Het stoort mij mateloos dat je dat over hem zegt en anderen daarbuiten laat. Huub is in wezen veel meer vrouwonvriendelijk dan Jaap ooit zal worden. Je begrijpt volgens mij echt geen moer van hoe die knul denkt en wat hij voelt. Ik pleit daarmee Jaap niet vrij, maar echt...nou ja, laat ook maar....ik kan net zogoed tegen een muur gaan staan kletsen denk ik vaak.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:05 schreef FdW het volgende:
Jaap op de eerste avond als intelligente zelfverzekerde jongen, en Jaap op de 2e avond als een echte vrouwonvriendelijke schoft zijn verschillende mensen.
Hij heeft zichzelf overschat.
Echt waar he? Wat maken ze die onxichtbare draden toch sterk tegenwoordig.......quote:Op maandag 16 juli 2007 20:00 schreef noekje het volgende:
Elly vond het heel erg van gisteren. 'Mensen gaan rare dingen doen als ze lang hier zitten'
Dit was echt niet leuk hoor.
Lieke vertrouwt Jaap niet meer.
Nee, me dunkt. Als ook iemand je vertrouwen gaat schaden dan is Jaap het wel. De marionet van achter, die allemaal niet sporen.
Kom op, Jaap is echt totaal van het pad als het om vrouwen gaat.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het stoort mij mateloos dat je dat over hem zegt en anderen daarbuiten laat. Huub is in wezen veel meer vrouwonvriendelijk dan Jaap ooit zal worden. Je begrijpt volgens mij echt geen moer van hoe die knul denkt en wat hij voelt. Ik pleit daarmee Jaap niet vrij, maar echt...nou ja, laat ook maar....ik kan net zogoed tegen een muur gaan staan kletsen denk ik vaak.
misschien helpt een andere nick?quote:Op maandag 16 juli 2007 20:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het stoort mij mateloos dat je dat over hem zegt en anderen daarbuiten laat. Huub is in wezen veel meer vrouwonvriendelijk dan Jaap ooit zal worden. Je begrijpt volgens mij echt geen moer van hoe die knul denkt en wat hij voelt. Ik pleit daarmee Jaap niet vrij, maar echt...nou ja, laat ook maar....ik kan net zogoed tegen een muur gaan staan kletsen denk ik vaak.
Goh, dat gevoel heb ik nou ook steeds.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze heeft volgens mij ook hulp nodig met haar schoonheidsprobleem.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:17 schreef beequeen het volgende:
Dat Nada een eetprobleem heeft is nu echt duidelijk. Ze probeert Natasja over te halen apart te eten, maar dat is de bedoeling niet. Iedereen schept heerlijk op, maar Nada neemt een karig bordje soep.
Huh?? Zit Huub ook ongevraagd aan de borsten van ieder meisje dat in de kooi uitgenodigd wordt? Jaap namelijk wel. Jaap heeft ook Lieke al de kleren van het lijf gescheurd. Het is behoorlijk vreemd dat Jaap nog niet eerder door de redactie op de vingers is getikt vanwege alle vrouwen die hij al ongevraagd heeft betast.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
gister moest ze ook haast niks.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:17 schreef beequeen het volgende:
Dat Nada een eetprobleem heeft is nu echt duidelijk. Ze probeert Natasja over te halen apart te eten, maar dat is de bedoeling niet. Iedereen schept heerlijk op, maar Nada neemt een karig bordje soep.
t zullen wel orders van achter zijn gweestquote:Op maandag 16 juli 2007 20:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huh?? Zit Huub ook ongevraagd aan de borsten van ieder meisje dat in de kooi uitgenodigd wordt? Jaap namelijk wel. Jaap heeft ook Lieke al de kleren van het lijf gescheurd. Het is behoorlijk vreemd dat Jaap nog niet eerder door de redactie op de vingers is getikt vanwege alle vrouwen die hij al ongevraagd heeft betast.
Dat hangt dus samen. Ze heeft boulimia, dat gaat hand in hand met een negatief zelfbeeld.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze heeft volgens mij ook hulp nodig met haar schoonheidsprobleem.
Niet alleen als het om vrouwen gaat. Gisteren was hij degene die Huub vasthield terwijl ze Lieke grepen. En die idioot ziet niet eens in wat hij verkeerd heeft gedaan. Hij was de ergste van de drie mannen gisterenquote:Op maandag 16 juli 2007 20:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Kom op, Jaap is echt totaal van het pad als het om vrouwen gaat.
nee hoor je ziet het goed, oh, natasja gaf ook 1 x antwoordquote:Op maandag 16 juli 2007 20:20 schreef blomst het volgende:
Huub heeft het hoogste woord, maar alleen Jaap en Lieke reageren op hem zeker, of zie ik dat verkeerd?
Je doet heel simpel aan geschiedvervalsing.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huh?? Zit Huub ook ongevraagd aan de borsten van ieder meisje dat in de kooi uitgenodigd wordt? Jaap namelijk wel. Jaap heeft ook Lieke al de kleren van het lijf gescheurd. Het is behoorlijk vreemd dat Jaap nog niet eerder door de redactie op de vingers is getikt vanwege alle vrouwen die hij al ongevraagd heeft betast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |