Klöden en Evans gaan hem vrijwel zeker voorbij. Van de rest is het nog maar afwachten. Ik denk dat 'ie na Albi 4e of 5e staat.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:39 schreef Bezemwagen het volgende:
[..]
Hij reed inderdaad scherp en attent, dat viel mij ook op. Maar hij was niet sterk genoeg om zijn belangrijkste concurrenten eraf te rijden. Gokje wagen: hoeveel plaatsen duikelt hij zaterdag (tijdrit Albi) in het klassement? Ik denk dat hij uit de top-5 valt.
De verschillen in zo'n eerste tijdrit zijn vaak nog niet zo groot hoor, in de tweede tijdrit gaat de vermoeidheid een veel grotere rol spelen, hier minder.quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:39 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Klöden en Evans gaan hem vrijwel zeker voorbij. Van de rest is het nog maar afwachten. Ik denk dat 'ie na Albi 4e of 5e staat.
quote:Rasmussen uit Deense ploeg gezet
**Michael Rasmussen is uit de nationale
Deense ploeg gezet.Dat betekent dat de
huidige drager van de gele trui in de
Tour niet naar het WK kan en ook niet
naar de Olympische Spelen,waar hij als
mountainbiker actief wilde zijn.
De wielrenunie in Denemarken besloot om
Rasmussen uit de ploeg te zetten omdat
hij te vaak heeft verzuimd aan te geven
waar hij zich bevindt.Renners moeten
altijd laten weten waar ze verblijven
om 'out-of-competition'-dopingcontroles
mogelijk te maken.
Rasmussen is meerdere keren door de
Deense bond gewaarschuwd omdat hij niet
of te laat meldde waar hij was.Dat kan
duiden op ontlopen van controles
1 woord: Riis?quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:07 schreef FredWielergek het volgende:
waarom dit nieuws uitgerekend tijdens de tour, dit leidt rasmussen af.
zijn eigen volk nota bene
Nu? Dit is al sinds eind juni bij de Rabo's bekend.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:54 schreef Cootz het volgende:
Ach, het zal wel loslopen met Rasmussen en die Denen. Ik baal er een beetje van dat die Deense bond het nou nodig vond om uitgerekend nu met dat bericht te komen. Kennelijk is het een zaak die al langer loopt, waarom moeten ze dan nú tijdens de Tour waarin nota bene Rasmussen in het geel rijdt dit bericht voeren aan die dopingschandaal-sensatiebeluste journalisten...
Waarom is het dan nu opeens overal in het nieuws?quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:55 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Nu? Dit is al sinds eind juni bij de Rabo's bekend.
ja maar Rabo hield dat binnenskamers, waarom de Deense bond er nu mee komtquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:55 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Nu? Dit is al sinds eind juni bij de Rabo's bekend.
Weet ik dat, waarschijnlijk omdat ie in het geel rijdt.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:58 schreef Cootz het volgende:
[..]
Waarom is het dan nu opeens overal in het nieuws?
denk dat het vooral om het OS mountainbike gaat (toch?)quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:16 schreef ScottTracy het volgende:
Rasmussen wordt toch nooit geselecteerd voor WK's ofzo
hji heeft meerdere waarschuwingen gekregen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:04 schreef TheArt het volgende:
Het bericht slaat echt compleet nergens op. Hij heeft alleen een waarschuwing gehad omdat hij de lijst te laat heeft ingeleverd. De pers maakt er direct weer een totaal ander verhaal van.
Klöden en Evans staan niet zo heel ver achter Rasmussen, als je hun tijdrijderscapaciteiten in acht neemt. Normaal gesproken moeten die toch wel 4 en 3 minuten op Rasmussen kunnen terugpakken, en als ze dat doen, staan ze voor hem.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
De verschillen in zo'n eerste tijdrit zijn vaak nog niet zo groot hoor, in de tweede tijdrit gaat de vermoeidheid een veel grotere rol spelen, hier minder.
Denk het niet zomaar hoor. Als Klöden een supertijdrit rijdt wel ja, maar vorig jaar in de eerste lange tijdrit was Klöden amper 3 minuten sneller dan gevleugelde tijdrijders als Axel Merckx, Koos Moerenhout, Jose Rujano, Riccardo Ricco, Bram de Groot en Michael Boogerd.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Klöden en Evans staan niet zo heel ver achter Rasmussen, als je hun tijdrijderscapaciteiten in acht neemt. Normaal gesproken moeten die toch wel 4 en 3 minuten op Rasmussen kunnen terugpakken, en als ze dat doen, staan ze voor hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |