat natuurlijk zeer gunstig zijn, hij schijnt het goed te hebben gedaan op de eerste training
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_52848557
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 18:25 schreef Zapper het volgende:

[..]

Als dat klopt zou dat natuurlijk zeer gunstig zijn, hij schijnt het goed te hebben gedaan op de eerste training
Hij was erg lekker aan het ballen ja, alles vloog erin met afwerken.
pi_52848789
Ik ben benieuwd naar jullie nieuwe aankoop. Hopelijk speelt hij morgen al mee tegen NAC en kan hij meteen belangrijk zijn. Puntje moet morgen zeker lukken. Wordt ook wel weer eens tijd voor de drie punten in een uitwedstrijd trouwens
pi_52849823
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 18:27 schreef Blawh het volgende:

[..]

Hij was erg lekker aan het ballen ja, alles vloog erin met afwerken.
nou en of zeg, hij plaatste die ballen in alle hoeken en gaten waar de beide keepers niet konden komen, een echte killer lijkt me.
  zaterdag 1 september 2007 @ 22:18:46 #136
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_52877694
Eindelijk een voorsprong in een uitwedstrijd en het dan zo uit handen geven
We creëren nog steeds niets in uitwedstrijden met 1 spits Wanneer zal Brood het eens zien?
Volgende week dan maar effe Ajax oprollen hè
29.10 Novastar HMH
  zaterdag 1 september 2007 @ 22:20:58 #137
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_52877762
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 22:18 schreef Damzkieee het volgende:
Volgende week dan maar effe Ajax oprollen hè
Volgende week is er geen voetbal. Komt wel goed uit voor Heracles denk ik.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_52879259
gelijk al die negativo's op hafc
  zaterdag 1 september 2007 @ 23:21:58 #139
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_52879366
Het is daar toch al vaak een verzameling van paniekzaaiers, wat overigens best jammer is van zo'n prima georganiseerde webstek. Pas als het na tien wedstrijden nog zo is, hebben ze recht van spreken, maar voorlopig kun je na drie wedstrijden nog niet je muil opentrekken ben ik van mening, bovendien wil ik Heracles eerst in de sterkst mogelijk opstelling zien. Lakic en Michalke horen daar absoluut bij.
pi_52880456
ik heb sowieso al voorspeld dat we na 4 wedstrijden nog 0 punten zouden hebben, gelijk die paniekzaaiers die alleen maar van wedstrijd tot wedstrijd kunnen kijken. we moeten nog 31 wedstrijden spelen, dus nog genoeg kans om punten te halen
pi_52887437
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 23:17 schreef Incolumis het volgende:
gelijk al die negativo's op hafc
Het was ook wel heel erg slecht en laf hoor. Verliezen van dit NAC is alles behalve nodig.
  zondag 2 september 2007 @ 14:27:38 #142
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_52890099
Als we nou gewoon beginnen met 2 spitsen (straks Lakic en Everton) dan hebben we voorin geen eiland meer en wat meer aanspeelmogelijkheden.
29.10 Novastar HMH
pi_52890145
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:27 schreef Damzkieee het volgende:
Als we nou gewoon beginnen met 2 spitsen (straks Lakic en Everton) dan hebben we voorin geen eiland meer en wat meer aanspeelmogelijkheden.
En wat meer druk vooruit graag, altijd dat ingraven. Zet dit NAC vast en ze kunnen niks.
pi_52898015
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 22:20 schreef Zapper het volgende:

[..]

Volgende week is er geen voetbal. Komt wel goed uit voor Heracles denk ik.
Voor ons ook

Hoor morgen of ik kaarten heb voor het HAFC vak. Geen zin om met die belachelijke autocombi te gaan,

Gister was erg jammer, maar helaas dik verdiend verloren
  woensdag 5 september 2007 @ 14:49:40 #145
58200 Breemz
pi_52960466
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 22:18 schreef Damzkieee het volgende:
Wanneer zal Brood het eens zien?
Vertel, wat is brood zijn fout in de wedstrijd tegen nac?

Ondanks een kolere wedstrijd (Volgens mij ), een donderse mooie dag Breda gehad.
Niet dan Blawh
I love to be in charge
pi_52962913
quote:
Op woensdag 5 september 2007 14:49 schreef Breemz het volgende:
Ondanks een kolere wedstrijd (Volgens mij ), een donderse mooie dag Breda gehad.
Niet dan Blawh

Was zeker een superdagje ja! De uitslag kon me op zaterdag zelf eigenlijk niet zoveel schelen.

Nu hopen dat die Braziliaan wat is die volgende week op proef komt.
pi_52963014
Ouedraogo optie voor Heracles

Heracles Almelo wil de smalle selectie wellicht uitbreiden met enkele clubloze spelers. Één van de kandidaten is Rahim Ouedraogo, die in het verleden onder meer bij FC Twente speelde.

De 26-jarige middenvelder speelde tot voor kort bij het Griekse Xanthi, maar kocht onlangs zijn verbintenis af. "Daarvan zijn wij op de hoogte", bevestigt algemeen directeur Nico-Jan Hoogma in Voetbal International. "Hij staat op onze lijst. Het kan zijn dat we hem uitnodigen, maar we hebben diverse kandidaten op de lijst staan."

Ik hoop dat dit een grap is, ik hoefde ex-rooie prutser hier niet te zien.
  donderdag 6 september 2007 @ 16:31:57 #148
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_52984695
quote:
Op woensdag 5 september 2007 14:49 schreef Breemz het volgende:

[..]

Vertel, wat is brood zijn fout in de wedstrijd tegen nac?

Niet dan Blawh
Ik zou graag vanaf het begin in de wedstrijd met 2 spitsen spelen. Dat ziet ie niet.
29.10 Novastar HMH
  donderdag 6 september 2007 @ 16:33:46 #149
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_52984754
Er zijn nog zat clubloze spelers die wel degelijk een aanvulling kunnen zijn op het team. Voor hun is de transfermarkt eindeloos open toch?
29.10 Novastar HMH
pi_52985508
quote:
Op donderdag 6 september 2007 16:33 schreef Damzkieee het volgende:
Er zijn nog zat clubloze spelers die wel degelijk een aanvulling kunnen zijn op het team. Voor hun is de transfermarkt eindeloos open toch?
Yupz, transfervrije spelers kan je ieder moment van het jaar binnenhalen.
  vrijdag 7 september 2007 @ 13:19:25 #151
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53003918
quote:
Op donderdag 6 september 2007 17:07 schreef Blawh het volgende:

[..]

Yupz, transfervrije spelers kan je ieder moment van het jaar binnenhalen.
Ben benieuwd. Iemand nog @ training geweest vandaag?
29.10 Novastar HMH
pi_53004984
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 13:19 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Ben benieuwd. Iemand nog @ training geweest vandaag?
Nee, lag nog op 1 oor. Gisterochtend ben ik wel even geweest.
  vrijdag 7 september 2007 @ 14:01:52 #153
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53005000
En?
Hoe deed Lakic het?
29.10 Novastar HMH
pi_53005070
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 14:01 schreef Damzkieee het volgende:
En?
Hoe deed Lakic het?
Was een grote partij met de beloften erbij. Lakic was redelijk onzichtbaar en Everton tikte er een paar in. Weinig bijzonders gezien. Michalke trainde ook weer volledig mee, dus nog geen terugslag gehad na maandag lijkt me.
  vrijdag 7 september 2007 @ 14:05:53 #155
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53005116
Misschien dat hij nu eens 5 wedstrijden gewoon kan spelen zonder blessure.
29.10 Novastar HMH
pi_53005132
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 14:05 schreef Damzkieee het volgende:
Misschien dat hij nu eens 5 wedstrijden gewoon kan spelen zonder blessure.
Inderdaad, een beetje creativiteit op het middenveld kan geen kwaad. Igor trainde trouwens niet mee.
  vrijdag 7 september 2007 @ 14:28:16 #157
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53005730
Lakic en Everton zullen toch wel starten tegen Ajax?
29.10 Novastar HMH
pi_53006581
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 14:28 schreef Damzkieee het volgende:
Lakic en Everton zullen toch wel starten tegen Ajax?
Als ze allebei 100% fit zijn en niet samen starten dan word ik echt pissed.
  vrijdag 7 september 2007 @ 15:06:15 #159
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53006726
Dan eet ik mn sjaal op
29.10 Novastar HMH
pi_53007415
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 15:06 schreef Damzkieee het volgende:
Dan eet ik mn sjaal op

Dan doe ik het ook. Ik loop nog altijd rond met de shawl die ik voor 5 euri(of gulden) kocht toen ik voor het eerst een halve seizoenskaart had. Dat ding is geen porem meer.
Zonde dat bianconero geen leuke shawls meer heeft, dan van de fanshop vind ik niet mooi.
pi_53007544
Geen kaartje voor het Heracles vak volgende week. Maar heb gelukkig nog via via een kaartje kunnen regelen voor het uitvak
pi_53007641
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 15:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Geen kaartje voor het Heracles vak volgende week. Maar heb gelukkig nog via via een kaartje kunnen regelen voor het uitvak

Hoop dat je een beetje een 'normale' plek hebt in het uitvak, anders heb je dramatisch zicht. Je hebt in ieder geval wel een lekkere bak koffie volgens mij van de club.
  vrijdag 7 september 2007 @ 15:44:35 #163
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_53007658
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 15:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Daar waar je hoort dus.
pi_53007685
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 15:44 schreef Blawh het volgende:

[..]

Hoop dat je een beetje een 'normale' plek hebt in het uitvak, anders heb je dramatisch zicht. Je hebt in ieder geval wel een lekkere bak koffie volgens mij van de club.
Ik had liever met jullie nog ff een biertje gedronken
pi_53007719
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 15:44 schreef Zapper het volgende:

[..]

Daar waar je hoort dus.
Ach, waar je hoort vind ik zo overdreven. In Duitsland zie je ook genoeg dat ze door elkaar zitten en vorige week zat ik zelf nog in Breda in een thuisvak.
Het is gewoon belachelijk dat je voor een uitwedstrijd niet eens meer de stad in kunt om gezellig wat te drinken, ..

Tenzij je in een thuisvak zit dan.
pi_53007856
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 15:44 schreef Zapper het volgende:

[..]

Daar waar je hoort dus.
Nee hoor. Ik mocht ook op vak Q/R komen staan
  vrijdag 7 september 2007 @ 16:09:08 #167
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_53008159
Supporters van de bezoekende club horen gewoon in het uitvak, zo simpel is dat.
Bovendien heb ik een gloeiende teringhekel aan juichende mensen op de tribunes terwijl Heracles niet scoorde.
pi_53008330
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 16:09 schreef Zapper het volgende:
Supporters van de bezoekende club horen gewoon in het uitvak, zo simpel is dat.
Bovendien heb ik een gloeiende teringhekel aan juichende mensen op de tribunes terwijl Heracles niet scoorde.
Ik ben het niet helemaal met je eens. Waarom zouden supporters zonder kwade bedoelingen van bezoekende clubs niet voor die tijd gewoon gezellig de stad in mogen gaan of gewoon gezellig met anderen in het stadion een biertje drinken? Waarom zouden die 90% van de niet kwaadwillenden gestraft moeten worden vanwege die 10% die zich niet kunnen beheersen?
Ik vind dat als supporters van bezoekende clubs via-via kaarten hebben kunnen krijgen via de vrije verkoop gewoon welkom moeten zijn.
  vrijdag 7 september 2007 @ 16:24:33 #169
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53008576
Aan dat uitbundige gejuich op de lange zijde heb ik ook een schurfthekel. Als je op de thuistribune gaat zitten kun je je best inhouden als je partij scoort. Tenminste uit respect voor de tegenstander (gastheer).
29.10 Novastar HMH
  vrijdag 7 september 2007 @ 16:25:42 #170
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53008613
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 15:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik mocht ook op vak Q/R komen staan
MIts je je in zou houden he
Een kleine Fok!meet bij het hek van het uitvak dan maar?
29.10 Novastar HMH
pi_53008856
Jan Smit bij sport op vrijdag.

Edit: Visite, kan niet kijken.
pi_53008989
Edit: verkeerd.
pi_53009025
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 16:25 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

MIts je je in zou houden he
Een kleine Fok!meet bij het hek van het uitvak dan maar?
Dat had ik ook wel gedaan hoor

Ik zal wel ff naar jullie zwaaien
  vrijdag 7 september 2007 @ 16:56:52 #174
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53009479
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 16:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Dat had ik ook wel gedaan hoor

Ik zal wel ff naar jullie zwaaien
Ik zal een doos tissues meebrengen voor je
29.10 Novastar HMH
pi_53010048

Witte zakdoekjes voor het bestuur
pi_53010406
ik sta altijd exact in het midden boven vak D voor het Heracles logo aan de muur, enige die er staat, mooi de ruimte
zal wel naar het uitvak zwaaien als we voor staan
en anders met mijn middelvinger, als we achter staan

[ Bericht 42% gewijzigd door Incolumis op 07-09-2007 17:43:00 ]
pi_53027923
Ajax liet Boakye niet naar Heerenveen gaan

Heracles mag Ajax dankbaar zijn dat Emmanuel Boakye uiteindelijk in Almelo heeft getekend. De verdediger was immers al rond met sc Heerenveen, maar ondervond tegenwerking van Ajax.

"Er heerste binnen Ajax verdeeldheid over mijn toekomst. Maar Ajax is voor mij niet de enige profclub in Nederland'', vertelt Boakye in Sportweek. De Ghanese verdediger besloot voor drie seizoenen te tekenen bij Heracles, waar hij eerder op huurbasis speelde.

Toch wees eerder alles er nog op dat Boakye zijn loopbaan zou voortzetten in het blauw-witte shirt van Heerenveen. "We waren al rond, alleen deed Ajax lastig. Dat begreep ik niet, want ze hadden eerder aangegeven dat ik mocht vertrekken'', besluit Boakye.

Ik kon het me al niet voorstellen dat hij Heracles boven Heerenveen verkoos, voor hem zou Heerenveen de ideale club zijn om zich verder te ontwikkelen. Prachtig dat hij voor ons speelt hoor, maar hij is eigenlijk wel wat te goed voor Heracles en zou ook zeker hogerop komen. Hoop dat hij een seizoen of 2 goed bij ons speelt en daarna redelijk wat knaken oplevert, een winstgevende transfer kunnen we wel gebruiken.
  zaterdag 8 september 2007 @ 21:27:03 #178
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53037892
Ik sta rij 3 op R, de eerste blanke als je van onder naar boven kijkt
29.10 Novastar HMH
pi_53038036
Ik ben altijd in Vak P op rij 2 van de partij.
  dinsdag 11 september 2007 @ 12:19:16 #180
58060 Apoc2003
pi_53093556
Heeft iemand die reclame van Bolletje al gezien? "Wol ie een stroopwafel bie oe bier?"
"Something hidden. Go and find it. Go and look behind the Ranges. Something lost behind the Ranges. Lost and wating for you. Go!"
-Rudyard Kipling
  dinsdag 11 september 2007 @ 12:37:59 #181
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53093936
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 12:19 schreef Apoc2003 het volgende:
Heeft iemand die reclame van Bolletje al gezien? "Wol ie een stroopwafel bie oe bier?"
Jah idd
29.10 Novastar HMH
  dinsdag 11 september 2007 @ 17:08:07 #182
58200 Breemz
pi_53099806
quote:
Op donderdag 6 september 2007 16:31 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Ik zou graag vanaf het begin in de wedstrijd met 2 spitsen spelen. Dat ziet ie niet.
Zie jij opa igor al 90 minuten voetballen? of vanaf het begin voluit gaan? met Laki gebeurt dat nu wel denk ik 2 spitsen
I love to be in charge
pi_53102906
Wat verwachten jullie van zaterdag? Ik verwacht een vreselijke kutwedstrijd die Ajax geflatteerd met 0-3 wint. Beetje zoals vorig jaar dus.
pi_53104849
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 19:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat verwachten jullie van zaterdag? Ik verwacht een vreselijke kutwedstrijd die Ajax geflatteerd met 0-3 wint. Beetje zoals vorig jaar dus.
Met Michalke en Lakic erbij verwacht ik wat meer mogelijkheden voorin, daarbij gewoon lekker gebikkel met als resultaat een. 1-1
pi_53106511
lees op hafc dat ze proberen Sluijter terug te halen, en die Alair is blijkbaar ook een redelijke aanwinst
  dinsdag 11 september 2007 @ 23:25:38 #186
58060 Apoc2003
pi_53109515
-Rudyard Kipling
pi_53113519
Yo Breemz, in welk elftal van Omhoog zit je?
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
pi_53116099
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 23:25 schreef Apoc2003 het volgende:
Klik hier!
Hehe
  woensdag 12 september 2007 @ 10:40:48 #189
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_53116247
Ik zal ook naar jullie zwaaien vanuit het uitvak lieve Heracles-vrienden.
Wordt de eerste keer Heracles-uit voor mij, dus ik ben benieuwd naar de club en het stadion.
Gourmetten of steengrillen?
  woensdag 12 september 2007 @ 10:51:54 #190
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53116484
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 21:52 schreef Incolumis het volgende:
lees op hafc dat ze proberen Sluijter terug te halen, en die Alair is blijkbaar ook een redelijke aanwinst
Ik neem dat niet altijd even serieus die reacties daar. Ze hadden het ook over Trabelsi, die met zijn salariseisen de helft van de begroting in beslag neemt

[ Bericht 8% gewijzigd door Damzkieee op 12-09-2007 10:58:37 ]
29.10 Novastar HMH
  woensdag 12 september 2007 @ 10:59:33 #191
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53116618
quote:
Op woensdag 12 september 2007 10:40 schreef Silenus het volgende:
Ik zal ook naar jullie zwaaien vanuit het uitvak lieve Heracles-vrienden.
Wordt de eerste keer Heracles-uit voor mij, dus ik ben benieuwd naar de club en het stadion.
We zullen ervoor zorgen dat jullie met een slecht gevoel naar huis gaan
Maar de club en het stadion zijn geweldig
Volgens mij krijgen uitsupporters zelfs gratis koffie en een broodje (?)
29.10 Novastar HMH
pi_53118216
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 21:52 schreef Incolumis het volgende:
Denk niet dat Sluijter terugkomt, Jan Smit heeft niet voor niets meerdere malen aangegeven dat voor hem geldt 'eruit is eruit'. Verder is het een vleugelspits en zijn we van plan om 4-4-2 te gaan spelen, het lijkt me dus niet logisch dat Sluijter terugkomt.
Alair lijkt me inderdaad wel een (redelijk) goede verdediger voor zover je dat op basis van 2 trainingen kunt zien. Hij is fel, fysiek sterk en ook redelijk aan de bal. Ik denk wel dat hij een contract krijgt.

Ik vind dit trouwens ook wel een heel negatieve kop van vi.nl, als je niet weet dat hij geblesseerd is zou je denken dat er trammelant is.

Gluscevic keert Heracles twee weken de rug toe
  woensdag 12 september 2007 @ 12:27:04 #193
58200 Breemz
pi_53118502
quote:
Op woensdag 12 september 2007 12:13 schreef Blawh het volgende:

[..]

Ik vind dit trouwens ook wel een heel negatieve kop van vi.nl, als je niet weet dat hij geblesseerd is zou je denken dat er trammelant is.

Gluscevic keert Heracles twee weken de rug toe
klopt, ik dacht ook echt even WTF!, ondanks dat ik weet van zijn blessure!
I love to be in charge
  woensdag 12 september 2007 @ 12:27:23 #194
58200 Breemz
pi_53118510
quote:
Op woensdag 12 september 2007 08:03 schreef Vince22 het volgende:
Yo Breemz, in welk elftal van Omhoog zit je?
4e
I love to be in charge
  woensdag 12 september 2007 @ 12:28:18 #195
58200 Breemz
pi_53118535
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 23:25 schreef Apoc2003 het volgende:
Klik hier!
I love to be in charge
pi_53119169
quote:
Op woensdag 12 september 2007 12:27 schreef Breemz het volgende:

[..]

klopt, ik dacht ook echt even WTF!, ondanks dat ik weet van zijn blessure!
Ik wist ook van zijn blessure, maar daar dacht ik helemaal niet aan toen ik die kop las. Belachelijke kop van VI
  woensdag 12 september 2007 @ 14:27:16 #197
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53121346
Sowieso die nieuwe site indeling van VI
29.10 Novastar HMH
pi_53123617
quote:
Op woensdag 12 september 2007 12:27 schreef Breemz het volgende:

[..]

4e
Ah, wij zitten bij het 5de in de comp RV8
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
pi_53123649
Srdjan Lakić zaterdag inzetbaar

Heracles' aanwinst Srdjan Lakić kan zaterdag in actie komen tegen Ajax. De werkvergunning voor de Kroaat is woensdag rondgekomen en daarmee is de Hertha BSC-huurling klaar om zijn debuut te maken voor Heracles.

Het nieuws van de speelgerechtigdheid van Lakić komt bijzonder goed uit, eerder vandaag werd namelijk bekend dat concurrent in de voorhoede Igor Gluscevic voor een aantal weken is uitgeschakeld. "Laki" kan dus zo goed als zeker rekenen op een basisplaats.

www.hafc.nl

pi_53123711
Ik ben benieuwd naar Lakíc. Hoop voor jullie dat hij veel goals maakt, maar laat hem daar in zijn tweede wedstrijd voor Heracles maar mee beginnen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')