Ik ook!quote:
Ohhh god. Daar was ik echt als de dood voor. Die afleveringen bezorgden me altijd kippenvel.quote:Op zondag 29 juli 2007 12:49 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[afbeelding]
Ok, toen was ik wel heel erg klein..
Dat je in een flits IT tussen het wasgoed ziet staan...en daarna een kinderfietsje op z'n zijkant met een ronddraaiend wieltjequote:Op maandag 13 augustus 2007 19:57 schreef Duvel86 het volgende:
Vooral die ene scene met dat wasgoed wat buiten hangt te drogen..weet niet of iemand zich dat nog herinnert.
Waarom heb je hem nooit meer gekeken danquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:43 schreef WheeleE het volgende:
It. Na afraden van mijn moeder als 11jarige toch perse It will kijken. Verstijfd op de bank gezeten. De eerstvolgende keer onder de douche viel de shampoofles om, ik zat zowat tegen het plafond van de schrik
. Tot op heden nooit meer die film gekeken.
Weet ik eigenlijk niet. Ik ben zowiezo geen horror-liefhebber, ben ik iets te zacht voorquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:51 schreef ivetje het volgende:
[..]
Waarom heb je hem nooit meer gekeken danNog steeds bang? Vind IT inmiddels echt niet zo eng meer...blijft een vermakelijke film, jammer van het eind alleen
Da's waar...ik zie nog weleens films die ik vroeger heel eng vond en denk dan "wat een lauwe zooi"quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:11 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet. Ik ben zowiezo geen horror-liefhebber, ben ik iets te zacht voor.
Deels zou het de beleving die ik toen had een beetje teniet doen. Toen ik klein was had die film zijn werk 100% gedaan, ik was bang. Het is leuk om dat zo te bewaren toch?
Wat een nazi-methode zegquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:41 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik was bang voor de draak in de Efteling
En voor de schoorstenen van de DSM, telkens als we op vakantie gingen reden we daar voorbij en zeiden mijn ouders: Daar verbranden ze stoute kindertjes
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:41 schreef CyclingGirl het volgende:
En voor de schoorstenen van de DSM, telkens als we op vakantie gingen reden we daar voorbij en zeiden mijn ouders: Daar verbranden ze stoute kindertjes
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:41 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik was ben bang voor de draak de attracties in de Efteling
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |