quote:
Dat is een jaquote:
Pa, ik een mat. Een deurmat of een haarmat? Van boven kort en van achteren glad!quote:Op maandag 16 juli 2007 21:07 schreef Slayage het volgende:
[..]
die van jou is nog wel ok, maar ik zie soms mensen met een kale kop tot ergens op het midden van zijn hoofd en aan de achterkant een matje tot ver in zijn nek en laatst zag ik iemand die em tot ver in zijn rug had![]()
is dan ramazan kipquote:Op maandag 16 juli 2007 21:07 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
gaan we het over films hebben ik neem raki en whiskey mee
Ken ik jaquote:Op maandag 16 juli 2007 21:07 schreef Slayage het volgende:
[..]
die van jou is nog wel ok, maar ik zie soms mensen met een kale kop tot ergens op het midden van zijn hoofd en aan de achterkant een matje tot ver in zijn nek en laatst zag ik iemand die em tot ver in zijn rug had![]()
scorp vat emquote:
quote:
pezevenk cikti bizimkiquote:Op maandag 16 juli 2007 21:07 schreef Emel het volgende:
Zal ik vriendinnen meenemen?
Ik denk dat ik ook een matje neemquote:Op maandag 16 juli 2007 21:07 schreef Slayage het volgende:
[..]
Nationaliteit?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:07 schreef Emel het volgende:
ik neem meisjes mee voor julliequote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 21:08 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Pa, ik een mat. Een deurmat of een haarmat? Van boven kort en van achteren glad!![]()
Ik ken meerdere betekenissen voor dit woord, zou je even willen specificeren welke betekenis je in gedachten hebt?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:10 schreef Emel het volgende:
[..]
ik neem meisjes mee voor jullie
kunnen jullie mee kletsen![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 21:07 schreef Emel het volgende:
Nederlands en Surinaamsquote:
Pratenquote:Op maandag 16 juli 2007 21:11 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ik ken meerdere betekenissen voor dit woord, zou je even willen specificeren welke betekenis je in gedachten hebt?![]()
ik weet zeker van welquote:
Ben je terug?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:11 schreef Devrim_ het volgende:
Hoı hoı allemaal :p
Vanuit Turkije met Turkse i.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:11 schreef Devrim_ het volgende:
Hoı hoı allemaal :p
Tss!!!quote:
quote:
Hij vindt ons niet aardigquote:Op maandag 16 juli 2007 21:14 schreef saban het volgende:
Waar is Zargon? Hij komt geloof ik niet meer thuis door een ingeslagen bliksem @ NS
Ik ben jaloers!!quote:Op maandag 16 juli 2007 21:15 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
nee nog nıet :p
Kom 7 augustus pas terug..Ik ben dus nog een aantal weken hıer :p
Ik quote even uit het feedback topic:quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:36 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind emel een dotje.
quote:Op maandag 16 juli 2007 21:16 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ik quote even uit het feedback topic:
[..]
![]()
de hele vriedenkring van mijn broertje schijnt ermee rond te lopen, me broertje loopt dan weer met lang haar rondquote:Op maandag 16 juli 2007 21:09 schreef saban het volgende:
[..]
Ken ik jamaar zag dat je het over de stereo-type turk had, vandaar
Zowiezo heb ik geen matje, ook zijn de zijkanten niet zo erg opgeschoren
Alles met Steven Seagalquote:Op maandag 16 juli 2007 21:21 schreef saban het volgende:
Ik ga naar de videotheek, was is een goede huurfilm?
Actie, spanning.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:25 schreef -scorpione- het volgende:
Nee serieus, wat voor type film zoek je?![]()
Ik ben gek op films![]()
Mooi zeg!!!quote:Op maandag 16 juli 2007 21:23 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Catalzeytın http://www.catalzeytin.sehri.com/
Karadenızde :p
Prıma weer en geweldıge zee
Hoe onverwacht,quote:Op maandag 16 juli 2007 21:33 schreef saban het volgende:
Ik flits ff naar de theek. Dejavu huren.
Klopt, is al jaren geleden weerlegd, rond 2001 dacht ik.quote:
Je hebt van die mensen die overal iets in zoeken.. Hoeveel van die dingen zijn wel niet langsgestuurd via spammailtjes,quote:Op maandag 16 juli 2007 21:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Klopt, is al jaren geleden weerlegd, rond 2001 dacht ik.
http://www.snopes.com/cokelore/islam.asp
Hoe verzinnen ze het..sjeetjequote:
hey lieffiequote:
Met de cartoon rellen in Denemarken/Midden Oosten had een imam zelf een varkensnuit als de profeet afgebeeld omdat hij niet de gewenste rellen had gekregenquote:Op maandag 16 juli 2007 21:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je hebt van die mensen die overal iets in zoeken.. Hoeveel van die dingen zijn wel niet langsgestuurd via spammailtjes,.
Ik loop beetje achterquote:
Wat een bosmongool...quote:Op maandag 16 juli 2007 21:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Met de cartoon rellen in Denemarken/Midden Oosten had een imam zelf een varkensnuit als de profeet afgebeeld omdat hij niet de gewenste rellen had gekregen
Wij?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:38 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik loop beetje achter
Jullie gaan zo hard
Mja, ik heb dat hele relgedoe niet gevolgd... Mensen leren het nietquote:
De rest danquote:Op maandag 16 juli 2007 21:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wij?...
Ik ben er een paar uur niet en een tweede topic is al bijna volgelult...
Het werd juist interessant na de inmenging van die Imamquote:Op maandag 16 juli 2007 21:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mja, ik heb dat hele relgedoe niet gevolgd... Mensen leren het niet...
Ik hoor het nu, ja....
quote:
Ik ben in Griekenland op vakantie geweestquote:Op maandag 16 juli 2007 21:46 schreef dvdfreak het volgende:
heb er nooit een aardig griek ontmoet
quote:
'quote:Op maandag 16 juli 2007 21:46 schreef dvdfreak het volgende:
heb er nooit een aardig griek ontmoet
Ik ookquote:Op maandag 16 juli 2007 21:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
'
Ik kan je verzekeren dat de Grieken hetzelfde zijn als Turken.
Zij ook niet, ook al is ze de hele tijd aan het woord. Is ook knapquote:
WTF, zelf geposeerd waarvoor?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het werd juist interessant na de inmenging van die Imam
Mja, bleek ook echt dat hij zelf had geposeerd enzo
Nooit in Griekenland geweest en nooit in Turkije, zou het niet weten dusquote:Op maandag 16 juli 2007 21:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
'
Ik kan je verzekeren dat de Grieken hetzelfde zijn als Turken.
als ik er niet ben, is het hier zo rustig..ik vind het grappigquote:Op maandag 16 juli 2007 21:48 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Zij ook niet, ook al is ze de hele tijd aan het woord. Is ook knap![]()
*krijgt nu een ongelovelijk reprimande van Emel![]()
Je baseert je mening op een griek?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:48 schreef dvdfreak het volgende:
had ooit een griek in klas zitten en ik kan je verzekeren dat ze net zo erg zijn idd
Hoe vaak heb jij dit reeks wel niet gereanimeerd?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:49 schreef Emel het volgende:
[..]
als ik er niet ben, is het hier zo rustig..ik vind het grappig![]()
dubbelquote:Op maandag 16 juli 2007 21:48 schreef dvdfreak het volgende:
had ooit een griek in klas zitten en ik kan je verzekeren dat ze net zo erg zijn idd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |