Ach, hij heeft nu een ander mooi baantjequote:Op maandag 18 augustus 2008 17:24 schreef methodmich het volgende:
Geen idee, waren de beelden in de samenvatting. Ik zat in Noordwijkerhout op dat moment. Hoopte dat jij misschien geweest was. Vriend van me die bij RBC werkte is er ook weg, dus dat is wel zonde qua nieuwtjes en wedstrijdverslagen.
Ik vind hem echt opvallen. In positieve zin. Heel beweeglijk, snel en heeft een goede actie in huis. Zelfs de verdedigers van AZ (op de Open Dag) hadden er in die oefenwedstrijd hun handen vol aan. Ook tegen Omniworld en FC Zwolle was het één van onze betere spelers...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:51 schreef methodmich het volgende:
Hoe vond je Patrick Duarte spelen in de voorbereiding / eerste competitieduels?
Tis dat Maaskant niet beschikbaar is.quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:33 schreef methodmich het volgende:
Nou, een jaar te laat denk ik, maar wle een verstandig besluit. Wie zullen ze gaan benaderen als opvolger, iemand al geruchten gehoord?
Nee, die hebben we eigenhandig en vakkundig weggejaagd ten favoeure van Meppelink.quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:18 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Tis dat Maaskant niet beschikbaar is.![]()
Daar was vorig jaar al eens sprake van, hebben we hier toen nog bediscussieerd. De selectie van toen stond erg achter Hellemons, weet niet hoe dat nu is. Maar heeft hij wel al de vereiste papieren inmiddels?quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:21 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Nee, die hebben we eigenhandig en vakkundig weggejaagd ten favoeure van Meppelink.
Ik hoop op Brandts, die naam wordt ook genoemd door mensen om me heen. Ik denk echter dat het Hellemons gaat worden, omdat we geen geld hebben.
Nee, nog niet. Ze hebben dispensatie gekregen voorlopig. Bij Hellemons kun je er echter wel zeker van zijn dat hij er met de zweep over gaat als het moet, al vraag ik me nog steeds af of hij tactisch gezien wel goed genoeg is. Ik zou Henk Wisman wel willen zien komen, vind ik eigenlijk al jaren een goede trainer met een gezonde dosis branie. Brandts zal idd wel te duur zijn.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:48 schreef methodmich het volgende:
[..]
Daar was vorig jaar al eens sprake van, hebben we hier toen nog bediscussieerd. De selectie van toen stond erg achter Hellemons, weet niet hoe dat nu is. Maar heeft hij wel al de vereiste papieren inmiddels?
Hij nam zijn baantje bij ASWH niet zo serieus.quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:23 schreef Omnifacer het volgende:
Vanwaar heb jij geen vertrouwen in Wisman? Lijkt me echt een goede trainer!
Fräser zou een zeer goede zijn, maar volgens mij mist die ook nog de vereiste papieren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |