Zo, dat zal 'r leren!quote:Op maandag 16 juli 2007 18:12 schreef Koploperkopper het volgende:
Stinkhoer.
quote:Op maandag 16 juli 2007 18:15 schreef philana het volgende:
okayyy... hele gezonde levenshouding... je zal er heel oud mee worden... je zooo ergeren aan de medemens dat er gewoon geen beschaafd woord meer voor over is om het te beschrijven..
gods.. heb echt medelijde met je..[/sarcasme]
Dank U!quote:
Ik vroeg niet om je commentaarquote:Op maandag 16 juli 2007 18:15 schreef philana het volgende:
okayyy... hele gezonde levenshouding... je zal er heel oud mee worden... je zooo ergeren aan de medemens dat er gewoon geen beschaafd woord meer voor over is om het te beschrijven..
Dan had de uitstappende doos eerst maar uit moeten kijken.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:14 schreef marcb1974 het volgende:
Jij moet niet zo gaan staan. Bij het uitvoeren van bijzondere verrichtingen mag je geen andere verkeersdeelnemers hinderen
Je werkt bij de NS?quote:Op maandag 16 juli 2007 18:16 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Ik vroeg niet om je commentaar,
Deed ik dat dus niet?quote:Op maandag 16 juli 2007 18:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jij had gewoon moeten wachten
Nee, het was een 60-plusser.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:47 schreef cheukert het volgende:
was ze lekkur?
Als jij medelijden hebt met hem, wat doe je dan met de andere 80% van de fok!users?quote:Op maandag 16 juli 2007 18:15 schreef philana het volgende:
Zij zat toch op de fiets ?quote:Op maandag 16 juli 2007 18:16 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Dan had de uitstappende doos eerst maar uit moeten kijken.
Heb je ooit wel eens een fietser zien uitstappen? Meestal stappen die af hoor, kan aan mij liggen.quote:
Een doos die naast ons uit een auto stapte.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:25 schreef Sjummie het volgende:
Wie is dan de uitstappende doos ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |