abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage dinsdag 7 augustus 2007 @ 00:39:01 #201
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_52156542
quote:
Op maandag 16 juli 2007 15:46 schreef Burdie het volgende:
Robotten.
[afbeelding]
Ik ook!
En ik vond de series 'Thomas en Senior' en 'Dr. Who' heel erg eng. Er was ook een filmpje van Bert en Ernie dat ik eng vond. Bert en Ernie zijn dan in Egypte, bij de pyramides. En dan verandert Bert in een mummie en grijpt Ernie met zijn staf. Echt heel erg eng, enger nog dan Evil Bert!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  Redactie Frontpage dinsdag 7 augustus 2007 @ 00:53:42 #202
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_52156834
Ik had op mijn negende de film Psycho gezien, en die was echt doodeng. Sindsdien was ik bang om te douchen, vanwege dat oog door het gat in de muur/plafond. En ook bang de WC door te spoelen, bang dat er een lading bloed uit zou komen. Ik heb de film nooit meer gezien, ik durf het nog steeds niet. En ik was superbang voor geesten. Ik heb eens een geest gezien die de mijn moeders dood goed voorspelde. Sindsdien ben ik bang voor ze.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 01:16:08 #203
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_52157276
It, daar heb ik denk ik ook mn afkeer voor clowns aan over gehouden.

Ik was bang voor de reuzen die kinderen aten in de grote GVR.
Ik was bang dat ze mij snacht's uit mn bed kwamen halen om me op te eten.

De Yorkshire terrier van de buurvrouw, *maar bij de doberman van de andere buurvrouw hing ik om zn nek )*
pi_52159017
Michael Jackson's Thriller

Le véritable voyage de découverte ne consiste pas ā chercher de nouveaux paysages, mais ā avoir de nouveaux yeux. ~Marcel Proust (1871-1922)
Last.fm | Flickr
pi_52159116
De golfoorlog...
Mijn oom heeft toen gegeijzeld gezeten in Koeweit, dus onze familie was er nogal mee bezig. Als 4/5/6(?) jarige was ik als de dood dat het ook hierheen kwam.
pi_52199360
graafmachines
Inimini uit sesamstraat die zich verkleede als 'monstermuis' (trauma's )

Vroeger hadden we op school schooltv en een van die programma's ging juist over kinderangsten en legde uit waarom je voor bepaalde dingen niet bang hoefde te zijn. In de intro zaten allemaal enge dingen en ik was als de dood voor de monsterkop die erin zat.
  maandag 13 augustus 2007 @ 19:57:10 #207
177619 Duvel86
Schuim op mn bek maar niet gek
pi_52339275
IT by far...niks dat dat qua angst heeft kunnen overtreffe...de tyfus wat was ik bang voor die clown.
Vooral die ene scene met dat wasgoed wat buiten hangt te drogen..weet niet of iemand zich dat nog herinnert.

Als er straaljagers overvlogen was het ook altijd janken geblazen
pi_52339577
quote:
Op zondag 29 juli 2007 12:49 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[afbeelding]

Ok, toen was ik wel heel erg klein..
Ohhh god. Daar was ik echt als de dood voor. Die afleveringen bezorgden me altijd kippenvel.
  maandag 13 augustus 2007 @ 20:19:58 #209
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_52340139
geesten. Ik lag te zweten onder mijn dekens , maar als ik me zou bewegen zouden ze ALLEMAAL komen en me PAKKKEEEN
mja.. ik ben eigenlijk nooit meer zo bang geweest als tijdens die avonden. Heb wel eens mijn matras en al naar de overloop gesleept om in het licht te slapen.

voor diep , donker water.. dus voor de vissen.

En na eens een nachtmerrie te hebben gehad over een reuzetor ben ik ook erg lang bang geweest voor torren en kevers..
  woensdag 15 augustus 2007 @ 22:12:20 #210
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_52405098
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 19:57 schreef Duvel86 het volgende:
Vooral die ene scene met dat wasgoed wat buiten hangt te drogen..weet niet of iemand zich dat nog herinnert.
Dat je in een flits IT tussen het wasgoed ziet staan...en daarna een kinderfietsje op z'n zijkant met een ronddraaiend wieltje

Heb IT op DVD

En donker, diep water idd Heb ik pas sinds de laatste tijd...gewoon de dingen die onder het wateroppervlak zitten. Had laatst een soort dropping en moest in het donker langs een ven lopen. Jemig, wat vond ik dat creepy. Ook foto's van vies water in zwembaden ofzo...en helemaal als er dan iets in ligt wat half boven het water uitsteekt. Een fiets of tuinstoel ofzo. Krijgs zelfs een eng gevoel in mijn buik als ik naar pics kijk van zoiets
To infinity…and beyond!
pi_52463861
Effe heel wat andere angsten......mijn tante dacht vroeger dat ze best wel leuk kinderkapseltjes kon knippen, dus als zij bij ons thuis kwam wisten we al hoe laat het was..........ze kon er namelijk helemaal niks van.
Dus als tante kwam, kwamen de tranen. Das ook angst
Of die ene oom die altijd ff tegen je aan moest rijden of zo
I like it I like it I like it loud ♥
döp dep döp dededöp döp döp
pi_52466424
Karbonkel
De wolf uit het sprookjesbos in de efteling

De angst dat er orka's zitten in *random plas water groter dan een oplaaszwembad*. Maarjeh daar heb ik nog wel eens last van

Topic even doorgelezen en geconcludeerd dat alle kinderen hetzelfde zijn
Voor de helft wat hier staat was ik ook bang en de andere helft ken ik niet

[ Bericht 24% gewijzigd door BazzieK op 17-08-2007 23:53:09 ]
pi_52618374
It . Na afraden van mijn moeder als 11jarige toch perse It will kijken. Verstijfd op de bank gezeten. De eerstvolgende keer onder de douche viel de shampoofles om, ik zat zowat tegen het plafond van de schrik . Tot op heden nooit meer die film gekeken.

King Kong. Als 5jarige een stukje van de zwartwitfilm gezien, en daarna nog jaren bang geweest dat ie 's nachts naast mn bed kwam staan, zo hoog boven je uittorend. Heel vaak met mn rug naar de muur in slaap gevallen zodat ik m kon zien aankomen .

In het donker naar de wc gaan. Het liefst deed ik zoveel mogelijk licht aan en maakte ik zoveel mogelijk geluid. Alleen vonden mijn ouders dat niet zo fijn.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  donderdag 23 augustus 2007 @ 12:51:12 #214
11458 ivetje
pi_52618588
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:43 schreef WheeleE het volgende:
It . Na afraden van mijn moeder als 11jarige toch perse It will kijken. Verstijfd op de bank gezeten. De eerstvolgende keer onder de douche viel de shampoofles om, ik zat zowat tegen het plafond van de schrik . Tot op heden nooit meer die film gekeken.
Waarom heb je hem nooit meer gekeken dan Nog steeds bang? Vind IT inmiddels echt niet zo eng meer...blijft een vermakelijke film, jammer van het eind alleen
To infinity…and beyond!
pi_52619121
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:51 schreef ivetje het volgende:

[..]

Waarom heb je hem nooit meer gekeken dan Nog steeds bang? Vind IT inmiddels echt niet zo eng meer...blijft een vermakelijke film, jammer van het eind alleen
Weet ik eigenlijk niet. Ik ben zowiezo geen horror-liefhebber, ben ik iets te zacht voor .
Deels zou het de beleving die ik toen had een beetje teniet doen. Toen ik klein was had die film zijn werk 100% gedaan, ik was bang. Het is leuk om dat zo te bewaren toch?
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
  donderdag 23 augustus 2007 @ 13:13:27 #216
11458 ivetje
pi_52619170
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:11 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Weet ik eigenlijk niet. Ik ben zowiezo geen horror-liefhebber, ben ik iets te zacht voor .
Deels zou het de beleving die ik toen had een beetje teniet doen. Toen ik klein was had die film zijn werk 100% gedaan, ik was bang. Het is leuk om dat zo te bewaren toch?
Da's waar...ik zie nog weleens films die ik vroeger heel eng vond en denk dan "wat een lauwe zooi" Toch jammer idd.
To infinity…and beyond!
pi_52648541
Ik was bang voor de draak in de Efteling
En voor de schoorstenen van de DSM, telkens als we op vakantie gingen reden we daar voorbij en zeiden mijn ouders: Daar verbranden ze stoute kindertjes
Haters gonna hate.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 13:59:01 #218
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_52649086
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 13:41 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik was bang voor de draak in de Efteling
En voor de schoorstenen van de DSM, telkens als we op vakantie gingen reden we daar voorbij en zeiden mijn ouders: Daar verbranden ze stoute kindertjes
Wat een nazi-methode zeg
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_52933719
quote:
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_52933747
ik vond IT ook vreselijk.. en ik droomde vaak over achtervolgingen in smalle steegjes.. helaas kon ik alleen in huis komen door een smalle steeg. 's Avonds rende ik er altijd doorheen, steeds achteromkijkend.
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_52937688
quote:
Ik was ben bang voor de draak de attracties in de Efteling
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_52938875
Ik bedacht me er nog eentje: bij mij in de straat zit/zat een gezinsvervangend tehuis voor (meervoudig) gehandicapten. Voor mij had dat toen het aanzicht van een gesloten inrichting van een 'gekkenhuis'.
En aangezien ik zelf ook rolstoeler ben, was ik vroeger toen ik klein was vaak bang dat ze me zouden opsluiten en dat ze niet zouden geloven dat ik daar niet hoorde
pi_52958546
Ik ben als kind zonder TV en films opgegroeid (tussen 1965 en 1985), dus daar heb ik geen 'enge dingen' van meegekregen... maar ik kan me nog wel herinneren dat ik als klein kind altijd doodsbang voor gaten was. Zo durfde ik nooit een bepaald houten trapje op, omdat daar in een van de treden een gat van zo'n 3 cm doorsnee zat, haha... Ik was zeker bang om erin te vallen of zo?? Geen idee eigenlijk.
En ook holle chocoladefiguren. Daar zou immers zomaar iets engs uit kunnen komen hč, uit zo'n donkere holte waarvan je de bodem niet kon zien....

O ja, en straatlantaarns die het niet deden, daar durfde ik niet langs. Daar heb ik m'n ouders nog heel wat hoofdbrekens mee bezorgd, en de nodige scenes in het park, haha!
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
pi_53041235
Ik was echt doodsbang voor Alice/Lisette de Boer uit GTST Die stalkte Helen Helmink en sloot Rik & Anita op in Helens flat. Brrrr..
  maandag 10 september 2007 @ 03:08:24 #225
178902 Just_theonedear
Absolutely Fabulous
pi_53065193
Toch nog wel een behoorlijke lijst geworden.

- IT. Een trauma voor het leven.
- Chucky. Heb zelfs toendertijd de handjes van mijn lievelingspop aan elkaar gebonden omdat ik bang was dat ze me iets aan wilde doen.
- Die knallende ballon in Tik Tak.
- Een een of andere enge reclame met een bij. Was om te waarschuwen voor AIDS ofzo.
- Ik was altijd bang dat het dak in zou storten dus bedekte mezelf altijd met knuffels.
- Mijn ouders controleerden altijd voor het slapen gaan het dak. Ik was bang dat een inbreker over zou lopen en door mijn raam naar binnen zou komen. Dan zei pa of ma zoiets van: 'Twee nijlpaarden en een olifant." Dan was het al goed.
- Spinnen. Maar das nog steeds.

Al keek ik wel iedere keer even over mijn schouder bij de plaatjes van de enge clown uit IT.
If you got it, flaunt it
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')