Je kunt beter SoK te vriend houden, die heeft meer macht.quote:
Kan er ook niet meer van maken.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:13 schreef laurenzo85 het volgende:
Tja, is dit het nou?
Een nederlaag tegen The Godfather Part II is geen schande.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:48 schreef Timo20 het volgende:
Als The Shawshank Redemption nu nog verder gaat
Mike![]()
En jij stemt maar op één duel en weet toch dat The Big Lebowski één van de weinige niet saaie/overhypte films op deze lijst is?quote:Op maandag 16 juli 2007 23:52 schreef thedude0 het volgende:
The Big Lebowski is een van de weinige niet saaie/overhypte films op deze lijst (Amelie) en dan gaat ie nog verliezen ook
Als we het over overhypte films hebben....quote:Op maandag 16 juli 2007 23:52 schreef thedude0 het volgende:
The Big Lebowski is een van de weinige niet saaie/overhypte films op deze lijst (Amelie) en dan gaat ie nog verliezen ook
True. Maar het feit dat je niet op The Godfather II stemtquote:Op maandag 16 juli 2007 23:28 schreef Mike het volgende:
[..]
Een nederlaag tegen The Godfather Part II is geen schande.
Het is een goede film, maar ik vind het eerste deel een stuk beter.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:57 schreef Timo20 het volgende:
[..]
True. Maar het feit dat je niet op The Godfather II stemt[afbeelding]
quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:06 schreef NRH het volgende:
4. Buono, il brutto, il cattivo, Il - Godfather, The
Deel II vind ik iets beter, maar die heeft een (voor mij) lastigere loting.
8. Shawshank Redemption, The - Godfather: Part II, The
Moeilijkste beslissing, deze films staan beide in mij top-5.
Dat ligt natuurlijk ook aan de tegenstander van de films. LAs je Shawshank redemption nog beter vind dan godfather 2 dan wint die dat duel. Dat ziu inhouden dat il bruto niet boven de godfather films staat maar daaronder.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:21 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Als je wel stemt op deel 1 van The Godfather en deel 2 eigenlijk beter vindt als het eerste deel, is het dan niet logischer ook op het tweede deel te stemmen?
33-37quote:Op maandag 23 juli 2007 21:08 schreef Game_Error het volgende:
zou pulp fiction onderdoen voor requiem for a dream?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |