ik zie niets livesquote:Op maandag 16 juli 2007 20:24 schreef dvdfreak het volgende:
onze it'er is hard aan het werken
Ja, geld innen kunnen ze wel, uitbetalen is een ander verhaalquote:Op maandag 16 juli 2007 20:24 schreef Slayage het volgende:
[..]
ja hij is wel verzekerd, maar je kent die verzekeringen, geen bonnetje geen geld en sommige dingen zoals die sieradne die ze voor haar bruiloft heeft gekregen no way dat daar bonnetjes voor zijn, dus hoop dat ie nog aardig wat binnen kan krijgen
het goede nieuws is dat ik morgen ochtend vlieg en 3 weken weg ben, YAY for me, maar dan wel wetende dat mn broertje en schoonzusje hier in de shit zitten, terwijl al hun vrienden in turkije zijn, hij was vrijdag aangekomen in istanbul, na een weekje marmaris met een vriend van hier, de volgende dag krijgt ie het goede nieuws...
morgen ironisch genoeg zal ik em waarschinlijk nog tegenkomen op het vliegveld in antalya ik land daar om 1500 en hij moet om 1730 vliegen mijn broer zou me komen ophalen, ik denk dat hij misschien ook meteen mijn broertje afzet, maar dat weet ik niet zeker want ze zitten niet allebei in dezelfde plaats nuquote:Op maandag 16 juli 2007 20:19 schreef Emel het volgende:
[..]
Vreselijk zulke dingen zeg..
Wanneer komen ze terug?
iddquote:Op maandag 16 juli 2007 20:19 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ik zou eerst helemaal over de zeik zijn. Daarna zou ik denken 'ach het zijn maar spullen'.
zo is hetquote:Op maandag 16 juli 2007 20:22 schreef Emel het volgende:
Saglik olsun, slayage.
Mal gitsinde, can gitmesin
Zoals de Turken het zeggen.
Meegemaakt? Neequote:Op maandag 16 juli 2007 20:24 schreef Emel het volgende:
Heb jij nog wat meegemaakt, scorp?
Voel je je weer OK?
ik zie geen sabanquote:
3 dagen na mn bruiloft heb ikook bezoek gehad van inbrekers, ze zijn gvd in onze slaapkamer geweest terwijl wij lagen te slapen en al haar goud meegenomenquote:Op maandag 16 juli 2007 20:26 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ja, geld innen kunnen ze wel, uitbetalen is een ander verhaalEigenlijk moet iedereen gewoon zorgen dat ze altijd wat valse bonnetjes bij de hand hebben voor dit soort gevallen
![]()
wtf!quote:Op maandag 16 juli 2007 20:33 schreef Allanon666 het volgende:
[..]
3 dagen na mn bruiloft heb ikook bezoek gehad van inbrekers, ze zijn gvd in onze slaapkamer geweest terwijl wij lagen te slapen en al haar goud meegenomenWe hebben toen nog geluk gehad dat we zsm een paar bonnen uit turkije konden regelen. Verzekeringsmaatschappijen zijn nooit makkelijk met uitkeren
Fijn dat het weer goed met je gaatquote:Op maandag 16 juli 2007 20:28 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Meegemaakt? Nee![]()
Voel ik me weer lekker? Ja![]()
Ik ga nu even een lekker bakje thee drinken met wat koekjes. Al wil ik wel minder snoepen, dus vandaag voor het laatstik wordt nog gezonder, maar natuurlijk niet te gezond want dat is ook weer niet gezond
![]()
met die overhemd en jeans?quote:
Ja!quote:
wehehequote:
Jij niet??quote:Op maandag 16 juli 2007 20:36 schreef Slayage het volgende:
[..]
wehehe
echt een stereotype turk dus, zo zien alle vrienden van mn broertje ook uit![]()
nep turk, je weeetquote:
Oh jaquote:
In dat gebouw waar saban zat?quote:Op maandag 16 juli 2007 20:39 schreef dvdfreak het volgende:
emel kan je daar niet werken hebben we een turkse gouden kooi
mequote:Op maandag 16 juli 2007 20:40 schreef IHVK het volgende:
Wie is nog meer nep?
Wanneer ben je nep? als je geen onerhemd en jeans draagt ??quote:Op maandag 16 juli 2007 20:40 schreef IHVK het volgende:
Wie is nog meer nep?
Pics?quote:Op maandag 16 juli 2007 20:44 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik ook volgens de meeste Turken die ik ken.![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 20:45 schreef Slayage het volgende:
wtf!!!
http://www.zaman.com.tr/webapp-tr/haber.do?haberno=561724
Is goed hoor!quote:Op maandag 16 juli 2007 20:46 schreef IHVK het volgende:
[..]
Misschien op msn een keer. Ik wil graag anoniem vaag doen op internet.![]()
Wat is een hafiz?quote:Op maandag 16 juli 2007 20:45 schreef Slayage het volgende:
wtf!!!
http://www.zaman.com.tr/webapp-tr/haber.do?haberno=561724
Als Trigger er nu was kregen we weer dat meisje te zien dat op jou leek.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:46 schreef Emel het volgende:
[..]
Is goed hoor!
Ik plaats ook geen foto's hier
voor tig duizendste keerquote:Op maandag 16 juli 2007 20:48 schreef IHVK het volgende:
[..]
Als Trigger er nu was kregen we weer dat meisje te zien dat op jou leek.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |