Huub gaf haar een knipoog ook.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:14 schreef Marrije het volgende:
Wat doet Nadia nou naast huub? oprotten trut
quote:Op maandag 16 juli 2007 13:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo praten ze het goed natuurlijk. Het was 'actie reactie' ... Wat een stelletje imbecielen. Ik hoop toch echt dat dit nog een staartje gaat hebben. Hier kan TIEN toch niet mee weg komen. Ze willen de bewoners laten geloven dat iedereen fout is geweest. De beste tactiek om iets in de doofpot te stoppen, zo van: "Dat is beter voor iedereen".![]()
![]()
Weet je zeker dat het geen rondleiding is voor potentiele kopers van de villa?!quote:Op maandag 16 juli 2007 13:13 schreef avonne het volgende:
Volgens Huub komt er een rondleiding (voor potentiele kopers van het programma, dus)
quote:Op maandag 16 juli 2007 13:13 schreef Disana het volgende:
Ik begrijp dat 'actie wekt reactie' niet, dat ze kennelijk hebben gehoord van 'boven'. Je haalt een grapje uit en je kunt rekenen op een aanranding of beukpartij... zoiets?
Of je leest de kleine lettertjes een keer en dan heb je door wat iedereen al tjiden weet... Natasia blogt zelf niet dus het is een ghostwriter...quote:Op maandag 16 juli 2007 13:13 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
http://goudennatasia.web-log.nl/
het aanrand filmpje...het 2de filmpje is: hoe hebben we het voorbereid..lees trouwens is op die site...dat maakt haar nog triester namelijk dan ze al is..
Voor het programma, natuurlijk.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Auto en rondleidig : Kopers voor de hut?
Ja, schandalig.... Het moet toch kunnen dat Lieke weer aangerand wordt.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:20 schreef Rotterdammert het volgende:
Ik denk niet meer dat het 6 tegen 2 mag zijn
En dus worden Lieke en Huub beschermd
Doen! haha met van die grote shovels alle stront over de hekken dumpen..quote:Op maandag 16 juli 2007 13:09 schreef Oma1 het volgende:
heb net het filmpje weer zitten kijken ,als ze hier vandaag niet aan doen gaan wij van de veluwe met allemaal giertanks naar de kooi die laffe lui om met hun alle tegen twee dan zullen we ze is een poepie laten ruiken dus doe er wat aan
De winnaar van het programma wint de villa toch? Lijkt me niet dus.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het geen rondleiding is voor potentiele kopers van de villa?!
Het gaat natuurlijk om de camera's enzo...quote:Op maandag 16 juli 2007 13:20 schreef Mika25 het volgende:
Welk land zou zo dom zijn om dit programma te willen kopen?
Alsof ze met een rondleiding een goed beeld van het programma kunnen krijgen...
Ik begreep van Huub dat ''De Bende van 6'' er om moest lachen.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:21 schreef Meganog het volgende:
Actie reactie dus volgens de 6.
Lieke verstopt wat kapperspulletjes en ze wordt op ontoelaatbare manier aangevallen.
Maar het normbesef is bij de 6 zo ver weggeraakt dat ze dit dus als een normale reactie op actie zien. Dit is dus flink schreeuwend door in elk geval Natasia en Amanda naar voren gebracht.
Het laten zien van de beelden heeft dan ook geen enkel effect. Misschien een averechts effect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |