abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 januari 2008 @ 22:46:45 #51
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_55910865
Matig weer...

Blijf trouwens maar slecht op de hoogte nu ik niet meer in Roosendaal woon en ook de fansite www.rbcroosendaal.nl is gestopt. (RBC zelf heeft die site overgenomen)

Op die fansite kon je vroeger altijd wel de geruchten en nieuwtjes vinden!
.
..
...
....
  donderdag 10 januari 2008 @ 13:18:00 #52
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_55921580
Hoera, weer een verdere uitholling van onze organisatie! Ik zou Mascha Simons keeperstrainer en hoofd opleiding a.i. maken!
quote:
Peter den Otter wordt assistent-bondscoach van Kazachstan. De huidige assistent-/keeperstrainer en hoofd voetbalopleiding van RBC Roosendaal verruilt per direct RBC Roosendaal voor het assistentschap aan de zijde van bondscoach Arno Pijpers. De 36-jarige Zwijndrechtenaar tekent een contract voor 2 jaar in de voormalige Sovjetrepubliek.

Den Otter doorliep in zijn actieve carrière alle jeugdelftallen van Feyenoord en maakte gedurende drie jaar onderdeel uit van de eerste selectie van Willem II alsmede vertegenwoordigende selecties van het Nederlands Elftal. Sinds 1998 stond hij gedurende vijf seizoenen als keeperstrainer bij Feyenoord onder contract. In die hoedanigheid trainde hij diverse jeugdelftallen van Feyenoord alsmede enige tijd de eerste selectie van Excelsior. Sinds 1 juli 2004 is hij bij RBC Roosendaal als keeper- en later ook assistent-trainer van de eerste selectie in dienst, alwaar hij sinds anderhalf jaar tevens de functie van hoofd voetbalopleiding vervult. Den Otter had in Roosendaal een doorlopend contract tot medio 2009. Hoewel RBC Roosendaal de kwaliteiten van Den Otter graag had behouden voor de club is in goed overleg met manager voetbalzaken Rob Meppelink besloten hem deze geweldig mooie stap in zijn voetbalcarrière niet te misgunnen.

Arno Pijpers, met wie Den Otter in zijn Feyenoord-tijd samenwerkte, werd in januari 2006 als bondscoach van Kazachstan aangesteld. Onder zijn leiding eindigde de nationale ploeg als zesde in poule A van het EK-kwalificatietoernooi. Pijpers tekende onlangs twee seizoenen bij in Kazachstan.

RBC Roosendaal beraadt zich de komende weken op de opvolging van Den Otter.

Verder hebben we de nieuwe Daelemans op proef:
quote:
Maxime Annys is op proef bij RBC Roosendaal. De Belgische middenvelder traint de komende dagen mee met het elftal van trainer/coach Rob Meppelink dat, na het vertrek van Peter Jungschläger naar VVV-Venlo, naarstig op zoek is naar versterking.

Annys (21) is afkomstig van de Belgische eersteklasser Bergen, waar hij deze zomer neerstreek. Daarvoor kwam Annys vier seizoenen uit voor Roeselare, met wie hij promotie naar de Eerste Klasse wist af te dwingen. De middenvelder was tevens actief voor diverse nationale jeugdselecties van België.
Best sneu dat ze die gozer nu nog moeten testen. Hij zat toch al in de scouting? Waarom weten ze dan nu nog niet of hij in staat is Jungschlager te vervangen? Hij moet er godver meteen staan!
pi_56030376
Ik heb me weer een paar Henk Vos-verhalen, niet te weinig.

En ook nog leuke verhalen over RBC met carnaval. Jeroen van Wetten heeft maar twee jaar bij RBC gespeeld, maar had stof alsof ie er vijf jaar speelde.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 14 januari 2008 @ 22:34:39 #54
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_56035974
Vertel
  maandag 14 januari 2008 @ 23:08:47 #55
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_56037034
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:34 schreef Omnifacer het volgende:
Vertel
.
..
...
....
pi_56055709
De bizarste was dat Henk vreemdging bij het leven en dan vooral met de beste vriendin van zijn vrouw. Die is daar onlangs achtergekomen, maar neemt het voor lief. Op zich nog niet zo vreemd, maar al best smerig dat Henk die vriendin gewoon naar trainingskampen liet vliegen.

Verder had hij een geniale truc.... Hij had twee simkaarten voor zijn mobiel. Op de club wisselde hij dan om. Hij belde met die nieuwe kaart zijn scharrels, zodat zijn vrouw er nooit achter kon komen als ze eens zijn GSM aan zou doen en dan de gewone simkaart zou hebben.

Daarnaast hebben NAC-supporters zijn koikarpers eens vergiftigd en liet Henk jeugdspelers tegen betaling een rondje in zijn sportwagen rijden.
www.thuisuiteten.nl
pi_56057893
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 19:43 schreef methodmich het volgende:
De bizarste was dat Henk vreemdging bij het leven en dan vooral met de beste vriendin van zijn vrouw. Die is daar onlangs achtergekomen, maar neemt het voor lief. Op zich nog niet zo vreemd, maar al best smerig dat Henk die vriendin gewoon naar trainingskampen liet vliegen.

Verder had hij een geniale truc.... Hij had twee simkaarten voor zijn mobiel. Op de club wisselde hij dan om. Hij belde met die nieuwe kaart zijn scharrels, zodat zijn vrouw er nooit achter kon komen als ze eens zijn GSM aan zou doen en dan de gewone simkaart zou hebben.

Daarnaast hebben NAC-supporters zijn koikarpers eens vergiftigd en liet Henk jeugdspelers tegen betaling een rondje in zijn sportwagen rijden.
Dat bovenste wist ik, van z'n Koi's ook van die jeugdspelertjes en die sim kaarten niet..

Mja, een Vos verliest z'n streken niet he

Hij was trouwens ergens in de winterstop z'n eigen weer helemaal kapot aan het zuipen / roken op de zaterdagavond in de stad
pi_56062387
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 21:09 schreef Gutz het volgende:

[..]

Dat bovenste wist ik, van z'n Koi's ook van die jeugdspelertjes en die sim kaarten niet..

Mja, een Vos verliest z'n streken niet he

Hij was trouwens ergens in de winterstop z'n eigen weer helemaal kapot aan het zuipen / roken op de zaterdagavond in de stad
Doetie wel vaker wa ik hoor, en ook een apres-ski party of hollandse middag laat hij niet snel schieten
pi_57677373
Nou...

Vlug terug naar Sparta, Martha weigert de nieuwe aanbieding, Ten Heuvel, Sidibe en Van Landschoot moeten weg. Redan aarzelt over verlengen, Koning wacht andere opties af en Kwakman wil waarschijnlijk gebruik maken van de gelimiteerde transfersom bij geen promotie. Met spelers als Vos, Pietersma en Van Nijnatten wordt nog gesproken.

Guijt is al weg.

De uittocht is derhalve begonnen!
www.thuisuiteten.nl
pi_57677528
Die gaat gewoon door tot ie de oudste speler ooit in het profvoetbal is, denk ik. Lekker op amateurbasis, na afloop de lichten uitdoen.
www.thuisuiteten.nl
pi_57831996
RBC haalt twee nieuwe spelers

Ze moeten creatief zijn met weinig dus.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 4 april 2008 @ 16:57:52 #63
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_57832170
Ik zag het net op de FP, ja. We gaan weer terug naar midden jaren '90. In die zin is de cirkel mooi rond als Pollemans vertrekt.

Zucht.
  vrijdag 4 april 2008 @ 17:27:23 #64
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_57832633
Vanavond blijven de 3 punten in de Vliert!!!!
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_58061404
Dat bleven ze zeker, zoals ook de punten 'gewoon' mee naar Oss gingen vorige week. Wat een bedroevend seizoen. Niet eens play-offs. Als we vrijdag verliezen en Omniworld wint van AGOVV staan we gewoon onder FC Omniworld. Met alle respect uiteraard...
pi_58061519
Wat is er mis gegaan? Van kampioenskandidaat naar matige ploeg in de middenmoot in 1 jaar... Terwijl er nog best wat aardige spelers van het vorige seizoen er nog gewoon waren als Kwakman, Guyt, Ten Heuvel (die twee haalden dit seizoen hun niveau niet?) Friebel ook wel een aardige keeper. Vertrek van Duplan is natuurlijk wel een aderlating.
pi_58061634
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 10:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat is er mis gegaan? Van kampioenskandidaat naar matige ploeg in de middenmoot in 1 jaar... Terwijl er nog best wat aardige spelers van het vorige seizoen er nog gewoon waren als Kwakman, Guyt, Ten Heuvel (die twee haalden dit seizoen hun niveau niet?) Friebel ook wel een aardige keeper.
Ja, aan de kwaliteit van de selectie ligt het niet. Je hoort me niet zeggen dat we met dit materiaal kampioen hadden moeten worden, maar eindigen rond plaats 3, 4 of 5 was toch echt niet teveel gevraagd, ook al raakten we tijdens het seizoen Duplan en Jungschläger kwijt.

Daarnaast haalden velen hun normale niveau niet, hoewel je dat ook wellicht de trainer kunt aanrekenen. Kwakman begon stroef, maar herpakte zich gaandeweg het seizoen. Guijt heeft een kleurloos jaar achter de rug en Ten Heuvel heeft dit seizoen niet vaak genoeg de kans gehad zichzelf te bewijzen. Werd helaas achtervolgd door die vreselijke misser vorig seizoen in de beslissingswedstrijd in de finale van de play-offs, uit bij Excelsior.

Friebel is een gouden pik, een wereldgozer, maar heeft de ploeg dit seizoen teveel punten gekost. Ik zeg altijd maar zo dat in de Jupiler League een keeper geen punten hoeft te pakken voor zijn ploeg, zolang hij de club maar geen punten kost. Dat is veel belangrijker. Ook hij heeft een erg ongelukkig jaar achter de rug.

De doelstelling om binnen twee seizoenen terug te keren op het hoogste niveau hebben we niet gerealiseerd. Volgend seizoen wordt de doelstelling bijgesteld naar structureel spelen voor een plaats bij de eerste vijf. Voorlopig merk ik weinig van die ambities, al moet de spelerscarrousel nog een beetje op gang komen. Maar op dit moment heb ik er een hard hoofd in.
pi_58061939
En die Vlug? Die heeft ook nooit het verschil gemaakt, of wel?
pi_58062082
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 10:44 schreef TerroRobbie het volgende:
En die Vlug? Die heeft ook nooit het verschil gemaakt, of wel?
In het begin dacht ik serieus dat we er een goede aan hadden. Scoorde vrij snel een paar keer, maar daarna stokte het en deelde hij in de malaise. De tweede seizoenshelft liep hij alleen maar gefrustreerd over het veld en pakte meer gele kaarten dan dat hij goede voorzetten gaf.
pi_58070044
Ik denk dat Meppelink het grootste probleem is geweest. Gewoon niet zo'n goede trainer en waarschijnlijk als TD succesvoller. Hij gaf bepaalde spelers die een seizoen eerder goed speelden onder Maaskant nauwelijks vertrouwen. Dat is ook niet iets dat helpt.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 15 april 2008 @ 17:42:01 #71
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_58070105
Komen we weer terug bij de cruciale blunder die Pollemans gemaakt heeft door Meppelink die functie te geven en niet Maaskant. Een cruciale blunder. Meppelink is erg tekort geschoten dit jaar. Ook enkele spelers (Kwakman) hebben zich laten ontvallen weinig met Meppelink te hebben.

Een blunder, echt gigantisch.
pi_58070134
Helaas moet de TT denk ik veranderd worden, want we zullen deel 5 niet halen met Benji als RBC-speler... Waar ie wel heen gaat? Als de voortekenen niet bedriegen kan dat best eens een mooie club worden.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 15 april 2008 @ 18:05:47 #73
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_58070474
Ja, de vorige keer liep jij ook al te verkondigen dat het in de Rijnmond ergens was geloof ik. Zeg dan gewoon welke club het is...

PM me anders even, ik ben erg benieuwd hoe de carriere van 1 van mijn favoriete spelers verder gaat
pi_58090918

Er zijn nog wel meer kapers op de kust en ze moeten het financieel nog eens worden. Maar onze nieuwe trainer is enthousiast en Martha zelf wil liever in de regio Rijnmond spelen dan bij het ook geïnteresseerde Quick Boys. Maar goed, zolang er niet getekend is, moeten we afwachten. Zou wel wat zijn natuurlijk.
www.thuisuiteten.nl
pi_58098753
Mijn neef(je) Kevin is een van de nieuwe aanwinsten van RBC dus ik ga dit topic zeker volgen!
pi_58099026
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 17:42 schreef Omnifacer het volgende:
Komen we weer terug bij de cruciale blunder die Pollemans gemaakt heeft door Meppelink die functie te geven en niet Maaskant. Een cruciale blunder. Meppelink is erg tekort geschoten dit jaar. Ook enkele spelers (Kwakman) hebben zich laten ontvallen weinig met Meppelink te hebben.

Een blunder, echt gigantisch.
Eens ja.
sig verwijderd door FA
pi_58119301
quote:
Op woensdag 16 april 2008 22:10 schreef Suuz_ het volgende:
Mijn neef(je) Kevin is een van de nieuwe aanwinsten van RBC dus ik ga dit topic zeker volgen!
Stoutjesdijk?

Die maakt wel snel furore, slechts één seizoentje Baronie gedraaid.
www.thuisuiteten.nl
pi_58182165
Jammer, Martha zal vermoedelijk naar Quick Boys gaan. Krijgt er 20000 euro op jaarbasis.

RBC haalt aanvaller van FC Lisse

Nieuweling bij RBC.
www.thuisuiteten.nl
pi_58204858
quote:
Op donderdag 17 april 2008 19:45 schreef methodmich het volgende:

[..]

Stoutjesdijk?

Die maakt wel snel furore, slechts één seizoentje Baronie gedraaid.
hij is dan ook érg goed
pi_58205236
quote:
Op maandag 21 april 2008 16:10 schreef Suuz_ het volgende:

[..]

hij is dan ook érg goed
Mocht Martha weggaan, dan zullen we er met Stoutjesdijk in ieder geval niet op achteruit gaan, vermoed ik. Martha paste vorig jaar perfect in het totale plaatje en de voor hem weggelegde rol was hem op het lijf geschreven. Nu anderen het vuile werk niet voor hem op kunnen knappen en hij zelf vol aan de bak moet, geeft hij helaas te vaak niet thuis. Heeft zijn eigen glazen ingegooid. Is samen met Redan de speler die het vaakst is uitgefloten door het eigen publiek. Niet verstandig om dan een nieuwe aanbieding naast je neer te leggen en meer salaris te eisen.

Martha
pi_58205267
Ik vraag me overigens wel af of spelers als Stoutjesdijk en Duarte potentie hebben om het tot basispeler te schoppen. Vorig seizoen haalden we ook Van Landschoot en Ozpoyraz met een hele hoop puntjes op alle o's, maar die bleken uiteindelijk ook gehaald te zijn voor de bank en het tweede elftal.
  maandag 21 april 2008 @ 18:08:01 #83
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_58206840
Heeft Martha het echt zo verpest, joh? Stom van hem... Was er geen interesse vanuit het betaalde voetbal voor hem?
pi_58209278
Grootste probleem was vooral dat Meppelink totaal geen vertrouwen in hem had. Maar goed, hij had zelf geen zin om "voor clubjes als Telstar en Eindhoven" te gaan spelen. Dan koos ie liever een amateurclub in de regio. Nou ja, de regio heeft ie dan wat breder genomen, want Rotterdam - Katwijk is nog best een stukje rijden over drukke wegen. Maar goed, vergoeding is prima.

Duarte en Schot kunnen als ze snel aanhaken zeer waardevolle spelers worden, daar ben ik van overtuigd. Stoutjesdijk ken ik niet goed genoeg.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 21 april 2008 @ 21:51:32 #85
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_58212417
Ik blijf het zonde vinden dat hij vertrekt. Top Eerste Divisie moet hij kunnen halen, daar blijf ik bij.

Over die 3 amateurs ben ik weinig enthousiast. Schot is nu al vergane glorie, Duarte heeft 5 keer gescoord in 1 seizoen en moet voor ons de goals gaan maken, en Stoutjesdijk komt niet verder dan het tweede.
pi_58213873
quote:
Op zondag 20 april 2008 16:58 schreef methodmich het volgende:
Jammer, Martha zal vermoedelijk naar Quick Boys gaan. Krijgt er 20000 euro op jaarbasis.

RBC haalt aanvaller van FC Lisse

Nieuweling bij RBC.
Valt me nog mee eerlijk gezegd, de toppers krijgen bij ons meer.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  dinsdag 22 april 2008 @ 11:47:58 #87
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_58223107
Ik sla net mijn digitale krantje open en constateer dat RBC interesse heeft in Niek Ripson. Dit lijkt mij een versterking, maar echt goed ken ik hem niet. Bredanaar, heeft zich bij TOP opgewerkt tot aanvoerder als ik me niet vergis en in dat jaar dat NAC en TOP tegen elkaar uitkwamen in de nacompetitie was hij best goed op dreef.
pi_58256797
quote:
Op maandag 21 april 2008 21:51 schreef Omnifacer het volgende:
Ik blijf het zonde vinden dat hij vertrekt. Top Eerste Divisie moet hij kunnen halen, daar blijf ik bij.

Over die 3 amateurs ben ik weinig enthousiast. Schot is nu al vergane glorie, Duarte heeft 5 keer gescoord in 1 seizoen en moet voor ons de goals gaan maken, en Stoutjesdijk komt niet verder dan het tweede.
Schot vind ik geen vergane glorie hoor, die moeten ze goed begeleiden en dan kan het echt wel wat worden.

Duarte is geen doelpuntenmaker, maar is dan ook een vleugelspits. Vorig seizoen trouwens wel tegen de tien goals aan. Is een snelle en handige speler.

Van die twee denk ik dat ze zich kunnen ontwikkelen tot goed bruikbare spelers. Stoutjesdijk ken ik niet goed genoeg om dat te beoordelen.
www.thuisuiteten.nl
pi_58265351
quote:
Op maandag 21 april 2008 22:33 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Valt me nog mee eerlijk gezegd, de toppers krijgen bij ons meer.
Bij Quick Boys ook hoor, Martha hoort daar dan blijkbaar niet bij... (en ASWH betaalt zoveel minder?)
And we are vagabonds
We travel without seatbelts on
We live this close to death
pi_58284978
Nou, lijkt me sterk dat Martha niet bij de best betaalde spelers van QB zal gaan horen. Maar goed, dit is het bedrag dat hij zelf heeft genoemd, dus zal wel kloppen dan. Nog niet gek, voor 10 maandjes voetballen....

En dat wij niet bij de best betalende clubs horen mag duidelijk zijn.
www.thuisuiteten.nl
pi_58670900
quote:
PERSBERICHT

T.A.V. DE SPORTREDACTIE

Roosendaal, 14 mei 2008

RBC ROOSENDAAL CONTRACTEERT PETERS, DUARTE EN SCHOT

RBC Roosendaal heeft volledige overeenstemming bereikt met zowel de aanvallers Tim Peters en Patrick Duarte als met middenvelder John Schot over een overgang naar RBC Roosendaal. RKC-spits Peters tekent een overeenkomst voor twee seizoenen met een eenzijdige optie voor een derde jaar. De van de kersverse kampioen van de hoofdklasse A, FC Lisse, afkomstige Duarte is een 2-jarige verbintenis aangegaan, terwijl oud-RBC-jeugdspeler Schot voor één seizoen tekent.

De 23-jarige Tim Peters stond de afgelopen drie seizoenen bij RKC Waalwijk onder contract. Gedurende het seizoen 2006-2007 werd de geboren Hagenaar aan De Graafschap verhuurd.

De 22-jarige vleugelaanvaller Patrick Duarte genoot zijn jeugdopleiding bij Ajax en maakte op zijn 16e de overstap naar ADO Den Haag. De afgelopen twee seizoenen kwam hij uit voor FC Lisse. De geboren Amsterdammer maakte in het verleden tevens deel uit van het Nederlands amateur-elftal, waarvoor hij drie duels speelde.

De 24-jarige John Schot kwam op zijn 9e van Tholense Boys over naar RBC Roosendaal. In 1999 maakte hij op 15-jarige leeftijd de overstap naar de jeugd van PSV, waar hij tot Jong PSV reikte, om in 2005 vervolgens de overstap naar Jong NEC te maken. De afgelopen twee seizoenen kwam de Tholenaar uit voor respectievelijk Kloetinge en Hoek. Schot speelde tevens in diverse vertegenwoordigende KNVB-elftallen. Met Oranje O.16 speelde hij het EK in Engeland en met Oranje O.19 het EK-kwalificatietoernooi in Hongarije.

Alle drie de spelers zijn gecontracteerd onder voorbehoud van medische keuring.

--------------------------------------- noot voor redactie, niet voor publicatie --------------------------------------

Voor nadere informatie:
Mascha Simons
Manager Algemene Zaken

Nou, drie nieuwe spelers en Meppelink die aanblijft als trainer, maar geen TD meer zal zijn.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 15 mei 2008 @ 16:11:47 #92
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_58686381
Ik snap niks van Meppelink. Zal wel weer met gebrek aan geld te maken hebben.

Peters ben ik erg blij mee, Duarte en Schot zullen het moeten laten zien.
pi_58690716
Hebben best potentie, maar zullen de stap moeten zetten. Ben wel benieuwd. John Schot maar niet te vaak bij Henk Vos zetten.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 23 mei 2008 @ 11:01:05 #94
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_58850590
quote:
Vos nog een jaartje door bij RBC
Henk Vos speelt ook het komende seizoen voor RBC Roosendaal.

De spits, die over twee weken veertig jaar wordt, bereikte gisteren een akkoord met de Roosendaalse voetbalclub, bericht BN/DeStem.

Vos gaat het voetbal komend seizoen combineren met een commerciële functie bij RBC.

"Eens kijken hoe me dat bevalt. Wellicht ga ik na volgend seizoen dan verder in die functie of als jeugdtrainer. Ik ga er nu vanuit dat dit mijn laatste jaar als voetballer wordt, maar ik wil in de toekomst wel bij RBC blijven."

Vos zal net als het afgelopen seizoen vermoedelijk vooral gebruikt gaan worden als pinchhitter.
Wat een held.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_58901470
Nog wat jeugdspelers die vertrekken:

Mitchell Drooduin naar Vitesse Delft
Ferdi Yilmaz naar Türkiyemspor

Allebei nooit echt doorgebroken, dus logische keuzes.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 25 mei 2008 @ 22:28:29 #96
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_58907954
Wat is Yilmaz eigenlijk voor een speler?
pi_58925242
Een aanvaller, kan vanaf de flanken spelen en centraal voorin. Overigens meldt de site van Türkiyem het nog niet, maar een vriend van me had dit verhaal afgelopen zaterdag, dus zal normaliter wel kloppen. Hij werkt immers bij RBC en spreekt die gasten vaak.
www.thuisuiteten.nl
pi_59980268
quote:
RBC stuurt Griekse tester na één training naar huis

RBC Roosendaal heeft slechts anderhalf uur nodig gehad om Alex Pangalis af te testen. De twintigjarige verdediger maakte een slechte indruk op de technische staf.

'Het lijkt er niet op dat hij het basisniveau heeft dat we nodig hebben', zegt trainer Rob Meppelink over Pangalis in BN/De Stem. De Griek was door zijn club Panathinaikos aangeboden bij RBC.

Drie andere verdedigers mogen nog wel hopen op een contract in Roosendaal. Over de Belg Nick Hayen, de Slowaak Martin Suchy en de Nigeriaan Bobsam Elejiko wordt waarschijnlijk vrijdag een beslissing genomen.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_59984557
Heeft Pana zulke baggerspelers dan
pi_59996835
Ongetwijfeld lopen er in de reserveploeg van Panathinaikos net als in die van pakweg Ajax, PSV en Feyenoord spelers rond die ook niet mee kunnen in de Jupiler League, TR!

Gisteren dubbele cijfers tegen DIOZ. Een zege van liefst 0-14 in het pittoreske Zegge.

Veel goals van nieuwelingen. Tim Peters maakte er vier, Sjoerd Ars drie, Patrick Duarte twee en de Tsjech Filip Chlup ook één. Andere treffers van Mels van Driel (twee), Sasa Stojanovic en Sven Delanoy. Mooiste goal was een knal van 25 meter in de kruising door Mels van Driel.
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')