SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Versterkers ♪
Fender | Laney | Line6 | Marshall | Mesa Boogie | Peavey | Randall | VoxEffecten ♪
Boss | Dunlop | Electro-Harmonix | Digitech | Line 6 | ZoomTabs ♪
Mxtabs | OLGA | Harmony Central | Guitar Tabs | Tabsrus | Ultimate Guitar
All Guitar Tabs | Tabster | Taborama | My Songbook
Powertabs | Guitar Tab UniverseWinkels ♪
Feedback | Music Partner | Dirk Witte | Haar Guitars | Music Store
Musik Produktiv | Lord of the Strings | Guitar Center in Wierden | Thomann | GuitarboxOverige ♪
Gitaar.net | Gitaarnet.nl | Harmony Central | Cyberfret
Maak je eigen gitaar | Het afstellen van je gitaar | Het afstellen van je gitaar 2
Gear Acquisition Syndrome (gas)
De OP vindt men hier.
[ Bericht 2% gewijzigd door belsen op 20-07-2007 19:06:06 ]
Checkquote:Op maandag 16 juli 2007 15:47 schreef -Menn0- het volgende:
Waarom staat Dean nog steeds dik gedrukt?!
OT: Smartie nummer 1 present
Ik kreeg gister een kaartje thuisbezorgd dat ik m'n amp kon komen ophalenquote:
wat voor pedaal.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:53 schreef Snuwerd het volgende:
Ik wil een pedaal kopen voor mn elektrische gitaar, ben een beginner dus niet al te duur. Iemand advies?
ik heb een pedaal emmerquote:Op maandag 16 juli 2007 15:53 schreef Snuwerd het volgende:
Ik wil een pedaal kopen voor mn elektrische gitaar, ben een beginner dus niet al te duur. Iemand advies?
http://muziek.marktplaats.nl/effecten/104392613-zoom-g2-1u-multi-effect-voor-gitaar.html?return=eJwtissKwjAURP%2BlkC7zKm4SgrR%2FEtpoQl6X3Iii%2BO9GdDOcOTNWCfUKimtUYuFqQmfb7rXvHRRjsYIrNNsWOyRrO9KS2O9CwcP5kYyYDzR4OZAsqyDL1usfUh%2FwDDAwj1jLLbsW9lHj%2FbvUmok8SX6VQ1UMw8kZjJj0%2BwNPCy8s&df=1&fta=eNo9jtuOgjAQht9lEr3uAaudhmchjWXZxkIJA0o0vrtTVvZmkvlm%2FoPHC76IByxTau4%2BETjCk0FYUy2PgWr6CYTSzZlHmvEZR9ePOCx9O8Wruz3wmXN%2FUKJTLlNEVfQVwui7FlxkEaFGiIGNPR9eEQUjiyBFpa0yUu9vf0zIs7JVYWpn2ih5FhvTbitrzeVklJXg3lyO%2Fec8%2BkBNaodu%2Fi2PJUQKhOsyTU0cQrvulC17vzalIHcKW7RC8I%2FSnBXw3e%2F%2F%2B%2FsDL%2FxUxQ%3D%3D&fta_ind=1quote:Op maandag 16 juli 2007 15:58 schreef Snuwerd het volgende:
Digitaal, met alles er in bedoel ik. Als dat bestaat : > Mn budget is moeilijk, ik heb wel geld maar wil er niet al te veel geld aan uitgeven, 50-100?
De zoom g2 nieuw kopen (100 euro) Verder niet zoveel verstand van multipedaaltjes maar deze is prijskwaliteit verhouding best goed. Vooral in die prijsklasse van jou zul je niet zo heel veel degelijke dingen vindenquote:Op maandag 16 juli 2007 16:04 schreef Snuwerd het volgende:
Nog meer ideëen? Die woont nogal ver weg (Groningen).
Ik zou een persoonlijke mail sturen naar hem, gaat altijd wat sneller en is voor de verkoper ook wat fijner. Krijg je in ieder geval er ook gelijk reactie opquote:
ik ookquote:Op maandag 16 juli 2007 16:03 schreef Dribbel_ het volgende:
Had ik een heel bericht getypt kankert fok eruit
Daar laat je je hond toch niet eens op zitten ? Hij zoekt een degelijk pedaal !quote:Op maandag 16 juli 2007 16:18 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik ook![]()
dat ik nog een Digitech RP50 te koop heb
Ja hij gaat gewoon gitaar erin en dan naar versterker. Maar je hebt ook de mogelijkheid naar je computer dat je je zooi kan opnemenquote:Op maandag 16 juli 2007 16:22 schreef Snuwerd het volgende:
hm, kan dit ding ook op mn versterker? (dus niet via usb ofzo)
Ik bied 10 euro + verzendkosten : >quote:Op maandag 16 juli 2007 16:18 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik ook![]()
dat ik nog een Digitech RP50 te koop heb![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |