Is voor de echte diehardsquote:Op maandag 16 juli 2007 13:22 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Klopt, alleen buiten in de zon zag je pas wat er op je scherm gebeurde.![]()
Oh nee, wil Den_Haag er toch wel graag bij hebben met het paintballenquote:Op maandag 16 juli 2007 13:24 schreef Den_Haag het volgende:
Kawa's zijn voor smurfen.
Normaal gesproken zou dat andersom zijnquote:Op maandag 16 juli 2007 13:22 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Als de balletjes op zijn kan je hem, met mijn toestemming, nog altijd met de achterkant van je kolf uitschakelenquote:Op maandag 16 juli 2007 13:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Is voor de echte diehards
[..]
Oh nee, wil Den_Haag er toch wel graag bij hebben met het paintballen
quote:Op maandag 16 juli 2007 13:32 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Als de balletjes op zijn kan je hem, met mijn toestemming, nog altijd met de achterkant van je kolf uitschakelen![]()
Jah zijn dezelfde, khad er gister 1 bij mn werkquote:Op maandag 16 juli 2007 13:31 schreef MuRKie het volgende:
@Snelwagen: Zijn die oranje en zwarte motor zelfde model? Die oranje lijkt helemaal niet op de zwarte maar dat zal wel komen door het pimpen
Best wel, vooral voor jongentjes is het wel leuk. Ben er rond die leeftijd ook geweest. Weet er niet gigantisch veel meer van behalve dat ik het leuk vondquote:Op maandag 16 juli 2007 13:36 schreef Gawaine het volgende:
ff tussendoor. Is MovieWorld in Duitsland wat voor kids van 10 en 12 ?![]()
Ben je gewoon op en neer gereden of daar een overnachting genomen ?quote:Op maandag 16 juli 2007 13:38 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Best wel, vooral voor jongentjes is het wel leuk. Ben er rond die leeftijd ook geweest. Weet er niet gigantisch veel meer van behalve dat ik het leuk vond
Op en neer gereden, in een lange dag heb je het wel gezien daar.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:41 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ben je gewoon op en neer gereden of daar een overnachting genomen ?
quote:Op maandag 16 juli 2007 13:41 schreef bvvt het volgende:
Voor mij is er 1(2) dag(en) extra bij gekomen - 4 / 5 augustus kan ik ook
quote:
zou idd kunnen, 2 van de 3 dagen zijn dankzij snelwagen inmiddels alweer veroordeeld tot 3 mensen die niet kunnenquote:Op maandag 16 juli 2007 13:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zou zeggen 18 augustus, no excuses left.![]()
ook een optiequote:Op maandag 16 juli 2007 13:19 schreef BazzieK het volgende:
Als -XX- nou 5 aug kan missen we alleen Den_Haag en Maartengrendel en wie de neuk zijn dat nou anyway
updated Y: alleen het plaatje niet, dat is me ff teveel werkquote:Op maandag 16 juli 2007 13:23 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Kan het niet op 25 aug, de 18de wordt mn oma 80
. En uiteraard moet ik daarheen
![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 13:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Is voor de echte diehards
[..]
Oh nee, wil Den_Haag er toch wel graag bij hebben met het paintballen
quote:Op maandag 16 juli 2007 13:32 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Als de balletjes op zijn kan je hem, met mijn toestemming, nog altijd met de achterkant van je kolf uitschakelen![]()
Wat hebbie gedaan?quote:Op maandag 16 juli 2007 13:42 schreef -XX- het volgende:
Shiiiiiiiitttttt!hoe snel verdrijven blauwe plekken!?
![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 13:41 schreef bvvt het volgende:
Voor mij is er 1(2) dag(en) extra bij gekomen - 4 / 5 augustus kan ik ook
[afbeelding]
quote:Op maandag 16 juli 2007 13:42 schreef -XX- het volgende:
![]()
Weer 800 euro verdiend?quote:Op maandag 16 juli 2007 13:42 schreef -XX- het volgende:
![]()
8ste een shootquote:
Aha, mijn compie opende steeds het oude bestand. (ondanks autoname#2)quote:Op maandag 16 juli 2007 13:19 schreef BazzieK het volgende:
Als -XX- nou 5 aug kan missen we alleen Den_Haag en Maartengrendel en wie de neuk zijn dat nou anyway
Even oud als Bazziek, vijf jaar.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:20 schreef Gawaine het volgende:
Ik weet niet hoe oud de persson is, maar zeg maar voor kids zijn de
leukste spellen te verkrijgen voor de nintendo. De PSP is meer voor euhhh Bazziek
z'n leeftijdsgenoten![]()
Hmmm.. ze hebben een vrij donker huis. Beetje als een oud bruin cafe.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:22 schreef Gawaine het volgende:
Was het maar zo!quote:
Achja, als je je maar goed onder laat sauzen de 8e let niemand op die blauwe plekker heur. Of bedoelde je dat niet met schoot?quote:Op maandag 16 juli 2007 13:45 schreef -XX- het volgende:
[..]
8ste een shoot
Dadelijk heel me face onder de blauwe plekken.![]()
![]()
Maar ik kan de 4de of de 5de wel.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |