jewel de knop is gewoon gelijmd op het draaiende gedeelte.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ow dus dán kan die niet meer draaien
Epiphone Juniorquote:
70 euro ongeveer, Dan heb ik hem compleet met doos handleiding adapter etc!quote:Op maandag 16 juli 2007 20:10 schreef Sloggi het volgende:
Die Fender. Zal wel wat kosten
.
Vader Jacob, hoeveel wil je voor je zoompie?
Valt mee hoor, USA made, kwalitatief gelijk aan een USA tele of strat, maar de going prices zijn een stuk lager...quote:
Man, voor 99 koop ik 'm nieuw.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:13 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
70 euro ongeveer, Dan heb ik hem compleet met doos handleiding adapter etc!
![]()
Daarom, scheelt je 30 euroquote:
Had je toch beter van te voren kunnen afspreken qua prijsquote:Op maandag 16 juli 2007 20:25 schreef Sloggi het volgende:
Neuh.
Hopelijk heb ik m'n gitaar morgen terug. Heb 'm toch maar weggebracht vanwege dat snelle ontstemmen. Hopelijk wordt de reparatie niet duurder dan de gitaar waard is.
Yupquote:Op maandag 16 juli 2007 20:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Had je toch beter van te voren kunnen afspreken qua prijs
Straks heeft ie een ander idee van 'duur' en belt ie pas als de reparatie 400+ euro wordt!quote:Op maandag 16 juli 2007 20:30 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Yup. De kerel die ze repareerde was er niet, maar ik zou wel gebeld worden als 't duur werd. Dus het zal wel meevallen
.
Jij neukt gitaren?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:00 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
zo! ik heb wel eens slechter geneukt.........
Die was op.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:57 schreef SNArky het volgende:
[..]
Zeg i_s, waarom kwam jou mustang niet met dergelijk stekvee?
nee omdat het een Sunn is.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:37 schreef Sloggi het volgende:
Ziet er niet uit als een Mustang:
[afbeelding]
Dat is een Fender Mustang, geen Sunn Mustangquote:Op maandag 16 juli 2007 22:37 schreef Sloggi het volgende:
Ziet er niet uit als een Mustang:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |