Dat jouw pik donker is zou best kunnen, hier is het nog gewoon licht buiten.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:32 schreef SunChaser het volgende:
19.30 in de zomer en nu al pikkedonker. Dat milieu heeft het broekaseffect gewoon aan zichzelf te danken, dat we NU al lampen moeten aandoen.
Ja, in Tokkieland misschien, hier in t altijd hippe West Friesland niet.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat jouw pik donker is zou best kunnen, hier is het nog gewoon licht buiten.
quote:Op maandag 16 juli 2007 19:37 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, in Tokkieland misschien, hier in t altijd hippe West Friesland niet.
Gaat zo te zien duidelijk ten westen van Nijmegen naar het noorden.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:38 schreef ROG het volgende:
[..]
http://www.buienradar.nl
Haal wel je droge was binnen om 20.30?![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 19:32 schreef SunChaser het volgende:
19.30 in de zomer en nu al pikkedonker. Dat milieu heeft het broekaseffect gewoon aan zichzelf te danken, dat we NU al lampen moeten aandoen.
Dan was het weer te warmquote:Op maandag 16 juli 2007 20:01 schreef Steve-O het volgende:
Als het mooi weer zou zijn zou je er dan ook een topic over openen ?
Frieslandquote:
Hier in friesland is het nu schemerig...quote:
Waarom denk je dat ik dit topic heb geopendquote:Op maandag 16 juli 2007 21:10 schreef McFearless het volgende:
Heb je het nog een btje droog gehouden in Schagen SC?
quote:Op maandag 16 juli 2007 21:06 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
![]()
Waar woon je ?![]()
Ik in heerenveen
![]()
ps. ben je een meisje?![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 19:32 schreef SunChaser het volgende:
Ik zei toch, niet in een grot wonen...quote:Op maandag 16 juli 2007 20:01 schreef ThaRooP het volgende:
Hier was t om 7 uur ook echt donker, niet normaal![]()
Verhuizenquote:Op maandag 16 juli 2007 19:32 schreef SunChaser het volgende:
Klopt, het is ook reuzefijn, als je tenminste niet dagelijks een half uur naar je werk moet fietsen, en een half uur terugquote:Op maandag 16 juli 2007 21:18 schreef lushlife het volgende:
Hier in Amsterdam dus ook, niet normaal. Vanochtend ook al, en al iets van 4 dagen achter elkaar onweer..zo erg vind ik het trouwens niet, het was wel een hele mooie lucht net![]()
Aaien, dan komt alles weer goedquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |