Echt precies wat ik wou zeggen..quote:Op maandag 16 juli 2007 19:33 schreef SicSicSics het volgende:
Goodkind en Jordan vind ik de leukste, boeiendste series die geschreven zijn. Waarbij ik Goodkind leuker vind (Hoewel hij een beetje verzand in patriotistisch Amerikaans geneuzel af en toe, zijn de boeken bloederig, snel en vooral erg grafisch beschreven)
Ook niet vergeten: Terry Brooks - De Shanarra serie.
Kun je beginnen met de Kronieken en daarna het Erfgoed. Zijn goed los van elkaar te lezen. De twee series. Ook Kingdom for sale - sold vind ik erg leuk.
Verder wat de rest zegt... Hoewel ik volgens mij nooit deel 4 van de Doodszwaard serie heb gelezen, maar dat hoef ik ook niet te doen geloof ik? (Was dat die serie met Joram als hoofdpersoon of haal ik nou weer boeken door elkaar?)
Ik zou ook nog willen adviseren om altijd de boeken van Engelse schrijvers gewoon in het Engels te lezen (als je dat kan, en anders pak je er maar een woordenboek bij) Je leert er Engels van en ik vind Nederlandse vertalingen altijd een beetje...
... tja... Sullig overkomen.
Veel leesplezier iig!Er is genoeg om je een paar jaar bezig te houden!
Neu, laat maar zitten. Speelt zich af in de toekomst, en ze proberen het naar mijn mening sterke einde van 3 te veranderen. Boek is geloof ik geschreven nadat ze ladingen reactie's hadden gekregen op het ietwat depressing einde van 3.quote:Verder wat de rest zegt... Hoewel ik volgens mij nooit deel 4 van de Doodszwaard serie heb gelezen, maar dat hoef ik ook niet te doen geloof ik? (Was dat die serie met Joram als hoofdpersoon of haal ik nou weer boeken door elkaar?)
quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:32 schreef Gewas het volgende:
Ik heb Magiër gehaald van Raymond E. Feist.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:12 schreef LalalaHippie het volgende:
Amber van Zelasny is geweldig! kronieken van Aurian ook heel leuk, Tad williams, Anderland. Feist is inderdaad een goeie.
Jaa!quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:06 schreef Biancavia het volgende:
Robin Hobb! Robin Hobb! Robin Hobb!
Boeken van de Zieners
Boeken van de Levende Schepen
Boeken van de Nar![]()
![]()
Goede keuze.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:32 schreef Gewas het volgende:
Ik heb Magiër gehaald van Raymond E. Feist.
Iedereen die ik ken die alles van Feist heeft gelezen, vindt dat nou juist de minste trilogie.quote:Op zondag 18 november 2007 20:16 schreef wdn het volgende:
[..]
Goede keuze.
Samen met zijn vriendin heeft hij 3 boeken geschreven die samensmelten met de Magier-serie.
Dochter van het keizerrijk
Dienaar v/h K
Vrouwe v/h K
Het is anders geschreven dat klopt. Maar minder? Nee vind ik niet.quote:Op zondag 18 november 2007 20:21 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Iedereen die ik ken die alles van Feist heeft gelezen, vindt dat nou juist de minste trilogie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |