Tja, dat heb je als Turkoloogquote:Op maandag 16 juli 2007 12:55 schreef Emel het volgende:
Ik herken Turken overal. Alsof ik er oog en gevoel voor heb...![]()
Dat heb ik nou niet gestudeerdquote:
Maar hoe herken je, dat een Turk is langsgeweest dan? De hond is zwanger.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:55 schreef Emel het volgende:
Ik herken Turken overal. Alsof ik er oog en gevoel voor heb...![]()
Jij bent er ook snel bij, volg je me soms of zoquote:Op maandag 16 juli 2007 13:05 schreef Devlinsect het volgende:
Krijgen we nou de moppen weer?![]()
Als haar snor in brand staat etc etc.![]()
Ik was net 10 sec. te laat met de muisklik. Jouw reactie niet eens gelezen. Was zo al voorspelbaarquote:Op maandag 16 juli 2007 13:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jij bent er ook snel bij, volg je me soms of zo.
ik herken grappen zo oud als methusalem gelijkquote:Op maandag 16 juli 2007 13:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Maar hoe herken je, dat een Turk is langsgeweest dan? De hond is zwanger.
Goede OP, creatieve TT. Je kon wel is een turkse naam hebben, vandaar het topic? Aandacht tekort? Je las het poolse topic en dacht: ik ga een turkse openen. Een topic wat serieus genomen moet worden?quote:
Wat is er met mis met mijn OP en TT?quote:Op maandag 16 juli 2007 13:16 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Goede OP, creatieve TT. Je kon wel is een turkse naam hebben, vandaar het topic? Aandacht tekort? Je las het poolse topic en dacht: ik ga een turkse openen. Een topic wat serieus genomen moet worden?
![]()
hoezo?quote:Op maandag 16 juli 2007 13:16 schreef dreugkleut het volgende:
Ik heb liver marrokanen dan turken eerlijk gezegd. Turken zijn een achterbaks volk.
Heb liever een dode.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:16 schreef dreugkleut het volgende:
Ik heb liver marrokanen dan turken eerlijk gezegd. Turken zijn een achterbaks volk.
Waarom zie ik gelijk dat het een Pool is ?quote:Op maandag 16 juli 2007 13:19 schreef Emel het volgende:
[..]
Wat is er met mis met mijn OP en TT?![]()
en ik ben geen Turk![]()
Die mannetjes zijn altijd van die betweterige snorren kutjes..quote:
Zeik niet manquote:Op maandag 16 juli 2007 13:24 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Waarom zie ik gelijk dat het een Pool is ?![]()
![]()
hmm..je zit wel te generaliseren hequote:Op maandag 16 juli 2007 13:24 schreef dreugkleut het volgende:
[..]
Die mannetjes zijn altijd van die betweterige snorren kutjes..
Die lijken in eerste instantie aardig maar het blijken meestal gewoon gigantische hypocriete honden te zijn.
Marrokanen zijjn naar mijn ervaring erg gastvrij, en als je echt de moeite neemt om ze te leren kennen erg vriendelijk en loyaal. Ze hebben niet altijd makkelijk in Nederland, maar als Volk vind ik ze stukken beter te pruimen dan de gemiddelde turk.
Zo jij kent vast veel Turken man.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:24 schreef dreugkleut het volgende:
[..]
Die mannetjes zijn altijd van die betweterige snorren kutjes..
Die lijken in eerste instantie aardig maar het blijken meestal gewoon gigantische hypocriete honden te zijn.
Marrokanen zijjn naar mijn ervaring erg gastvrij, en als je echt de moeite neemt om ze te leren kennen erg vriendelijk en loyaal. Ze hebben niet altijd makkelijk in Nederland, maar als Volk vind ik ze stukken beter te pruimen dan de gemiddelde turk.
Herken jij Turken ook?quote:
Ik een Turk?quote:Op maandag 16 juli 2007 13:32 schreef Emel het volgende:
[..]
Herken jij Turken ook?![]()
Volgens mij ben jij een Turk he? of vergis ik me?
ik dacht echt dat je een Turk wasquote:
Serieus?quote:Op maandag 16 juli 2007 13:34 schreef Emel het volgende:
[..]
ik dacht echt dat je een Turk was![]()
![]()
Turken zijn raar man![]()
Neequote:Op maandag 16 juli 2007 13:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
Serieus?![]()
In ieder geval, ja ze zijn niet te vertrouwen.![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 13:34 schreef Emel het volgende:
Ze hebben zelfs een eigen topic op het forum![]()
Dat FOK! dat toelaatquote:
Ik herken ze aan hun achterbaks gedragquote:
precies, naar onzin met die Turkenquote:Op maandag 16 juli 2007 13:40 schreef HeatWave het volgende:
---> ONZ maar dan, adhv het verloop wel een goed plan.
Ja ze heeft het licht gezien. Eerst was ze een linkse hippie.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:42 schreef Devlinsect het volgende:
@emel:
Als ik dit lees in je fotoboek:
"Hoe ook de huid getint is
en het haar, er huist
in ieder hoofd een wit
een zwart gebied en grijs
waar het verdriet in zit,
maar ook veelkleurigheid
zoals in licht verborgen is
en die zich pas ontpopt
wanneer een flinter
zon op regen botst.
Verweg, dichtbij, er is
voor elk dezelfde zonnebol
waarrond de aarde tolt
met ons er samen op."
![]()
![]()
Freudiaanse typo?quote:Op maandag 16 juli 2007 13:44 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik woon in een buurt vol Turken
en Selim bevestigd het, de mannen hebben een plat achterhoofd en een groot uitgevallen neus
en de vrouwen?, geen idee, die dragen hoer altijd een hoofddoek
Waarom zit je als niet turk op elke turken topic hier op fok!quote:Op maandag 16 juli 2007 13:19 schreef Emel het volgende:
[..]
Wat is er met mis met mijn OP en TT?![]()
en ik ben geen Turk![]()
Euh!, de i en o liggen naast elkaarquote:
Zo voorspelbaar, maar wel lekker.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:46 schreef jpg97 het volgende:
Ik herken ze meestal aan hun kebabgeur
Ik weet hetquote:Op maandag 16 juli 2007 13:42 schreef Devlinsect het volgende:
@emel:
Als ik dit lees in je fotoboek:
"Hoe ook de huid getint is
en het haar, er huist
in ieder hoofd een wit
een zwart gebied en grijs
waar het verdriet in zit,
maar ook veelkleurigheid
zoals in licht verborgen is
en die zich pas ontpopt
wanneer een flinter
zon op regen botst.
Verweg, dichtbij, er is
voor elk dezelfde zonnebol
waarrond de aarde tolt
met ons er samen op."
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 13:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja ze heeft het licht gezien. Eerst was ze een linkse hippie.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |