abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51533115

De jaloersheid over de bloemen die Huub en Lieke hebben gekregen vieren hoogtij.
Nadia vindt dat NAN de bloemen verdienen omdat Lieke de grootste bitch van het hele huis is. Ook is Lieke jaloers op Amanda volgens Nadia.

Lieke legt op alle bedden een roos, om de sfeer weer enigzins op te krikken zoals ze zegt. De dames schelden haar uit en geven ze terug

Nog wat quotes over de bloemen van de dames:
Amanda over Lieke: "Haat is het niet. Want haat en liefde liggen heel dicht bij elkaar. En ik voel absoluut geen liefde voor haar. Ik vind haar gewoon verschrikkelijk!"
Nadia spreekt de streamers toe: "Dames en heren, WIJ verdienen de bloemen en niet zij!"
Amanda - Lieke is de grootste focking bitch die hier rondloopt.
Natasia - Ik heb zo'n hekel aan dat kind, vanuit de grond van m'n tenen.

Ach je raakt er ondertussen aan gewend.

[ Bericht 49% gewijzigd door petraa op 16-07-2007 20:30:22 ]
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_51533136
yep
pi_51533142
Ik denk dat deze tt nog wel een paar dagen in gebruik kan blijven ^_^
pi_51533166
quote:
Op maandag 16 juli 2007 20:05 schreef FdW het volgende:
Jaap op de eerste avond als intelligente zelfverzekerde jongen, en Jaap op de 2e avond als een echte vrouwonvriendelijke schoft zijn verschillende mensen.
Hij heeft zichzelf overschat.
Het stoort mij mateloos dat je dat over hem zegt en anderen daarbuiten laat. Huub is in wezen veel meer vrouwonvriendelijk dan Jaap ooit zal worden. Je begrijpt volgens mij echt geen moer van hoe die knul denkt en wat hij voelt. Ik pleit daarmee Jaap niet vrij, maar echt...nou ja, laat ook maar....ik kan net zogoed tegen een muur gaan staan kletsen denk ik vaak.
  maandag 16 juli 2007 @ 20:17:22 #5
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_51533191
He wat fijn we mogen weer van de "tafelmanier" van de "mijonairs" gaan genieten....

Vooral dat gesmak in mijn oor is erg prettig...
  † In Memoriam † maandag 16 juli 2007 @ 20:17:31 #6
135305 beequeen
Lost.
pi_51533198
Dat Nada een eetprobleem heeft is nu echt duidelijk. Ze probeert Natasja over te halen apart te eten, maar dat is de bedoeling niet. Iedereen schept heerlijk op, maar Nada neemt een karig bordje soep.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_51533215
quote:
Op maandag 16 juli 2007 20:00 schreef noekje het volgende:
Elly vond het heel erg van gisteren. 'Mensen gaan rare dingen doen als ze lang hier zitten'
Dit was echt niet leuk hoor.
Lieke vertrouwt Jaap niet meer.
Nee, me dunkt. Als ook iemand je vertrouwen gaat schaden dan is Jaap het wel. De marionet van achter, die allemaal niet sporen.
Echt waar he? Wat maken ze die onxichtbare draden toch sterk tegenwoordig.......
pi_51533231
quote:
Op maandag 16 juli 2007 20:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Het stoort mij mateloos dat je dat over hem zegt en anderen daarbuiten laat. Huub is in wezen veel meer vrouwonvriendelijk dan Jaap ooit zal worden. Je begrijpt volgens mij echt geen moer van hoe die knul denkt en wat hij voelt. Ik pleit daarmee Jaap niet vrij, maar echt...nou ja, laat ook maar....ik kan net zogoed tegen een muur gaan staan kletsen denk ik vaak.
Kom op, Jaap is echt totaal van het pad als het om vrouwen gaat.
  maandag 16 juli 2007 @ 20:18:28 #9
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_51533235
quote:

[..]

misschien helpt een andere nick?
pi_51533242
quote:

[..]

Goh, dat gevoel heb ik nou ook steeds.
pi_51533246
quote:
Op maandag 16 juli 2007 20:17 schreef beequeen het volgende:
Dat Nada een eetprobleem heeft is nu echt duidelijk. Ze probeert Natasja over te halen apart te eten, maar dat is de bedoeling niet. Iedereen schept heerlijk op, maar Nada neemt een karig bordje soep.
Ze heeft volgens mij ook hulp nodig met haar schoonheidsprobleem.
  maandag 16 juli 2007 @ 20:19:06 #12
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51533265
quote:

[..]

Huh?? Zit Huub ook ongevraagd aan de borsten van ieder meisje dat in de kooi uitgenodigd wordt? Jaap namelijk wel. Jaap heeft ook Lieke al de kleren van het lijf gescheurd. Het is behoorlijk vreemd dat Jaap nog niet eerder door de redactie op de vingers is getikt vanwege alle vrouwen die hij al ongevraagd heeft betast.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_51533277

Jaap is zijn groente vergeten
Goedemorgen :W
pi_51533287
En wie zat er zoals gewoonlijk weer het eerst aan tafel haar mond vol te proppen?
pi_51533297
quote:
Op maandag 16 juli 2007 20:17 schreef beequeen het volgende:
gister moest ze ook haast niks.
  maandag 16 juli 2007 @ 20:20:26 #16
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_51533314
quote:
Op maandag 16 juli 2007 20:19 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Huh?? Zit Huub ook ongevraagd aan de borsten van ieder meisje dat in de kooi uitgenodigd wordt? Jaap namelijk wel. Jaap heeft ook Lieke al de kleren van het lijf gescheurd. Het is behoorlijk vreemd dat Jaap nog niet eerder door de redactie op de vingers is getikt vanwege alle vrouwen die hij al ongevraagd heeft betast.
t zullen wel orders van achter zijn gweest
pi_51533321
Huub heeft het hoogste woord, maar alleen Jaap en Lieke reageren op hem zeker, of zie ik dat verkeerd?
Goedemorgen :W
pi_51533331
Amanda vond het eten niet denderend.. Heeft ze wel met duim en lepel gegeten dan?
  † In Memoriam † maandag 16 juli 2007 @ 20:20:57 #19
135305 beequeen
Lost.
pi_51533332
quote:
Op maandag 16 juli 2007 20:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ze heeft volgens mij ook hulp nodig met haar schoonheidsprobleem.
Dat hangt dus samen. Ze heeft boulimia, dat gaat hand in hand met een negatief zelfbeeld.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  maandag 16 juli 2007 @ 20:21:16 #20
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51533345
quote:
Op maandag 16 juli 2007 20:18 schreef mootie het volgende:

[..]

Kom op, Jaap is echt totaal van het pad als het om vrouwen gaat.
Niet alleen als het om vrouwen gaat. Gisteren was hij degene die Huub vasthield terwijl ze Lieke grepen. En die idioot ziet niet eens in wat hij verkeerd heeft gedaan. Hij was de ergste van de drie mannen gisteren
My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 16 juli 2007 @ 20:22:20 #21
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_51533380
quote:
Op maandag 16 juli 2007 20:20 schreef blomst het volgende:
Huub heeft het hoogste woord, maar alleen Jaap en Lieke reageren op hem zeker, of zie ik dat verkeerd?
nee hoor je ziet het goed, oh, natasja gaf ook 1 x antwoord
pi_51533399
Lieke is echt veel extensions kwijt.
Go hard or go home
  maandag 16 juli 2007 @ 20:22:53 #23
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_51533408
Nadia zit alvast met één hand tegen haar huig te tikken zodat het eten er straks sneller uitgekotst kan worden ofzo??!!
  maandag 16 juli 2007 @ 20:24:13 #24
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_51533460
quote:
Op maandag 16 juli 2007 20:19 schreef StephanL het volgende:

[..]

gister moest ze ook haast niks.
Wat een goed voorbeeld zeg, ik mag hopen dat ze zich zelf compleet uithongert.
Creepy bitch.
pi_51533481
quote:
Op maandag 16 juli 2007 20:19 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Je doet heel simpel aan geschiedvervalsing.
1. Jaap heeft Lieke te bruut aan haar kleding getrokken maar niet de kleding van het lijf gescheurd.
2. Jaap ging over de schreef bij die groupies....maar waar nog meer?

Huub:
1. Hij rukt met geweld de slip van Nadia af
2. Hij betiteld vrouwen als stinkhoer, kankerhoer en nog veel meer fraais
3. Hij duwt Lieke afgelopen week met geweld in bed
4. Hij gooit met etenswaren naar Palma, zeer agressief
5. Hij neukt een groupie terwijl hij een relatie heeft met Lieke
6. Hij knecht vrouwen emotioneel en zet ze onder druk met zijn gladde praatjes

En zo kan ik het lijstje nog wel langer maken, maar al die Huub fans schuiven het gewoon onder tafel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')