Bedoel je Pennywise? Die speelden om een uur of 5 in de Grolsch. Alleen ging de zon niet schijnen toen ze klaar waren, weet nog dat ik me door de regen gewurmd heb na dat optreden...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:32 schreef renzell het volgende:
Ligt het aan mij of viel die zondag vorig jaar mee met het weer? Tijdens de hoosbui zelf stond ik gelukkig binnen. Ik meen eerst bij the Kooks en daarna bij !!!. Was alleen maar leuk. met ponchootjes tegen elkaar aangeplakt en al half padje af van ruim twee dagen feest.Af en toe iemand een plateautje bier halen door de zeikregen en daarna weer knus tegen elkaar aan.
Vervolgens met je kaplaarsjes over een nadruppend Lowlandsterrein glibberen. Leuk vond ik het! Gasten die elkaar nat aan het spetteren waren, meiden die in hun blote boobies van een heuvel afdoken.
En dan die eerste zonnestralen die weer doorbreken!!! Onvergetelijk moment
(welke punkband was er trouwens toen bezig in de Grolsch?). Ik zeg: niks mis met een beetje regen.
![]()
Pennywise speelde toenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:32 schreef renzell het volgende:
! Onvergetelijk moment(welke punkband was er trouwens toen bezig in de Grolsch?). Ik zeg: niks mis met een beetje regen.
![]()
quote:Meisjes met rode haren, die kunnen....
...zingen natuurlijk! Want wat heeft ze toch een flinke indruk gemaakt op London Calling in maart eerder dit jaar. Dit lieve roodharige meisje mag nu naar de Flevopolder komen om nog meer mensen te betoveren. Kate Nash heet ze en hou d'r in de gaten, want ze heeft nu een kneiter van een hit in de UK.
Vers van de websitequote:Lowlands is een festival voor iedereen. Jong, oud, groot, klein, zwart, wit; iedereen is welkom. Zo ook bij Serious Politics, waar je in discussie kan gaan met elkaar en een aantal bekende BN-ers over het milieu. Denk jij dat je weet hoe de milieuproblematiek opgelost kan worden? Gaan dan!
Zo, dat zou vet zijn. Die krijgt het echt zwaar danquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:55 schreef De_Brandweer het volgende:
Hopenlijk komt Geert Wilders bij die politics.
Ik wil met hem op de fotoquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:01 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Zo, dat zou vet zijn. Die krijgt het echt zwaar dan.
Hehe ik ben blij dat ik je er zo blij mee heb kunnen makenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:25 schreef renzell het volgende:
Pennywise!!! Hè hè, dát was het dus! Ik was die naam kwijt, al tijden. En dacht er steeds toevallig níet aan op momenten dat ik achter de pc zat en wél aan op momenten dat er niemand in de buurt was die het kon weten. Dus: bedankt!![]()
Stond toen buiten de Grolsch en er kwamen tijdens dat optreden wat zonnestralen tevoorschijn. Vervolgens is het daarna nog even gaan regenen inderdaad. Maar dat was voor mij een soort magie, dat moment. En gewapend met laarsjes, poncho en een dienblad vol biertjes, klopte even alles.
Ach ja, dat heb je zo op festivals hè...
![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:43 schreef BloodyLotte het volgende:
Regenlaarzen en All Stars
Damn! Arrogante ventjes zijn het!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:58 schreef MaJo het volgende:
Hehe ik ben blij dat ik je er zo blij mee heb kunnen maken
Heb het hele optreden in de tent gestaan dus ik heb die zonnestraaltjes gemist. Toen ik me na het optreden haastte richting de signeersessie van the Kooks regende het keihard. En wat bleek? Hadden die eikels de signeersessie afgezegdVoor niets door de gietende regen gebanjerd
Inderdaad jaquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:28 schreef renzell het volgende:
[..]
Damn! Arrogante ventjes zijn het!De zweep er over.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hmm, ik denk zomaar dat ik er niet bij ben..
wat is dat nou weer voor een onzin?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hmm, ik denk zomaar dat ik er niet bij ben..
Je komt niet voor mij, je komt door mij.quote:
Boehoeee i can't help!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:56 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
wat is dat nou weer voor een onzin?
I know, mijn 8ste jubileum mag niet doorgaanquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:57 schreef BloodyLotte het volgende:
Stupid >_<
Stel je niet aan.. natuurlijk niet!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Boehoeee i can't help!
Mijn jaarlijkse traditie van jarig zijn op LL gaat doorbroken worden, misschien..
Anders kom ik wel met jullie mijn B'day vierenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:58 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Stel je niet aan.. natuurlijk niet!
Vorig jaar was Geert Wilders al bij Coolpolitics, 't viel best mee moet ik zeggen, beetje ge-boe af en toe. Femke Halsema zat er ook. Op een podium. In een zomerjurkje met inkijk.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:01 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Zo, dat zou vet zijn. Die krijgt het echt zwaar dan.
M'n vriendinnetje is de 18de jarig, haar ouders willen dat ze thuis is, al haar vrienden lopen op LL, zij mag niet heen, ik ben de 19de jarig. Ach vul de rest maar in.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:58 schreef MaJo het volgende:
Maar hoezo dan DA?
Woont je vriendin nog thuis dan? En ze mag toch zelf beslissen of is ze nog niet 18?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
M'n vriendinnetje is de 18de jarig, haar ouders willen dat ze thuis is, al haar vrienden lopen op LL, zij mag niet heen, ik ben de 19de jarig. Ach vul de rest maar in.
Oh, ze hebben er ook al voor gezorgd dat we niet samen naar Barcelona kunnen nadat we het geboekt hadden, niet samen uitgaan, niet samen naar pinkpop, niet samen naar Jason Mraz, niet samen naar Lowlands.quote:
De 18de, wordt ze 18. En neen er is geen eigenbeslissing mogelijk daar in huis. Het is een behoorlijk lang verhaal dus daar vermaak ik jullie maar even niet meequote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Woont je vriendin nog thuis dan? En ze mag toch zelf beslissen of is ze nog niet 18?
Hmmm lastig hoor
Ach, opzich ik ben ook wel verwend afgelopen jaren en alles heb ik al wel een keer voorbij zien komen maar het is gewoon de manier waarop alles nu weer gebeurd. Echt m'n hele zomer is aan diggelen. Ik hoop nog een mogelijkheid tot Mystery Land te creeren maar goed die acht ik ook niet echt heel hoog. Ik doe alles wat zij maar willen en pas me aan tot op zekere hoogte. Maar opgegeven moment heb ik genoeg van dat gehielelik en trek ik mijn eigen plan. Dat is standaard drama.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:08 schreef renzell het volgende:
Wél heel solidair van je! Maar leuk... nee, leuk is anders.![]()
Nog één jaar, nog één schooljaar.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:08 schreef MaJo het volgende:
Jezus wat balen DA![]()
En je vriendin zit er natuurlijk ook lekker tussenin, ze wil jou niet afvallen en haar ouders ook niet... Tijd dat ze op zichzelf gaat wonen denk ik
Maar tot die tijd zit je nog wel mooi met de gebakken peren
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben daarna uit protest niet naar een optreden van hun in Paradiso gegaan maar daar had ik later wel spijt van
Ohjee dat is klote! Vervelend zeg, geen Lowlands!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oh, ze hebben er ook al voor gezorgd dat we niet samen naar Barcelona kunnen nadat we het geboekt hadden, niet samen uitgaan, niet samen naar pinkpop, niet samen naar Jason Mraz, niet samen naar Lowlands.
Opgegeven moment was mijn kookpunt even bereikt, en nu nog mogen we nog meer dingen niet samen.
Leuk hè.
I knowquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:17 schreef n0r het volgende:
[..]Domdomdom
Het was geweldig, veel gaver dan op Lowlands vorig jaar
quote:
Respect man. Ik weet niet of ik zoiets vol zou kunnen houden.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oh, ze hebben er ook al voor gezorgd dat we niet samen naar Barcelona kunnen nadat we het geboekt hadden, niet samen uitgaan, niet samen naar pinkpop, niet samen naar Jason Mraz, niet samen naar Lowlands.
Opgegeven moment was mijn kookpunt even bereikt, en nu nog mogen we nog meer dingen niet samen.
Leuk hè.
Zijn het zware refo's ofzo? Of mogen ze je gewoon niet?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Leuk hè.
Niet te vertrouwen joh, die knakkers.quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:47 schreef Dr_Filibuster het volgende:
Gewoon die ouders koud laten maken door een Poolse huurmoordenaar! Kost tegenwoordig ook geen drol meer joh![]()
Ik weet wat je bedoeltquote:Op woensdag 18 juli 2007 00:40 schreef MaJo het volgende:
[..]En in tegenstelling tot sommige andere bands komen the Kooks niet elke week naar Nederland (ik noem een razorlight
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |