abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 juli 2007 @ 08:45:25 #176
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_51980464
quote:
Op maandag 30 juli 2007 23:35 schreef Marsepein het volgende:

[..]

Oh god, ik weet niet meer wie ik het allemaal al verteld heb, en ben zo enthousiast dat ik het gewoon 2 keer vertel aan iedereen
Is het een tweeling dan

Gaan jullie eigenlijk een pretecho doen?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 08:46:38 #177
65960 sanger
pi_51980479
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 07:31 schreef becky27 het volgende:
hee niet te veel smelten hier!! Hier moet gewerkt worden (babykamers met foto's en zo!!)
Mijn hele vriendengroep is of net bevallen of aan het bevallen of zwanger, heel leuk hoor, maar tijd om te klussen hebben ze niet meer

Als het er eenmaal is heb je er als man toch weinig omkijken naar

Overigens moet de babykamer na 30 weken klaar zijn dacht ik?
  dinsdag 31 juli 2007 @ 08:47:22 #178
65960 sanger
pi_51980483
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 08:43 schreef Marsepein het volgende:
Zijn dat dezelfde hormonen als waarmee zwangere vrouwen onredelijk worden, en waarmee ze het commanderen, zieken en zuigen aansturen
Die ja

Zijn er bij jullie al ramen gesneuveld
pi_51980511
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 08:45 schreef sanger het volgende:

[..]

Is het een tweeling dan

Gaan jullie eigenlijk een pretecho doen?
Weten we nog niet, ws niet. We willen zoals het er nu uitziet iig niet weten wat het wordt.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 08:57:05 #180
65960 sanger
pi_51980609
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 08:49 schreef Marsepein het volgende:

[..]

Weten we nog niet, ws niet. We willen zoals het er nu uitziet iig niet weten wat het wordt.
Je komt het niet altijd te weten. Bij ons vroeg ze of we het al wisten, en of we het wilden weten. Ze kunnen daar heel goed uit de buurt blijven

Sowieso herken je weinig als het niet eerst even uitgelegd wordt.

Wij wilden iig weten of het geen tweeling werd. Bij mijn ouders kwamen ze daar ook maar 2 weken voor de bevalling achter.
  Moderator dinsdag 31 juli 2007 @ 09:39:35 #181
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_51981352
Zo Eddepet meld zich alweer voor een week af om alweer op vakantie te gaan
Blijf allemaal uit de buurt van stroomgeleidende draden en dergelijke ik heb geen zin om na mijn vakantie een dooie K&W te vinden die dacht dat het zonder mij ook wel kon ( )

Op naar West-Brabant
pi_51981456
quote:
Op maandag 30 juli 2007 23:12 schreef Marsepein het volgende:
Goed, erg goed kan ik wel zeggen. Pino wordt Papa
Gefeliciteerd!
  dinsdag 31 juli 2007 @ 09:55:20 #183
65960 sanger
pi_51981637
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 09:39 schreef Vonkenboer het volgende:
Zo Eddepet meld zich alweer voor een week af om alweer op vakantie te gaan
Blijf allemaal uit de buurt van stroomgeleidende draden en dergelijke ik heb geen zin om na mijn vakantie een dooie K&W te vinden die dacht dat het zonder mij ook wel kon ( )

Op naar West-Brabant
Veul plezier
pi_51989757
quote:
Op maandag 30 juli 2007 23:35 schreef Marsepein het volgende:

[..]

Oh god, ik weet niet meer wie ik het allemaal al verteld heb, en ben zo enthousiast dat ik het gewoon 2 keer vertel aan iedereen
Vertel wat is er aan de hand?????
  woensdag 1 augustus 2007 @ 02:51:15 #185
67385 ROG
Go on, say it.
pi_52008773
Maar eventjes hier bij gebrek aan potentie voor een stormlooptopic :
Vanaf een dubbel inbouwcontact kan je toch gewoon een extra lijntje aftappen, infrezen etc, voor nog een 2e dubbel inbouwcontact iets verderop (tbv hoogstens een nachtlampje)?
Ik herzie met m'n slaperige snufferd wat meer-/minderwerk en zie nu overal beren op de weg..
pi_52009433
Ja, tenzij dat lijntje er al ligt, dan wordt het allemaal wat lastiger.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 09:00:01 #187
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52009979
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 08:49 schreef Marsepein het volgende:

[..]

Als het je niet verteld wordt zie je het zelf ook niet hoor, als ze er niet speciaal bij stil staan.
Ons werd het gisteren aangewezen en wij hebben braaf geknikt, maar ik zag er op dat moment niks van!

Gisterenavond de dvd even bekeken (die konden we laten maken bij de 20w echo in het ziekenhuis ) en toen met het pijltje erbij was het idd wel te zien, je moet ook maar net weten waar ze op dat moment naar keek anders denk je dat het gewoon iets vaags is hoor.

En idd, wat Sanger zegt, als je het niet wil weten zeggen ze verder ook niks.

Wij gaan dus geen pretecho doen omdat we gisteren al zo'n mooi echo hadden in het ziekenhuis inclusief dvd, dat geld voor die pretecho kan ik heel veel andere leuke dingen mee doen.

Maar ik wil nu wel met het kamertje beginnen trouwens! Moet nog even paar weekjes wachten helaas. 25 Aug ben ik terug uit Afrika en dan gaan we echt beginnen.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 09:53:36 #188
65960 sanger
pi_52010983
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 09:00 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Als het je niet verteld wordt zie je het zelf ook niet hoor, als ze er niet speciaal bij stil staan.
Ons werd het gisteren aangewezen en wij hebben braaf geknikt, maar ik zag er op dat moment niks van!
Hoe herkenbaar
quote:
Gisterenavond de dvd even bekeken (die konden we laten maken bij de 20w echo in het ziekenhuis ) en toen met het pijltje erbij was het idd wel te zien, je moet ook maar net weten waar ze op dat moment naar keek anders denk je dat het gewoon iets vaags is hoor.

En idd, wat Sanger zegt, als je het niet wil weten zeggen ze verder ook niks.

Wij gaan dus geen pretecho doen omdat we gisteren al zo'n mooi echo hadden in het ziekenhuis inclusief dvd, dat geld voor die pretecho kan ik heel veel andere leuke dingen mee doen.
Bij ons was dat niet mogelijk in het ziekenhuis. We kregen 5 onscherpe afdrukjes mee, en that's it. Vandaar dat wij nog een aparte pretecho hebben laten doen. Het is overigens niet te vergelijken omdat het in 3D en 4D is (ziekenhuis was bij ons 2D). Maar of je het ¤ 115 waard vind, dat is puur persoonlijk. We hebben in ieder geval bijna een half uur DVD en 34 foto's
  woensdag 1 augustus 2007 @ 09:58:03 #189
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52011058
Ik vind die 3d en 4d niet zo mooi. Dat speelt bij ons ook nog eens mee.

En wij hadden dan weer hele duidelijke foto's:

Voetje

Gezichtje

En het gezichtje nog iets groter

En we hebben iets van 5 minuten dvd. Voor ons is dat voorlopig voldoende. Je ziet hem lekker bewegen, het hartje is te horen etc. etc.
Ik ben toch ook niet een type dat dat over een paar jaar nog steeds regelmatig gaat bekijken.
pi_52011071
3 en 4 d heb ik gezien bij een kennis van me.. zag er idd niet uit

vind dit veel mooier
Ja doei.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 10:26:52 #191
65960 sanger
pi_52011583
3d en 4d is inderdaad heel anders om te zien, en kan me voorstellen dat het niet mooi gevonden wordt

Wij hebben hem hier laten doen: http://www.3dbabywatch.nl/
Daar staan ook wat voorbeeldjes van 3d en 4d en een voorbeeldfilmpje.

Ik zal ook wel wat foto's posten als ik er thuis aan denk
pi_52012603
Leuk al die echos! Maar je wordt wel een beetje in het ootje genomen hoor 4D het is gewoon allemaal 2D de verschillen zitten in de resolutie en of het zwartwit beeld door een slim programma ingekleurd wordt aan de hand van 2 scans per beeldje. Wel heel kanp dat ze dat kunnen ovg.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 11:12:45 #193
65960 sanger
pi_52012653
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 11:10 schreef tnimble het volgende:
Leuk al die echos! Maar je wordt wel een beetje in het ootje genomen hoor 4D het is gewoon allemaal 2D de verschillen zitten in de resolutie en of het zwartwit beeld door een slim programma ingekleurd wordt aan de hand van 2 scans per beeldje. Wel heel kanp dat ze dat kunnen ovg.
4D is eigenlijk bewegende filmpjes in 3D vertelde ze.

Als je de foto's bekijkt wordt het indd 3D door het gebruik van schaduw enzo. Maar het ziet er wel heel geinig uit
pi_52014438
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 10:26 schreef sanger het volgende:
3d en 4d is inderdaad heel anders om te zien, en kan me voorstellen dat het niet mooi gevonden wordt

Wij hebben hem hier laten doen: http://www.3dbabywatch.nl/
Daar staan ook wat voorbeeldjes van 3d en 4d en een voorbeeldfilmpje.

Ik zal ook wel wat foto's posten als ik er thuis aan denk
Dat is echt de beste uit de omgeving waar jullie geweest zijn Sanger. Elly rules
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  woensdag 1 augustus 2007 @ 13:25:58 #195
65960 sanger
pi_52016057
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 12:18 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Dat is echt de beste uit de omgeving waar jullie geweest zijn Sanger. Elly rules
Werd ons aangeraden door de verloskundige

We hebben er ook zeker geen spijt van. Leuk geholpen en een leuk aandenken.
pi_52016311
Ik heb gehoord dat ze oorspronkelijk op de echo afdeling van het rode kruis werkte dus ze had voor ze voor zichzelf begon al behoorlijk wat ervaring.

Ze zei bij onze eerste echo zelfs dat als ze het geslacht niet goed had gezien we ons geld terug zouden krijgen.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  woensdag 1 augustus 2007 @ 13:59:59 #197
65960 sanger
pi_52017126
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 13:34 schreef Nanook24 het volgende:
Ik heb gehoord dat ze oorspronkelijk op de echo afdeling van het rode kruis werkte dus ze had voor ze voor zichzelf begon al behoorlijk wat ervaring.
Dat is exact hetzelfde als wat de verloskundige ons vertelde. Viel me wel op dat zij modernere apparatuur had dan waar ze in het ziekenhuis over beschikte.
quote:
Ze zei bij onze eerste echo zelfs dat als ze het geslacht niet goed had gezien we ons geld terug zouden krijgen.
Dat heeft ze ons ook verteld indd. Alleen lag ons kindje zodanig dwars dat ze het niet duidelijk kon zien.
pi_52017607
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 13:59 schreef sanger het volgende:

[..]

Dat is exact hetzelfde als wat de verloskundige ons vertelde. Viel me wel op dat zij modernere apparatuur had dan waar ze in het ziekenhuis over beschikte.
Dat komt waarschijnlijk doordat ze goed geld verdient met al die mensen zoals jij en ik die door mond op mond reclame bij haar terecht komen.

Maar zoals jij ook al aangaf, je gaat daar absoluut met een goed gevoel weg na afloop en dan heb ik dat geld er graag voor over.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 15:26:50 #199
65960 sanger
pi_52019225
Ik stel de vraag even hier:

Ik wil vanavond beginnen met het plaatsen van de eerste rij Ytong-blokken. Nu moet je die niet op de grond plaatsen, maar in een profiel of op een balkje hout. Welke manier is nu de beste op een houten vloer? Ik zie door de bomen het bos niet meer. Op de site van Xella (fabrikant) staat koud op een balkje, in een folder van Ytong staat in een profiel.

Overigens vraag ik me af waar de stevigheid vandaan moet komen als ze koud op een balkje komen te staan. Lijkt me nogal wiebelig. Er wordt gezegd dat door de afwerkplint dit zijn stevigheid krijgt, maar ik weet niet of een plint van het laminaat echt stevig genoeg is hiervoor.
pi_52019699
Ik heb de Ytong niet in een profiel gezet, maar wel op een balkje. Neem dat blakje hoog genoeg, dat is makkelijker straks met een plint er tegenaan te schroeven.

En door de muurankers en de afdichting met PUR is het stevig genoeg. Ik heb er al vaak zat een trap tegenaan gezet. In het begin denk je wel even 'als dat maar goed komt', maar zodra je alles afpurt dan is het stevig, vast en stabiel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')