abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51784139
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 14:10 schreef Marsepein het volgende:
Klik maar eens op [afbeelding] boven aan een topic
Ja maar wáár vind je dat dan terug? Waar zit het mapje met bookmarks?
pi_51784177
bovenaan

in het midden

zit een knopje bookmarks
Ja doei.
pi_51784238
Oei ik zie m nu pas staan! Sorry en bedankt!!
  dinsdag 24 juli 2007 @ 18:03:17 #104
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51789620
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 14:29 schreef prinsrob het volgende:
hey,

w.m.b. kan deze op slot, probleem is opgelost en wordt nu btje een vervelend topic imo .

Gat maken in huurhuis met diamantboor, wat vragen
Topic kan nog handig zijn voor anderen dus we laten hem nog even open.
Marsepein heeft al aangegeven dat het maar weer serieuzer moest ipv alle geintjes.
pi_51809145
ben ik erg lastig als ik vraag of iemand even de topictitel van deze op naar het volgende project voor truttebosje en vriendje.
aan wil passen naar truttebosje...op naar het volgende project.
(sommige mensen keken er overheen, en die hoeven we niet te slim te maken door ze over de zoekfunctie te vertellen, lol)

en is het ook mogelijk om als laatste berichtje in mijn vorige topic te verwijzen naar deze nieuwe?
alvast bedankt.
pi_51809624
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 09:56 schreef truttebosje het volgende:
ben ik erg lastig als ik vraag of iemand even de topictitel van deze op naar het volgende project voor truttebosje en vriendje.
aan wil passen naar truttebosje...op naar het volgende project.
(sommige mensen keken er overheen, en die hoeven we niet te slim te maken door ze over de zoekfunctie te vertellen, lol)
Done
quote:
en is het ook mogelijk om als laatste berichtje in mijn vorige topic te verwijzen naar deze nieuwe?
alvast bedankt.
En done

pi_51810224
Is het mogelijk om voor het topic Verhuiskriebels enzo een Wiki te maken waarin Topics enzo bijgehouden kunnen worden van een ieders verhuisproject?

als ik dat zelf zou kunnen zou ik dat zelf wel willen doen hoor maar weet niet of ik die mogelijkheid heb, en hoe het moet
Ja doei.
pi_51810717
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 10:40 schreef motorbloempje het volgende:
Is het mogelijk om voor het topic Verhuiskriebels enzo een Wiki te maken waarin Topics enzo bijgehouden kunnen worden van een ieders verhuisproject?

als ik dat zelf zou kunnen zou ik dat zelf wel willen doen hoor maar weet niet of ik die mogelijkheid heb, en hoe het moet
Ja hoor dat kan, en je kunt het zelf, zie de wiki help
  woensdag 25 juli 2007 @ 11:28:30 #111
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51811605
Zie mijn reactie in het topic zelf.
pi_51811729
zie mijn reactie daar dan weer
Ja doei.
  woensdag 25 juli 2007 @ 11:36:11 #113
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51811861
Wat ik bedoel is dat het er nu op lijkt dat je nu de boel wel bij wil houden in de wiki maar dan met als idee dat dat dan als OpeningsPost geplakt wordt in een topic.

Dat kan, maar aangezien de informatie redelijk snel kan veranderen is die OP dan dus ook redelijk snel weer verouderd tenzij Marspein en ik iedere keer de vernieuwde lijst in de OP plakken.
Users zelf kunnen dat nl. niet meer na 24 uur.

En daar... ehm hebben we dus niet zo'n trek in.
Dan moet je hier komen melden 'Oh, truusje heeft de boel aangepast, kunnen jullie de nieuwe lijst er even in knippen en plakken?' met een uur later dezelfde melding, maar dan over pietje.

Daarom had ik gedacht aan een OP met alleen een verwijzing naar 'daar en daar vind je een net overzicht van wie, wat en waar mocht je even kwijt zijn hoe het nou zit'. Zelfde effect, users moet alleen even 1 klikje doen naar die pagina, maar dat is altijd nog sneller dan zelf terug zoeken.

Is dit duidelijker?
pi_51811990

ik had meer het idee dat men gewoon pech had in het huidige topic, en pas in het volgende topic in de OP komen als ze zichzelf op de Wiki toevoegen in de lijst

als elke keer een nieuw topic vanuit de Wiki wordt gemaakt (nah.. wil het wel voor mijn rekening nemen hoor) hebben we in ieder geval elke keer een up to date lijst aan het begin van elk topic. Iedereen die er later nog bij wil kan dat of zelf op de Wiki doen, of mij ff PM-en dat ze erbij willen enzo..

zoiets? want ik snap dat jullie daar geen zin in hebben
Ja doei.
pi_51812051
Om er ook wat over te zeggen. Juist voor zulke doeleinden is de WIKI uitermate geschikt, users kunnen zelf data actueel houden, en met slechts 1 linkje in het topic iedereen op de actuele data wijzen zonder dat er interventie nodig is van moderators.

Zoals het nu gaat betekent het wat BE schrijft, de OP zal na elke (kleine) wijziging veranderd moeten worden .... en dat is gewoon veel en onnodig werk.

En verder heb ik geen bal verstand van de WIKI, maar echt handig vind ik het niet op de hoofdpagina van de K&W WIKI staan, kan er geen onderverdeling gemaakt worden?
  woensdag 25 juli 2007 @ 11:45:02 #116
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51812110
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 11:40 schreef motorbloempje het volgende:

ik had meer het idee dat men gewoon pech had in het huidige topic, en pas in het volgende topic in de OP komen als ze zichzelf op de Wiki toevoegen in de lijst

als elke keer een nieuw topic vanuit de Wiki wordt gemaakt (nah.. wil het wel voor mijn rekening nemen hoor) hebben we in ieder geval elke keer een up to date lijst aan het begin van elk topic. Iedereen die er later nog bij wil kan dat of zelf op de Wiki doen, of mij ff PM-en dat ze erbij willen enzo..

zoiets? want ik snap dat jullie daar geen zin in hebben
Dat kan idd ook. Zolang de verwijzing naar de wiki met alle volledige gegevens dan maar duidelijk is, want daar kwam in eeste instantie de vraag om een lijstje vandaan. Als dan de OP niet up to date is moet het wel duidelijk zijn waar dat dan te vinden is.

Mars, ik ga even kijken of ik het een pagina op kan schuiven, een tijdje terug heb ik me er eens in verdiept, dan komt er op de beginpagina van K&W alleen een linkje te staan.
pi_51812126
dat kreeg ik dan weer niet voor elkaar

sowieso: ik moet 20 keer op opslaan klikken voordat hij het opslaat en niet zegt 'dit is een controle pagina'
Ja doei.
  woensdag 25 juli 2007 @ 11:57:00 #118
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51812458
Het kostte wat spieken maar het is gelukt:

Voorpret OP pagina

En dit is de oorspronkelijke K&W pagina weer:

http://wiki.fok.nl/index.php/Hoofdpagina_Klussen_%26_Wonen
pi_51812499
thanks
Ja doei.
pi_51836075
Ik vind het geen topic waard, maar wil het wel graag aan jullie laten zien wat ik vandaag gemaakt heb toen ik wat resthout / afvalhout tegenkwam in de schuur.

Afgelopen zaterdag en afgelopen maandag heb ik laminaat gelegd, en zaterdag was mijn oom erbij, die een heel handig werkbankje / zaagtafeltje had. En dat werkte erg makkelijk met zagen.
Het toeval wil dat mijn vader ook zo'n zaagbankje heeft, dus afgelopen maandag had ik dat bankje meegenomen.
Maar ik heb er een hekel aan om iets te lenen van anderen, zeker als je het zelf ook kunt maken
Dus vandaag heb ik zelf zo'n werkbankje / zaagtafeltje gemaakt.

het eerste dwarsbalkje gezaagd, op mijn nieuwste aanwinst, de bosch pcm 8s afkortzaag. De dwarsbalk ga ik koppelen door een pen&gat verbinding

de pootjes, allemaal net iets schuin afgekort

het eerste gat uitgebeiteld in de staander

het onderste dwarsbalkje past

het bovenste dwarsbalkje ingezaagd, zodat ik hier een half-hout-verbinding kan maken

de losse onderdelen van één zijkant

één zijkant in elkaar

de andere zijkant ook in elkaar, en voor proef ook de onderste verbindingsbalk

één zaag, één balk

één zaag, twee planken

de twee planken aan de zijkant erop geschroefd.

de bovenkant erop, en dus af, inclusief 2 gaten zodat je het bankje met één hand kunt tillen

Al met al ben ik best tevreden, als ik kijk naar de kosten (¤0,-) en de tijd die ik er aan besteed hebt. Het is tenslotte een bankje voor tijdens het klussen, en geen afstudeerstuk van een meubelmaker.
pi_51836727
Dat heb je hendig gedaan, Gurb.
Daar zul je best plezier van hebben !

Ik ken een timmerman die is onafscheidelijk van een dergl zaagding.
En die gebruikt hem ook als trapje.
pi_51841286
ja gurb goed gedaan, dat je dat zomaar effe doet...knap hoor.

en solingjan.......zullen we hier verder afspreken?
pi_51841379
Mooi, maar je mag wel eens vegen.
pi_51841396
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 01:12 schreef truttebosje het volgende:
ja gurb goed gedaan, dat je dat zomaar effe doet...knap hoor.

en solingjan.......zullen we hier verder afspreken?
Die data zijn dus nie goed?? Dus later in aug.?
pi_51841414
gadver ik moet plassen....ik ga zo maar naar bed denk ik.
4augustus kunnen we niet, en verder...zeg maar wanneer we kunnen komen schuren haha.
in het weekend of de laatste 2 weken van augustus ergens dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')