Is dat niet altijd zo bij een echo?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Als het je niet verteld wordt zie je het zelf ook niet hoor, als ze er niet speciaal bij stil staan.
Ons werd het gisteren aangewezen en wij hebben braaf geknikt, maar ik zag er op dat moment niks van!
Erg leuk bedacht hoor maar niet erg reeel. Een 3D echo zou een holografische echo moeten zijn. Je kunt dan om je kindje heen lopen als of het echt in de ruimte zit / ligt alleen als je het aanraakt graai je er dwars doorheen. (zoals op het holodek van startrek) Het menselijk vermogen is beperkt tot 3 dimensies een 4D echo zou zo iets zijn als een telepatische verbinding er bij ofzo. Zou wel gaaf zijn!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:12 schreef sanger het volgende:
[..]
4D is eigenlijk bewegende filmpjes in 3D vertelde ze.
Als je de foto's bekijkt wordt het indd 3D door het gebruik van schaduw enzo. Maar het ziet er wel heel geinig uit
Bedoelen ze daar niet de opstaande plint mee? Dat ding van zo'n 7cm hoog?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:26 schreef sanger het volgende:
Ik stel de vraag even hier:
Ik wil vanavond beginnen met het plaatsen van de eerste rij Ytong-blokken. Nu moet je die niet op de grond plaatsen, maar in een profiel of op een balkje hout. Welke manier is nu de beste op een houten vloer? Ik zie door de bomen het bos niet meer. Op de site van Xella (fabrikant) staat koud op een balkje, in een folder van Ytong staat in een profiel.
Overigens vraag ik me af waar de stevigheid vandaan moet komen als ze koud op een balkje komen te staan. Lijkt me nogal wiebelig. Er wordt gezegd dat door de afwerkplint dit zijn stevigheid krijgt, maar ik weet niet of een plint van het laminaat echt stevig genoeg is hiervoor.
Met dat holografische, bedoel je dan zoiets als in de serie Bones weleens wordt gedaanquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:48 schreef tnimble het volgende:
[..]
Erg leuk bedacht hoor maar niet erg reeel. Een 3D echo zou een holografische echo moeten zijn. Je kunt dan om je kindje heen lopen als of het echt in de ruimte zit / ligt alleen als je het aanraakt graai je er dwars doorheen. (zoals op het holodek van startrek) Het menselijk vermogen is beperkt tot 3 dimensies een 4D echo zou zo iets zijn als een telepatische verbinding er bij ofzo. Zou wel gaaf zijn!
Ik had alles al heel lang in mijn hoofd!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:50 schreef leonieke het volgende:
Al ideeën voor de kleuren van het kamertje? Of moet je nog plannen maken?
Profiel lijkt me beter. Dat wordt het nog tegen gehouden. Bij een balkje woren de blokken alleen door de neerwaardse druk van het gewicht van de muur en de veerankers aan de uiteinden vast gehouden.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:26 schreef sanger het volgende:
Ik stel de vraag even hier:
Ik wil vanavond beginnen met het plaatsen van de eerste rij Ytong-blokken. Nu moet je die niet op de grond plaatsen, maar in een profiel of op een balkje hout. Welke manier is nu de beste op een houten vloer? Ik zie door de bomen het bos niet meer. Op de site van Xella (fabrikant) staat koud op een balkje, in een folder van Ytong staat in een profiel.
Overigens vraag ik me af waar de stevigheid vandaan moet komen als ze koud op een balkje komen te staan. Lijkt me nogal wiebelig. Er wordt gezegd dat door de afwerkplint dit zijn stevigheid krijgt, maar ik weet niet of een plint van het laminaat echt stevig genoeg is hiervoor.
Die serie ken ik dus weer nietquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:52 schreef sanger het volgende:
[..]
Met dat holografische, bedoel je dan zoiets als in de serie Bones weleens wordt gedaandat zou wel erg gaaf zijn dan indd.
Zekerquote:Ach het is een leuke gadget en voor de nieuwsgierige ouders leuk om hun aanstaande kind te ontmoeten.
Ik wilde er net op terugkomenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:55 schreef tnimble het volgende:
[..]
Profiel lijkt me beter. Dat wordt het nog tegen gehouden. Bij een balkje woren de blokken alleen door de neerwaardse druk van het gewicht van de muur en de veerankers aan de uiteinden vast gehouden.
Komt meestal na CSI ofzo, dacht op dinsdag.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:58 schreef tnimble het volgende:
[..]
Die serie ken ik dus weer niet):
Jammer dat we dan te oud zijn om kinderen te nemenquote:Zekerlijkt me dat over een aantal decenia alle ziekenhuizen dezelfde aparatuur zullen gebruiken. En je voor je baby midden in de kamer te zien zweven je naar zo'n zaakje kunt.
Het klinkt alleszins al mooi, maar ik vrees toch dat ik foto's ga nodig hebben om het me helemaal te kunnen voorstellenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik had alles al heel lang in mijn hoofd!Heb alleen vorige week de kleuren bijgesteld.
Ik had lichtblauw met aubergine in gedachten maar ik wilde niet van die laffe lichtblauwe accesoires (nee, ook niet bij een jongetje)en dus ben ik toch overstag gegaan voor het lime met aqua.
Dat wilde ik dus eerst niet omdat de hele wereld dat heeft, maar ik vind het gewoon leuke kleuren en het is heel makkelijk om daar nu spulletjes bij te vinden.
Op 1 muur komt een geschilderde band van lime, met een aqua figuur erop herhaald, een andere muur wordt helemaal aqua met in lime dat figuur van de grond tot het plafond opgeblazen. De rest blijft wit en er komt een beuken laminaat vloer in.
Zoiets dus.
Ik ga 14 Aug voor 10 dagen naar Afrika en als ik terug kom gaan we aan de slag.
14 + 10 is 24 toch???? En 18 augustus dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ga 14 Aug voor 10 dagen naar Afrika en als ik terug kom gaan we aan de slag.
Scherp! Ik ben daar 10 dagen ofzoiets. Iig ga ik hier de 14e weg en ga daar de 24e weer weg en ben dan de 25e thuis.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:11 schreef Solingjan het volgende:
[..]
14 + 10 is 24 toch???? En 18 augustus dan?
Ik wens je bij deze iig een hele voorspoedige reis. Ook omdat je eerder schreef dat je er een beetje tegen opzag. Goede zaken veel plezier en kom goed terug.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Scherp! Ik ben daar 10 dagen ofzoiets. Iig ga ik hier de 14e weg en ga daar de 24e weer weg en ben dan de 25e thuis.
En ja, de 18e... ik had al gezegd dat ik beide data helaas niet kon. Werk gaat toch echt voor. En zeker deze reis!![]()
Nu zet je er een wink achter maar je zit er niet ver vanaf.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:03 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het klinkt alleszins al mooi, maar ik vrees toch dat ik foto's ga nodig hebben om het me helemaal te kunnen voorstellen![]()
![]()
Trouwens, was roze vroeger niet het kleur voor de jongens en blauw voor de meisjes?![]()
het is zeker ook niet leuk om een potje triviant met je te doen?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:50 schreef tnimble het volgende:
[..]
Nu zet je er een wink achter maar je zit er niet ver vanaf.
IN onze christelijke wereld is de kleur voor meisjes licht blauw en voor jongens roze. Blauw is de kleur van maria dus de kleur voor vrouwen en rood de krachtigeste kleur dus de kleur voor mannen. In de 17de eeuw veranderde dit de kleur van jongens werd wit. In het begin van de vorige eeuw veranderde dit nogmaals jongens werden lciht blauw ivm blauwe overals en uniformen en meisjes werden roze.
Als je naar oude schilderijen, tekeningen en preten kijkt zie je dit terug. Ook zijn/waren makeup en pruiken, linten in je haar typisch mannen dingen. Terwijl bloemen in je haar weer bij beide gebruikelijk was maar kon niet elke bloem bij een man en vice versa. Sjaltje zijn wel weer typisch iets voor vrouwen.
Daar zat ik inderdaad ook aan te denken, alleen moet dat wel goedgekeurd worden door het thuisfrontquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:08 schreef tnimble het volgende:
Ik zou voor een mooie geschilderde plint gaan 12cm hoog of zo iets
Inderdaad wel top dat je ze zo kunt bellen met dat soort vragenquote:Duidelijk verhaal trouwens van Xella en zijn we alleen weer wat wijzer welke oplossing waneer het beste is en waarom
Een bovenfrees heb ik nog nietquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:00 schreef Solingjan het volgende:
Sanger. Omgeen werking te krijgen zou je natuurlijk ook twee drie stroken OSB kunnen nemen.
Eerste vastschroeven tweede daarweerop schroeven enz. Dit werkt minder dan een balkje. En is nog steviger Doordat je het op meerde plaatsen vastschroeft.
[quote]
Dat is inderdaad nog net even steviger maar balkhout heb ik nog genoeg liggen. Het wordt dus een balkje
[quote]
Idd hoge plint.
Vuren lat met profieltje. Je hebt toch een bovenfrees dacht ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |